Hey kijk, Kopsterk maakt weer eens een variant op de grap die ik al maakte.quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:18 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Klopt, die zit hier bij mij.
Sorry.
GODVERDOMME EN HIJ WAS EIGENLIJK VAN EEN ENORM LAAG NIVEAUquote:Op donderdag 17 maart 2016 20:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hey kijk, Kopsterk maakt weer eens een variant op de grap die ik al maakte.
Wat ben jij snel boos en agressief. Was je vroeger al zo'n onhandelbaar persoon?quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:19 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
GODVERDOMME EN HIJ WAS EIGENLIJK VAN EEN ENORM LAAG NIVEAU
IK WALG ECHT VAN MEZELF NU
Omdat je onze knuffelbeer bent vergeven we je.quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:19 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Omdat je onze knuffelbeer bent vergeven we je.
Rot eens op met je act, begint nu wel te vervelen bij ons allenquote:Op donderdag 17 maart 2016 20:19 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Als er iemand is die hierover geen recht van spreken heeft, ben jij het wel.quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:21 schreef Joezi het volgende:
[..]
Rot eens op met je act, begint nu wel te vervelen bij ons allen
Als er iemand is die hierover geen recht van spreken heeft, ben jij het wel.quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:21 schreef Joezi het volgende:
[..]
Eensquote:Op donderdag 17 maart 2016 20:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat een off-topic geneuzel trouwens hier. Ga eens naar een of andere SC.
Je bent gewoon boos omdat ik je steeds een debiel noem (wat je ook bent).quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:21 schreef Joezi het volgende:
[..]
GGMM, het laatste woord is gezegd.quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als er iemand is die hierover geen recht van spreken heeft, ben jij het wel.
Kopsterk, het laatste woord is gezegd.quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:22 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Je bent gewoon boos omdat ik je steeds een debiel noem (wat je ook bent).
Jaja je eigen kliekje voortrekken, i know, no blame, no shame.quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als er iemand is die hierover geen recht van spreken heeft, ben jij het wel.
Derhalve wat ChevyCaprice zegt.
Joezi, het laatste woord is hierover gezegd.quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:22 schreef Joezi het volgende:
[..]
Jaja je eigen kliekje voortrekken, i know, no blame, no shame.
Duidelijk!quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kopsterk, het laatste woord is gezegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |