SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zou niet de eerste schedel zijn die ik wegmoffel in het dichtstbijzinde parkje.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]ik was eigenlijk al begonnen
Heb nog korsten op mijn reet door het schaven tegen de muur.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
en daar zal ik het verdomme mee blijven doen ook. Nachten lang, tot je wederom wakker wordt in diezelfde steeg als toenja ik heb het onthouden. Romanticus he
jongen, neem 7 delen rokend zwavelzuur en 3 delen waterstofperoxide.... hoef je niets te verbergen, gewoon stop eruitquote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
zou niet de eerste schedel zijn die ik wegmoffel in het dichtstbijzinde parkje.geef maar door
40 is het nieuwe 19quote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dat zeggen alle mensen in een quarter midlife crisis
Ga je ezeltjespringen?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:14 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Jij bukken???? Geef ik je eens wat lekkers
zolang ik nog sjans krijg wan twintigers zit t nog goed zeg ik altijd maarquote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dat zeggen alle mensen in een quarter midlife crisis
Krijg ik ook, maar ben geen 20... Heuehehhehehequote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:16 schreef madeliefff het volgende:
[..]
zolang ik nog sjans krijg wan 20 plussers zit t nog goed zeg ik altijd maar
nou ja zeg... feeks... lichtekooi... horrelvoetquote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:15 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zoek alvast je doodskist uit pls, je bent bijna overdatum.
misschien is het voorbij als we een foto hebben, dat weet je nietquote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:16 schreef madeliefff het volgende:
[..]
zolang ik nog sjans krijg wan twintigers zit t nog goed zeg ik altijd maar
van wie zou ie het hebbenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
zit er hier 1 een goocheltruc te oefenen
dat kind kan echt helemaal niets
zo praat je toch niet over je kindquote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik heb geen auto. Scheelt ook weer.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:06 schreef zeer het volgende:
[..]
Er is helemaal niet te weinig landbouwgrond. Als we zouden stoppen met dierlijke proteïne productie zouden we 25x minder landbouwgrond nodig heb. Vijf-en-twintig keer minder heh. Kan je allemaal natuur op laten groeien.
Je kan srs beter je auto 24/7 laten draaien dan 4x vlees eten per week.
drm koester ik dit moment en stuur ik geen fotoquote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:17 schreef McGrath het volgende:
[..]
misschien is het voorbij als we een foto hebben, dat weet je niet
zo vader zo zoonquote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Pics van jou in mijn dm gaarne xoxoxoquote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:18 schreef madeliefff het volgende:
[..]
drm koester ik dit moment en stuur ik geen foto
jij en kinderen...quote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:19 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik wil een auto en kinderen ben ik nu een vervuiler ;s YESH
kutpapaquote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Doe "tover de worst".quote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
dit klopt wel, mijn vrouw is echt superlief....quote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:20 schreef McGrath het volgende:
[..]
hij is inderdaad niet de motivator in het gezin
zou jou bezwangerenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:21 schreef madeliefff het volgende:
[..]
wie weet word je wel eerder bezwangerd
superliefff?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
dit klopt wel, mijn vrouw is echt superlief....
Ik niet dus dat compenseert dan weer mooi.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:19 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik wil een auto en kinderen ben ik nu een vervuiler ;s YESH
Uh neequote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:21 schreef madeliefff het volgende:
[..]
wie weet word je wel eerder bezwangerd
Helaas, dat plekje is al geclaimdquote:
gelukkigquote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:23 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik niet dus dat compenseert dan weer mooi.
Blijkbaar hebben we meer nielsjes nodig willen we moeder natuur reddenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:23 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik niet dus dat compenseert dan weer mooi.
door wie?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Uh nee
Keihard janken dan
[..]
Helaas, dat plekje is al geclaimd
heel moeder natuur kapot geskatequote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben we meer nielsjes nodig willen we moeder natuur redden
Maar 'ns subsidie gaan aanvragen in Brussel om wat van m'n ideetjes uit te kunnen werken.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben we meer nielsjes nodig willen we moeder natuur redden
Haha ja.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
tot het bloed eruit spuit?
je pijpt m dus ff?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:25 schreef Crip het volgende:
zin om argos pik te besnijden met mijn tanden.
Zin om je orgasmes te geven.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:25 schreef Crip het volgende:
zin om argos pik te besnijden met mijn tanden.
spiraaltjes slikken lijkt me echt niks manquote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:28 schreef MAHL het volgende:
[..]
Je hebt slikt toch wel op zijn minst pil of spiraaltje
Geen zin om condoom te gebruiken
Blijf met je gore chaturbate kaaskop bij madeliefff uit de buurt, goorlap.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:28 schreef MAHL het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Blijf met je gore chaturbate kaaskop bij madeliefff uit de buurt, goorlap.
Gewoon jaloers dat jij niemand hebt.quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gewoon jaloers dat jij niemand hebt.
wat er nog van over is?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:30 schreef Catkiller het volgende:
Ik keur geweld af maar als het om madeliefff haar eer gaat gaan alle remmen los.
Weet je ook eens hoe het voelt voor anderen als jij posts zet hier.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:32 schreef MAHL het volgende:
En suggestieve opmerkingen maken dat je haar wilt bezwangeren is wel toegestaan?
Discriminatie pur sang, dit.
Alles is nog intact hoor :S Heb het onderzocht.quote:
voel mij in de aap gelogeerdquote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je hebt mij toch heee mattie
haha
daar is echt niets suggestiefs aan, lijkt me vrij to the pointquote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:32 schreef MAHL het volgende:
En suggestieve opmerkingen maken dat je haar wilt bezwangeren is wel toegestaan?
Discriminatie pur sang, dit.
Een kale aap hahaquote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
voel mij in de aap gelogeerd
ze is uitgewoond door mr silver dus denk 't niequote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:33 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alles is nog intact hoor :S Heb het onderzocht.
zeg ik lekker niequote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:34 schreef Opsonisatie het volgende:
Hey HZAW werkt jouw hanze exchange mail op mobiel nog wel
ik ga jullie niet allemaal doen heequote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:28 schreef MAHL het volgende:
[..]
Kies mij.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:35 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik ga jullie niet allemaal doen hee
wow dat hee heb je van mij gejatquote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:35 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik ga jullie niet allemaal doen hee
wow dit is wel sexyquote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:30 schreef Catkiller het volgende:
Ik keur geweld af maar als het om madeliefff haar eer gaat gaan alle remmen los.
in de schijnbare paradox houdt zich de waarheid schuilquote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
IS HET JA OF NEE
want mijn mobiel crashte gister ofzo
Oh my god ik haat mannenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
in de schijnbare paradox houdt zich de waarheid schuil
wauwquote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
in de schijnbare paradox houdt zich de waarheid schuil
alleen door jezelf niet te vereenzelvigen met de materiële wereld, met de spaken van het wiel, kan jij je bevrijden van illusiesquote:
kijk hem rollen danquote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
alleen door jezelf niet te vereenzelvigen met de materiële wereld, met de spaken van het wiel, kan jij je bevrijden van illusies
Lesbisch geworden, dankje.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
alleen door jezelf niet te vereenzelvigen met de materiële wereld, met de spaken van het wiel, kan jij je bevrijden van illusies
Echt he. Ik smacht naar die vrouw.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik wil Ober. Haar hard2get style spreekt mij wel aan.
kijk, jij beseft dat je geest het midden van het wiel is, de waarnemer die los staat van het wiel en daarom geboorte noch dood kentquote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kijk, jij beseft dat je geest het midden van het wiel is, de waarnemer die los staat van het wiel en daarom geboorte noch dood kent
Voor jou ben ik niet hard to get hoorquote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik wil Ober. Haar hard2get style spreekt mij wel aan.
Komt door jullie mannen.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
en weer heb ik medelijden met vrouwen
Naar wie smacht jij niet?quote:
JA WANT IK KAN NIET IN MIJN SCHOOLMAILquote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat saai zeg... moet ik dan maar gewoon ja of nee zeggen?
ja of neequote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
JA WANT IK KAN NIET IN MIJN SCHOOLMAIL
Godverdomme dit was mijn smoothste move everquote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:43 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Voor jou ben ik niet hard to get hoor
ja gvd... het is ook echt nooit goed ook hequote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zegt een vrouw echt noooit tegen mij
ik post nooit in fbquote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Stelletje feedbackhuilies zijn jullie ook zeg haha
zal ik screenshotje sturen van mijn volledig functionerende mobiele telefoon met daarop de naar behoren werkende hanzemail?quote:
ik werd zelf ook best nat van die zinnenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja gvd... het is ook echt nooit goed ook he
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zal ik screenshotje sturen van mijn volledig functionerende mobiele telefoon met daarop de naar behoren werkende hanzemail?
gillend gekomen met een hoorbaar bonkend lidquote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik werd zelf ook best nat van die zinnen
hihiquote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Echt wel je hebt iets in je slipje
onee, ik moest gewoon jankenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
gillend gekomen met een hoorbaar bonkend lid
die chips met paprikasmaakquote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:47 schreef Amarantha het volgende:
Wat vinden jullie de beste paprika chips?
Ik hou niet van chips behalve sour cream pringlesquote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:47 schreef Amarantha het volgende:
pringlesquote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:47 schreef Amarantha het volgende:
paprika nacho'squote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:47 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik hou niet van chips behalve sour cream pringles
Ik vind er wel verschil in zitten qua smaakquote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
die chips met paprikasmaak
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik probeer echt heel hard bij jou maar jij wil mij echt niet he
i knowquote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
pringels zijn van die vreetchips, een bus is niet genoeg
Ribbelchips van Lays is ook wel lekker ja.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
paprika nacho's
paprika ribbelchips
chips is eigenlijk niet zout genoeg meer tegenwoordigquote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ribbelchips van Lays is ook wel lekker ja.
beetje maar ik hou van pombarbeertjesquote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind er wel verschil in zitten qua smaak
Je moet het bij iemand anders proberen ik hap nooit.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
lach niet om mijn armzalige pogingen
Als je het over iets hebt wat snel leeg is...quote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
beetje maar ik hou van pombarbeertjes
als iemand mij die geeft ben ik je voor eeuwig dankbaar
oke bitch dan nietquote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je moet het bij iemand anders proberen ik hap nooit.
JA OMDAT ZE ZO LEKKER ZIJN SNAPJEquote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als je het over iets hebt wat snel leeg is...
Dat vond ik vroeger ook..quote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dit is trouwens heel erg smerig, maar gewoon ranzig
bah
Meer Croky voor mij.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dun, smaakt nergens naar, breken snel af.
Nee hoorquote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
insinueer je nou dat ik nog onwetend ben?
Is het wel maar jij verliest smaak omdat je zo oud bent.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
chips is eigenlijk niet zout genoeg meer tegenwoordig
Zeg, akelige snotneus, doe jij eens niet zo vervelend tegen mij... ik heb nog maar zo kort te gaanquote:Op vrijdag 11 maart 2016 19:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is het wel maar jij verliest smaak omdat je zo oud bent.
Ik ook hoor lame zeurenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 19:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
wat erg
dat doe ik iedere dag, tegelijk met uitruimen
ditttttttttttttttquote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
chips is eigenlijk niet zout genoeg meer tegenwoordig
dacht dat het aan mij lag dat ik chips opeens veel minder zout een andere slechte smaakpoedertjes vind hebbenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 19:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
kijk deze kip begrijpt mij
nee, fabrikanten moeten verplicht minder zout gebruiken, je ziet het vooral aan pepsels, die zoute staafjes, vroegah had je pepsels met echt klonten zout eraan... tegenwoordig hier en daar een sprikkel... gewoon niet leukquote:Op vrijdag 11 maart 2016 19:15 schreef Crip het volgende:
[..]
dacht dat het aan mij lag dat ik chips opeens veel minder zout een andere slechte smaakpoedertjes vind hebben
Gelukkig is dat inmiddels verleden tijd bij onsquote:Op vrijdag 11 maart 2016 19:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Beter dan een hele berg afwas met de hand.
fucked upppquote:Op vrijdag 11 maart 2016 19:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee, fabrikanten moeten verplicht minder zout gebruiken, je ziet het vooral aan pepsels, die zoute staafjes, vroegah had je pepsels met echt klonten zout eraan... tegenwoordig hier en daar een sprikkel... gewoon niet leuk
Je hebt nu met pinda en met kaassmaak. Die zijn best te doen.quote:
want we mogen niet doodgaan... maar pensioen is ook op... wel werken tot je 93e dus he en zouteloze chips eten in je verder uitzichtloze bestaanquote:
ik weet het, kon gewoon niet slap0n vannachtquote:Op vrijdag 11 maart 2016 19:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
slaap is goed voor je spieren
ik twijfel echt of ik tr zal plaatsenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 19:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
want we mogen niet doodgaan... maar pensioen is ook op... wel werken tot je 93e dus he en zouteloze chips eten in je verder uitzichtloze bestaan
godkk
gewoon doen man, kijk wie het postquote:Op vrijdag 11 maart 2016 19:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik twijfel echt of ik tr zal plaatsen
#zwaarlevenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 19:20 schreef Opsonisatie het volgende:
Godverdomme had gister zonnepitjes gekocht en wilde ze eten was ik ze in auto vergeten en vandaag uit auto gehaald EN NU BEN IK ZE WEER KWIJT___
tievuslompquote:Op vrijdag 11 maart 2016 19:20 schreef Opsonisatie het volgende:
Godverdomme had gister zonnepitjes gekocht en wilde ze eten was ik ze in auto vergeten en vandaag uit auto gehaald EN NU BEN IK ZE WEER KWIJT___
past dit allemaal wel in 140 twittertekens?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 19:20 schreef Opsonisatie het volgende:
ja, maar ik had belooft dat ik me beter zou gaan gedragen ofzoquote:Op vrijdag 11 maart 2016 19:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
gewoon doen man, kijk wie het post
aan wie?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 19:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, maar ik had belooft dat ik me beter zou gaan gedragen ofzo
Nee daarom hier.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 19:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
past dit allemaal wel in 140 twittertekens?
OMG FOTO VAN JE RATJESquote:Op vrijdag 11 maart 2016 19:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
mijn ratjes zijn er ook gek op
hahahajeetje..quote:Op vrijdag 11 maart 2016 19:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
OMG FOTO VAN JE RATJES
Ik had na de hamster ook ratten
nietquote:Op vrijdag 11 maart 2016 19:22 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik kan misschien obesehamsterwangen hebben, maar ben wel een strong independent woman
Aah wat liefquote:Op vrijdag 11 maart 2016 19:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hahahajeetje..
ik heb al sinds 1991 onafgebroken ratten... ze gingen zelfs mee naar school
Dromen zijn bedrogquote:Op vrijdag 11 maart 2016 19:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
TARDIS. blijft mij tenminste trouw.
misschien eens een keer die zooi thuis opruimenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 19:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hahahajeetje..
ik heb al sinds 1991 onafgebroken ratten... ze gingen zelfs mee naar school
HOU JE BEK.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 19:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ze pleegde pogingen zelfmoord?
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 19:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Aah wat liefIk had 1 rat die ik ook overal mee naar toe kon slepen, de bus in, vervolgens mee de stad in enz.
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 19:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ze pleegde pogingen zelfmoord?
Waarom?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 19:25 schreef Murdera het volgende:
Net naar een hippe mocro kapper geweest, al die gasten alleen maar vragen stellen enzo. Wisten niet wat ze overkwam![]()
Wat. Nooit.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 19:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
bozig omdat ik je de baas ben
moet je eens kijken naar hun koppen als ik gaquote:Op vrijdag 11 maart 2016 19:25 schreef Murdera het volgende:
Net naar een hippe mocro kapper geweest, al die gasten alleen maar vragen stellen enzo. Wisten niet wat ze overkwam![]()
Pics van je kapselquote:Op vrijdag 11 maart 2016 19:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
wilde de zijkanten bij laten scheren en ze zijn als enige kapper nog open, is netjes geworden
Heb je alles kort nu swaquote:Op vrijdag 11 maart 2016 19:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
wilde de zijkanten bij laten scheren en ze zijn als enige kapper nog open, is netjes geworden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |