Nee hoorquote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
insinueer je nou dat ik nog onwetend ben?
Is het wel maar jij verliest smaak omdat je zo oud bent.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
chips is eigenlijk niet zout genoeg meer tegenwoordig
Zeg, akelige snotneus, doe jij eens niet zo vervelend tegen mij... ik heb nog maar zo kort te gaanquote:Op vrijdag 11 maart 2016 19:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is het wel maar jij verliest smaak omdat je zo oud bent.
Ik ook hoor lame zeurenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 19:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
wat erg
dat doe ik iedere dag, tegelijk met uitruimen
ditttttttttttttttquote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
chips is eigenlijk niet zout genoeg meer tegenwoordig
dacht dat het aan mij lag dat ik chips opeens veel minder zout een andere slechte smaakpoedertjes vind hebbenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 19:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
kijk deze kip begrijpt mij
nee, fabrikanten moeten verplicht minder zout gebruiken, je ziet het vooral aan pepsels, die zoute staafjes, vroegah had je pepsels met echt klonten zout eraan... tegenwoordig hier en daar een sprikkel... gewoon niet leukquote:Op vrijdag 11 maart 2016 19:15 schreef Crip het volgende:
[..]
dacht dat het aan mij lag dat ik chips opeens veel minder zout een andere slechte smaakpoedertjes vind hebben
Gelukkig is dat inmiddels verleden tijd bij onsquote:Op vrijdag 11 maart 2016 19:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Beter dan een hele berg afwas met de hand.
fucked upppquote:Op vrijdag 11 maart 2016 19:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee, fabrikanten moeten verplicht minder zout gebruiken, je ziet het vooral aan pepsels, die zoute staafjes, vroegah had je pepsels met echt klonten zout eraan... tegenwoordig hier en daar een sprikkel... gewoon niet leuk
Je hebt nu met pinda en met kaassmaak. Die zijn best te doen.quote:
want we mogen niet doodgaan... maar pensioen is ook op... wel werken tot je 93e dus he en zouteloze chips eten in je verder uitzichtloze bestaanquote:
ik weet het, kon gewoon niet slap0n vannachtquote:Op vrijdag 11 maart 2016 19:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
slaap is goed voor je spieren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |