Sanders heeft zulke belachelijke economische standpunten.quote:
Nopequote:
Met andere dingen bezig geweest.quote:
is wel een aardig boekie.quote:Op woensdag 16 maart 2016 01:44 schreef Fok-it het volgende:
Heb dat Freakonomics boek bij de bieb gehaald Inso
M`n topic in R&P al gezien? Misschien ook wat voor jouquote:
Trump wordt toch genot manquote:Op woensdag 16 maart 2016 01:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Er zitten nu officieel allee nnog maar idioten en engnekken als mogelijke kandidaten.
Ja, Kasich doet nog mee. Maar die is kansloos.
Nee, het wordt gewoon Clinton-Trump. Die gekkigheid kunnen ze nu wel overslaanquote:Op woensdag 16 maart 2016 01:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Sanders gaat vooral helemaal niets er door heen krijgen.
Trump vs Clinton zou een genot worden dat je je broekje nooit meer hoeft aan te doen.quote:
Zal zo eens kijken.quote:Op woensdag 16 maart 2016 01:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
M`n topic in R&P al gezien? Misschien ook wat voor jou
Het is wel lastig, alles in het Engels dus weet niet hoe goed je met Engels bentquote:Op woensdag 16 maart 2016 01:47 schreef Amarantha het volgende:
Oh dat ga ik morgen wel even weer lezen, nu te moe.
Engels lezen gaat mij wel goed af hoor.quote:Op woensdag 16 maart 2016 01:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is wel lastig, alles in het Engels dus weet niet hoe goed je met Engels bent
Is een 8-weekse online cursus. Een deel van de opleiding psychologie die op Berkeley wordt gegeven geloof ik. Wel heel interessant. En ook goed voor je eigen persoonlijke ontwikkelingquote:
Ik zal het morgen even beter bekijken.quote:Op woensdag 16 maart 2016 01:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is een 8-weekse online cursus. Een deel van de opleiding psychologie die op Berkeley wordt gegeven geloof ik. Wel heel interessant. En ook goed voor je eigen persoonlijke ontwikkeling
Hoe dan?quote:Op woensdag 16 maart 2016 01:54 schreef Amarantha het volgende:
Praat regelmatig met artiesten uit het buitenland (geen grote artiesten hoor haha), dus dan moet ik wel Engels praten.
Gewoon door mijn mond open te doen? Ik zie ze vaak op zaterdagavond.quote:
Ik heb vandaag een Russisch toeriste de weg verteld in het Russischquote:Op woensdag 16 maart 2016 01:56 schreef Amarantha het volgende:
Zou wel willen dat mijn Duits weer wat beter werd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |