Je zegt zoveel beter.quote:Op woensdag 16 maart 2016 01:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is relevant aan mijn opmerking over de 1e wedstrijd?
Ik vind het niet echt 'ervaring' bij een Narsingh dat hij weer eens besluit om zijn aanloop te haperen. Dat werkt zelden. Ook bij Liverpool in de League Cup Final.quote:Op woensdag 16 maart 2016 01:06 schreef Insomnia_ het volgende:
En over de hele 2e wedstrijden vind ik het dan toch typisch diewat domme rode kaart en zo'n belabberde penalty nemen.
Dat is gewoon ervaring op dat niveau.
Ik vond atletico de 1e wedstrijd zo extreem degelijk verdedigen en hun taak uitvoeren dat het echt een doodsaaie wedstrijd was.quote:
Ik denk dat een ervaren speler die zn penaltykwaliteit inschat nooit zo'n aanloop neemt.quote:Op woensdag 16 maart 2016 01:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het niet echt 'ervaring' bij een Narsingh dat hij weer eens besluit om zijn aanloop te haperen. Dat werkt zelden. Ook bij Liverpool in de League Cup Final.
Oh daar heb ik geen verstand van verder, dacht dat het meer aan druk lagquote:Op woensdag 16 maart 2016 01:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En die penalty mag je in de e'tjes al niet meer op die manier nemen.
Ik vind dat je als professional daar mee om moet kunnen gaan. Maar schijnbaar is dat in het voetbal niet zo.quote:Op woensdag 16 maart 2016 01:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh daar heb ik geen verstand van verder, dacht dat het meer aan druk lag
Wedstrijden Real waren wel echt heel erg jaquote:Op woensdag 16 maart 2016 01:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar nogmaals, het is een bovenverwachting zeer goede 2 wedstrijden.
Maar ik vind het kwalitatief gewoon niet zo veel voorstellen op europees niveau.
Wel veruit de beste selectie van Nedrland uiteraard.
Vinden jullie de CL ook zo bedroevend saaie wedstijden vergeleken met de EL dit jaar?
Ik ben nooit zo van verliesredenen op de penalty's te gooien.quote:Op woensdag 16 maart 2016 01:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik denk dat een ervaren speler die zn penaltykwaliteit inschat nooit zo'n aanloop neemt.
Maar op dat moment werd de druk hem teveel, kan gebeuren, heel jammer voor PSV verder.
Ik heb me weer kapotgeërgerd aan Locadia.quote:Op woensdag 16 maart 2016 01:13 schreef Fok-it het volgende:
Volgens mij ben ik de enige die de Jong matig vond vanavondzo slordig met balaanname als 1 van de weinige hele tijd
Als het een beetje meer meezat had Zoet er 1 gehouden.quote:Op woensdag 16 maart 2016 01:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben nooit zo van verliesredenen op de penalty's te gooien.
Daar kan ik niet omheen, maar ik vind wel dat PSV het heel dom heeft aangepakt in de tweede helft. Waar ze bij vlagen in de eerste helft prima voetbalden.quote:Op woensdag 16 maart 2016 01:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als het een beetje meer meezat had Zoet er 1 gehouden.
Maar uiteindelijk beslissen de penalty's wel wie eer door gaan.
Heb het niet gezien verder, als je 0-0 speelt tegen atletico moet je iig iets goed hebben gedaan.quote:Op woensdag 16 maart 2016 01:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar kan ik niet omheen, maar ik vind wel dat PSV het heel dom heeft aangepakt in de tweede helft. Waar ze bij vlagen in de eerste helft prima voetbalden.
Verdedigen vooral. Stonden alle-5 prima hele wedstrijd, op paar schoonheidsfoutjes naquote:Op woensdag 16 maart 2016 01:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb het niet gezien verder, als je 0-0 speelt tegen atletico moet je iig iets goed hebben gedaan.
Op de momenten dat er uitbraken waren, gingen ze lekker door de lucht spelen terwijl Atletico praktisch altijd heerst in de lucht. PSV maakt dit seizoen juist indruk door hun voetballende kwaliteiten en daaruit kwamen vandaag ook goeie kansen. Doen ze de tweede helft lekker niet, joe.quote:Op woensdag 16 maart 2016 01:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb het niet gezien verder, als je 0-0 speelt tegen atletico moet je iig iets goed hebben gedaan.
hoezo mn ex? tis me vriendinquote:Op woensdag 16 maart 2016 00:51 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Waar maak je dat uit op? Hij zegt dat ze het leuk hebben en chillen.
Of betekend dat als je 17 bent, IK GA GEWOON KEIHARD MET D`R BALLEN!!!!! () Waarschijnlijk wel hé
Jij vind Roffa mooi omdat je Ex er woont![]()
Wat doe jij hierquote:Op woensdag 16 maart 2016 01:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op de momenten dat er uitbraken waren, gingen ze lekker door de lucht spelen terwijl Atletico praktisch altijd heerst in de lucht. PSV maakt dit seizoen juist indruk door hun voetballende kwaliteiten en daaruit kwamen vandaag ook goeie kansen. Doen ze de tweede helft lekker niet, joe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |