SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
moet ik de nummer van de ambassade opzoekenquote:Op woensdag 16 maart 2016 01:28 schreef Mortaxx het volgende:
Ik zit in een bus naar Laos en er worden allerlei verdachte pakketjes ingeladen
Dat zou kunnen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 01:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij had de vinkentering aan grtd
Laosquote:Op woensdag 16 maart 2016 01:28 schreef Mortaxx het volgende:
Ik zit in een bus naar Laos en er worden allerlei verdachte pakketjes ingeladen
wel de goedkoopste bus tot nu toequote:Op woensdag 16 maart 2016 01:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
moet ik de nummer van de ambassade opzoeken
Ik morgen 1e wedstrijd in 3 jaarquote:Op woensdag 16 maart 2016 01:27 schreef Insomnia_ het volgende:
hey knut had dit weekend hattrick geprikt
lekker welke positiequote:Op woensdag 16 maart 2016 01:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik morgen 1e wedstrijd in 3 jaar
Niet geweest . Heel laos is belachelijk goedkoop. Veel plezierquote:Op woensdag 16 maart 2016 01:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Muang khua
Ik ga weer vliegtuigmodus. 10 %
Heb ik ook veel gestaan maar niet mn favoriete positie. Ben minder goed met rug naar de goalquote:Op woensdag 16 maart 2016 01:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Als ik nog een paar hattricks maak mag ik misschien wel eerste spitta worden
Wie oh wie moet je nu als # neerzetten?quote:Op woensdag 16 maart 2016 01:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Er zitten nu officieel allee nnog maar idioten en engnekken als mogelijke kandidaten.
Ja, Kasich doet nog mee. Maar die is kansloos.
Sanders is geen engnekquote:Op woensdag 16 maart 2016 01:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Er zitten nu officieel allee nnog maar idioten en engnekken als mogelijke kandidaten.
Sanders heeft zulke belachelijke economische standpunten.quote:
Nopequote:
Met andere dingen bezig geweest.quote:
is wel een aardig boekie.quote:Op woensdag 16 maart 2016 01:44 schreef Fok-it het volgende:
Heb dat Freakonomics boek bij de bieb gehaald Inso
M`n topic in R&P al gezien? Misschien ook wat voor jouquote:
Trump wordt toch genot manquote:Op woensdag 16 maart 2016 01:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Nee, het wordt gewoon Clinton-Trump. Die gekkigheid kunnen ze nu wel overslaanquote:Op woensdag 16 maart 2016 01:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Sanders gaat vooral helemaal niets er door heen krijgen.
Trump vs Clinton zou een genot worden dat je je broekje nooit meer hoeft aan te doen.quote:
Zal zo eens kijken.quote:Op woensdag 16 maart 2016 01:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
M`n topic in R&P al gezien? Misschien ook wat voor jou
Het is wel lastig, alles in het Engels dus weet niet hoe goed je met Engels bentquote:Op woensdag 16 maart 2016 01:47 schreef Amarantha het volgende:
Oh dat ga ik morgen wel even weer lezen, nu te moe.
Engels lezen gaat mij wel goed af hoor.quote:Op woensdag 16 maart 2016 01:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is wel lastig, alles in het Engels dus weet niet hoe goed je met Engels bent
Is een 8-weekse online cursus. Een deel van de opleiding psychologie die op Berkeley wordt gegeven geloof ik. Wel heel interessant. En ook goed voor je eigen persoonlijke ontwikkelingquote:
Ik zal het morgen even beter bekijken.quote:Op woensdag 16 maart 2016 01:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is een 8-weekse online cursus. Een deel van de opleiding psychologie die op Berkeley wordt gegeven geloof ik. Wel heel interessant. En ook goed voor je eigen persoonlijke ontwikkeling
Hoe dan?quote:Op woensdag 16 maart 2016 01:54 schreef Amarantha het volgende:
Praat regelmatig met artiesten uit het buitenland (geen grote artiesten hoor haha), dus dan moet ik wel Engels praten.
Gewoon door mijn mond open te doen? Ik zie ze vaak op zaterdagavond.quote:
Ik heb vandaag een Russisch toeriste de weg verteld in het Russischquote:Op woensdag 16 maart 2016 01:56 schreef Amarantha het volgende:
Zou wel willen dat mijn Duits weer wat beter werd.
Oh zoquote:Op woensdag 16 maart 2016 01:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gewoon door mijn mond open te doen? Ik zie ze vaak op zaterdagavond.
Echt hequote:Op woensdag 16 maart 2016 01:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Trump vs Clinton zou een genot worden dat je je broekje nooit meer hoeft aan te doen.
Oh nee, op internet praat ik weinig Engels. Eerst met WoW wel maar sinds ik dat niet meer doe ook niet meer.quote:
Knut, wat vind jij als Japanofiel van Murakami?quote:
Ultiem genotquote:Op woensdag 16 maart 2016 02:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Knut, wat vind jij als Japanofiel van Murakami?
Goed hequote:
Bijna allesquote:Op woensdag 16 maart 2016 02:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goed he
Heb je alles gelezen van hem?
Norwegian Wood is mooi ja. Heb ook zijn nieuwe al gelezen : Colorless Tsukuru Tazaki and his years of pilgrimagequote:Op woensdag 16 maart 2016 02:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bijna alles
Mn favorieten zijn Norwegian wood, 1q84 en kafka op het strand
Het boek over de aanslagen in de metro van tokyo is ook heel interessant
Die vond ik persoonlijk iets minder. Er is nu net weer een nieuwe. Korte verhalenbundel. Tot nu toe erg mooiquote:Op woensdag 16 maart 2016 02:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Norwegian Wood is mooi ja. Heb ook zijn nieuwe al gelezen : Colorless Tsukuru Tazaki and his years of pilgrimage
Ben nu met 1q84 bezig. Flinke pil wel
Ben nog niet in Japan geweest maar kan me voorstellen dat dat het alleen maar nog leuker maakt om te lezen jaquote:Op woensdag 16 maart 2016 02:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
1q84 is vooral ook zoveel genot omdat t bijna geheel afspeelt in tokyo
Ik zeg doen. Tickets zijn nu heel goedkoop en koers is ook nog steeds goed. Dus wel de juiste tijd nuquote:Op woensdag 16 maart 2016 03:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben nog niet in Japan geweest maar kan me voorstellen dat dat het alleen maar nog leuker maakt om te lezen ja
Misschien volgend jaar
meneer doet ook een paar weken een mbo'tje en voelt zich verheven hoor!!!!quote:
Beetje jammer jaquote:Op woensdag 16 maart 2016 13:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
meneer doet ook een paar weken een mbo'tje en voelt zich verheven hoor!!!!
Slaap je ook al meteen dan?quote:
Ja, elke dag wel rond 7en op dus ben moe genoeg.quote:
Niks mis mee tochquote:Op woensdag 16 maart 2016 13:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, elke dag wel rond 7en op dus ben moe genoeg.
jammer
Lekker hoor. Hoelang duurt zo'n pianoconcert?quote:
quote:Op woensdag 16 maart 2016 13:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
meneer doet ook een paar weken een mbo'tje en voelt zich verheven hoor!!!!
Waarom kom je hier een keer in de drie weken vragen of dit de Wajong sc is dan?quote:
Hahahaha.quote:Op woensdag 16 maart 2016 13:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik geloof nog steeds in sanders.
Eh dit is de eerste keer? Een andere keer dat het er over ging was omdat iemand zei dat iedereen hier wajonger was :squote:Op woensdag 16 maart 2016 13:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom kom je hier een keer in de drie weken vragen of dit de Wajong sc is dan?
Ok okquote:Op woensdag 16 maart 2016 13:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Eh dit is de eerste keer? Een andere keer dat het er over ging was omdat iemand zei dat iedereen hier wajonger was :s
Bernie is de enige die een standpunt langer dan 4 jaar kan vasthouden, enige respectabele politici die nog campagne voertquote:
2 uur ofzo weet niet preciesquote:Op woensdag 16 maart 2016 13:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker hoor. Hoelang duurt zo'n pianoconcert?
Bernie is totaal kansloos, want hij moet geloof ik elke staat 59%+ gaan winnen als ie alle superdelegates aan zich kan binden.quote:Op woensdag 16 maart 2016 13:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Bernie is de enige die een standpunt langer dan 4 jaar kan vasthouden, enige respectabele politici die nog campagne voert
Van de republikeinen bedoel je?quote:Op woensdag 16 maart 2016 13:21 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik las wel dat de kans dat Trump de meerderheid gaat krijgen ook niet zo groot is.
Dat wordt PUUR genot.
Ja. Dan ga je echt puur genot krijgen en maakt Kasich een kans.quote:
Maar die Kasich heeft op dit moment toch nog helemaal niks?quote:Op woensdag 16 maart 2016 13:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja. Dan ga je echt puur genot krijgen en maakt Kasich een kans.
Nee, maar als er geen meerderheid komt gaan al die delegates gewoon opnieuw stemmen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 13:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar die Kasich heeft op dit moment toch nog helemaal niks?
Oh zoquote:Op woensdag 16 maart 2016 13:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Dus dan jagen ze er gewoon eentje uit die de beste kans maakt tegen Hillary vanuit partijbelang.
Is me wat te links, maar ja.quote:Op woensdag 16 maart 2016 13:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh zoZe zijn ook niet heel tevreden met Trump natuurlijk
Die Kasich ken ik niet echt
Ik snap niet hoe ze zo snel naar hillary gaan terwijl sanders nog achter martin luther king heeft gelopenquote:Op woensdag 16 maart 2016 13:24 schreef Insomnia_ het volgende:
Bernie had al die zwarte voters aan zich moeten binden dan had ie de nominatie al binnen gehad.
Alles beter dan Cruz en Trump. Zit al stukje t lezen over hemquote:Op woensdag 16 maart 2016 13:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is me wat te links, maar ja.
Cruz of Trump zie ik niet echt zitten.
Maar als Kasich het niet wordt maar Trump.
Sanders heeft geen goeie zet gemaakt na die Trump rallyquote:Op woensdag 16 maart 2016 13:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe ze zo snel naar hillary gaan terwijl sanders nog achter martin luther king heeft gelopen
Ik denk dat Sanders (terecht) te kritisch is op Obama in hun ogen. Dat is toch een beetje hun idool.quote:Op woensdag 16 maart 2016 13:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe ze zo snel naar hillary gaan terwijl sanders nog achter martin luther king heeft gelopen
Al die democratische Sanders stemmers zouden Eigenlijk ook moeten accepteren dat het een gelopen race is en strategisch op Kasich moeten stemmen. Denk dat Clinton het wel van Trump wint maar Sanders nietquote:Op woensdag 16 maart 2016 13:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik denk dat Sanders (terecht) te kritisch is op Obama in hun ogen. Dat is toch een beetje hun idool.
Terwijl het een beroerde president is geweest.
Sanders heeft een hogere electibility dan Clinton tegen Trump.quote:Op woensdag 16 maart 2016 13:44 schreef Fok-it het volgende:
Denk dat Clinton het wel van Trump wint maar Sanders niet
Wat verandert er precies qua stemprocedure eigenlijk in vergelijking met de voorverkiezingen?quote:Op woensdag 16 maart 2016 13:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sanders heeft een hogere electibility dan Clinton tegen Trump.
quote:Op woensdag 16 maart 2016 13:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik denk dat Sanders (terecht) te kritisch is op Obama in hun ogen. Dat is toch een beetje hun idool.
Terwijl het een beroerde president is geweest.
Dat gaan me eens debatten wordenquote:
Ja want Obama kan als president natuurlijk meteen doorvoeren wat hij precies wil, je hebt geen congres ofzo dat hem tegen kan werken bij het sluiten van guantanamo bay enzoquote:Op woensdag 16 maart 2016 14:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Sinds dat ze Obama kozen met veel bombarie en gedoe en er vervolgens bijna niks veranderde snap ik de hype en aandacht niet.
De hype?quote:Op woensdag 16 maart 2016 14:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Sinds dat ze Obama kozen met veel bombarie en gedoe en er vervolgens bijna niks veranderde snap ik de hype en aandacht niet.
Daarom boeit het niet zo veel wie het gaat worden het is toch maar een handpop van de enge mannetjes achter de schermen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 14:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja want Obama kan als president natuurlijk meteen doorvoeren wat hij precies wil, je hebt geen congres ofzo dat hem tegen kan werken bij het sluiten van guantanamo bay enzo
Net zoals iedere president ja.quote:Op woensdag 16 maart 2016 14:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja want Obama kan als president natuurlijk meteen doorvoeren wat hij precies wil, je hebt geen congres ofzo dat hem tegen kan werken bij het sluiten van guantanamo bay enzo
Amerikaanse verkiezingen gaan alleen om hype en momentumquote:Op woensdag 16 maart 2016 14:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De hype?Het gaat om verkiezingen, het is geen popbandje wat aandacht krijgt
Jij ziet Breivik als een soort duivel zeker.quote:Op woensdag 16 maart 2016 14:20 schreef Fok-it het volgende:
Doden
Breivik sprak woensdag voor het eerst zelf over zijn situatie. Hij vroeg aan het begin van zijn betoog om niet onderbroken te worden. De massamoordenaar meent dat hij in volstrekte isolatie leeft in de gevangenis. ,,Alle voorzieningen in de gevangenis zijn ellendig en belabberd'', zou hield hij de rechter voor. ,,Het zou menselijker zijn mij te doden dan geïsoleerd vast te houden. Het isolatieregime is er op gericht dat ik zelfmoord zou plegen en dat is ze niet gelukt."______ omdat hij zijn ps3 niet krijgt om zijn Call of Duty skills te verbeteren
Jij aanbid hem.quote:Op woensdag 16 maart 2016 14:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij ziet Breivik als een soort duivel zeker.
Voeg daar de hitlergroet van vandeweek aan toe, wat een sukkeltjequote:Op woensdag 16 maart 2016 14:20 schreef Fok-it het volgende:
Doden
Breivik sprak woensdag voor het eerst zelf over zijn situatie. Hij vroeg aan het begin van zijn betoog om niet onderbroken te worden. De massamoordenaar meent dat hij in volstrekte isolatie leeft in de gevangenis. ,,Alle voorzieningen in de gevangenis zijn ellendig en belabberd'', zou hield hij de rechter voor. ,,Het zou menselijker zijn mij te doden dan geïsoleerd vast te houden. Het isolatieregime is er op gericht dat ik zelfmoord zou plegen en dat is ze niet gelukt."______ omdat hij zijn ps3 niet krijgt om zijn Call of Duty skills te verbeteren
Hij is ook teleurgesteld dat mensen hem niet als de held van Noorwegen zienquote:Op woensdag 16 maart 2016 14:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Voeg daar de hitlergroet van vandeweek aan toe, wat een sukkeltje
Nee hoor maar dat van die playstation is een beetje een overbodige opmerking.quote:
Lees je eens in voor je weer domme opmerkingen gaat maken, daar gaat het hele proces overquote:Op woensdag 16 maart 2016 14:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee hoor maar dat van die playstation is een beetje een domme opmerking.
Oh ja je moet een massamoordenaar maar gewoon alle luxe geven die beschikbaar is toch mikeyquote:Op woensdag 16 maart 2016 14:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee hoor maar dat van die playstation is een beetje een overbodige opmerking.
In scandinavie denken ze er wel zo over.quote:Op woensdag 16 maart 2016 14:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Oh ja je moet een massamoordenaar maar gewoon alle luxe geven die beschikbaar is toch mikey
boeie dat hij 25 kinderen heeft gedood hadden ze maar niet op dat eiland moeten zijn en nu wil anders zijn PS3 en godverdomme snel een beetje
Watquote:Op woensdag 16 maart 2016 14:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij is ook teleurgesteld dat mensen hem niet als de held van Noorwegen zien
Hij is iemand die een pittig aantal mensen van het leven heeft beroofd. Niet gek als mensen een beetje cynisch zijn als hij klaagt over matige omstandigheden in een gevangenis.quote:Op woensdag 16 maart 2016 14:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee hoor maar dat van die playstation is een beetje een overbodige opmerking.
wat mij betreft is het moment dat hij de trekker overhaalde al zijn ps3 recht verlorenquote:Op woensdag 16 maart 2016 14:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In scandinavie denken ze er wel zo over.
Mwah zijn de matige omstandigheden voor hem net zo matig als voor andere gevangen of niet?quote:Op woensdag 16 maart 2016 14:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat![]()
[..]
Hij is iemand die een pittig aantal mensen van het leven heeft beroofd. Niet gek als mensen een beetje cynisch zijn als hij klaagt over matige omstandigheden in een gevangenis.
Heel complex voor zichzelf ja. Eigen fitness ruimte, eigen studeerruimtequote:Op woensdag 16 maart 2016 14:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Hij heeft het wel beter voor elkaar dan je in Nederland in jeugddetentie krijgt. Dat is niet mis.
Wat zijn zijn matige omstandigheden dan volgens jou? Want je hebt volgens mij echt geen idee hoe hij er überhaupt bij zitquote:Op woensdag 16 maart 2016 14:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mwah zijn de matige omstandigheden voor hem net zo matig als voor andere gevangen of niet?
Misschien is het voor hem wel kutter. En dat is misschien niet eerlijk, maar wel rechtvaardigquote:Op woensdag 16 maart 2016 14:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mwah zijn de matige omstandigheden voor hem net zo matig als voor andere gevangen of niet?
Ik heb gelezen dat hij geïsoleerd zit terwijl hij helemaal niet staatsgevaarlijk is.quote:Op woensdag 16 maart 2016 14:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat zijn zijn matige omstandigheden dan volgens jou? Want je hebt volgens mij echt geen idee hoe hij er überhaupt bij zit
En dan zou een objectief rechter hem nog wel eens gelijk kunnen gaan geven. Niet dat ik de details van het Noorse gevangenisleven kenquote:Op woensdag 16 maart 2016 14:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Misschien is het voor hem wel kutter. En dat is misschien niet eerlijk, maar wel rechtvaardig
Hij geeft openlijk toe dat hij een extreem-rechts netwerk op wilt zetten na zijn vrijlating. Totaal niet staatsgevaarlijk nee. Hij was niet staatsgevaarlijk als Noorwegen daadwerkelijk levenslange straffen had gehadquote:Op woensdag 16 maart 2016 14:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat hij geïsoleerd zit terwijl hij helemaal niet staatsgevaarlijk is.
Tja, daar heeft Noorwegen zelf voor gekozen. Daar heb je als veroordeelde weinig bodoschap aan.quote:Op woensdag 16 maart 2016 14:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij geeft openlijk toe dat hij een extreem-rechts netwerk op wilt zetten na zijn vrijlating. Totaal niet staatsgevaarlijk nee. Hij was niet staatsgevaarlijk als Noorwegen daadwerkelijk levenslange straffen had gehad
http://www.bbc.com/news/magazine-35813470quote:Breivik's world
Three cells - one for sleeping, one for studying, one for exercising - plus daily access to exercise yard
Can play video games, watch TV and read newspapers
Has a computer (without internet access)
Can prepare his own food and do his own washing
Has phone conversations with a "female friend"
Contact with prison staff, lawyers, a priest, health professionals
Has declined to play chess with volunteers
Built a gingerbread house as part of a prison competition
Dus omdat hij na zijn straf een politieke partij wil oprichten moet hij maar geïsoleerd zitten ?quote:Op woensdag 16 maart 2016 14:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij geeft openlijk toe dat hij een extreem-rechts netwerk op wilt zetten na zijn vrijlating. Totaal niet staatsgevaarlijk nee. Hij was niet staatsgevaarlijk als Noorwegen daadwerkelijk levenslange straffen had gehad
quote:
En sexueel contact ?quote:Op woensdag 16 maart 2016 14:34 schreef wietparkiet het volgende:
kijk eens hoe slecht breivik het heeft man man man ik heb amnesty al aan de lijn jongens!! #freeanders
[..]
http://www.bbc.com/news/magazine-35813470
Je bent zelf achterlijk goh het past niet in mijn straatje dus is het gelijk slecht.quote:
denk het niet hequote:Op woensdag 16 maart 2016 14:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En sexueel contact ?
Gezien die female friend ? dacht eigenlijk dat hij Aseksueel was.
Het gaat om een terroristisch netwerk geen politiek partij debielquote:Op woensdag 16 maart 2016 14:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je bent zelf achterlijk goh het past niet in mijn straatje dus is het gelijk slecht.
oogklepjes op tunnelvisie.
Maar is hij aseksueel of mag het niet ?quote:Op woensdag 16 maart 2016 14:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
denk het niet he
en ik heb ook genoeg vrouwelijke vrienden hoor
daar hoef ik geen seks mee te hebben om "bevriend" mee te zijn
En zelfs dan zou ie nog de zelfde rechten moeten hebben als andere gevangen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 14:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het gaat om een terroristisch netwerk geen politiek partij debiel
weet ik veel of hij dat isquote:Op woensdag 16 maart 2016 14:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar is hij aseksueel of mag het niet ?
Flikker nou eens op met je naampjes roepen stommerik.quote:Op woensdag 16 maart 2016 14:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het gaat om een terroristisch netwerk geen politiek partij debiel
Qua isolatie heeft Breivik een punt ja.quote:Op woensdag 16 maart 2016 14:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En zelfs dan zou ie nog de zelfde rechten moeten hebben als andere gevangen.
Net zoals we al tig jaar discussieren in het westen over Guantanomo
Zou erg zijn als je vast zit en je geen sex mag hebben.quote:
quote:Op woensdag 16 maart 2016 14:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Flikker nou eens op met je naampjes roepen stommerik.
Gewoon in discussie en opeens omdat ik een andere mening heb noem je me debiel en achterlijk en weet ik veel wat stoer hoor om zo je argumenten kracht bij te zetten.
Ooh hij heeft een andere mening verketter hem snel !
is allemaal te voorkomen door geen terroristische aanslag te plegenquote:Op woensdag 16 maart 2016 14:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zou erg zijn als je vast zit en je geen sex mag hebben.
Jij stelde voor om hem zonder beveiliging in een azc te zettenquote:Op woensdag 16 maart 2016 14:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Flikker nou eens op met je naampjes roepen stommerik.
Gewoon in discussie en opeens omdat ik een andere mening heb noem je me debiel en achterlijk en weet ik veel wat stoer hoor om zo je argumenten kracht bij te zetten.
Ooh hij heeft een andere mening verketter hem snel !
En als ie anders wordt behandeld dan de rest, ook.quote:Op woensdag 16 maart 2016 14:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Qua isolatie heeft Breivik een punt ja.
quote:Op woensdag 16 maart 2016 14:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En als ie anders wordt behandeld dan de rest, ook.
Dat weet ik verder niet.
Maar de discussie over wat we zouden vinden wat voor rechten ie zou moeten hebben is vrij irrelevant aan het feit dat ie gewoon dezelfde rechten zou moeten hebben als de rest.
Want in de gevangenis zitten een hele hoop mensen die bepaalde rechten niet zouden verdienen
dit is wat de bbc over zijn situatie meldtquote:Held in isolation since arrest in July 2011
Has been prevented from sending letters to people such as the Aryan Brotherhood in the US and a jailed Russian neo-Nazi
Not allowed to receive letters from sympathisers
Subjected to numerous strip searches
Frequently handcuffed
Separated from visitors by glass screen - except his mother, before her death in 2013
Ik denk dat er een punt te maken is over die isolatie.quote:Op woensdag 16 maart 2016 14:42 schreef wietparkiet het volgende:
dit is wat de bbc over zijn situatie meldt
in een klb topic ja.quote:Op woensdag 16 maart 2016 14:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij stelde voor om hem zonder beveiliging in een azc te zetten
dus normaal discussiëren kan bij jou niet eens aangezien je gewoon totaal ziek in je hoofd bent
Denk het ook wel maar hij heeft wel gewoon contact met cipiers daar blijkbaarquote:Op woensdag 16 maart 2016 14:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik denk dat er een punt te maken is over die isolatie.
En als jij een extreem rechts terreur-netwerk gaat goedpraten verwacht je een normale reactie van mij?quote:
Wat wij vinden is niet relevant natuurlijk.quote:Op woensdag 16 maart 2016 14:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Denk het ook wel maar hij heeft wel gewoon contact met cipiers daar blijkbaar
vind de rest ook wel terecht imo
neemt niet weg dat wij een mening mogen hebbenquote:Op woensdag 16 maart 2016 14:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat wij vinden is niet relevant natuurlijk.
Brieven ontvangen zou iedereen mogen. Versturen is wel war anders. Zeker naar neo nazi-groeperingenquote:Op woensdag 16 maart 2016 14:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Denk het ook wel maar hij heeft wel gewoon contact met cipiers daar blijkbaar
vind de rest ook wel terecht imo
Ik praat niks goed jij begint gelijk persoonlijk.quote:Op woensdag 16 maart 2016 14:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En als jij een extreem rechts terreur-netwerk gaat goedpraten verwacht je een normale reactie van mij?
Klopt. Maar het is nogal zinloos.quote:Op woensdag 16 maart 2016 14:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
neemt niet weg dat wij een mening mogen hebben
ben zeker niet van mening dat Anders het slecht heeft hoorquote:Op woensdag 16 maart 2016 14:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt. Maar het is nogal zinloos.
En in andere gevallen worden meningen over rechten van bepaalde gevangenen dan weer als tokkiemening weggezet.
Maar het staat je altijd vrij om een mening te hebben, maar die zou je dan eerder op de rechtstaat daar kunnen hebben.
Moeten we iedereen die moslim is en in de gevangenis zit ook maar isoleren dan?quote:Op woensdag 16 maart 2016 14:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Brieven ontvangen zou iedereen mogen. Versturen is wel war anders. Zeker naar neo nazi-groeperingen
Ik denk dat iedereen wel weet dat ie het slechter had kunnen treffen. In vrijwel elk land buiten Scandinavie.quote:Op woensdag 16 maart 2016 14:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ben zeker niet van mening dat Anders het slecht heeft hoor
hij had het veel slechter kunnen treffen
Tsja, dat word ook niet heel lastig met jouw posts sorry hoor maar mijn hemel.quote:Op woensdag 16 maart 2016 14:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik praat niks goed jij begint gelijk persoonlijk.
Echt hé. Een verschrikking dit topic op dit moment.quote:Op woensdag 16 maart 2016 14:48 schreef kanovinnie het volgende:
Kunnen jullie het niet over iets leuks hebben?
Laten we discussie vooral bannen van een internetforum ja.quote:Op woensdag 16 maart 2016 14:48 schreef kanovinnie het volgende:
Kunnen jullie het niet over iets leuks hebben?
quote:Op woensdag 16 maart 2016 14:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Laten we discussie vooral bannen van een internetforum ja.
quote:Op woensdag 16 maart 2016 14:48 schreef kanovinnie het volgende:
Of op een normale manier met elkaar in discussie gaan?
valt allemaal wel mee tochquote:Op woensdag 16 maart 2016 14:48 schreef kanovinnie het volgende:
Of op een normale manier met elkaar in discussie gaan?
Kijk naar de mens achter de mening is moeilijk voor je begrijp ik.quote:Op woensdag 16 maart 2016 14:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja, dat word ook niet heel lastig met jouw posts sorry hoor maar mijn hemel.
Met je politieke partij, je vind het of heerlijk om te provoceren of je houdt er echt een raar gedachtegoed op na.
quote:Op woensdag 16 maart 2016 14:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Het is natuurlijk wel eens moeilijke discussies, van bepaalde extreem linkse groeperingen wordt over het algemeen veel meer gedoogd. Zou ie daar wel brieven naar mogen schrijven
Dank u Inso god.quote:Op woensdag 16 maart 2016 14:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Of een moslim die brieven schrijft aan dubieuze islamitische organisaties die nog niet als terroristisch zijn aangestempeld.
Ik denk dat je wat aan je verwoordingen moet doen Mikeyquote:
Hahaquote:Op woensdag 16 maart 2016 14:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kijk naar de mens achter de mening is moeilijk voor je begrijp ik.
Dingen los van elkaar kunnen zien.
ik vind dat geen rare post van hem hoor.quote:Op woensdag 16 maart 2016 14:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kijk naar de mens achter de mening is moeilijk voor je begrijp ik.
Dingen los van elkaar kunnen zien.
Tristan van der Vquote:Op woensdag 16 maart 2016 14:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha
Mikey die zijn tijd voorbij gestreven is qua intellectje zult je nu ook wel niet begrepen voelen? Met wie voel je wel verbonden Mikey? Napoleon? Aristoteles? Einstein?
Ik heb Zul'Aman geraid met Breivik he.quote:Op woensdag 16 maart 2016 14:54 schreef wietparkiet het volgende:
Nou ander onderwerp dan
welke call of duty zou breivik het beste vinden?
Het is zo makkelijk om iemand voor debiel uit te maken en daarmee elke argumentering weg te halen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 14:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ik vind dat geen rare post van hem hoor.
En hier Kanoquote:
laat me radenquote:Op woensdag 16 maart 2016 14:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb Zul'Aman geraid met Breivik he.
Er was gewoon totaal geen reden om mijn post te associeren met een fucking politieke partijquote:Op woensdag 16 maart 2016 14:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het is zo makkelijk om iemand voor debiel uit te maken en daarmee elke argumentering weg te halen.
Human magequote:Op woensdag 16 maart 2016 14:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
laat me raden
hij was een human paladin
Wat wil je hiermee zeggen dan?quote:Op woensdag 16 maart 2016 14:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Of een moslim die brieven schrijft aan dubieuze islamitische organisaties die nog niet als terroristisch zijn aangestempeld.
Heeft blizzard eigenlijk wat met zijn account gedaan of zou hij nog kunnen spelen als hij weer vrij komtquote:Op woensdag 16 maart 2016 14:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Andersnordic en later Conservative na zn server transfer.
Gast je hebt ze zelf niet op een rijtjequote:Op woensdag 16 maart 2016 14:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er was gewoon totaal geen reden om mijn post te associeren met een fucking politieke partij
Dus je deed dat of om te provoceren, of je hebt het niet helemaal op een rijtje en dat vind ik beide gerechtvaardigd om jou daarvoor uit te maken
Dat het een erg zwakke scheidingslijn is waar je dan wel en niet naar mag schrijven.quote:
Ik heb nog nooit een psychose gehad geloof ik maar is goed jongenquote:Op woensdag 16 maart 2016 14:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gast je hebt ze zelf niet op een rijtje iemand die psychose op psychose heeft gehad hoeft mij geen debiel te noemen.
Mwah, ene kant wel eens ja maar ik vind dat je een gevangene, en niet zomaar een, niet het idee moet laten krijg dat hij toegang heeft daartoe.quote:Op woensdag 16 maart 2016 14:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat het een erg zwakke scheidingslijn is waar je dan wel en niet naar mag schrijven.
De gemiddelde Islamitische in het salafistische vlak zijn op zn minst gezegd dubieus, maar een verbod op salafisme is niet door te voeren en ook niet wenselijk.
Het zelfde geldt voor tig extreem linkse en rechte organistaties.
Zolang die organisaties niet op een terreurlijst staan zouden daar gewoon brieven naar toe mogen.
En als het een antifa beweging was? (Die door het AIVD meermaals als staatsgevaarlijker wordne aangeduidt)quote:Op woensdag 16 maart 2016 15:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, ene kant wel eens ja maar ik vind dat je een gevangene, en niet zomaar een, niet het idee moet laten krijg dat hij toegang heeft daartoe.
Doe eens niet zo persoonlijk.quote:Op woensdag 16 maart 2016 14:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gast je hebt ze zelf niet op een rijtje
Moeten ook zeker in de gaten gehouden worden ja. Maakt niet uit op welk gebied van het politieke spectrum het zich bevindquote:Op woensdag 16 maart 2016 15:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En als het een antifa beweging was? (Die door het AIVD meermaals als staatsgevaarlijker wordne aangeduidt)
Of een moskee die banden lijkt te hebben met terroristische organisaties, maar wat nog niet bewezen is.
Maar zo lang het niet rond is, op welke grond zou jij dan mensen verbieden brieven te schrijven. Dat is namelijk wel een vrij grove schending van bepaalde grondrechtenquote:Op woensdag 16 maart 2016 15:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moeten ook zeker in de gaten gehouden worden ja. Maakt niet uit op welk gebied van het politieke spectrum het zich bevind
ja maar dat is het probleem ook een beetjequote:Op woensdag 16 maart 2016 15:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En als het een antifa beweging was? (Die door het AIVD meermaals als staatsgevaarlijker wordne aangeduidt)
Of een moskee die banden lijkt te hebben met terroristische organisaties, maar wat nog niet bewezen is.
Nou misschien niet verbieden, maar die brieven mag je zeker wel controlerenquote:Op woensdag 16 maart 2016 15:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar zo lang het niet rond is, op welke grond zou jij dan mensen verbieden brieven te schrijven. Dat is namelijk wel een vrij grove schending van bepaalde grondrechten
Dat gebeurt naar iedereen. Ook naar je vader.quote:Op woensdag 16 maart 2016 15:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou misschien niet verbieden, maar die brieven mag je zeker wel controleren
Grow some balls mikeyquote:
klachten naar forum at fok.nl ipv hier zuur te zitten doen aub.quote:
Wat haal je zijn vader erbijquote:Op woensdag 16 maart 2016 15:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat gebeurt naar iedereen. Ook naar je vader.
Je komt ook aangehobbeld als Fokkie je roept.quote:Op woensdag 16 maart 2016 15:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
klachten naar forum at fok.nl ipv hier zuur te zitten doen aub.
Nou ja. Het is misschien in strijd met de wet maar ik kan wel begrijpen waarom iemand die een politieke massamoord heeft gepleegd dat recht wordt ontzegdquote:Op woensdag 16 maart 2016 15:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat gebeurt naar iedereen. Ook naar je vader.
Nou, vooruit.quote:Op woensdag 16 maart 2016 15:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat WP het net over brieven naar zn vader had
Ik niet. Want dan kun je de rechtstaat opheffen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 15:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja. Het is misschien in strijd met de wet maar ik kan wel begrijpen waarom iemand die een politieke massamoord heeft gepleegd dat recht wordt ontzegd
nee iemand heeft waarschijnlijk een TR geplaatst omdat jij hem voor kankerhond uitmaaktequote:Op woensdag 16 maart 2016 15:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je komt ook aangehobbeld als Fokkie je roept.
kan wel gokken wie het wel was maar laat ik dat maar voor me houdenquote:Op woensdag 16 maart 2016 15:09 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb geen tr gestuurd hoor Mikey
Maar zegt weer genoeg dat je dat denkt
Je hebt ook wel gelijkquote:Op woensdag 16 maart 2016 15:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Het recht geldt voor iedereen, rijk, arm, pedoseksuelen, moordenaars, terroristen, fraudeurs.
Dat is juist hetgene wat het westen zoveel vooruitstrevender maakt dan vrijwel elk ander land.
Overduidelijk jaquote:Op woensdag 16 maart 2016 15:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kan wel gokken wie het wel was maar laat ik dat maar voor me houden
Net zoals het mensen tegen het zere been valt als pedoseksuelen ook rechten hebben.quote:Op woensdag 16 maart 2016 15:12 schreef Fok-it het volgende:
Maar je snapt toch wel dat het mensen tegen hun schenen trapt, of hoe zeg je dat spreekwoord
Nou ik zet de mensen die demonstreren tegen een pedo in hun dorp met doodsbedreigingen eraan toe eerder weg als tokkie maar oke, dan moet ik dat bij Breivik ook goedkeuren inderdaadquote:Op woensdag 16 maart 2016 15:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Net zoals het mensen tegen het zere been valt als pedoseksuelen ook rechten hebben.
Maar die zetten we dan graag als tokkies weg
Ik vind beide mensen even minderwaardig.quote:Op woensdag 16 maart 2016 15:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ik zet de mensen die demonstreren tegen een pedo in hun dorp met doodsbedreigingen eraan toe eerder weg als tokkie maar oke, dan moet ik dat bij Breivik ook goedkeuren inderdaad
Heksenjachten op Facebookquote:Op woensdag 16 maart 2016 15:17 schreef wietparkiet het volgende:
waarom maken ze mensen niet meer vogelvrij zoals ze vroeger deden
zou toch veel leuker zijn
een witchhunt organiseren voor vogelvrij verklaarde personen
mensen in de wijk dichter bij elkaar laten komen
ben blij dat ik die zooi niet hebquote:Op woensdag 16 maart 2016 15:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heksenjachten op Facebook
IK HEB HET ADRES GEVONDEN VAN DIE SMERIGE HOND, GR GR RIA
Dat is wel erg ja,quote:Op woensdag 16 maart 2016 15:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heksenjachten op Facebook
IK HEB HET ADRES GEVONDEN VAN DIE SMERIGE HOND, GR GR RIA
Dat is wel echt het tokkiemedium onder de social media verworden.quote:
Laatste tijd wel heel erg jaquote:
Toen ik het in 2013 verwijderde was het al drama.quote:Op woensdag 16 maart 2016 15:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Laatste tijd wel heel erg ja
Erger je mateloos aan
Geband van Hyvesquote:Op woensdag 16 maart 2016 15:26 schreef wietparkiet het volgende:
ik werd in 2003 geband van facebook
Dat is pas ziek.quote:Een 41-jarige vader uit Syracuse in de Amerikaanse staat New York is veroordeeld tot een gevangenisstraf van 250 jaar, omdat hij zowel offline als online zijn eigen dochter had misbruikt. De man deed zich voor als 16-jarige jongen en zette zijn dochter onder druk om naaktfoto's te sturen. Later gebruikte hij de naaktfoto's tegen haar om haar seksueel te misbruiken.
Met een vals Instagramaccount deed de vader zich voor als een 16-jarige jongen, waarna hij een online relatie startte met zijn eigen dochter, die zich van geen kwaad bewust was. Nadat hij het meisje onder druk had gezet, stuurde ze hem ook naaktfoto's.
Toen het meisje de relatie stopzette, oefende de man steeds meer druk uit. De 'jongen' vroeg om meer seks en wat later liet hij uitschijnen dat hij zelfmoord zou plegen. Wat later confronteerde de vader zijn dochter met de naaktfoto's, die hij "van de ouders van de jongen zou gekregen hebben".
De man gebruikte de naaktfoto's om zijn dochter seksueel te misbruiken, maar hij werd gearresteerd nadat het meisje de schoolverpleegster had verteld over het misbruik. De politie ontdekte dat de chatberichten tussen de 'jongen' en de dochter vanuit hetzelfde huis waren verstuurd.
"De relatie tussen de beklaagde en het slachtoffer maakt deze zaak nog schokkender", zei advocate Lisa Fletcher in de rechtbank.
Wtfquote:
Ik gok 2-3 jaar jongerquote:
Staat er inderdaad niet in slechte berichtgeving.quote:
of omdat meisje te beschermenquote:Op woensdag 16 maart 2016 15:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Staat er inderdaad niet in slechte berichtgeving.
je moet in dat soort landen gewoon erg oppassen met wat je doetquote:Op woensdag 16 maart 2016 15:39 schreef Fok-it het volgende:
Die Amerikaanse gast die veroordeeld is tot 15 jaar dwangarbeid in noord-Korea is ook wel ziek hoor djeez
Alleen voor het stelen van vlag uit hotel en een of ander propaganda poppetje
Echt snugger is het ook nietquote:Op woensdag 16 maart 2016 15:39 schreef Fok-it het volgende:
Die Amerikaanse gast die veroordeeld is tot 15 jaar dwangarbeid in noord-Korea is ook wel ziek hoor djeez
Eensquote:
Alleen met een georganiseerde reis inderdaadquote:Op woensdag 16 maart 2016 15:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je moet in dat soort landen gewoon erg oppassen met wat je doet
dit had hij kunnen weten
daarbij word je in noord korea niet zomaar toegelaten
Kan wel maar uiteindelijk is het toch een propagandatoertjequote:Op woensdag 16 maart 2016 15:44 schreef Fok-it het volgende:
Badschaap dacht dat hij wel even noord-Korea binnen zou kunnen komen
Badschaapgod
geen aids tochquote:Op woensdag 16 maart 2016 16:24 schreef Etsu het volgende:
Alleen ik krijg het voor elkaar; volgende week 2 tentamens en Etsu wordt ziek. Al een paar dagen aan het rommelen, maar nu wordt het wel definitief.![]()
Zometeen maar weer bed in.
Fok-it is hetero hoorquote:Op woensdag 16 maart 2016 16:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
kan niet helpen dat Fok-it niet safe wilde
Je moet die landen ook niet bezoekenquote:Op woensdag 16 maart 2016 15:39 schreef Fok-it het volgende:
Wel interessant toch.quote:Op woensdag 16 maart 2016 16:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je moet die landen ook niet bezoeken
Veel te veel geld betalen voor een propaganda tourtje en daarmee ook nog het meest weerzinwekkende regime ter wereld steunen.quote:
Ach, dat hele je moet je afvragen of je het wel moreel kan verantwoorden voor jezelf praatje zo'n onzin. Ik vind de doodstraf ook moreel onjuist en ga naar Amerikaquote:Op woensdag 16 maart 2016 16:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Veel te veel geld betalen voor een propaganda tourtje en daarmee ook nog het meest weerzinwekkende regime ter wereld steunen.
Thanks, but no thanks.
Het verschil zit hem dat die landen alleen kunnen leven van toerisme.quote:Op woensdag 16 maart 2016 16:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach, dat hele je moet je afvragen of je het wel moreel kan verantwoorden voor jezelf praatje zo'n onzin. Ik vind de doodstraf ook moreel onjuist en ga naar Amerika
Daar heb je wel een punt ja, zou er nu ook niet snel heen gaan verder, het is inderdaad veel te veel geld voor weinig. Maar toch wel nieuwsgierig om het met eigen ogen t zienquote:Op woensdag 16 maart 2016 16:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het verschil zit hem dat die landen alleen kunnen leven van toerisme.
Ik zou eigenlijk vooral het idee hebben dat ik er niets te zoeken heb.quote:Op woensdag 16 maart 2016 16:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt ja, zou er nu ook niet snel heen gaan verder, het is inderdaad veel te veel geld voor weinig. Maar toch wel nieuwsgierig om het met eigen ogen t zien
In ruil voor wat voedsel zal hij wel weer terug mogen neem ik aanquote:Op woensdag 16 maart 2016 17:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als je willens en wetens naar Noord-Korea gaat en een vlag steelt, ben je ook wel een kansloze mongool.
Geen medelijden mee.
Geen idee hoe stoer ze willen over komen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 17:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In ruil voor wat voedsel zal hij wel weer terug mogen neem ik aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |