SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zou niet de eerste schedel zijn die ik wegmoffel in het dichtstbijzinde parkje.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]ik was eigenlijk al begonnen
Heb nog korsten op mijn reet door het schaven tegen de muur.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
en daar zal ik het verdomme mee blijven doen ook. Nachten lang, tot je wederom wakker wordt in diezelfde steeg als toenja ik heb het onthouden. Romanticus he
jongen, neem 7 delen rokend zwavelzuur en 3 delen waterstofperoxide.... hoef je niets te verbergen, gewoon stop eruitquote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
zou niet de eerste schedel zijn die ik wegmoffel in het dichtstbijzinde parkje.geef maar door
40 is het nieuwe 19quote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dat zeggen alle mensen in een quarter midlife crisis
Ga je ezeltjespringen?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:14 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Jij bukken???? Geef ik je eens wat lekkers
zolang ik nog sjans krijg wan twintigers zit t nog goed zeg ik altijd maarquote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dat zeggen alle mensen in een quarter midlife crisis
Krijg ik ook, maar ben geen 20... Heuehehhehehequote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:16 schreef madeliefff het volgende:
[..]
zolang ik nog sjans krijg wan 20 plussers zit t nog goed zeg ik altijd maar
nou ja zeg... feeks... lichtekooi... horrelvoetquote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:15 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zoek alvast je doodskist uit pls, je bent bijna overdatum.
misschien is het voorbij als we een foto hebben, dat weet je nietquote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:16 schreef madeliefff het volgende:
[..]
zolang ik nog sjans krijg wan twintigers zit t nog goed zeg ik altijd maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |