Ja laten we álles verbieden, loop je geen risico ookquote:Op zaterdag 12 maart 2016 10:19 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Prima, laten we dan ook abortus verbieden.
Want als vrouwen écht zelf geen enkele verantwoording meer hebben dan is het einde zoek ben ik bang...
Het lijkt me geen slim plan om wetgeving te maken puur en alleen op basis van uitzonderingssituaties, wanneer die wetgeving ook enorme effecten heeft op elke normale zwangerschap.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 10:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar juist die uitzonderingssituaties waren een reden om die papieren alimentatie in te voeren.
Maar die uitzonderingssituaties zouden dus makkelijk voorkomen kunnen worden als de mannen
ook de pil zouden nemen, maar dát willen ze niet, dus ik weet niet meer zo zeker of ik wel
voor die papieren alimentatie ben, ik vind dat mannen zich er té makkelijk vanaf maken.
Zo van... ik slik lekker geen pil,als het misgaat teken ik wel een papiertje...
nee schiet ook niet op hoor.
Het klinkt alsof je vrouwen een opt-out wilt geven voor een zwangerschap, maar mannen niet.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 10:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja laten we álles verbieden, loop je geen risico ook![]()
Sex alleen toestaan als het voor de voortplanting is, goed idee!
Je denkt dat je een bijdehante opmerking maakt, maar je snapt zelf wel hoe dom dit klinkt hoop ik.
Maar er zijn wetten zat voor uitzonderingssituatie hoor, je mag geen sex hebben met je hondquote:Op zaterdag 12 maart 2016 10:22 schreef probeer het volgende:
[..]
Het lijkt me geen slim plan om wetgeving te maken puur en alleen op basis van uitzonderingssituaties, wanneer die wetgeving ook enorme effecten heeft op elke andere zwangerschap.
Net als, ik noem maar wat, het verbieden van auto's omdat sommige mensen ongelukken veroorzaken.
Die wetgeving heeft geen effect op elke normale mens-hond relatiequote:Op zaterdag 12 maart 2016 10:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar er zijn wetten zat voor uitzonderingssituatie hoor, je mag geen sex hebben met je hond
bijvoorbeeld, medunkt er zijn maar weinig mensen die sex willen hebben met hun hond.
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 10:25 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Het klinkt alsof je vrouwen een opt-out wilt geven voor een zwangerschap, maar mannen niet.
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 10:26 schreef probeer het volgende:
[..]
Die wetgeving heeft geen effect op elke normale mens-hond relatie
Welk effect heeft deze wetgeving dan op een normale zwangerschap?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 10:22 schreef probeer het volgende:
[..]
Het lijkt me geen slim plan om wetgeving te maken puur en alleen op basis van uitzonderingssituaties, wanneer die wetgeving ook enorme effecten heeft op elke normale zwangerschap.
Net als, ik noem maar wat, het verbieden van auto's omdat sommige mensen ongelukken veroorzaken.
Daar zijn mannen veel te trots voor en de meeste vinden dat de vrouw die taak maar op zich moet nemen.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:48 schreef Physsic het volgende:
Een mannenpil zou natuurlijk echt een briljante oplossing zijn.
Klopt. Dit topic en laatste stuk van vorige topic. Wat vooral over anticonceptie gaat.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 10:27 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
Dan heb je toch écht al mijn posts niet gelezen...
Maar of ik het allemaal éérlijk vind? Nee, dat vind ik niet.
Onzin.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 10:30 schreef broodjepindakaashagelslag het volgende:
[..]
Daar zijn mannen veel te trots voor en de meeste vinden dat de vrouw die taak maar op zich moet nemen.
Excuses, ik ben waarschijnlijk niet duidelijk genoeg, mybad.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 10:29 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
Welk effect heeft deze wetgeving dan op een normale zwangerschap?
Ik geloof dat ik je niet snap.
Jij bent tégen papieren abortus? Of juist vóór?
Waarom niet, waarom moet het altijd zo zijn dat de vrouw dit doet?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 02:09 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Volgens wie? Hoe dan ook boeite het weinig voor mij, ik zal het sowieso nooit doen.
Ik denk dat dit grote onzin is, maar de toekomst zal het uitwijzen.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 10:30 schreef broodjepindakaashagelslag het volgende:
[..]
Daar zijn mannen veel te trots voor en de meeste vinden dat de vrouw die taak maar op zich moet nemen.
ah... bedoel je zo, ja dan is de papieren abortus nog steeds een optie, maar ik moet eerlijk zeggen dat de mannen me zwaar tegenvallenquote:Op zaterdag 12 maart 2016 10:31 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Klopt. Dit topic en laatste stuk van vorige topic. Wat vooral over anticonceptie gaat.
Waar ik de discussie niet over begrijp. Dit gaat over een papieren abortus, als de zwangerschap dus al een zekerheid is.
Ik zou iedereen aanraden om anticonceptie te gebruiken, ook die voor mannen als het goed getest is.
Maar dat neemt niet weg dat vrouwen degene zijn die zwanger worden en dan de keuze over abortus hebben. En dat os waar het over gaat.
Was je daar ook altijd al bezorgd om als het om vrouwenanticonceptie ging?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 10:32 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Onzin.
Mannen zijn hooguit bezorgd over de lange termijn effecten. Heeft niks met trots of luiheid te maken.
Mannen die zich bedenken en iemand alleen laten zitten met een zwangerschap.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 10:29 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
Welk effect heeft deze wetgeving dan op een normale zwangerschap?
Ik geloof dat ik je niet snap.
Jij bent tégen papieren abortus? Of juist vóór?
ah... maar dat zou toch vastgelegd worden tot 12 weken als ik me goed herinner?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 10:34 schreef erodome het volgende:
[..]
Mannen die zich bedenken en iemand alleen laten zitten met een zwangerschap.
Dat is nu toch ook al, als de vrouw anticonceptie neemt vinden de meeste mannen dat een condoom niet hoeft. Een (veel) kleinere groep onder die mannen vindt dat ook voordat er zekerheid is dat er geen soa's zijn.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 10:33 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Ik denk dat dit grote onzin is, maar de toekomst zal het uitwijzen.
Ik denk juist dat veel mannen het nemen met de gedachte dat een condoom dan niet hoeft, waardoor SOAs hun kans grijpen.
Plus als ik een vrouw zijn zou ik zelf die controle willen hebben. Anticonceptie plus condoom, anders geen sex.
Maar dat is misschien een rare gedachte.
Maar dat is nogsteeds meer dan lullig als het gaat over een bedenken. Want iemand is dan al wel zwanger en dat heeft dus hele grote concequentie's. Alleen een kind op moeten voeden en verzorgen, of een abortus terwijl je dacht leuk samen aan een kind te beginnen.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 10:37 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... maar dat zou toch vastgelegd worden tot 12 weken als ik me goed herinner?
Tja, als je dan als vrouw toch dat kind nog wilt sta je er wel alleen voor, is ook kut natuurlijk.
Maar goed, ik heb vandaag wel weer genoeg van mannenik ga een Smoothie maken
Vrouwen die zich bedenken, terwijl ze er van tevoren samen met de man over eens zijn dat ze geen kinderen willen of nog niet toe zijn aan kinderen.En dan vervolgens de man dwingen tot vaderschap en alimentatie.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 10:34 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik zie zomaar een leuk puntje voor een mannelijke gelijkwaardigheid-beweging (hoe noem je zoiets? virinisme ipv feminisme? ...)quote:Op zaterdag 12 maart 2016 10:38 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat is nu toch ook al, als de vrouw anticonceptie neemt vinden de meeste mannen dat een condoom niet hoeft. Een (veel) kleinere groep onder die mannen vindt dat ook voordat er zekerheid is dat er geen soa's zijn.
Daar veranderd dus weinig aan door de mannenpil. Verreweg de meeste mannen zullen nog steeds in eerste instantie dat condoom gebruiken. De domkoppen die dat niet willen zijn er nu ook al.
Dat is idd het misbruik waarover gepraat wordt mbt de papieren abortus. En dat is ernstig te noemen. Alleen bij papieren abortus draai je dat risico op misbruik dus om.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 11:06 schreef broodjepindakaashagelslag het volgende:
[..]
Vrouwen die zich bedenken, terwijl ze er van tevoren samen met de man over eens zijn dat ze geen kinderen willen of nog niet toe zijn aan kinderen.En dan vervolgens de man dwingen tot vaderschap en alimentatie.
Als mannen hiervoor de straat op gaan en hun recht hierin op gaan eisen juich ik dat alleen maar toe. Hebben vrouwen in het verleden ook gedaan.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 11:08 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik zie zomaar een leuk puntje voor een mannelijke gelijkwaardigheid-beweging (hoe noem je zoiets? virinisme ipv feminisme? ...)
Het nastreven van gelijkheid in de controle en verantwoordelijkheid over anticonceptie. Waarbij we dus massaal aan de mannelijke anticonceptie gaan. Omdat vrouwen ons op dat gebied mijlenver voorlopen, en dat een afhankelijke situatie creëert.
Demonstraties waarbij we, gekleed in superhelden-kostuums, 'Baas in eigen ballen!' scanderen. Postbus51 reclames waarin vrienden elkaar herinneren om de pil te nemen. Product placement / sluikreclame in Enzo Knol filmpjes. Maxim Hartman met een naald in zijn ballen.
Dan zit elke man binnen 10 jaar aan de pil.
Al moeten we dan nog wel even onderhandelen over de naam, want als we die ook gewoon 'de pil' gaan noemen, levert dat mogelijk verwarring op en dat gaat problemen geven bij domme mensen. En ja, we willen dan eigenlijk toch wel het alleenrecht op de naam 'de pil', want he ... mannen zijn toch de baas / het beste![]()
![]()
Nee. Ik ben nl opgegroeid in een wereld waarin de pil voor vrouwen normaal is en men soms juist blij is met bijwerkingen. Mijn moeder had nl last van chronische jeuk wat opgelost werd door de pil.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 10:33 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... bedoel je zo, ja dan is de papieren abortus nog steeds een optie, maar ik moet eerlijk zeggen dat de mannen me zwaar tegenvallen
[..]
Was je daar ook altijd al bezorgd om als het om vrouwenanticonceptie ging?
En dat is erg, omdat?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 10:34 schreef erodome het volgende:
[..]
Volgens doktoren en de testpersonen.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 02:09 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Volgens wie? Hoe dan ook boeite het weinig voor mij, ik zal het sowieso nooit doen.
Zoals ik eerder heb geplaatst, dit graag dan om Groot-Brittannië, maar maar 1 op de 10 mannen at staan er open voor, de rest vind anticonceptie iets wat vrouwen moeten regelen.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 10:33 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Ik denk dat dit grote onzin is, maar de toekomst zal het uitwijzen.
Ik denk juist dat veel mannen het nemen met de gedachte dat een condoom dan niet hoeft, waardoor SOAs hun kans grijpen.
Plus als ik een vrouw zijn zou ik zelf die controle willen hebben. Anticonceptie plus condoom, anders geen sex.
Maar dat is misschien een rare gedachte.
Als er dus een mannenpil is gebeurd dat niet meer, dan heeft hij ook de touwtjes in handen en kan een vrouw niet meer zo snel ''perongeluk express'' zwanger worden natuurlijk.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 11:06 schreef broodjepindakaashagelslag het volgende:
[..]
Vrouwen die zich bedenken, terwijl ze er van tevoren samen met de man over eens zijn dat ze geen kinderen willen of nog niet toe zijn aan kinderen.En dan vervolgens de man dwingen tot vaderschap en alimentatie.
Heb je helemaal gelijk in hoorquote:Op zaterdag 12 maart 2016 10:40 schreef erodome het volgende:
[..]
Maar dat is nogsteeds meer dan lullig als het gaat over een bedenken. Want iemand is dan al wel zwanger en dat heeft dus hele grote concequentie's. Alleen een kind op moeten voeden en verzorgen, of een abortus terwijl je dacht leuk samen aan een kind te beginnen.
Dat is dus de mogelijkheid tot misbruik aan de andere kant die amper wordt meegenomen in dit verhaal. Bij een papieren abortus tot ruim in de zwangerschap verplaats je de mogelijkheid tot misbruik alleen maar.
Dus omdat je moeder blij was met de bijwerkingen zijn de rest van de vrouwen schijnheilig?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 11:32 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Nee. Ik ben nl opgegroeid in een wereld waarin de pil voor vrouwen normaal is en men soms juist blij is met bijwerkingen. Mijn moeder had nl last van chronische jeuk wat opgelost werd door de pil.
Dus het spijt mij echt zo oprecht totaal niet dat ik mij niet bezorgd voel over iets waarvan ik de ontwikkeling niet heb meegemaakt. Rot toch op man met je schijnheiligheid.
Wow. Jij hebt echt moeite met lezen.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 12:30 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dus omdat je moeder blij was met de bijwerkingen zijn de rest van de vrouwen schijnheilig?![]()
Dit verklaart overigens wel het een en ander.
En sommige vrouwen ook niet, maar de man kan gewoon weglopen, de vrouw moet kiezen tussen abortus of kind houden en beide hebben gevolgen of kunnen gevolgen hebben.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 12:00 schreef hardewerker3 het volgende:
[..]
En dat is erg, omdat?
Als een man geen kind wil, dan wil hij geen kind.
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 11:32 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Nee. Ik ben nl opgegroeid in een wereld waarin de pil voor vrouwen normaal is en men soms juist blij is met bijwerkingen. Mijn moeder had nl last van chronische jeuk wat opgelost werd door de pil.
Jij neemt het voorbeeld van je moeder, gaat daarmee de miljoenen vrouwen die wel last heeft van negatieve bijwerkingen voorbij.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 12:31 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Wow. Jij hebt echt moeite met lezen.
Ik sta sowieso niet snel ergens om te springen (zit liever), maar ik kan geen argumenten tegen de mannenpil verzinnen. Zolang die mannenpil maar geen negatieve gevolgen heeft op de gezondheid, seksuele beleving enz.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 12:31 schreef snakelady het volgende:
[..]
En sommige vrouwen ook niet, maar de man kan gewoon weglopen, de vrouw moet kiezen tussen abortus of kind houden en beide hebben gevolgen of kunnen gevolgen hebben.
Ik begrijp echt niet waarom mannen niet om die mannenpil zitten te springen.
Mijn vriendin is blij met de pil. Het enige nadeel is een lichte reductie in sexdrive. Verder ken ik weinig vrouwen die issues hebben met bijwerkingen.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 12:32 schreef snakelady het volgende:
[..]
Jij neemt het voorbeeld van je moeder, gaat daarmee de miljoenen vrouwen die wel last heeft van negatieve bijwerkingen voorbij.
Als je moeder je enige referentiekader is begrijp ik dat je zo denkt, maar niet iedere vrouw heeft prettige bijwerkingen natuurlijk, de meerderheid heeft juist niet prettige bijwerkingen.
Ik zou me schamen als ik jou was.quote:
Behalve dat er (vrijwel) geen sperma vrijkomt bij een orgasme? Dat draagt toch wel bij aan de vervollediging van seks mijns inziens. Plus, voldoende onderzoek welke ook aangeeft dat het een grote kans heeft op het al dan niet flink verlagen van de testosteronspiegel.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 12:39 schreef hardewerker3 het volgende:
[..]
Ik sta sowieso niet snel ergens om te springen (zit liever), maar ik kan geen argumenten tegen de mannenpil verzinnen. Zolang die mannenpil maar geen negatieve gevolgen heeft op de gezondheid, seksuele beleving enz.
Nee dat was pas nadat ik het huis verliet.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 12:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Sinds jouw geboorte heeft je moeder ook geen last van hoofdpijn meer?
Uiteraard, daarom zou ik ook nooit zo'n pil slikken. Maar het mag van mij best op de markt komen.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 12:46 schreef Eufonie het volgende:
[..]
Behalve dat er geen sperma vrijkomt bij een orgasme? Dat draagt toch wel bij aan de vervollediging van seks mijns inziens.
Dat is niet zo met de pil of met het implantaat in de arm.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 12:46 schreef Eufonie het volgende:
[..]
Behalve dat er geen sperma vrijkomt bij een orgasme? Dat draagt toch wel bij aan de vervollediging van seks mijns inziens.
Ja, kom op zeg. Laten we implantaten gaan nemen voor dit soort ongeinquote:Op zaterdag 12 maart 2016 12:49 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat is niet zo met de pil of met het implantaat in de arm.
Implantaten in de arm?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 12:49 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat is niet zo met de pil of met het implantaat in de arm.
Nu zijn voorbehoedsmiddelen ineens ongein?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 12:49 schreef Eufonie het volgende:
[..]
Ja, kom op zeg. Laten we implantaten gaan nemen voor dit soort ongein
Lekker oké,maar je vergeet zorgeloosquote:Op zaterdag 12 maart 2016 12:51 schreef hardewerker3 het volgende:
[..]
Implantaten in de arm?
Jezus, het technologisch maken van seks, decadentie ten top. Seks moet natuurlijk, lekker zijn. Doe toch normaal zeg.
Nee, maar een mannenpil in combinatie met een implantaat voor het behouden van de testosteronspiegel wel natuurlijk. Simpelweg ook omdat implantaten normaliter niet tot nauwelijks af te stellen zijn voor hoe de spiegel per individu gereguleerd wordt.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 12:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Nu zijn voorbehoedsmiddelen ineens ongein?
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 12:53 schreef hardewerker3 het volgende:
[..]
Ik ga geen implantaten in mijn arm doen? ben je gek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |