Kies mij.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:35 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik ga jullie niet allemaal doen hee
wow dat hee heb je van mij gejatquote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:35 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik ga jullie niet allemaal doen hee
wow dit is wel sexyquote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:30 schreef Catkiller het volgende:
Ik keur geweld af maar als het om madeliefff haar eer gaat gaan alle remmen los.
in de schijnbare paradox houdt zich de waarheid schuilquote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
IS HET JA OF NEE
want mijn mobiel crashte gister ofzo
Oh my god ik haat mannenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
in de schijnbare paradox houdt zich de waarheid schuil
wauwquote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
in de schijnbare paradox houdt zich de waarheid schuil
alleen door jezelf niet te vereenzelvigen met de materiële wereld, met de spaken van het wiel, kan jij je bevrijden van illusiesquote:
kijk hem rollen danquote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
alleen door jezelf niet te vereenzelvigen met de materiële wereld, met de spaken van het wiel, kan jij je bevrijden van illusies
Lesbisch geworden, dankje.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
alleen door jezelf niet te vereenzelvigen met de materiële wereld, met de spaken van het wiel, kan jij je bevrijden van illusies
Echt he. Ik smacht naar die vrouw.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik wil Ober. Haar hard2get style spreekt mij wel aan.
kijk, jij beseft dat je geest het midden van het wiel is, de waarnemer die los staat van het wiel en daarom geboorte noch dood kentquote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kijk, jij beseft dat je geest het midden van het wiel is, de waarnemer die los staat van het wiel en daarom geboorte noch dood kent
Voor jou ben ik niet hard to get hoorquote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik wil Ober. Haar hard2get style spreekt mij wel aan.
Komt door jullie mannen.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
en weer heb ik medelijden met vrouwen
Naar wie smacht jij niet?quote:
JA WANT IK KAN NIET IN MIJN SCHOOLMAILquote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat saai zeg... moet ik dan maar gewoon ja of nee zeggen?
ja of neequote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
JA WANT IK KAN NIET IN MIJN SCHOOLMAIL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |