abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 12 maart 2016 @ 12:07:22 #176
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_160609940
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 02:09 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Volgens wie? Hoe dan ook boeite het weinig voor mij, ik zal het sowieso nooit doen.
Volgens doktoren en de testpersonen.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  zaterdag 12 maart 2016 @ 12:22:46 #177
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_160610146
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 10:33 schreef Trommeldaris het volgende:

[..]

Ik denk dat dit grote onzin is, maar de toekomst zal het uitwijzen.

Ik denk juist dat veel mannen het nemen met de gedachte dat een condoom dan niet hoeft, waardoor SOAs hun kans grijpen.

Plus als ik een vrouw zijn zou ik zelf die controle willen hebben. Anticonceptie plus condoom, anders geen sex.

Maar dat is misschien een rare gedachte.
Zoals ik eerder heb geplaatst, dit graag dan om Groot-Brittannië, maar maar 1 op de 10 mannen at staan er open voor, de rest vind anticonceptie iets wat vrouwen moeten regelen.

En als die mannen niet doorhebben dat condooms inderdaad ook voor SOA's is dan kan je er als vrouw beter geen seks mee hebben. ;)
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  zaterdag 12 maart 2016 @ 12:26:15 #178
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_160610211
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 11:06 schreef broodjepindakaashagelslag het volgende:

[..]

Vrouwen die zich bedenken, terwijl ze er van tevoren samen met de man over eens zijn dat ze geen kinderen willen of nog niet toe zijn aan kinderen.En dan vervolgens de man dwingen tot vaderschap en alimentatie.
Als er dus een mannenpil is gebeurd dat niet meer, dan heeft hij ook de touwtjes in handen en kan een vrouw niet meer zo snel ''perongeluk express'' zwanger worden natuurlijk.

Mocht het dan gebeuren kan je altijd nog terugvallen op de papieren abortus.
pi_160610245
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 10:40 schreef erodome het volgende:

[..]

Maar dat is nogsteeds meer dan lullig als het gaat over een bedenken. Want iemand is dan al wel zwanger en dat heeft dus hele grote concequentie's. Alleen een kind op moeten voeden en verzorgen, of een abortus terwijl je dacht leuk samen aan een kind te beginnen.

Dat is dus de mogelijkheid tot misbruik aan de andere kant die amper wordt meegenomen in dit verhaal. Bij een papieren abortus tot ruim in de zwangerschap verplaats je de mogelijkheid tot misbruik alleen maar.
Heb je helemaal gelijk in hoor :Y

Een vrouw wordt ongepland zwanger, gaan we er even vanuit dat het een langere relatie is of zelfs een huwelijk.

Vrouw schrikt in de eerste instantie misschien ook wel heel erg, gaat man inlichten, samen
nemen ze het besluit het kind te laten komen

Weken gaan voorbij, vrouw stikt ondertussen van de hormonen die door haar lichaam gieren,
gaat zich er al verheugen, koopt af en toe voorzichtig alvast een leuk pakje of sokjes oO<

En dan na een week of 12 zegt man ineens, nah...... eignlijk vind ik het niet zo'n goed idee,
ik wil het niet....

Ik kan me er héél veel bij voorstellen :Y
  zaterdag 12 maart 2016 @ 12:30:07 #180
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_160610285
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 11:32 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Nee. Ik ben nl opgegroeid in een wereld waarin de pil voor vrouwen normaal is en men soms juist blij is met bijwerkingen. Mijn moeder had nl last van chronische jeuk wat opgelost werd door de pil.

Dus het spijt mij echt zo oprecht totaal niet dat ik mij niet bezorgd voel over iets waarvan ik de ontwikkeling niet heb meegemaakt. Rot toch op man met je schijnheiligheid.
Dus omdat je moeder blij was met de bijwerkingen zijn de rest van de vrouwen schijnheilig? :')

Dit verklaart overigens wel het een en ander. :D
  zaterdag 12 maart 2016 @ 12:31:13 #181
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_160610307
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 12:30 schreef snakelady het volgende:

[..]

Dus omdat je moeder blij was met de bijwerkingen zijn de rest van de vrouwen schijnheilig? :')

Dit verklaart overigens wel het een en ander. :D
Wow. Jij hebt echt moeite met lezen.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  zaterdag 12 maart 2016 @ 12:31:24 #182
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_160610310
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 12:00 schreef hardewerker3 het volgende:

[..]

En dat is erg, omdat?

Als een man geen kind wil, dan wil hij geen kind.
En sommige vrouwen ook niet, maar de man kan gewoon weglopen, de vrouw moet kiezen tussen abortus of kind houden en beide hebben gevolgen of kunnen gevolgen hebben.

Ik begrijp echt niet waarom mannen niet om die mannenpil zitten te springen. :P
pi_160610326
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 11:32 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Nee. Ik ben nl opgegroeid in een wereld waarin de pil voor vrouwen normaal is en men soms juist blij is met bijwerkingen. Mijn moeder had nl last van chronische jeuk wat opgelost werd door de pil.

:D

ik moest keihard lachen :')
  zaterdag 12 maart 2016 @ 12:32:58 #184
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_160610328
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 12:31 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Wow. Jij hebt echt moeite met lezen.
Jij neemt het voorbeeld van je moeder, gaat daarmee de miljoenen vrouwen die wel last heeft van negatieve bijwerkingen voorbij.
Als je moeder je enige referentiekader is begrijp ik dat je zo denkt, maar niet iedere vrouw heeft prettige bijwerkingen natuurlijk, de meerderheid heeft juist niet prettige bijwerkingen.
  zaterdag 12 maart 2016 @ 12:36:06 #185
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_160610391
Wat is de huidige minimumleeftijd voor man sterilisatie?
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
pi_160610455
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 12:31 schreef snakelady het volgende:

[..]

En sommige vrouwen ook niet, maar de man kan gewoon weglopen, de vrouw moet kiezen tussen abortus of kind houden en beide hebben gevolgen of kunnen gevolgen hebben.

Ik begrijp echt niet waarom mannen niet om die mannenpil zitten te springen. :P
Ik sta sowieso niet snel ergens om te springen (zit liever), maar ik kan geen argumenten tegen de mannenpil verzinnen. Zolang die mannenpil maar geen negatieve gevolgen heeft op de gezondheid, seksuele beleving enz.
  zaterdag 12 maart 2016 @ 12:40:20 #187
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_160610483
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 12:32 schreef snakelady het volgende:

[..]

Jij neemt het voorbeeld van je moeder, gaat daarmee de miljoenen vrouwen die wel last heeft van negatieve bijwerkingen voorbij.
Als je moeder je enige referentiekader is begrijp ik dat je zo denkt, maar niet iedere vrouw heeft prettige bijwerkingen natuurlijk, de meerderheid heeft juist niet prettige bijwerkingen.
Mijn vriendin is blij met de pil. Het enige nadeel is een lichte reductie in sexdrive. Verder ken ik weinig vrouwen die issues hebben met bijwerkingen.

Wel grappig dat ik nergens expliciet zeg "vrouwen moeten gewoon hun bek houden". oid maar je lijkt het er van te maken

De pil is gemaakt in een tijd waarin:
1. ...de standaarden van medicatie minder streng zijn dan nu. Waarbij dus ook de culturele verwachtingen van medicatie toen minder string waren. Of je nou man of vrouw was of bent. En ja de pil is tegenwoordig ook veel beter dan vroeger.
2. ... de pil een oplossing was voor een gigantisch probleem wat in de ogen van die generatie veel groter was dan zelfs milde tot heftige bijwerkingen. Een probleem wat dankzij de pil dus deels opgelost is waardoor noodzaak werd gereduceerd tot op het punt dat het destilaat op mannenrechten aan komt.

Dus nou kan je wel doen dat een keuze van 60 jaar geleden dezelfde morele afwegingen heeft als een keuze nu, in een compleet andere wereld door te doen alsof de enige veranderde factor is dat het nu mannen zijn die een keuze moeten maken. Maar dan doe je de discussie echt zwaar zwaar tekort.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  zaterdag 12 maart 2016 @ 12:41:46 #188
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_160610512
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 12:32 schreef FANN het volgende:

[..]

:D

ik moest keihard lachen :')
Ik zou me schamen als ik jou was.
pi_160610599
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 12:39 schreef hardewerker3 het volgende:

[..]

Ik sta sowieso niet snel ergens om te springen (zit liever), maar ik kan geen argumenten tegen de mannenpil verzinnen. Zolang die mannenpil maar geen negatieve gevolgen heeft op de gezondheid, seksuele beleving enz.
Behalve dat er (vrijwel) geen sperma vrijkomt bij een orgasme? Dat draagt toch wel bij aan de vervollediging van seks mijns inziens. Plus, voldoende onderzoek welke ook aangeeft dat het een grote kans heeft op het al dan niet flink verlagen van de testosteronspiegel.
In order to understand, I destroyed myself
- Fernando Pessoa
pi_160610609
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 12:41 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ik zou me schamen als ik jou was.
Sinds jouw geboorte heeft je moeder ook geen last van hoofdpijn meer? :+
  zaterdag 12 maart 2016 @ 12:48:34 #191
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_160610638
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 12:47 schreef FANN het volgende:

[..]

Sinds jouw geboorte heeft je moeder ook geen last van hoofdpijn meer? :+
Nee dat was pas nadat ik het huis verliet.
pi_160610660
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 12:46 schreef Eufonie het volgende:

[..]

Behalve dat er geen sperma vrijkomt bij een orgasme? Dat draagt toch wel bij aan de vervollediging van seks mijns inziens.
Uiteraard, daarom zou ik ook nooit zo'n pil slikken. Maar het mag van mij best op de markt komen.
  zaterdag 12 maart 2016 @ 12:49:25 #193
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_160610661
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 12:46 schreef Eufonie het volgende:

[..]

Behalve dat er geen sperma vrijkomt bij een orgasme? Dat draagt toch wel bij aan de vervollediging van seks mijns inziens.
Dat is niet zo met de pil of met het implantaat in de arm.
pi_160610670
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 12:49 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ja, kom op zeg. Laten we implantaten gaan nemen voor dit soort ongein :')
- Fernando Pessoa
pi_160610701
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 12:49 schreef snakelady het volgende:

[..]

Implantaten in de arm?

Jezus, het technologisch maken van seks, decadentie ten top. Seks moet natuurlijk, lekker zijn. Doe toch normaal zeg.
pi_160610715
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 12:49 schreef Eufonie het volgende:

[..]

Ja, kom op zeg. Laten we implantaten gaan nemen voor dit soort ongein :')
Nu zijn voorbehoedsmiddelen ineens ongein? :D
pi_160610736
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 12:51 schreef hardewerker3 het volgende:

[..]

Implantaten in de arm?

Jezus, het technologisch maken van seks, decadentie ten top. Seks moet natuurlijk, lekker zijn. Doe toch normaal zeg.
Lekker oké,maar je vergeet zorgeloos (8>
pi_160610750
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 12:52 schreef FANN het volgende:

[..]

Lekker oké,maar je vergeet zorgeloos (8>
Ik ga geen implantaten in mijn arm doen? ben je gek?
pi_160610762
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 12:52 schreef FANN het volgende:

[..]

Nu zijn voorbehoedsmiddelen ineens ongein? :D
Nee, maar een mannenpil in combinatie met een implantaat voor het behouden van de testosteronspiegel wel natuurlijk. Simpelweg ook omdat implantaten normaliter niet tot nauwelijks af te stellen zijn voor hoe de spiegel per individu gereguleerd wordt.
- Fernando Pessoa
pi_160610766
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 12:53 schreef hardewerker3 het volgende:

[..]

Ik ga geen implantaten in mijn arm doen? ben je gek?
:')

ik lach me kapot om jullie mannen sorry hoor :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')