ik twijfel echt of ik tr zal plaatsenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 19:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
want we mogen niet doodgaan... maar pensioen is ook op... wel werken tot je 93e dus he en zouteloze chips eten in je verder uitzichtloze bestaan
godkk
gewoon doen man, kijk wie het postquote:Op vrijdag 11 maart 2016 19:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik twijfel echt of ik tr zal plaatsen
#zwaarlevenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 19:20 schreef Opsonisatie het volgende:
Godverdomme had gister zonnepitjes gekocht en wilde ze eten was ik ze in auto vergeten en vandaag uit auto gehaald EN NU BEN IK ZE WEER KWIJT___
tievuslompquote:Op vrijdag 11 maart 2016 19:20 schreef Opsonisatie het volgende:
Godverdomme had gister zonnepitjes gekocht en wilde ze eten was ik ze in auto vergeten en vandaag uit auto gehaald EN NU BEN IK ZE WEER KWIJT___
past dit allemaal wel in 140 twittertekens?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 19:20 schreef Opsonisatie het volgende:
ja, maar ik had belooft dat ik me beter zou gaan gedragen ofzoquote:Op vrijdag 11 maart 2016 19:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
gewoon doen man, kijk wie het post
aan wie?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 19:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, maar ik had belooft dat ik me beter zou gaan gedragen ofzo
Nee daarom hier.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 19:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
past dit allemaal wel in 140 twittertekens?
OMG FOTO VAN JE RATJESquote:Op vrijdag 11 maart 2016 19:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
mijn ratjes zijn er ook gek op
hahahajeetje..quote:Op vrijdag 11 maart 2016 19:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
OMG FOTO VAN JE RATJES
Ik had na de hamster ook ratten
nietquote:Op vrijdag 11 maart 2016 19:22 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik kan misschien obesehamsterwangen hebben, maar ben wel een strong independent woman
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |