van wie zou ie het hebbenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
zit er hier 1 een goocheltruc te oefenen
dat kind kan echt helemaal niets
zo praat je toch niet over je kindquote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik heb geen auto. Scheelt ook weer.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:06 schreef zeer het volgende:
[..]
Er is helemaal niet te weinig landbouwgrond. Als we zouden stoppen met dierlijke proteïne productie zouden we 25x minder landbouwgrond nodig heb. Vijf-en-twintig keer minder heh. Kan je allemaal natuur op laten groeien.
Je kan srs beter je auto 24/7 laten draaien dan 4x vlees eten per week.
drm koester ik dit moment en stuur ik geen fotoquote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:17 schreef McGrath het volgende:
[..]
misschien is het voorbij als we een foto hebben, dat weet je niet
zo vader zo zoonquote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Pics van jou in mijn dm gaarne xoxoxoquote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:18 schreef madeliefff het volgende:
[..]
drm koester ik dit moment en stuur ik geen foto
jij en kinderen...quote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:19 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik wil een auto en kinderen ben ik nu een vervuiler ;s YESH
kutpapaquote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Doe "tover de worst".quote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
dit klopt wel, mijn vrouw is echt superlief....quote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:20 schreef McGrath het volgende:
[..]
hij is inderdaad niet de motivator in het gezin
zou jou bezwangerenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:21 schreef madeliefff het volgende:
[..]
wie weet word je wel eerder bezwangerd
superliefff?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
dit klopt wel, mijn vrouw is echt superlief....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |