Ze kan het wel handelen, meestal speelt ze dan strenge Russin als reactie, lijkbleek worden ze er van.quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jouw vriendin moet daar boven staan. Alsof de Westerse sporthelden het allemaal op een bruine boterham met pindakaas doen.
Er zitten natuurlijk alleen maar jonge geile mannen in die tenten?quote:Op donderdag 10 maart 2016 23:00 schreef PowerLoungen het volgende:
Weer een paar kleine kinderen in beeld
quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:59 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Dag beste henneplover, liggen je non-alcoholische biowijntjes en quinoacrackers al klaar?
De waarheid is hardquote:Op donderdag 10 maart 2016 23:01 schreef Abed het volgende:
[..]
Er zitten natuurlijk alleen maar jonge geile mannen in die tenten?
BUTTFUCKquote:Op donderdag 10 maart 2016 23:02 schreef tralalala het volgende:
Beter doen ze weer een onderzoek naar Miracle of Love
Halve fles vodka achter de kiezen, let maar niet op mij.quote:
Die worden ook gewoon door de mensensmokkelaars keihard genaaid.quote:Op donderdag 10 maart 2016 23:02 schreef luxerobots het volgende:
Asielzoekers hebben gewoon het idee dat ze hier een huis en uitkering kunnen krijgen. Terwijl ondertussen de routes hier naartoe afgesneden worden.
Lijkt me duidelijk.
Vandaar al die baby'squote:Op donderdag 10 maart 2016 23:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die worden ook gewoon door de mensensmokkelaars keihard genaaid.
Kap nou....... iedere vluchteling kan internetten en van te voren uitzoeken hoe en watquote:Op donderdag 10 maart 2016 23:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die worden ook gewoon door de mensensmokkelaars keihard genaaid.
Ik heb liever een Bingo over Pauw zelf. Dus met woorden als 'vluchteling', 'witte mensen' en 'zwarte mensen'.quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2016 23:03 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Wie is dit? Ik kan het niet zien door de uitstekende vermomming.
quote:Op donderdag 10 maart 2016 23:03 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Wie is dit? Ik kan het niet zien door de uitstekende vermomming.
Niet iedereen doet dat. Jij en ik gaan ook niet alle kleine lettertjes lezen als we gebruik maken van een dienst.quote:Op donderdag 10 maart 2016 23:03 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Kap nou....... iedere vluchteling kan internetten en van te voren uitzoeken hoe en wat
Dit is Pepijn Bierenbroodspot.quote:
Wtfquote:
Ja.quote:Op donderdag 10 maart 2016 23:06 schreef Specularium het volgende:
Zijn er hier ook mensen die Alberto wel willen slaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |