Oeps zeg ik het tochquote:Op woensdag 9 maart 2016 21:34 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Het is dat het meester Frank Visser is, anders zou ik zeggen dat het kankergezwel ' Nederlandse televisie' weer groter is geworden.
Hij zal wel net van de golfbaan komen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:32 schreef BasEnAad het volgende:
Wat heeft die man aan?
Dat is toch geen gezicht
Is hij nu de Jetske van het programma?quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:57 schreef Peter het volgende:
Die gast er achter op de foto, hij begint wat van Trijntje d'r ogen te krijgen, of ligt dat aan mij?.
Hij is wel gayquote:Op woensdag 9 maart 2016 21:58 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Is hij nu de Jetske van het programma?
Hij zal ook wel zeggen "het doet wat met u he"quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:58 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Is hij nu de Jetske van het programma?
Ik zie het ook echt aan u.quote:Op donderdag 10 maart 2016 00:36 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Hij zal ook wel zeggen "het doet wat met u he"
Okay.quote:Op maandag 21 maart 2016 17:21 schreef icloud het volgende:
Mr. Frank Visser Doet Uitspraak wordt geproduceerd door Vincent TV Producties en gesponsord door ARAG
Geen recorder?quote:Op maandag 28 maart 2016 18:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik geef het ook een kans. Wel jammer dat het met VI en Het Familiediner overlapt.
Nee eigenlijk niet.quote:Op maandag 28 maart 2016 19:47 schreef Isane het volgende:
[..]
Geen recorder?
Ik heb nog een dikke lijst om af te kijken
Bijnaquote:Op maandag 28 maart 2016 20:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet.Vaak voldoet Uitzending Gemist.
duhquote:
Als een kip zonder kop lopenquote:Op maandag 28 maart 2016 21:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zouden ze ook woordgrappen doen als 'haantje de voorste', 'kip, ik heb je' of 'kiplekker'?
necrofiel...quote:
Met de kippen op stok gaanquote:
Alles voor de show hequote:Op maandag 28 maart 2016 21:33 schreef iBenny het volgende:
Staat die man nou serieus gewoon voor de sier de grond te meppen?
Net als zo'n spelletje op de jaarlijkse dorpsbraderiequote:Op maandag 28 maart 2016 21:33 schreef iBenny het volgende:
mijn vrouw vroeg zich ook al af waarom hij dat deedquote:Op maandag 28 maart 2016 21:33 schreef iBenny het volgende:
ijlen ofzoquote:Op maandag 28 maart 2016 21:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Stylish plastic tafelkleed. Waar is dit?
Dit dacht ik ookquote:Op maandag 28 maart 2016 21:33 schreef iBenny het volgende:
"Doe ff voor..."quote:Op maandag 28 maart 2016 21:34 schreef donald_dick het volgende:
[..]
mijn vrouw vroeg zich ook al af waarom hij dat deed
hoezo, dit is puur natuurquote:
Deur voor de tweede keer open doenquote:Op maandag 28 maart 2016 21:35 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
En de deur ging dicht. Hoe kwam de cameraploeg binnen?
Nee joh.quote:
via het dakraampjequote:Op maandag 28 maart 2016 21:35 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
En de deur ging dicht. Hoe kwam de cameraploeg binnen?
muizen moeten dood. Gore beestenquote:
quote:Op maandag 28 maart 2016 21:37 schreef Zelfscanner het volgende:
En snachts een lik over je neus krijgen van de kat
quote:Op maandag 28 maart 2016 21:37 schreef Zelfscanner het volgende:
beter dan zijn anus in je neusquote:Op maandag 28 maart 2016 21:37 schreef Zelfscanner het volgende:
Eenschquote:Op maandag 28 maart 2016 21:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik kan er nog niet bij waarom je in je eigen achtertuin 300 kippen zou willen. Een stuk of vijf is toch zat?
Daar houdt hij kippen- en muizen-asielzoekersquote:Op maandag 28 maart 2016 21:37 schreef Schuimpjes het volgende:
Heeft die Griek het tentenkamp van Lesbos in de tuin nagemaakt?
heee ouwe kontenbonker!quote:
gewoon met 120 km per uur erover heen knallenquote:Op maandag 28 maart 2016 21:40 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Koos we zien hier een muizenplaag, wat vind jij hiervan?
<insert koos plaatje in een vrachtwagen>quote:Op maandag 28 maart 2016 21:40 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
12 minutenquote:Op maandag 28 maart 2016 21:41 schreef Schuimpjes het volgende:
Maar we zijn nu al 15 minuten onderweg maar nog geen Mr. Visser gespot.
Krijgt Victor nu de hoofdrol en de Meester een bijrol?
Ditquote:Op maandag 28 maart 2016 21:42 schreef donald_dick het volgende:
Echt, waarom ben ik gestopt met gamen voor dit programma
100 km per uur is veiliger.quote:Op maandag 28 maart 2016 21:41 schreef donald_dick het volgende:
[..]
gewoon met 120 km per uur erover heen knallen
quote:Op maandag 28 maart 2016 21:40 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Anders krijg je de motermuis achter je aan.quote:
Beter dan al die kut auto reclamesquote:
Die zie ik altijd als ik nabeschouwing van F1 kijk. Echt zulke bagger reclames.quote:Op maandag 28 maart 2016 21:44 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Beter dan al die kut auto reclames
Alleen Volvo reclames mogen op TVquote:Op maandag 28 maart 2016 21:44 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Beter dan al die kut auto reclames
F1quote:Op maandag 28 maart 2016 21:45 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Die zie ik altijd als ik nabeschouwing van F1 kijk. Echt zulke bagger reclames.
Back in the day heb ik een keer om half vier in de nacht een reclame voor tampons voorbij zien komen. Die heb ik nooit echt begrepenquote:Op maandag 28 maart 2016 21:45 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Die zie ik altijd als ik nabeschouwing van F1 kijk. Echt zulke bagger reclames.
moet je ook niet Meiden van Holland kijkenquote:Op maandag 28 maart 2016 21:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Back in the day heb ik een keer om half vier in de nacht een reclame voor tampons voorbij zien komen. Die heb ik nooit echt begrepen
Zelfs ik als vrouw begrijp ik die tampons en maandverband reclames niet.quote:Op maandag 28 maart 2016 21:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Back in the day heb ik een keer om half vier in de nacht een reclame voor tampons voorbij zien komen. Die heb ik nooit echt begrepen
Dat weet ik wel zekerquote:Op maandag 28 maart 2016 21:48 schreef Studiotje het volgende:
Tering, waarschijnlijk trekt die grot van mevrouw die muizen aan..
iddquote:Op maandag 28 maart 2016 21:48 schreef F1gamer het volgende:
Dit lijkt heel erg Bonje met je buren patty en jochem
quote:Op maandag 28 maart 2016 21:48 schreef matthijst het volgende:
Die muizen komen af op dat holletje in je gebit.
Sjezus.
Het was wel in de tijd dat er nog volop grid girls warenquote:Op maandag 28 maart 2016 21:47 schreef donald_dick het volgende:
[..]
moet je ook niet Meiden van Holland kijken
Dat is het registratienummer dat ie op Lesbos heeft meegekregen.quote:Op maandag 28 maart 2016 21:49 schreef donald_dick het volgende:
Waarom heeft die griek een kenteken op zijn borst?
quote:Op maandag 28 maart 2016 21:49 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Dat is het registratienummer dat ie op Lesbos heeft meegekregen.
[..]
[..]
Code voor de belastingquote:Op maandag 28 maart 2016 21:49 schreef donald_dick het volgende:
Waarom heeft die griek een kenteken op zijn borst?
Om kippen te houdenquote:Op maandag 28 maart 2016 21:49 schreef donald_dick het volgende:
Waarom hebben die mensen zulke grote tuinen
Dat heb ik ook hoorquote:Op maandag 28 maart 2016 21:50 schreef donald_dick het volgende:
IEEEL ZE HEEFT FAPDOEKJES NAAST HAAR LIGGEN
tantoeseksjiequote:
quote:Op maandag 28 maart 2016 21:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het gaat er steeds meer op lijken dat Mr. Visser alleen de uitspraak doet... waar blijft de hoed?
over 5 minutenquote:Op maandag 28 maart 2016 21:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het gaat er steeds meer op lijken dat Mr. Visser alleen de uitspraak doet... waar blijft de hoed?
Flopshow...normaal doet Mr Visser altijd het locatiebezoek.quote:Op maandag 28 maart 2016 21:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
jonge, je hebt de voorstukjes toch ook gezienquote:Op maandag 28 maart 2016 21:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Flopshow...normaal doet Mr Visser altijd het locatiebezoek.
Dat is net het mooiste op een wiebelig trapje gaan staan om zelf de schutting op te metenquote:Op maandag 28 maart 2016 21:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Flopshow...normaal doet Mr Visser altijd het locatiebezoek.
meh, geef mij maar zo'n huis in amsterdamquote:Op maandag 28 maart 2016 21:52 schreef Isane het volgende:
wat een kut leven heb je als je hier zo woont
Als je de hele dag thuis zit moet je wel wat te vreten hebbenquote:
als je hard gewerkt hebt moet je ook eten hebbenquote:Op maandag 28 maart 2016 21:53 schreef WcPot het volgende:
[..]
Als je de hele dag thuis zit moet je wel wat te vreten hebben
Misschien ook iets voor de muizen hèquote:
Ah, dan ligt het niet alleen aan mijquote:Op maandag 28 maart 2016 21:53 schreef Studiotje het volgende:
Val hier bijna in slaap... wat een ellendig langdradig programma.
WE WANT MR VISSER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1quote:Op maandag 28 maart 2016 21:53 schreef Studiotje het volgende:
Val hier bijna in slaap... wat een ellendig langdradig programma.
Gebeden zijn verhoord!quote:Op maandag 28 maart 2016 21:54 schreef F1gamer het volgende:
[..]
WE WANT MR VISSER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
de auto moet wel goed in beeldquote:
ik dacht eerst dat het een inbreker wasquote:
Dat kunnen de kijkers van SBS niet ontcijferen.quote:Op maandag 28 maart 2016 21:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Was het nou echt teveel moeite om ongediertebestrijdingstechnicus aan elkaar te schrijven?
past niet in het blokjequote:Op maandag 28 maart 2016 21:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Was het nou echt teveel moeite om ongediertebestrijdingstechnicus aan elkaar te schrijven?
Jawel, want ze hadden het nu geschreven als 'Ongedierte bestrijdingstechnicus'. Dan past het zonder spatie ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |