Oe die vind ik ook tof jaquote:Op woensdag 9 maart 2016 23:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga binnenkort weer eens naar de Golden Earring. Dat is nog veel leuker
Dat had ik wel verwachtquote:
quote:Op woensdag 9 maart 2016 23:43 schreef Mani89 het volgende:
Lucky Fonz mag blijven zitten, die is ook dakloos.
Dagquote:Op woensdag 9 maart 2016 23:43 schreef Karina het volgende:
Ok tijd om ook af te haken.
Tot morgen denk ik
Doei!quote:Op woensdag 9 maart 2016 23:43 schreef Karina het volgende:
Tot morgen denk ik
Neeee, je laat mijn ogen nu regenen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 23:43 schreef Karina het volgende:
Tot morgen denk ik
Ik noem een verf het zwart.quote:Op woensdag 9 maart 2016 23:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ook de rollende stenen hebben zeer goede nummers.
Dat zeg ik ook vaakquote:Op woensdag 9 maart 2016 23:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iedereen draagt een stukje PSV in zich mee.
Hey aan hem dacht ik ookquote:Op woensdag 9 maart 2016 23:47 schreef Specularium het volgende:
Hij speelde toch Andre Hazes in die film?
quote:Op woensdag 9 maart 2016 23:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zit nu op een bureaustoel.quote:Op woensdag 9 maart 2016 23:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als je dit hoort moeten wij toch wel blij zijn dat we hier lekker warm zitten
Die kan hij niet gemaakt hebben voor hij dakloos werd?quote:Op woensdag 9 maart 2016 23:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind daklozen met een facebook account vrij frappant.
Dat is goed gezegd, Dj_Day-Vquote:Op woensdag 9 maart 2016 23:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als je dit hoort moeten wij toch wel blij zijn dat we hier lekker warm zitten
lolquote:Op woensdag 9 maart 2016 23:50 schreef DrDentz het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/spekkers?fref=ts
quote:Op woensdag 9 maart 2016 23:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan.quote:Op woensdag 9 maart 2016 23:51 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Die kan hij niet gemaakt hebben voor hij dakloos werd?
Kijk eens aan.quote:Op woensdag 9 maart 2016 23:52 schreef DrDentz het volgende:
[..]
De zwerver anno 2016 heeft gewoon Facebook, Instagram, Google Talk, Gmail, Twitter en Skype.
Vertrouwen hebben in het systeem.quote:Op woensdag 9 maart 2016 23:51 schreef Tagliano het volgende:
Het is de schuld van het systeem
Deze man kan zo Probleemwijken in
Het is de schuld van de Rabobank.quote:Op woensdag 9 maart 2016 23:51 schreef Tagliano het volgende:
Het is de schuld van het systeem
Deze man kan zo Probleemwijken in
Zeg het hemquote:Op woensdag 9 maart 2016 23:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, niemand draagt Feyenoord met zich mee.
De schuld geven aan het systeem als je geen dak boven je hoofd hebtquote:Op woensdag 9 maart 2016 23:52 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Vertrouwen hebben in het systeem.
quote:Op woensdag 9 maart 2016 23:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, niemand draagt Feyenoord met zich mee.
Niet iedereen is perfect hequote:Op woensdag 9 maart 2016 23:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De schuld geven aan het systeem als je geen dak boven je hoofd hebt
Tuurlijk, het systeem is niet perfect, maar het lijkt mij sterk dat zij hier zelf totaal geen schuld in hebben
Ik vond het vandaag niet slechtquote:Op woensdag 9 maart 2016 23:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA het zit er weer op.
Lekker Venezolaanse vrouwen neuken.quote:Op woensdag 9 maart 2016 23:55 schreef DrDentz het volgende:
Hij zat de afgelopen jaren wel heel cool te doen met al zijn zonnige Venezuela chill foto's. Wanneer zijn geld op is moet de samenleving daar maar voor opdraaien.
Dat klopt, je hoeft dan ook niet perfect te zijn om een uitkering aan te vragenquote:
Kunnen we morgen weer genieten van jouw aanwezigheid?quote:Op woensdag 9 maart 2016 23:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA het zit er weer op.
Ik heb alleen vanaf 23.30 gekeken. Volgens mij niet het beste stuk, als ik Stijn mag geloven.quote:
Morgen kijken we naar de Europa League natuurlijkquote:Op woensdag 9 maart 2016 23:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kunnen we morgen weer genieten van jouw aanwezigheid?
2 topshows. Maar misschien ga ik naar Cloverfieldquote:Op woensdag 9 maart 2016 23:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Morgen kijken we naar de Europa League natuurlijk
Daar kan ik mij redelijk in vindenquote:Op woensdag 9 maart 2016 23:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb alleen vanaf 23.30 gekeken. Volgens mij niet het beste stuk, als ik Stijn mag geloven.
Dat blijkt dus nogal lastig te zijn als je geen woning hebt.quote:Op woensdag 9 maart 2016 23:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat klopt, je hoeft dan ook niet perfect te zijn om een uitkering aan te vragen
Het is imo in de normale gevallen (er zullen ongetwijfeld uitzonderingen zijn) dan ook al fout gegaan in de periode daarvoorquote:Op woensdag 9 maart 2016 23:56 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Dat blijkt dus nogal lastig te zijn als je geen woning hebt.
quote:
Ja, zelfs zwijggeld aan Albertoquote:Op donderdag 10 maart 2016 22:47 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Heb je je kijk- en luistergeld betaald?
twitter:kuipers_harm twitterde op donderdag 10-03-2016 om 18:53:31#Meldonium verbetert niet de sportprestate en ook niet het herstel. Van en middel zonder bijwerkingen kan geen werking worden verwacht. reageer retweet
Jammer dat Harm niet aanschuift, nee we krijgen een wielrenner, hockeytrut en 'Ruslandkenner'quote:Hoe is volgens u meldonium dan wél op de dopinglijst terechtgekomen?
,,Vanwege politieke afwegingen. Zo gaat dat met de samenstelling van de dopinglijst. Het is mij gelukt cafeïne van de lijst te krijgen. Ik had dat ook bijna voor elkaar met corticosteroïden, tot op het laatste moment het IOC, dat WADA voor de helft financiert, bezwaar maakte. Toen ging het plotseling niet door. Vervolgens werd mijn termijn voor de List Committee niet verlengd, en evenmin die van andere liberale geesten. Het ontbreekt WADA bij de sasmenstelling van de dopinglijst nog steeds aan lef en visie.”
Het soort afwijkende stof over tijd en uitgesplitst naar categorie:
De Russen zijn sowieso genaaid. Iedereen wist dat het middel op de lijst stond en makkelijk traceerbaar is. Typisch gevalletje van Rusje pesten.quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:52 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ah anti Rusland bashtijd vandaag.
Wel kut, nam je iets dat geeneens werkte...twitter:kuipers_harm twitterde op donderdag 10-03-2016 om 18:53:31#Meldonium verbetert niet de sportprestate en ook niet het herstel. Van en middel zonder bijwerkingen kan geen werking worden verwacht. reageer retweet
Ach ja, de toon is weer gezet.quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De Russen zijn sowieso genaaid. Iedereen wist dat het middel op de lijst stond en makkelijk traceerbaar is. Typisch gevalletje van Rusje pesten.
Jouw vriendin moet daar boven staan. Alsof de Westerse sporthelden het allemaal op een bruine boterham met pindakaas doen.quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:57 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ach ja, de toon is weer gezet.
Je wil niet weten of doping grappen mijn Russische chick vandaag in de kliniek naar haar hoofd kreeg. Zwitsers blijven heerlijk xenofobisch en slikken dit soort nieuws als Sasha Grey negerzaad.
Dag beste henneplover, liggen je non-alcoholische biowijntjes en quinoacrackers al klaar?quote:
Ze kan het wel handelen, meestal speelt ze dan strenge Russin als reactie, lijkbleek worden ze er van.quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jouw vriendin moet daar boven staan. Alsof de Westerse sporthelden het allemaal op een bruine boterham met pindakaas doen.
Er zitten natuurlijk alleen maar jonge geile mannen in die tenten?quote:Op donderdag 10 maart 2016 23:00 schreef PowerLoungen het volgende:
Weer een paar kleine kinderen in beeld
quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:59 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Dag beste henneplover, liggen je non-alcoholische biowijntjes en quinoacrackers al klaar?
De waarheid is hardquote:Op donderdag 10 maart 2016 23:01 schreef Abed het volgende:
[..]
Er zitten natuurlijk alleen maar jonge geile mannen in die tenten?
BUTTFUCKquote:Op donderdag 10 maart 2016 23:02 schreef tralalala het volgende:
Beter doen ze weer een onderzoek naar Miracle of Love
Halve fles vodka achter de kiezen, let maar niet op mij.quote:
Die worden ook gewoon door de mensensmokkelaars keihard genaaid.quote:Op donderdag 10 maart 2016 23:02 schreef luxerobots het volgende:
Asielzoekers hebben gewoon het idee dat ze hier een huis en uitkering kunnen krijgen. Terwijl ondertussen de routes hier naartoe afgesneden worden.
Lijkt me duidelijk.
Vandaar al die baby'squote:Op donderdag 10 maart 2016 23:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die worden ook gewoon door de mensensmokkelaars keihard genaaid.
Kap nou....... iedere vluchteling kan internetten en van te voren uitzoeken hoe en watquote:Op donderdag 10 maart 2016 23:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die worden ook gewoon door de mensensmokkelaars keihard genaaid.
Ik heb liever een Bingo over Pauw zelf. Dus met woorden als 'vluchteling', 'witte mensen' en 'zwarte mensen'.quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2016 23:03 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Wie is dit? Ik kan het niet zien door de uitstekende vermomming.
quote:Op donderdag 10 maart 2016 23:03 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Wie is dit? Ik kan het niet zien door de uitstekende vermomming.
Niet iedereen doet dat. Jij en ik gaan ook niet alle kleine lettertjes lezen als we gebruik maken van een dienst.quote:Op donderdag 10 maart 2016 23:03 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Kap nou....... iedere vluchteling kan internetten en van te voren uitzoeken hoe en wat
Dit is Pepijn Bierenbroodspot.quote:
Wtfquote:
Ja.quote:Op donderdag 10 maart 2016 23:06 schreef Specularium het volgende:
Zijn er hier ook mensen die Alberto wel willen slaan?
Arme meisjes toen ze dachten dat ze over hem heen zouden moetenquote:Op donderdag 10 maart 2016 23:06 schreef tralalala het volgende:
[..]
Wel de perfecte vermomming bij zijn rol als kinderneukert.
Maskquote:Op donderdag 10 maart 2016 23:08 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
The fuck... welke film was dit ook alweer?
Ik heb de kleurcode gekregen van m'n goede vriend Tchockquote:Op donderdag 10 maart 2016 23:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je hebt dezelfde postkleur als ik.
Goed bezig.
een waargebeurdequote:Op donderdag 10 maart 2016 23:08 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
The fuck... welke film was dit ook alweer?
Noem eens voorbeeldenquote:Op donderdag 10 maart 2016 23:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou sommige vrouwen vind ik wel knap
Toto heeft wel eens bij Pax geslapen, uit betrouwbare bronquote:Op donderdag 10 maart 2016 23:11 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Toto vindt jou wel knap. Uit betrouwbare bron.
Nikonlover is terugquote:
Het is de schuld van de Rabobank.quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2016 23:11 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Toto vindt jou wel knap. Uit betrouwbare bron.
Nu komen er wel erg intieme details naar buitenquote:Op donderdag 10 maart 2016 23:11 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Toto heeft wel eens bij Pax geslapen, uit betrouwbare bron
Als je heel je 1000 euro moet opmaken aan de instanties word je wel gedwongen om te gaan stelenquote:
Ze probeerde nog zo hard om slim over te komenquote:
Nou, neequote:Op donderdag 10 maart 2016 23:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Objectief gezien is Angela Schijf gewoon erg mooi
quote:Op donderdag 10 maart 2016 23:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
dafuqquote:Op donderdag 10 maart 2016 23:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Schoonheid is nooit objectief.quote:Op donderdag 10 maart 2016 23:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
wowquote:Op donderdag 10 maart 2016 23:14 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Boycot op Russische atleten...
Dus straks geen Darya Klishina op 4K op de OS....
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 maart 2016 23:14 schreef Patrice_Consigny het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Dat gebeurt wel vakerquote:Op donderdag 10 maart 2016 23:14 schreef gosschalks het volgende:
Fatima knikt wel maar snapt het niet
Waar zijn haar kont en tieten?quote:Op donderdag 10 maart 2016 23:14 schreef Patrice_Consigny het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |