Robben is een mietje.quote:Op donderdag 17 maart 2016 18:24 schreef superniger het volgende:
Robben die niet speelde vanwege een verkoudheid.
Dat dacht ik ook, maar uiteindelijk zat ie niet in de selectie omdat ie geblesseerd isquote:Op donderdag 17 maart 2016 18:24 schreef superniger het volgende:
Robben die niet speelde vanwege een verkoudheid.
Jij bent snel thuis zegquote:Op donderdag 17 maart 2016 18:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, Comangod bewees gisteren maar weer dat Bayern heus zonder Robben kan.
Sorry, hoe kan ik je vergeven voor dit bedrog.quote:
Ik had na die overname van die Aziaat wel wat meer verwacht, maar die haalt alleen maar vriendjes van de zaakwaarnemer van Ronaldo binnen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 18:24 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het is echt een kerkhof. De fans zijn er ook helemaal klaar mee. Parejo, de aanvoerder, wordt zelfs bij elk balcontact door het stadion helemaal uitgefloten. Neville durft hem alleen nog in uitwedstrijden op te stellen.
Coman kon er bij Juve echt niks vanquote:Op donderdag 17 maart 2016 18:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, Comangod bewees gisteren maar weer dat Bayern heus zonder Robben kan.
Is dat een toffe club qua fans?quote:Op donderdag 17 maart 2016 18:39 schreef Koffieplanter het volgende:
Alaves keert dit jaar vermoedelijk weer terug in la Liga.
Dat is nog niet eens het hele verhaal. Negredo speelde een hele lange periode niet één wedstrijd omdat hij een andere zaakwaarnemer heeft dan Mendes.quote:Op donderdag 17 maart 2016 18:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik had na die overname van die Aziaat wel wat meer verwacht, maar die haalt alleen maar vriendjes van de zaakwaarnemer van Ronaldo binnen.
Achter het doel (quote:
Drie toch?quote:Op donderdag 17 maart 2016 18:48 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Achter het doel () zit een hele trouwe aanhang, maar voor de rest lopen ze niet echt echt warm voor Alaves. Heeft natuurlijk ook te maken met het feit dat Baskonia al twee ploegen op het hoogste niveau heeft.
+ Ze in het vaarwater van Osasuna zitten (en gedeeltelijk Mirandes)quote:Op donderdag 17 maart 2016 18:50 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ah ja, ik vergat Eibar voor het gemak ook nog even.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |