Goed, dan de trainers. Die worden ook zonder na te denken aangesteld. In de zomer 2014 deed Nuno zijn intrede. Zeer onervaren trainer, maar dat mag de pret niet drukken. Eind november 2015 werd de druk te hevig en stapte hij op. Er moest dus een nieuwe trainer komen. Wat denkt u? Gary Neville werd gekozen omdat hij zo goed kon analyseren bij Sky Sports. Wat een feest.quote:De verhoudingen in Mestalla zijn duidelijk en werden nog maar eens bevestigd door de aankopen die de club deze zomer deed. Als het geen spelers zijn in wie Lim een direct financieel belang heeft, zijn het bijna voetballers die begeleid worden Mendes' managementbureau Gestifute. En soms zelfs allebei tegelijk. Als officieuze technische baas van Los Che laat Mendes Valencia bieden op zijn eigen spelers en bepaalt hij dus zelf zijn provisie. Daarmee is Mendes de eerste zelfvoorzienende zaakwaarnemer ter wereld. In ruil voor de technische macht bij Valencia gaf Mendes aan Lim de waardevolle portretrechten van Cristiano Ronaldo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sinds de zomer voetbalt ook Raul Garcia, jarenlang steunpilaar op het middenveld van Atletico en wordt nu hevig gemist, bij Bilbao. Acht miljoen euro was de prijs en heeft tot 2019 getekend. Dit jaar wordt hij 30. Hij is een speler die het nodige GIF en winnaarsmentaliteit met zich meebrengt. Best een belangrijke speler voor Bilbao dit seizoen. Het feest werd echter ruw verstoord toen hij begin dit jaar de binnenband van zijn linkerknie scheurde. Hier moest hij vijf wedstrijden toekijken, waar Athletic er maar twee van won. Zegt u maar: best belangrijk. Hij scoorde de vorige week de enige treffer.
Het werd 1-0 voor voor Athletic Bilbao in San Mamés dus Valencia moet zeer op haar hoede zijn voor de treffer van Bilbao. Twee doelpunten verschil winnen is dus het devies. Laten we hopen dat beide ploegen er een dolle show van maken. Dat is immers wat de Europa League is.
Donderdag 17 maart
18:00 Voorbeschouwing op RTL7
19:00 Valencia - Athletic Bilbao
21:05 Manchester United - Liverpool
23:00 Nabeschouwing en alle samenvattingen
[ Bericht 0% gewijzigd door Ajacied422 op 16-03-2016 13:53:43 ]
Je wist niet eens dat Iñaki en Cheryshev geblesseerd zijn en dat #TheRealRaúl weer fit is en vorige week de 1-0 maakte.quote:Op woensdag 16 maart 2016 13:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet teveel met eer gaan strijken.
Dat is niet overdreven hip of zo. Ik bedank je alleen voor je inzichten over Raul Garcia. De rest had ik lui kunnen googelen maar ik was te druk met schrijven.quote:Op woensdag 16 maart 2016 13:51 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Je wist niet eens dat Iñaki en Cheryshev geblesseerd zijn en dat #TheRealRaúl weer fit is en vorige week de 1-0 maakte. [ afbeelding ]
Athletic is leuk hoor, het is alleen zonde dat hun leukste speler afwezig is.quote:
Anders ik welquote:Op donderdag 17 maart 2016 18:02 schreef superniger het volgende:
Moet nog steeds bijkomen van Bayern - Juve
Inaki of Garcia?quote:Op donderdag 17 maart 2016 18:04 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Athletic is leuk hoor, het is alleen zonde dat hun leukste speler afwezig is.
Leuk en United in een zinquote:Op donderdag 17 maart 2016 18:04 schreef Bolasie het volgende:
Ik ben benieuwd wat MUFC er vanavond van bakt
Hoop op een snelle 1-0, zou de wedstrijd leuk maken
Wel zonde dat Leverkusen - Villarreal al beslist is. Dat had best een leuke wedstrijd kunnen zijn.quote:Op donderdag 17 maart 2016 18:05 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Leuk en United in een zin![]()
Ik heb geld op Lazio en Sevilla staan dus dat ga ik even volgen
Spannend danquote:Op donderdag 17 maart 2016 18:05 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Leuk en United in een zin![]()
Ik heb geld op Lazio en Sevilla staan dus dat ga ik even volgen
Dit moet wel van Koffieplanter zijn. Anders maak je je niet zo druk.quote:Op donderdag 17 maart 2016 18:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is de OP nou het werk van Koffieplanter of van Stijn?
Hij had beter analist kunnen blijven.quote:Op donderdag 17 maart 2016 18:15 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Bij Sky Sports was hij een geweldige analist met humor.
Ik ben fan.
Ik heb het zelf geschreven maar een stukje over Raul Garcia was zijn werk.quote:Op donderdag 17 maart 2016 18:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is de OP nou het werk van Koffieplanter of van Stijn?
Normaliter geen schijn. Deze wedstrijd is een paar weken geleden ook gespeeld, toen kwam Aduriz in het veld bij 0-0 en tien minuten later stond het 0-3. Vorige week werd het helemaal weggespeeld en mochten ze tien kruisjes slaan om God te bedanken dat het bij 1-0 is gebleven. Afgelopen weekend kreeg Neville het zelfs voor elkaar om Levante tot voetbalgoden te laten lijken, wat nota bene een stadsderby is.quote:
Als je een iPad gaat gebruiken om je spelers uit te leggen wat je van ze verwacht, ben je gewoon knettergek. Of verdiep je in Spaans, of ga er helemaal niet coachen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 18:15 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Bij Sky Sports was hij een geweldige analist met humor.
Ik ben fan.
Ik zag ze laatst tegen Atleti spelen. Pff wat gedroeg die Phil zich toen als een mongool zeg. Kansloze engerd. Laten we hopen op een afstraffing.quote:Op donderdag 17 maart 2016 18:18 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Normaliter geen schijn. Deze wedstrijd is een paar weken geleden ook gespeeld, toen kwam Aduriz in het veld bij 0-0 en tien minuten later stond het 0-3. Vorige week werd het helemaal weggespeeld en mochten ze tien kruisjes slaan om God te bedanken dat het bij 1-0 is gebleven. Afgelopen weekend kreeg Neville het zelfs voor elkaar om Levante tot voetbalgoden te laten lijken, wat nota bene een stadsderby is.
Het is echt een kerkhof. De fans zijn er ook helemaal klaar mee. Parejo, de aanvoerder, wordt zelfs bij elk balcontact door het stadion helemaal uitgefloten. Neville durft hem alleen nog in uitwedstrijden op te stellen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 18:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik zag ze laatst tegen Atleti spelen. Pff wat gedroeg die Phil zich toen als een mongool zeg. Kansloze engerd. Laten we hopen op een afstraffing.
Robben is een mietje.quote:Op donderdag 17 maart 2016 18:24 schreef superniger het volgende:
Robben die niet speelde vanwege een verkoudheid.
Dat dacht ik ook, maar uiteindelijk zat ie niet in de selectie omdat ie geblesseerd isquote:Op donderdag 17 maart 2016 18:24 schreef superniger het volgende:
Robben die niet speelde vanwege een verkoudheid.
Jij bent snel thuis zegquote:Op donderdag 17 maart 2016 18:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, Comangod bewees gisteren maar weer dat Bayern heus zonder Robben kan.
Sorry, hoe kan ik je vergeven voor dit bedrog.quote:
Ik had na die overname van die Aziaat wel wat meer verwacht, maar die haalt alleen maar vriendjes van de zaakwaarnemer van Ronaldo binnen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 18:24 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het is echt een kerkhof. De fans zijn er ook helemaal klaar mee. Parejo, de aanvoerder, wordt zelfs bij elk balcontact door het stadion helemaal uitgefloten. Neville durft hem alleen nog in uitwedstrijden op te stellen.
Coman kon er bij Juve echt niks vanquote:Op donderdag 17 maart 2016 18:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, Comangod bewees gisteren maar weer dat Bayern heus zonder Robben kan.
Is dat een toffe club qua fans?quote:Op donderdag 17 maart 2016 18:39 schreef Koffieplanter het volgende:
Alaves keert dit jaar vermoedelijk weer terug in la Liga.
Dat is nog niet eens het hele verhaal. Negredo speelde een hele lange periode niet één wedstrijd omdat hij een andere zaakwaarnemer heeft dan Mendes.quote:Op donderdag 17 maart 2016 18:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik had na die overname van die Aziaat wel wat meer verwacht, maar die haalt alleen maar vriendjes van de zaakwaarnemer van Ronaldo binnen.
Achter het doel (quote:
Drie toch?quote:Op donderdag 17 maart 2016 18:48 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Achter het doel () zit een hele trouwe aanhang, maar voor de rest lopen ze niet echt echt warm voor Alaves. Heeft natuurlijk ook te maken met het feit dat Baskonia al twee ploegen op het hoogste niveau heeft.
+ Ze in het vaarwater van Osasuna zitten (en gedeeltelijk Mirandes)quote:Op donderdag 17 maart 2016 18:50 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ah ja, ik vergat Eibar voor het gemak ook nog even.
Ik vind Getafe zo'n treurige club. Beetje het Excelsior van Spanje quapubliekquote:Op donderdag 17 maart 2016 18:48 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Achter het doel () zit een hele trouwe aanhang, maar voor de rest lopen ze niet echt echt warm voor Alaves. Heeft natuurlijk ook te maken met het feit dat Baskonia al twee ploegen op het hoogste niveau heeft.
Leukquote:Op donderdag 17 maart 2016 18:55 schreef Joezi het volgende:
Zenden ze Valencia - Bilbao uitWat een ransmongolen zeg
Jij kijkt natuurlijk veel liever naar Lazio - Sparta Praagquote:Op donderdag 17 maart 2016 18:57 schreef Joezi het volgende:
[..]
Saaie kutpot! Laten we ze afslachten op twittert!!
Dat kijk ik ook beetje respect jijquote:Op donderdag 17 maart 2016 18:57 schreef Sked het volgende:
[..]
Jij kijkt natuurlijk veel liever naar Lazio - Sparta Praag
Zit Olimpico een beetje vol?quote:Op donderdag 17 maart 2016 18:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat kijk ik ook beetje respect jij
Preciesquote:Op donderdag 17 maart 2016 18:57 schreef Sked het volgende:
[..]
Jij kijkt natuurlijk veel liever naar Lazio - Sparta Praag
Net goedquote:Op donderdag 17 maart 2016 19:03 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Jij bent zo'n enorme debiel. Ongekend.
Dat klopt. Normaal zo'n 45.000 man ongeveer. Nu zonder ultra's komt er geen hond meer. Al zit er vandaag ook wel zo'n 45.000quote:Op donderdag 17 maart 2016 19:05 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Je bedoelt tegen Bayer? Ook alleen omdat het vCL was
Ze staan achter zie ikquote:Op donderdag 17 maart 2016 19:07 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat klopt. Normaal zo'n 45.000 man ongeveer. Nu zonder ultra's komt er geen hond meer. Al zit er vandaag ook wel zo'n 45.000
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 maart 2016 19:12 schreef hafcfan het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Satan walgt van je.quote:Op donderdag 17 maart 2016 19:19 schreef Bolasie het volgende:
Er zit gewoon een mug in m'n kamer, wat is deze
Zikaquote:Op donderdag 17 maart 2016 19:19 schreef Bolasie het volgende:
Er zit gewoon een mug in m'n kamer, wat is deze
Ik geloof nooit dat het verlenging wordt.quote:Op donderdag 17 maart 2016 19:21 schreef Bolasie het volgende:
Stel dat het verlengen wordt, wat doet RTL dan? Blijven uitzenden of verder met MUFC-LFC?
Dan wordt het dus verlenging.quote:Op donderdag 17 maart 2016 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik geloof nooit dat het verlenging wordt.
De bal is rond.quote:Op donderdag 17 maart 2016 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik geloof nooit dat het verlenging wordt.
Al sinds gisterenquote:Op donderdag 17 maart 2016 19:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo vriend!Ben je al een beetje over dinsdag heen?
Davy en ik hebben genoten van Bayern.quote:Op donderdag 17 maart 2016 19:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo vriend!Ben je al een beetje over dinsdag heen?
Gelukkig.quote:
Ik ook.quote:Op donderdag 17 maart 2016 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Davy en ik hebben genoten van Bayern.
2-1quote:Op donderdag 17 maart 2016 19:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gelukkig.Wat een bazenwedstrijd. Leukste wedstrijd voor mij dit seizoen gewoon.
Triest genoeg.
Wat denk jij over Zondag davy?
Vond jij ATL-PSV een bazenwedstrijd?quote:Op donderdag 17 maart 2016 19:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gelukkig.Wat een bazenwedstrijd. Leukste wedstrijd voor mij dit seizoen gewoon.
Triest genoeg.
Wat denk jij over Zondag davy?
Ja.quote:Op donderdag 17 maart 2016 19:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vond jij ATL-PSV een bazenwedstrijd?
Guardiola heeft met levens gespeeld.quote:Op donderdag 17 maart 2016 19:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ook.
Ik dacht wel dat ze er uit lagen na die 2-0 en zo zonder Robben hoor.Maar gelukkig is het goed afgelopen!
quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vraag me af waarom man in vorm Coman niet speelt.
quote:
Het was in elk geval spannend.quote:Op donderdag 17 maart 2016 19:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vond jij ATL-PSV een bazenwedstrijd?
Leffe godquote:Op donderdag 17 maart 2016 19:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb 4 Leffe biertjes plus een glas gekocht voor 3 euro, goede deal.
Lijkt me wat voor Koffieplanter.
Het drama van modereren, dames en heren.quote:Op donderdag 17 maart 2016 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens mij heb ik meer de posts van de doerakken in het livetopic gelezen dan naar de wedstrijd gekeken.
Ach, ach, ach.quote:Op donderdag 17 maart 2016 19:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het drama van modereren, dames en heren.
Drama? Ze moeten gewoon werken voor hun geldquote:Op donderdag 17 maart 2016 19:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het drama van modereren, dames en heren.
Sinds wanneer heeft Davy een Spaanse vriend?quote:Op donderdag 17 maart 2016 19:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Valencia domineert
Athletic zal dus wel scoren
~ Een fan op een Spaans forum
Ik heb liever de verhalen van ElSierd over restaurants en de rants van Emilequote:Op donderdag 17 maart 2016 19:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Jammer dat Sierd geen commentaar geeft. Die zou een 90 minuten-durende rant houden over Neville.
Perdón.quote:Op donderdag 17 maart 2016 19:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
VBL / [Europa League] Matchcenter
VBL / [Europa League] Matchcenterquote:Op donderdag 17 maart 2016 19:50 schreef GwaiLow het volgende:
Mijn grote bet op Sparta Praag @6 pakt wel erg goed uit zeg. Kan toch niet meer fout gaan zou je zeggen.
Bquote:Op donderdag 17 maart 2016 19:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat hoop je dat we gaan zeggen?
A. Oh wat hebben we GGMM enorm gemist.
B. Was je weg dan?
Ik hoopte nergens op, ik wilde mijn goede vrienden, waaronder johannes, graag informeren over het feit dat ik er weer was.quote:Op donderdag 17 maart 2016 19:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat hoop je dat we gaan zeggen?
A. Oh wat hebben we GGMM enorm gemist.
B. Was je weg dan?
Ach, jeetjequote:Op donderdag 17 maart 2016 19:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik hoopte nergens op, ik wilde mijn goede vrienden, waaronder johannes, graag informeren over het feit dat ik er weer was.
Gelukkig reageert johannes niet zo autistisch.
Dat wordt wel een afgrijselijke wedstrijd. Die skip ik denk ik of in ieder geval de eerste helft.quote:Op donderdag 17 maart 2016 19:56 schreef Bolasie het volgende:
United: De Gea, Varela, Smalling, Blind, Rojo, Carrick, Fellaini, Lingard, Mata, Martial, Rashford #mufc
Confirmed #LFC team to face @ManUtd: Mignolet, Clyne, Lovren, Sakho, Milner, Can, Henderson, Lallana, Coutinho, Firmino, Sturridge.
Milner LB
Hallo Kopsterk.quote:Op donderdag 17 maart 2016 19:58 schreef Kopsterk het volgende:
Ik zie dat Neville voorstaat![]()
iPad analyses![]()
Het moderne voetbal
Ja hoor weer achteraf je verwacht het nietquote:Op donderdag 17 maart 2016 19:50 schreef GwaiLow het volgende:
Mijn grote bet op Sparta Praag @6 pakt wel erg goed uit zeg. Kan toch niet meer fout gaan zou je zeggen.
Insgelijks. Wat ben je (extra) vrolijk vandaag.quote:Op donderdag 17 maart 2016 19:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo Kopsterk.Gezellig dat jij ook weer van de partij bent.
Ja, snap er ook niks van.quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:00 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Insgelijks. Wat ben je (extra) vrolijk vandaag.
Volgend jaar gaan we dan eindelijk de halve finale halen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: Ajax had in deze achtste finale kunnen spelen
Beetje flauw dat ze bij Amersfoort een spoor hebben aangelegd, dan komen die gedachten toch af en toe in je op.quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, snap er ook niks van.
Heb zelfs de hele dag niet aan zelfmoord gedacht.
Waarom moest ik hier om lachenquote:Op donderdag 17 maart 2016 20:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, snap er ook niks van.
Heb zelfs de hele dag niet aan zelfmoord gedacht.
Liverpoolgenot.quote:Op donderdag 17 maart 2016 19:56 schreef Bolasie het volgende:
United: De Gea, Varela, Smalling, Blind, Rojo, Carrick, Fellaini, Lingard, Mata, Martial, Rashford #mufc
Confirmed #LFC team to face @ManUtd: Mignolet, Clyne, Lovren, Sakho, Milner, Can, Henderson, Lallana, Coutinho, Firmino, Sturridge.
Milner LB
Wat een enorme kutstelling.quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: Ajax had in deze achtste finale kunnen spelen
Je bent de eerste.quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:03 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wat een leuke UIik ben vast nummer zoveel die dit zegt.
Jeetje, bekritiseer je mijn stelling nu??quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een enorme kutstelling.
''Ajax had in de achtste finales terecht moeten kunnen komen met deze selectie''
Ja balen, had er niet bij nagedacht vooraf mijn bets te posten. Maar dat maakt het niet minder waar natuurlijk.quote:Op donderdag 17 maart 2016 19:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja hoor weer achteraf je verwacht het niet
De formulering.quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jeetje, bekritiseer je mijn stelling nu??
ff dimmen Flopicanobakkerquote:Op donderdag 17 maart 2016 20:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie heeft "Kingflopland" eigenlijk verzonnen?
Die persoon heeft namelijk vermoedelijk weinig gevoel voor humor.
Dit bekt toch een stuk minder lekker.quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
ff dimmen Flopicanobakker
Flopsterk?quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:05 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Dit bekt toch een stuk minder lekker.
Lekkere plaat.quote:
Maak dan een foto van je bets en stuur het onsquote:Op donderdag 17 maart 2016 20:04 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja balen, had er niet bij nagedacht vooraf mijn bets te posten. Maar dat maakt het niet minder waar natuurlijk.
Hey Johannesquote:
Echt hé.quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie heeft "Kingflopland" eigenlijk verzonnen?
Die persoon heeft namelijk vermoedelijk weinig gevoel voor humor.
Maak je maar geen zorgen. Ik ben in ieder geval blij dat jij vandaag wel aanwezig bent.quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk zit je niet in je auto te FOK!enDat zou me teleurstellen.
Make love not warquote:Op donderdag 17 maart 2016 20:10 schreef Kopsterk het volgende:
Het wordt me iets te klef allemaal hier.
Stelletje beunhazen.
Ach, lieve Kopsterk. Doe niet zo gekquote:Op donderdag 17 maart 2016 20:10 schreef Kopsterk het volgende:
Het wordt me iets te klef allemaal hier.
Stelletje beunhazen.
Robben is een flopspeler.quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:11 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ach, lieve Kopsterk. Doe niet zo gekwij houden ook van jou.
En niet zo een beetje ook! onze knuffelbeer.
Nee hoor. Daar weet johannes inmiddels alles vanquote:Op donderdag 17 maart 2016 20:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha kijk Kopsterk eens net doen alsof hij al te oud is voor een knuffel.
quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha kijk Kopsterk eens net doen alsof hij al te oud is voor een knuffel.
Roep je zus dan.quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb koffie gezet en moet nu naar beneden lopen om het weer te pakken.
Hey kijk, Kopsterk maakt weer eens een variant op de grap die ik al maakte.quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:18 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Klopt, die zit hier bij mij.
Sorry.
GODVERDOMME EN HIJ WAS EIGENLIJK VAN EEN ENORM LAAG NIVEAUquote:Op donderdag 17 maart 2016 20:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hey kijk, Kopsterk maakt weer eens een variant op de grap die ik al maakte.
Wat ben jij snel boos en agressief. Was je vroeger al zo'n onhandelbaar persoon?quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:19 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
GODVERDOMME EN HIJ WAS EIGENLIJK VAN EEN ENORM LAAG NIVEAU
IK WALG ECHT VAN MEZELF NU
Omdat je onze knuffelbeer bent vergeven we je.quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:19 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Omdat je onze knuffelbeer bent vergeven we je.
Rot eens op met je act, begint nu wel te vervelen bij ons allenquote:Op donderdag 17 maart 2016 20:19 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Als er iemand is die hierover geen recht van spreken heeft, ben jij het wel.quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:21 schreef Joezi het volgende:
[..]
Rot eens op met je act, begint nu wel te vervelen bij ons allen
Als er iemand is die hierover geen recht van spreken heeft, ben jij het wel.quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:21 schreef Joezi het volgende:
[..]
Eensquote:Op donderdag 17 maart 2016 20:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat een off-topic geneuzel trouwens hier. Ga eens naar een of andere SC.
Je bent gewoon boos omdat ik je steeds een debiel noem (wat je ook bent).quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:21 schreef Joezi het volgende:
[..]
GGMM, het laatste woord is gezegd.quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als er iemand is die hierover geen recht van spreken heeft, ben jij het wel.
Kopsterk, het laatste woord is gezegd.quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:22 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Je bent gewoon boos omdat ik je steeds een debiel noem (wat je ook bent).
Jaja je eigen kliekje voortrekken, i know, no blame, no shame.quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als er iemand is die hierover geen recht van spreken heeft, ben jij het wel.
Derhalve wat ChevyCaprice zegt.
Joezi, het laatste woord is hierover gezegd.quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:22 schreef Joezi het volgende:
[..]
Jaja je eigen kliekje voortrekken, i know, no blame, no shame.
Duidelijk!quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kopsterk, het laatste woord is gezegd.
We gaan hier als 1 blok achter ons United staan hopelijkquote:Op donderdag 17 maart 2016 20:24 schreef KingRoland het volgende:
Ik ben thuis.
Zou wel gek zijn als United weet te stunten.
Wij juichen zo voor Liverpool.quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:24 schreef KingRoland het volgende:
Ik ben thuis.
Zou wel gek zijn als United weet te stunten.
Carrick en Fellaini als blok op het middenveld.quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wij juichen zo voor Liverpool.
Met zo'n middenveld kan je zelfs in de Eredivisie niet mee.quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Carrick en Fellaini als blok op het middenveld.
Ik zit op de eerste rij.
hoezoquote:Op donderdag 17 maart 2016 20:27 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Die wordt uitgefloten bij elk balcontact.
Omdat hij tegen Bilbao in de competitie gruwelijk in de fout ging.quote:
Rare supporters zegquote:Op donderdag 17 maart 2016 20:28 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Omdat hij tegen Bilbao in de competitie gruwelijk in de fout ging.
Treurig.quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:28 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Omdat hij tegen Bilbao in de competitie gruwelijk in de fout ging.
Gary durfde hem niet op te stellen in het weekend van twee weken terug uit angst voor een fluitconcert. Miraculeus speelde hij de twee uitwedstrijden daarna wel. Vandaag heel toevallig wéér op de bank.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |