Wel zonde dat Leverkusen - Villarreal al beslist is. Dat had best een leuke wedstrijd kunnen zijn.quote:Op donderdag 17 maart 2016 18:05 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Leuk en United in een zin![]()
Ik heb geld op Lazio en Sevilla staan dus dat ga ik even volgen
Spannend danquote:Op donderdag 17 maart 2016 18:05 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Leuk en United in een zin![]()
Ik heb geld op Lazio en Sevilla staan dus dat ga ik even volgen
Dit moet wel van Koffieplanter zijn. Anders maak je je niet zo druk.quote:Op donderdag 17 maart 2016 18:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is de OP nou het werk van Koffieplanter of van Stijn?
Hij had beter analist kunnen blijven.quote:Op donderdag 17 maart 2016 18:15 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Bij Sky Sports was hij een geweldige analist met humor.
Ik ben fan.
Ik heb het zelf geschreven maar een stukje over Raul Garcia was zijn werk.quote:Op donderdag 17 maart 2016 18:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is de OP nou het werk van Koffieplanter of van Stijn?
Normaliter geen schijn. Deze wedstrijd is een paar weken geleden ook gespeeld, toen kwam Aduriz in het veld bij 0-0 en tien minuten later stond het 0-3. Vorige week werd het helemaal weggespeeld en mochten ze tien kruisjes slaan om God te bedanken dat het bij 1-0 is gebleven. Afgelopen weekend kreeg Neville het zelfs voor elkaar om Levante tot voetbalgoden te laten lijken, wat nota bene een stadsderby is.quote:
Als je een iPad gaat gebruiken om je spelers uit te leggen wat je van ze verwacht, ben je gewoon knettergek. Of verdiep je in Spaans, of ga er helemaal niet coachen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 18:15 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Bij Sky Sports was hij een geweldige analist met humor.
Ik ben fan.
Ik zag ze laatst tegen Atleti spelen. Pff wat gedroeg die Phil zich toen als een mongool zeg. Kansloze engerd. Laten we hopen op een afstraffing.quote:Op donderdag 17 maart 2016 18:18 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Normaliter geen schijn. Deze wedstrijd is een paar weken geleden ook gespeeld, toen kwam Aduriz in het veld bij 0-0 en tien minuten later stond het 0-3. Vorige week werd het helemaal weggespeeld en mochten ze tien kruisjes slaan om God te bedanken dat het bij 1-0 is gebleven. Afgelopen weekend kreeg Neville het zelfs voor elkaar om Levante tot voetbalgoden te laten lijken, wat nota bene een stadsderby is.
Het is echt een kerkhof. De fans zijn er ook helemaal klaar mee. Parejo, de aanvoerder, wordt zelfs bij elk balcontact door het stadion helemaal uitgefloten. Neville durft hem alleen nog in uitwedstrijden op te stellen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 18:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik zag ze laatst tegen Atleti spelen. Pff wat gedroeg die Phil zich toen als een mongool zeg. Kansloze engerd. Laten we hopen op een afstraffing.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |