Dat zeg ik ook vaakquote:Op woensdag 9 maart 2016 23:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iedereen draagt een stukje PSV in zich mee.
Hey aan hem dacht ik ookquote:Op woensdag 9 maart 2016 23:47 schreef Specularium het volgende:
Hij speelde toch Andre Hazes in die film?
quote:Op woensdag 9 maart 2016 23:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zit nu op een bureaustoel.quote:Op woensdag 9 maart 2016 23:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als je dit hoort moeten wij toch wel blij zijn dat we hier lekker warm zitten
Die kan hij niet gemaakt hebben voor hij dakloos werd?quote:Op woensdag 9 maart 2016 23:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind daklozen met een facebook account vrij frappant.
Dat is goed gezegd, Dj_Day-Vquote:Op woensdag 9 maart 2016 23:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als je dit hoort moeten wij toch wel blij zijn dat we hier lekker warm zitten
lolquote:Op woensdag 9 maart 2016 23:50 schreef DrDentz het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/spekkers?fref=ts
quote:Op woensdag 9 maart 2016 23:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan.quote:Op woensdag 9 maart 2016 23:51 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Die kan hij niet gemaakt hebben voor hij dakloos werd?
Kijk eens aan.quote:Op woensdag 9 maart 2016 23:52 schreef DrDentz het volgende:
[..]
De zwerver anno 2016 heeft gewoon Facebook, Instagram, Google Talk, Gmail, Twitter en Skype.
Vertrouwen hebben in het systeem.quote:Op woensdag 9 maart 2016 23:51 schreef Tagliano het volgende:
Het is de schuld van het systeem
Deze man kan zo Probleemwijken in
Het is de schuld van de Rabobank.quote:Op woensdag 9 maart 2016 23:51 schreef Tagliano het volgende:
Het is de schuld van het systeem
Deze man kan zo Probleemwijken in
Zeg het hemquote:Op woensdag 9 maart 2016 23:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, niemand draagt Feyenoord met zich mee.
De schuld geven aan het systeem als je geen dak boven je hoofd hebtquote:Op woensdag 9 maart 2016 23:52 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Vertrouwen hebben in het systeem.
quote:Op woensdag 9 maart 2016 23:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, niemand draagt Feyenoord met zich mee.
Niet iedereen is perfect hequote:Op woensdag 9 maart 2016 23:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De schuld geven aan het systeem als je geen dak boven je hoofd hebt
Tuurlijk, het systeem is niet perfect, maar het lijkt mij sterk dat zij hier zelf totaal geen schuld in hebben
Ik vond het vandaag niet slechtquote:Op woensdag 9 maart 2016 23:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA het zit er weer op.
Lekker Venezolaanse vrouwen neuken.quote:Op woensdag 9 maart 2016 23:55 schreef DrDentz het volgende:
Hij zat de afgelopen jaren wel heel cool te doen met al zijn zonnige Venezuela chill foto's. Wanneer zijn geld op is moet de samenleving daar maar voor opdraaien.
Dat klopt, je hoeft dan ook niet perfect te zijn om een uitkering aan te vragenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |