M`n brood is koolhydraatarm.quote:Op woensdag 16 maart 2016 18:20 schreef Stimorol- het volgende:
Brood, 32 suikerklontjes, aardappelen en dan nog zeggen dat je arm eet ewhwhwhwhwhwh
ga gewoon sporten, en dan bedoel ik serieus.quote:Op woensdag 16 maart 2016 18:23 schreef MrBradge het volgende:
[..]
M`n brood is koolhydraatarm.
Suiker ga ik mee nokken.
Maar mijn avondeten ga ik niet veranderen..
fantastischquote:Op woensdag 16 maart 2016 18:23 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Suiker ga ik mee nokken.
quote:Op woensdag 16 maart 2016 18:23 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Suiker ga ik mee nokken.
als je echt wil mijd je best zoveel koolhydraten/suikers, meer eiwit dus en gewoon normaal vetten suiker/koolhydraten pak je gauw teveel ondat het overal inzit omdat het goedkope energie is maar als je er teveel van neemt voert je lichaam het niet af maar zet het om in vetquote:Op woensdag 16 maart 2016 18:13 schreef MrBradge het volgende: [..] Ik ga niet mijn hele dieet koolhydraatarm maken, joh
Als ik koolhydraatarm avondeten moet gaan eten blijft er weinig over
En je hebt ook koolhydraten nodig he
![]()
![]()
Dat ga ik ook doen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 18:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ga gewoon sporten, en dan bedoel ik serieus.
hardlopen met een fors gewicht is geen aanrader, een forse afrader zelfs.quote:Op woensdag 16 maart 2016 18:25 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dat ga ik ook doen.
Ik ga na het repeteren sowieso maar weer eens hardlopen, wat kan er mis gaan?
Met jouw gewicht kun je beter wandelen ipv rennen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 18:25 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dat ga ik ook doen.
ja dat bedoel ik met pakken met de normale verdienste omquote:Op woensdag 16 maart 2016 18:26 schreef Ashqelon het volgende:
@Pezu bedoel je met pakken stelen of 'verdienen' m.b.t. Saul?
Hij kreeg tien procent van alles wat Walt en Jesse pakte toch?
Vraag me af hoe reeel het is btw dat er echt zulke advocaten zijn.
wandelen zorgt voor te weinig prikkel, lekker zwemen of gaan fietsen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 18:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Met jouw gewicht kun je beter wandelen ipv rennen.
wandelen is beter, minder belasting voor je gewrichten beter vol te hpuden als je langdurig resultaat wiltquote:Op woensdag 16 maart 2016 18:25 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dat ga ik ook doen.
quote:Op woensdag 16 maart 2016 18:23 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Suiker ga ik mee nokken.
ik weet niet hoe jij HIIT doet, maar als je goed HIIT doet zit je tegen braken aan. Van niet sporten naar ineens HIIT is echt onverstandig hoor.quote:Op woensdag 16 maart 2016 18:30 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik heb ook vaak HIIT gedaan en mijn conditie is ook niet fantastisch hoor?
ga met hem mee dan.quote:Op woensdag 16 maart 2016 18:31 schreef Crip het volgende:
Braddie moet niet alleen cardio gaan doen.
Je kan prima brood eten, maar met mate.quote:Op woensdag 16 maart 2016 18:23 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Suiker ga ik mee nokken.
Hey pop wat ga je eten zo?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |