Oeps zeg ik het tochquote:Op woensdag 9 maart 2016 21:34 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Het is dat het meester Frank Visser is, anders zou ik zeggen dat het kankergezwel ' Nederlandse televisie' weer groter is geworden.
Hij zal wel net van de golfbaan komen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:32 schreef BasEnAad het volgende:
Wat heeft die man aan?
Dat is toch geen gezicht
Is hij nu de Jetske van het programma?quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:57 schreef Peter het volgende:
Die gast er achter op de foto, hij begint wat van Trijntje d'r ogen te krijgen, of ligt dat aan mij?.
Hij is wel gayquote:Op woensdag 9 maart 2016 21:58 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Is hij nu de Jetske van het programma?
Hij zal ook wel zeggen "het doet wat met u he"quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:58 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Is hij nu de Jetske van het programma?
Ik zie het ook echt aan u.quote:Op donderdag 10 maart 2016 00:36 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Hij zal ook wel zeggen "het doet wat met u he"
Okay.quote:Op maandag 21 maart 2016 17:21 schreef icloud het volgende:
Mr. Frank Visser Doet Uitspraak wordt geproduceerd door Vincent TV Producties en gesponsord door ARAG
Geen recorder?quote:Op maandag 28 maart 2016 18:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik geef het ook een kans. Wel jammer dat het met VI en Het Familiediner overlapt.
Nee eigenlijk niet.quote:Op maandag 28 maart 2016 19:47 schreef Isane het volgende:
[..]
Geen recorder?
Ik heb nog een dikke lijst om af te kijken
Bijnaquote:Op maandag 28 maart 2016 20:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet.Vaak voldoet Uitzending Gemist.
duhquote:
Als een kip zonder kop lopenquote:Op maandag 28 maart 2016 21:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zouden ze ook woordgrappen doen als 'haantje de voorste', 'kip, ik heb je' of 'kiplekker'?
necrofiel...quote:
Met de kippen op stok gaanquote:
Alles voor de show hequote:Op maandag 28 maart 2016 21:33 schreef iBenny het volgende:
Staat die man nou serieus gewoon voor de sier de grond te meppen?
Net als zo'n spelletje op de jaarlijkse dorpsbraderiequote:Op maandag 28 maart 2016 21:33 schreef iBenny het volgende:
mijn vrouw vroeg zich ook al af waarom hij dat deedquote:Op maandag 28 maart 2016 21:33 schreef iBenny het volgende:
ijlen ofzoquote:Op maandag 28 maart 2016 21:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Stylish plastic tafelkleed. Waar is dit?
Dit dacht ik ookquote:Op maandag 28 maart 2016 21:33 schreef iBenny het volgende:
"Doe ff voor..."quote:Op maandag 28 maart 2016 21:34 schreef donald_dick het volgende:
[..]
mijn vrouw vroeg zich ook al af waarom hij dat deed
hoezo, dit is puur natuurquote:
Deur voor de tweede keer open doenquote:Op maandag 28 maart 2016 21:35 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
En de deur ging dicht. Hoe kwam de cameraploeg binnen?
Nee joh.quote:
via het dakraampjequote:Op maandag 28 maart 2016 21:35 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
En de deur ging dicht. Hoe kwam de cameraploeg binnen?
muizen moeten dood. Gore beestenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |