Ja, zelfs zwijggeld aan Albertoquote:Op donderdag 10 maart 2016 22:47 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Heb je je kijk- en luistergeld betaald?
twitter:kuipers_harm twitterde op donderdag 10-03-2016 om 18:53:31#Meldonium verbetert niet de sportprestate en ook niet het herstel. Van en middel zonder bijwerkingen kan geen werking worden verwacht. reageer retweet
Jammer dat Harm niet aanschuift, nee we krijgen een wielrenner, hockeytrut en 'Ruslandkenner'quote:Hoe is volgens u meldonium dan wél op de dopinglijst terechtgekomen?
,,Vanwege politieke afwegingen. Zo gaat dat met de samenstelling van de dopinglijst. Het is mij gelukt cafeïne van de lijst te krijgen. Ik had dat ook bijna voor elkaar met corticosteroïden, tot op het laatste moment het IOC, dat WADA voor de helft financiert, bezwaar maakte. Toen ging het plotseling niet door. Vervolgens werd mijn termijn voor de List Committee niet verlengd, en evenmin die van andere liberale geesten. Het ontbreekt WADA bij de sasmenstelling van de dopinglijst nog steeds aan lef en visie.”
Het soort afwijkende stof over tijd en uitgesplitst naar categorie:
De Russen zijn sowieso genaaid. Iedereen wist dat het middel op de lijst stond en makkelijk traceerbaar is. Typisch gevalletje van Rusje pesten.quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:52 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ah anti Rusland bashtijd vandaag.
Wel kut, nam je iets dat geeneens werkte...twitter:kuipers_harm twitterde op donderdag 10-03-2016 om 18:53:31#Meldonium verbetert niet de sportprestate en ook niet het herstel. Van en middel zonder bijwerkingen kan geen werking worden verwacht. reageer retweet
Ach ja, de toon is weer gezet.quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De Russen zijn sowieso genaaid. Iedereen wist dat het middel op de lijst stond en makkelijk traceerbaar is. Typisch gevalletje van Rusje pesten.
Jouw vriendin moet daar boven staan. Alsof de Westerse sporthelden het allemaal op een bruine boterham met pindakaas doen.quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:57 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ach ja, de toon is weer gezet.
Je wil niet weten of doping grappen mijn Russische chick vandaag in de kliniek naar haar hoofd kreeg. Zwitsers blijven heerlijk xenofobisch en slikken dit soort nieuws als Sasha Grey negerzaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |