SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
moet ik de nummer van de ambassade opzoekenquote:Op woensdag 16 maart 2016 01:28 schreef Mortaxx het volgende:
Ik zit in een bus naar Laos en er worden allerlei verdachte pakketjes ingeladen
Dat zou kunnen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 01:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij had de vinkentering aan grtd
Laosquote:Op woensdag 16 maart 2016 01:28 schreef Mortaxx het volgende:
Ik zit in een bus naar Laos en er worden allerlei verdachte pakketjes ingeladen
wel de goedkoopste bus tot nu toequote:Op woensdag 16 maart 2016 01:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
moet ik de nummer van de ambassade opzoeken
Ik morgen 1e wedstrijd in 3 jaarquote:Op woensdag 16 maart 2016 01:27 schreef Insomnia_ het volgende:
hey knut had dit weekend hattrick geprikt
lekker welke positiequote:Op woensdag 16 maart 2016 01:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik morgen 1e wedstrijd in 3 jaar
Niet geweest . Heel laos is belachelijk goedkoop. Veel plezierquote:Op woensdag 16 maart 2016 01:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Muang khua
Ik ga weer vliegtuigmodus. 10 %
Heb ik ook veel gestaan maar niet mn favoriete positie. Ben minder goed met rug naar de goalquote:Op woensdag 16 maart 2016 01:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Als ik nog een paar hattricks maak mag ik misschien wel eerste spitta worden
Wie oh wie moet je nu als # neerzetten?quote:Op woensdag 16 maart 2016 01:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Er zitten nu officieel allee nnog maar idioten en engnekken als mogelijke kandidaten.
Ja, Kasich doet nog mee. Maar die is kansloos.
Sanders is geen engnekquote:Op woensdag 16 maart 2016 01:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Er zitten nu officieel allee nnog maar idioten en engnekken als mogelijke kandidaten.
Sanders heeft zulke belachelijke economische standpunten.quote:
Nopequote:
Met andere dingen bezig geweest.quote:
is wel een aardig boekie.quote:Op woensdag 16 maart 2016 01:44 schreef Fok-it het volgende:
Heb dat Freakonomics boek bij de bieb gehaald Inso
M`n topic in R&P al gezien? Misschien ook wat voor jouquote:
Trump wordt toch genot manquote:Op woensdag 16 maart 2016 01:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Nee, het wordt gewoon Clinton-Trump. Die gekkigheid kunnen ze nu wel overslaanquote:Op woensdag 16 maart 2016 01:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Sanders gaat vooral helemaal niets er door heen krijgen.
Trump vs Clinton zou een genot worden dat je je broekje nooit meer hoeft aan te doen.quote:
Zal zo eens kijken.quote:Op woensdag 16 maart 2016 01:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
M`n topic in R&P al gezien? Misschien ook wat voor jou
Het is wel lastig, alles in het Engels dus weet niet hoe goed je met Engels bentquote:Op woensdag 16 maart 2016 01:47 schreef Amarantha het volgende:
Oh dat ga ik morgen wel even weer lezen, nu te moe.
Engels lezen gaat mij wel goed af hoor.quote:Op woensdag 16 maart 2016 01:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is wel lastig, alles in het Engels dus weet niet hoe goed je met Engels bent
Is een 8-weekse online cursus. Een deel van de opleiding psychologie die op Berkeley wordt gegeven geloof ik. Wel heel interessant. En ook goed voor je eigen persoonlijke ontwikkelingquote:
Ik zal het morgen even beter bekijken.quote:Op woensdag 16 maart 2016 01:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is een 8-weekse online cursus. Een deel van de opleiding psychologie die op Berkeley wordt gegeven geloof ik. Wel heel interessant. En ook goed voor je eigen persoonlijke ontwikkeling
Hoe dan?quote:Op woensdag 16 maart 2016 01:54 schreef Amarantha het volgende:
Praat regelmatig met artiesten uit het buitenland (geen grote artiesten hoor haha), dus dan moet ik wel Engels praten.
Gewoon door mijn mond open te doen? Ik zie ze vaak op zaterdagavond.quote:
Ik heb vandaag een Russisch toeriste de weg verteld in het Russischquote:Op woensdag 16 maart 2016 01:56 schreef Amarantha het volgende:
Zou wel willen dat mijn Duits weer wat beter werd.
Oh zoquote:Op woensdag 16 maart 2016 01:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gewoon door mijn mond open te doen? Ik zie ze vaak op zaterdagavond.
Echt hequote:Op woensdag 16 maart 2016 01:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Trump vs Clinton zou een genot worden dat je je broekje nooit meer hoeft aan te doen.
Oh nee, op internet praat ik weinig Engels. Eerst met WoW wel maar sinds ik dat niet meer doe ook niet meer.quote:
Knut, wat vind jij als Japanofiel van Murakami?quote:
Ultiem genotquote:Op woensdag 16 maart 2016 02:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Knut, wat vind jij als Japanofiel van Murakami?
Goed hequote:
Bijna allesquote:Op woensdag 16 maart 2016 02:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goed he
Heb je alles gelezen van hem?
Norwegian Wood is mooi ja. Heb ook zijn nieuwe al gelezen : Colorless Tsukuru Tazaki and his years of pilgrimagequote:Op woensdag 16 maart 2016 02:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bijna alles
Mn favorieten zijn Norwegian wood, 1q84 en kafka op het strand
Het boek over de aanslagen in de metro van tokyo is ook heel interessant
Die vond ik persoonlijk iets minder. Er is nu net weer een nieuwe. Korte verhalenbundel. Tot nu toe erg mooiquote:Op woensdag 16 maart 2016 02:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Norwegian Wood is mooi ja. Heb ook zijn nieuwe al gelezen : Colorless Tsukuru Tazaki and his years of pilgrimage
Ben nu met 1q84 bezig. Flinke pil wel
Ben nog niet in Japan geweest maar kan me voorstellen dat dat het alleen maar nog leuker maakt om te lezen jaquote:Op woensdag 16 maart 2016 02:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
1q84 is vooral ook zoveel genot omdat t bijna geheel afspeelt in tokyo
Ik zeg doen. Tickets zijn nu heel goedkoop en koers is ook nog steeds goed. Dus wel de juiste tijd nuquote:Op woensdag 16 maart 2016 03:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben nog niet in Japan geweest maar kan me voorstellen dat dat het alleen maar nog leuker maakt om te lezen ja
Misschien volgend jaar
meneer doet ook een paar weken een mbo'tje en voelt zich verheven hoor!!!!quote:
Beetje jammer jaquote:Op woensdag 16 maart 2016 13:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
meneer doet ook een paar weken een mbo'tje en voelt zich verheven hoor!!!!
Slaap je ook al meteen dan?quote:
Ja, elke dag wel rond 7en op dus ben moe genoeg.quote:
Niks mis mee tochquote:Op woensdag 16 maart 2016 13:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, elke dag wel rond 7en op dus ben moe genoeg.
jammer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |