SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
moet ik de nummer van de ambassade opzoekenquote:Op woensdag 16 maart 2016 01:28 schreef Mortaxx het volgende:
Ik zit in een bus naar Laos en er worden allerlei verdachte pakketjes ingeladen
Dat zou kunnen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 01:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij had de vinkentering aan grtd
Laosquote:Op woensdag 16 maart 2016 01:28 schreef Mortaxx het volgende:
Ik zit in een bus naar Laos en er worden allerlei verdachte pakketjes ingeladen
wel de goedkoopste bus tot nu toequote:Op woensdag 16 maart 2016 01:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
moet ik de nummer van de ambassade opzoeken
Ik morgen 1e wedstrijd in 3 jaarquote:Op woensdag 16 maart 2016 01:27 schreef Insomnia_ het volgende:
hey knut had dit weekend hattrick geprikt
lekker welke positiequote:Op woensdag 16 maart 2016 01:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik morgen 1e wedstrijd in 3 jaar
Niet geweest . Heel laos is belachelijk goedkoop. Veel plezierquote:Op woensdag 16 maart 2016 01:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Muang khua
Ik ga weer vliegtuigmodus. 10 %
Heb ik ook veel gestaan maar niet mn favoriete positie. Ben minder goed met rug naar de goalquote:Op woensdag 16 maart 2016 01:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Als ik nog een paar hattricks maak mag ik misschien wel eerste spitta worden
Wie oh wie moet je nu als # neerzetten?quote:Op woensdag 16 maart 2016 01:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Er zitten nu officieel allee nnog maar idioten en engnekken als mogelijke kandidaten.
Ja, Kasich doet nog mee. Maar die is kansloos.
Sanders is geen engnekquote:Op woensdag 16 maart 2016 01:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Er zitten nu officieel allee nnog maar idioten en engnekken als mogelijke kandidaten.
Sanders heeft zulke belachelijke economische standpunten.quote:
Nopequote:
Met andere dingen bezig geweest.quote:
is wel een aardig boekie.quote:Op woensdag 16 maart 2016 01:44 schreef Fok-it het volgende:
Heb dat Freakonomics boek bij de bieb gehaald Inso
M`n topic in R&P al gezien? Misschien ook wat voor jouquote:
Trump wordt toch genot manquote:Op woensdag 16 maart 2016 01:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Nee, het wordt gewoon Clinton-Trump. Die gekkigheid kunnen ze nu wel overslaanquote:Op woensdag 16 maart 2016 01:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Sanders gaat vooral helemaal niets er door heen krijgen.
Trump vs Clinton zou een genot worden dat je je broekje nooit meer hoeft aan te doen.quote:
Zal zo eens kijken.quote:Op woensdag 16 maart 2016 01:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
M`n topic in R&P al gezien? Misschien ook wat voor jou
Het is wel lastig, alles in het Engels dus weet niet hoe goed je met Engels bentquote:Op woensdag 16 maart 2016 01:47 schreef Amarantha het volgende:
Oh dat ga ik morgen wel even weer lezen, nu te moe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |