Het gaat om een terroristisch netwerk geen politiek partij debielquote:Op woensdag 16 maart 2016 14:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je bent zelf achterlijk goh het past niet in mijn straatje dus is het gelijk slecht.
oogklepjes op tunnelvisie.
Maar is hij aseksueel of mag het niet ?quote:Op woensdag 16 maart 2016 14:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
denk het niet he
en ik heb ook genoeg vrouwelijke vrienden hoor
daar hoef ik geen seks mee te hebben om "bevriend" mee te zijn
En zelfs dan zou ie nog de zelfde rechten moeten hebben als andere gevangen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 14:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het gaat om een terroristisch netwerk geen politiek partij debiel
weet ik veel of hij dat isquote:Op woensdag 16 maart 2016 14:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar is hij aseksueel of mag het niet ?
Flikker nou eens op met je naampjes roepen stommerik.quote:Op woensdag 16 maart 2016 14:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het gaat om een terroristisch netwerk geen politiek partij debiel
Qua isolatie heeft Breivik een punt ja.quote:Op woensdag 16 maart 2016 14:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En zelfs dan zou ie nog de zelfde rechten moeten hebben als andere gevangen.
Net zoals we al tig jaar discussieren in het westen over Guantanomo
Zou erg zijn als je vast zit en je geen sex mag hebben.quote:
quote:Op woensdag 16 maart 2016 14:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Flikker nou eens op met je naampjes roepen stommerik.
Gewoon in discussie en opeens omdat ik een andere mening heb noem je me debiel en achterlijk en weet ik veel wat stoer hoor om zo je argumenten kracht bij te zetten.
Ooh hij heeft een andere mening verketter hem snel !
is allemaal te voorkomen door geen terroristische aanslag te plegenquote:Op woensdag 16 maart 2016 14:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zou erg zijn als je vast zit en je geen sex mag hebben.
Jij stelde voor om hem zonder beveiliging in een azc te zettenquote:Op woensdag 16 maart 2016 14:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Flikker nou eens op met je naampjes roepen stommerik.
Gewoon in discussie en opeens omdat ik een andere mening heb noem je me debiel en achterlijk en weet ik veel wat stoer hoor om zo je argumenten kracht bij te zetten.
Ooh hij heeft een andere mening verketter hem snel !
En als ie anders wordt behandeld dan de rest, ook.quote:Op woensdag 16 maart 2016 14:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Qua isolatie heeft Breivik een punt ja.
quote:Op woensdag 16 maart 2016 14:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En als ie anders wordt behandeld dan de rest, ook.
Dat weet ik verder niet.
Maar de discussie over wat we zouden vinden wat voor rechten ie zou moeten hebben is vrij irrelevant aan het feit dat ie gewoon dezelfde rechten zou moeten hebben als de rest.
Want in de gevangenis zitten een hele hoop mensen die bepaalde rechten niet zouden verdienen
dit is wat de bbc over zijn situatie meldtquote:Held in isolation since arrest in July 2011
Has been prevented from sending letters to people such as the Aryan Brotherhood in the US and a jailed Russian neo-Nazi
Not allowed to receive letters from sympathisers
Subjected to numerous strip searches
Frequently handcuffed
Separated from visitors by glass screen - except his mother, before her death in 2013
Ik denk dat er een punt te maken is over die isolatie.quote:Op woensdag 16 maart 2016 14:42 schreef wietparkiet het volgende:
dit is wat de bbc over zijn situatie meldt
in een klb topic ja.quote:Op woensdag 16 maart 2016 14:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij stelde voor om hem zonder beveiliging in een azc te zetten
dus normaal discussiėren kan bij jou niet eens aangezien je gewoon totaal ziek in je hoofd bent
Denk het ook wel maar hij heeft wel gewoon contact met cipiers daar blijkbaarquote:Op woensdag 16 maart 2016 14:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik denk dat er een punt te maken is over die isolatie.
En als jij een extreem rechts terreur-netwerk gaat goedpraten verwacht je een normale reactie van mij?quote:
Wat wij vinden is niet relevant natuurlijk.quote:Op woensdag 16 maart 2016 14:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Denk het ook wel maar hij heeft wel gewoon contact met cipiers daar blijkbaar
vind de rest ook wel terecht imo
neemt niet weg dat wij een mening mogen hebbenquote:Op woensdag 16 maart 2016 14:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat wij vinden is niet relevant natuurlijk.
Brieven ontvangen zou iedereen mogen. Versturen is wel war anders. Zeker naar neo nazi-groeperingenquote:Op woensdag 16 maart 2016 14:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Denk het ook wel maar hij heeft wel gewoon contact met cipiers daar blijkbaar
vind de rest ook wel terecht imo
Ik praat niks goed jij begint gelijk persoonlijk.quote:Op woensdag 16 maart 2016 14:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En als jij een extreem rechts terreur-netwerk gaat goedpraten verwacht je een normale reactie van mij?
Klopt. Maar het is nogal zinloos.quote:Op woensdag 16 maart 2016 14:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
neemt niet weg dat wij een mening mogen hebben
ben zeker niet van mening dat Anders het slecht heeft hoorquote:Op woensdag 16 maart 2016 14:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt. Maar het is nogal zinloos.
En in andere gevallen worden meningen over rechten van bepaalde gevangenen dan weer als tokkiemening weggezet.
Maar het staat je altijd vrij om een mening te hebben, maar die zou je dan eerder op de rechtstaat daar kunnen hebben.
Moeten we iedereen die moslim is en in de gevangenis zit ook maar isoleren dan?quote:Op woensdag 16 maart 2016 14:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Brieven ontvangen zou iedereen mogen. Versturen is wel war anders. Zeker naar neo nazi-groeperingen
Ik denk dat iedereen wel weet dat ie het slechter had kunnen treffen. In vrijwel elk land buiten Scandinavie.quote:Op woensdag 16 maart 2016 14:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ben zeker niet van mening dat Anders het slecht heeft hoor
hij had het veel slechter kunnen treffen
Tsja, dat word ook niet heel lastig met jouw posts sorry hoor maar mijn hemel.quote:Op woensdag 16 maart 2016 14:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik praat niks goed jij begint gelijk persoonlijk.
Echt hé. Een verschrikking dit topic op dit moment.quote:Op woensdag 16 maart 2016 14:48 schreef kanovinnie het volgende:
Kunnen jullie het niet over iets leuks hebben?
Laten we discussie vooral bannen van een internetforum ja.quote:Op woensdag 16 maart 2016 14:48 schreef kanovinnie het volgende:
Kunnen jullie het niet over iets leuks hebben?
quote:Op woensdag 16 maart 2016 14:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Laten we discussie vooral bannen van een internetforum ja.
quote:Op woensdag 16 maart 2016 14:48 schreef kanovinnie het volgende:
Of op een normale manier met elkaar in discussie gaan?
valt allemaal wel mee tochquote:Op woensdag 16 maart 2016 14:48 schreef kanovinnie het volgende:
Of op een normale manier met elkaar in discussie gaan?
Kijk naar de mens achter de mening is moeilijk voor je begrijp ik.quote:Op woensdag 16 maart 2016 14:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja, dat word ook niet heel lastig met jouw posts sorry hoor maar mijn hemel.
Met je politieke partij, je vind het of heerlijk om te provoceren of je houdt er echt een raar gedachtegoed op na.
quote:Op woensdag 16 maart 2016 14:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Het is natuurlijk wel eens moeilijke discussies, van bepaalde extreem linkse groeperingen wordt over het algemeen veel meer gedoogd. Zou ie daar wel brieven naar mogen schrijven
Dank u Inso god.quote:Op woensdag 16 maart 2016 14:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Of een moslim die brieven schrijft aan dubieuze islamitische organisaties die nog niet als terroristisch zijn aangestempeld.
Ik denk dat je wat aan je verwoordingen moet doen Mikeyquote:
Hahaquote:Op woensdag 16 maart 2016 14:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kijk naar de mens achter de mening is moeilijk voor je begrijp ik.
Dingen los van elkaar kunnen zien.
ik vind dat geen rare post van hem hoor.quote:Op woensdag 16 maart 2016 14:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kijk naar de mens achter de mening is moeilijk voor je begrijp ik.
Dingen los van elkaar kunnen zien.
Tristan van der Vquote:Op woensdag 16 maart 2016 14:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha
Mikey die zijn tijd voorbij gestreven is qua intellectje zult je nu ook wel niet begrepen voelen? Met wie voel je wel verbonden Mikey? Napoleon? Aristoteles? Einstein?
Ik heb Zul'Aman geraid met Breivik he.quote:Op woensdag 16 maart 2016 14:54 schreef wietparkiet het volgende:
Nou ander onderwerp dan
welke call of duty zou breivik het beste vinden?
Het is zo makkelijk om iemand voor debiel uit te maken en daarmee elke argumentering weg te halen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 14:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ik vind dat geen rare post van hem hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |