Ja hoor weer achteraf je verwacht het nietquote:Op donderdag 17 maart 2016 19:50 schreef GwaiLow het volgende:
Mijn grote bet op Sparta Praag @6 pakt wel erg goed uit zeg. Kan toch niet meer fout gaan zou je zeggen.
Insgelijks. Wat ben je (extra) vrolijk vandaag.quote:Op donderdag 17 maart 2016 19:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo Kopsterk.Gezellig dat jij ook weer van de partij bent.
Ja, snap er ook niks van.quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:00 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Insgelijks. Wat ben je (extra) vrolijk vandaag.
Volgend jaar gaan we dan eindelijk de halve finale halen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: Ajax had in deze achtste finale kunnen spelen
Beetje flauw dat ze bij Amersfoort een spoor hebben aangelegd, dan komen die gedachten toch af en toe in je op.quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, snap er ook niks van.
Heb zelfs de hele dag niet aan zelfmoord gedacht.
Waarom moest ik hier om lachenquote:Op donderdag 17 maart 2016 20:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, snap er ook niks van.
Heb zelfs de hele dag niet aan zelfmoord gedacht.
Liverpoolgenot.quote:Op donderdag 17 maart 2016 19:56 schreef Bolasie het volgende:
United: De Gea, Varela, Smalling, Blind, Rojo, Carrick, Fellaini, Lingard, Mata, Martial, Rashford #mufc
Confirmed #LFC team to face @ManUtd: Mignolet, Clyne, Lovren, Sakho, Milner, Can, Henderson, Lallana, Coutinho, Firmino, Sturridge.
Milner LB
Wat een enorme kutstelling.quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: Ajax had in deze achtste finale kunnen spelen
Je bent de eerste.quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:03 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wat een leuke UIik ben vast nummer zoveel die dit zegt.
Jeetje, bekritiseer je mijn stelling nu??quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een enorme kutstelling.
''Ajax had in de achtste finales terecht moeten kunnen komen met deze selectie''
Ja balen, had er niet bij nagedacht vooraf mijn bets te posten. Maar dat maakt het niet minder waar natuurlijk.quote:Op donderdag 17 maart 2016 19:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja hoor weer achteraf je verwacht het niet
De formulering.quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jeetje, bekritiseer je mijn stelling nu??
ff dimmen Flopicanobakkerquote:Op donderdag 17 maart 2016 20:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie heeft "Kingflopland" eigenlijk verzonnen?
Die persoon heeft namelijk vermoedelijk weinig gevoel voor humor.
Dit bekt toch een stuk minder lekker.quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
ff dimmen Flopicanobakker
Flopsterk?quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:05 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Dit bekt toch een stuk minder lekker.
Lekkere plaat.quote:
Maak dan een foto van je bets en stuur het onsquote:Op donderdag 17 maart 2016 20:04 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja balen, had er niet bij nagedacht vooraf mijn bets te posten. Maar dat maakt het niet minder waar natuurlijk.
Hey Johannesquote:
Echt hé.quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie heeft "Kingflopland" eigenlijk verzonnen?
Die persoon heeft namelijk vermoedelijk weinig gevoel voor humor.
Maak je maar geen zorgen. Ik ben in ieder geval blij dat jij vandaag wel aanwezig bent.quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk zit je niet in je auto te FOK!enDat zou me teleurstellen.
Make love not warquote:Op donderdag 17 maart 2016 20:10 schreef Kopsterk het volgende:
Het wordt me iets te klef allemaal hier.
Stelletje beunhazen.
Ach, lieve Kopsterk. Doe niet zo gekquote:Op donderdag 17 maart 2016 20:10 schreef Kopsterk het volgende:
Het wordt me iets te klef allemaal hier.
Stelletje beunhazen.
Robben is een flopspeler.quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:11 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ach, lieve Kopsterk. Doe niet zo gekwij houden ook van jou.
En niet zo een beetje ook! onze knuffelbeer.
Nee hoor. Daar weet johannes inmiddels alles vanquote:Op donderdag 17 maart 2016 20:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha kijk Kopsterk eens net doen alsof hij al te oud is voor een knuffel.
quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha kijk Kopsterk eens net doen alsof hij al te oud is voor een knuffel.
Roep je zus dan.quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb koffie gezet en moet nu naar beneden lopen om het weer te pakken.
Hey kijk, Kopsterk maakt weer eens een variant op de grap die ik al maakte.quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:18 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Klopt, die zit hier bij mij.
Sorry.
GODVERDOMME EN HIJ WAS EIGENLIJK VAN EEN ENORM LAAG NIVEAUquote:Op donderdag 17 maart 2016 20:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hey kijk, Kopsterk maakt weer eens een variant op de grap die ik al maakte.
Wat ben jij snel boos en agressief. Was je vroeger al zo'n onhandelbaar persoon?quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:19 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
GODVERDOMME EN HIJ WAS EIGENLIJK VAN EEN ENORM LAAG NIVEAU
IK WALG ECHT VAN MEZELF NU
Omdat je onze knuffelbeer bent vergeven we je.quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:19 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Omdat je onze knuffelbeer bent vergeven we je.
Rot eens op met je act, begint nu wel te vervelen bij ons allenquote:Op donderdag 17 maart 2016 20:19 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Als er iemand is die hierover geen recht van spreken heeft, ben jij het wel.quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:21 schreef Joezi het volgende:
[..]
Rot eens op met je act, begint nu wel te vervelen bij ons allen
Als er iemand is die hierover geen recht van spreken heeft, ben jij het wel.quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:21 schreef Joezi het volgende:
[..]
Eensquote:Op donderdag 17 maart 2016 20:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat een off-topic geneuzel trouwens hier. Ga eens naar een of andere SC.
Je bent gewoon boos omdat ik je steeds een debiel noem (wat je ook bent).quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:21 schreef Joezi het volgende:
[..]
GGMM, het laatste woord is gezegd.quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als er iemand is die hierover geen recht van spreken heeft, ben jij het wel.
Kopsterk, het laatste woord is gezegd.quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:22 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Je bent gewoon boos omdat ik je steeds een debiel noem (wat je ook bent).
Jaja je eigen kliekje voortrekken, i know, no blame, no shame.quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als er iemand is die hierover geen recht van spreken heeft, ben jij het wel.
Derhalve wat ChevyCaprice zegt.
Joezi, het laatste woord is hierover gezegd.quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:22 schreef Joezi het volgende:
[..]
Jaja je eigen kliekje voortrekken, i know, no blame, no shame.
Duidelijk!quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kopsterk, het laatste woord is gezegd.
We gaan hier als 1 blok achter ons United staan hopelijkquote:Op donderdag 17 maart 2016 20:24 schreef KingRoland het volgende:
Ik ben thuis.
Zou wel gek zijn als United weet te stunten.
Wij juichen zo voor Liverpool.quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:24 schreef KingRoland het volgende:
Ik ben thuis.
Zou wel gek zijn als United weet te stunten.
Carrick en Fellaini als blok op het middenveld.quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wij juichen zo voor Liverpool.
Met zo'n middenveld kan je zelfs in de Eredivisie niet mee.quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Carrick en Fellaini als blok op het middenveld.
Ik zit op de eerste rij.
hoezoquote:Op donderdag 17 maart 2016 20:27 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Die wordt uitgefloten bij elk balcontact.
Omdat hij tegen Bilbao in de competitie gruwelijk in de fout ging.quote:
Rare supporters zegquote:Op donderdag 17 maart 2016 20:28 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Omdat hij tegen Bilbao in de competitie gruwelijk in de fout ging.
Treurig.quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:28 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Omdat hij tegen Bilbao in de competitie gruwelijk in de fout ging.
Gary durfde hem niet op te stellen in het weekend van twee weken terug uit angst voor een fluitconcert. Miraculeus speelde hij de twee uitwedstrijden daarna wel. Vandaag heel toevallig wéér op de bank.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |