Volgens doktoren en de testpersonen.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 02:09 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Volgens wie? Hoe dan ook boeite het weinig voor mij, ik zal het sowieso nooit doen.
Zoals ik eerder heb geplaatst, dit graag dan om Groot-Brittannië, maar maar 1 op de 10 mannen at staan er open voor, de rest vind anticonceptie iets wat vrouwen moeten regelen.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 10:33 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Ik denk dat dit grote onzin is, maar de toekomst zal het uitwijzen.
Ik denk juist dat veel mannen het nemen met de gedachte dat een condoom dan niet hoeft, waardoor SOAs hun kans grijpen.
Plus als ik een vrouw zijn zou ik zelf die controle willen hebben. Anticonceptie plus condoom, anders geen sex.
Maar dat is misschien een rare gedachte.
Als er dus een mannenpil is gebeurd dat niet meer, dan heeft hij ook de touwtjes in handen en kan een vrouw niet meer zo snel ''perongeluk express'' zwanger worden natuurlijk.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 11:06 schreef broodjepindakaashagelslag het volgende:
[..]
Vrouwen die zich bedenken, terwijl ze er van tevoren samen met de man over eens zijn dat ze geen kinderen willen of nog niet toe zijn aan kinderen.En dan vervolgens de man dwingen tot vaderschap en alimentatie.
Heb je helemaal gelijk in hoorquote:Op zaterdag 12 maart 2016 10:40 schreef erodome het volgende:
[..]
Maar dat is nogsteeds meer dan lullig als het gaat over een bedenken. Want iemand is dan al wel zwanger en dat heeft dus hele grote concequentie's. Alleen een kind op moeten voeden en verzorgen, of een abortus terwijl je dacht leuk samen aan een kind te beginnen.
Dat is dus de mogelijkheid tot misbruik aan de andere kant die amper wordt meegenomen in dit verhaal. Bij een papieren abortus tot ruim in de zwangerschap verplaats je de mogelijkheid tot misbruik alleen maar.
Dus omdat je moeder blij was met de bijwerkingen zijn de rest van de vrouwen schijnheilig?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 11:32 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Nee. Ik ben nl opgegroeid in een wereld waarin de pil voor vrouwen normaal is en men soms juist blij is met bijwerkingen. Mijn moeder had nl last van chronische jeuk wat opgelost werd door de pil.
Dus het spijt mij echt zo oprecht totaal niet dat ik mij niet bezorgd voel over iets waarvan ik de ontwikkeling niet heb meegemaakt. Rot toch op man met je schijnheiligheid.
Wow. Jij hebt echt moeite met lezen.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 12:30 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dus omdat je moeder blij was met de bijwerkingen zijn de rest van de vrouwen schijnheilig?![]()
Dit verklaart overigens wel het een en ander.
En sommige vrouwen ook niet, maar de man kan gewoon weglopen, de vrouw moet kiezen tussen abortus of kind houden en beide hebben gevolgen of kunnen gevolgen hebben.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 12:00 schreef hardewerker3 het volgende:
[..]
En dat is erg, omdat?
Als een man geen kind wil, dan wil hij geen kind.
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 11:32 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Nee. Ik ben nl opgegroeid in een wereld waarin de pil voor vrouwen normaal is en men soms juist blij is met bijwerkingen. Mijn moeder had nl last van chronische jeuk wat opgelost werd door de pil.
Jij neemt het voorbeeld van je moeder, gaat daarmee de miljoenen vrouwen die wel last heeft van negatieve bijwerkingen voorbij.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 12:31 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Wow. Jij hebt echt moeite met lezen.
Ik sta sowieso niet snel ergens om te springen (zit liever), maar ik kan geen argumenten tegen de mannenpil verzinnen. Zolang die mannenpil maar geen negatieve gevolgen heeft op de gezondheid, seksuele beleving enz.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 12:31 schreef snakelady het volgende:
[..]
En sommige vrouwen ook niet, maar de man kan gewoon weglopen, de vrouw moet kiezen tussen abortus of kind houden en beide hebben gevolgen of kunnen gevolgen hebben.
Ik begrijp echt niet waarom mannen niet om die mannenpil zitten te springen.
Mijn vriendin is blij met de pil. Het enige nadeel is een lichte reductie in sexdrive. Verder ken ik weinig vrouwen die issues hebben met bijwerkingen.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 12:32 schreef snakelady het volgende:
[..]
Jij neemt het voorbeeld van je moeder, gaat daarmee de miljoenen vrouwen die wel last heeft van negatieve bijwerkingen voorbij.
Als je moeder je enige referentiekader is begrijp ik dat je zo denkt, maar niet iedere vrouw heeft prettige bijwerkingen natuurlijk, de meerderheid heeft juist niet prettige bijwerkingen.
Ik zou me schamen als ik jou was.quote:
Behalve dat er (vrijwel) geen sperma vrijkomt bij een orgasme? Dat draagt toch wel bij aan de vervollediging van seks mijns inziens. Plus, voldoende onderzoek welke ook aangeeft dat het een grote kans heeft op het al dan niet flink verlagen van de testosteronspiegel.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 12:39 schreef hardewerker3 het volgende:
[..]
Ik sta sowieso niet snel ergens om te springen (zit liever), maar ik kan geen argumenten tegen de mannenpil verzinnen. Zolang die mannenpil maar geen negatieve gevolgen heeft op de gezondheid, seksuele beleving enz.
Nee dat was pas nadat ik het huis verliet.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 12:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Sinds jouw geboorte heeft je moeder ook geen last van hoofdpijn meer?
Uiteraard, daarom zou ik ook nooit zo'n pil slikken. Maar het mag van mij best op de markt komen.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 12:46 schreef Eufonie het volgende:
[..]
Behalve dat er geen sperma vrijkomt bij een orgasme? Dat draagt toch wel bij aan de vervollediging van seks mijns inziens.
Dat is niet zo met de pil of met het implantaat in de arm.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 12:46 schreef Eufonie het volgende:
[..]
Behalve dat er geen sperma vrijkomt bij een orgasme? Dat draagt toch wel bij aan de vervollediging van seks mijns inziens.
Ja, kom op zeg. Laten we implantaten gaan nemen voor dit soort ongeinquote:Op zaterdag 12 maart 2016 12:49 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat is niet zo met de pil of met het implantaat in de arm.
Implantaten in de arm?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 12:49 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat is niet zo met de pil of met het implantaat in de arm.
Nu zijn voorbehoedsmiddelen ineens ongein?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 12:49 schreef Eufonie het volgende:
[..]
Ja, kom op zeg. Laten we implantaten gaan nemen voor dit soort ongein
Lekker oké,maar je vergeet zorgeloosquote:Op zaterdag 12 maart 2016 12:51 schreef hardewerker3 het volgende:
[..]
Implantaten in de arm?
Jezus, het technologisch maken van seks, decadentie ten top. Seks moet natuurlijk, lekker zijn. Doe toch normaal zeg.
Nee, maar een mannenpil in combinatie met een implantaat voor het behouden van de testosteronspiegel wel natuurlijk. Simpelweg ook omdat implantaten normaliter niet tot nauwelijks af te stellen zijn voor hoe de spiegel per individu gereguleerd wordt.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 12:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Nu zijn voorbehoedsmiddelen ineens ongein?
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 12:53 schreef hardewerker3 het volgende:
[..]
Ik ga geen implantaten in mijn arm doen? ben je gek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |