abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160548125
Vet! :D
Zonder wrijving geen glans
  woensdag 9 maart 2016 @ 19:28:29 #152
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_160548487
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 16:33 schreef Kosmoproleet het volgende:
Werkt ook de andere kant op. Als er in de Randstad op een plek alleen maar een type mens is (ook al is het autochtoon) dan ben ik minder geneigd om me daar fijn te voelen.

Vandaag hield mij de volgende vraag bezig en ik kwam er niet uit. Denk dat jij hem wel voor me kunt beantwoorden dus ik stel 'm hier. Je bent een voorstander van multicul (en bovendien pc). Dat zijn imo mensen die zoveel mogelijk andere culturen willen zien, het melting pot ideaal. Tot een bepaalde verhouding misschien (?). Maar ... je zult nooit zeggen dat je vindt dat 50% van de Afrikanen blank moet zijn voor je je daar fijn voelt. Dan concludeer ik dat je visie afhankelijk is van je GPS-lokatie en kan je dus 500 meter verderop ineens het tegenovergestelde standpunt gaan lopen verdedigen. Hoe moet ik dit zien?
  woensdag 9 maart 2016 @ 19:36:33 #153
80310 rouletteking
kom op met die elf!!!
pi_160548700
Nou dit bewijst dus maar dat ze zelfs mét een stageplek nog een zooitje van hun leven maken, wat een triest volk is dit toch.
wie vloekt verliest, wie verliest vloekt nog meer...
pi_160549174
Nederland is meestal heel zacht in zijn straffen maar twee leden van de Mocro Maffia Anouar 'Popeye' B. (34) en Adil 'Kinker' A. (26) hebben bijvoorbeeld levenslang gekregen. Dan heb je het echt heel heel heel bont gemaakt want het aantal mensen dat levenslang krijgt in NL is op een paar handen te tellen. Dan zien de rechters echt helemaal geen toekomst meer in je en dat zien ze bij de meesten wel, ook al is het maar een sprankje. En in NL is levenslang echt levenslang. Die komen niet meer vrij tot dat ze gestorven zijn en dan in een kist richting Marokko. Alles wat niet levenslang is aan gevangenisstraffen is grofweg 2/3 uitzitten. Een gast als Volkert van der G kreeg 18 jaar maar kwam vrij na 10/11 jaar.
pi_160549751
Is hij levend onthoofd of eerst (humaan) gedood en daarna onthoofd?
pi_160549814
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 20:11 schreef DrDentz het volgende:
Is hij levend onthoofd of eerst (humaan) gedood en daarna onthoofd?
Het eerste
pi_160550029
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 20:13 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Het eerste
Sick!
pi_160550077
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 20:18 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Sick!
Ja inderdaad.
  woensdag 9 maart 2016 @ 20:20:03 #159
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_160550105
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 19:28 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Vandaag hield mij de volgende vraag bezig en ik kwam er niet uit. Denk dat jij hem wel voor me kunt beantwoorden dus ik stel 'm hier. Je bent een voorstander van multicul (en bovendien pc). Dat zijn imo mensen die zoveel mogelijk andere culturen willen zien, het melting pot ideaal. Tot een bepaalde verhouding misschien (?). Maar ... je zult nooit zeggen dat je vindt dat 50% van de Afrikanen blank moet zijn voor je je daar fijn voelt. Dan concludeer ik dat je visie afhankelijk is van je GPS-lokatie en kan je dus 500 meter verderop ineens het tegenovergestelde standpunt gaan lopen verdedigen. Hoe moet ik dit zien?
Godverdomme wat zeg je allemaal?
pi_160550106
Dat lijkt me een bloedbad veroorzaken.
pi_160550159
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 20:20 schreef DrDentz het volgende:
Dat lijkt me een bloedbad veroorzaken.
Ja, het schijnt zelfs dat zijn onthoofde lichaam in een combo stapte en wegreed, maar even verderop met auto en al in brand vloog.
pi_160550192
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 20:20 schreef vincenzo78 het volgende:

[..]

Godverdomme wat zeg je allemaal?
Dat ze in Afrika geen multicul hebben en daar ook niet naar streven c.q. als een ideaal zien?
Niemand die in Marokko naar een multiculturele samenleving streeft wrs.
I´m back.
pi_160550206
quote:

[..]

Het eerste
Hoe weet je dat?
I´m back.
  woensdag 9 maart 2016 @ 20:23:34 #164
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_160550232
quote:

[..]

Het eerste
Volgens mij lul je maar wat!

Waar heb je deze feiten vandaan?

Nergens is nog gemeld dat hij eerst onthoofd is. Het lijkt mij dat hij eerst gedood is en pas daarna onthoofd.
pi_160550289
quote:
5s.gif Op woensdag 9 maart 2016 20:22 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Hoe weet je dat?
Nou de rest van zijn lichaam zat achter het stuur van een uitgebrande auto, dus dan moet ie daarheen gereden zijn.
pi_160550290
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 20:23 schreef vincenzo78 het volgende:

[..]

Volgens mij lul je maar wat!

Waar heb je deze feiten vandaan?

Nergens is nog gemeld dat hij eerst onthoofd is. Het lijkt mij dat hij eerst gedood is en pas daarna onthoofd.
En wat is jouw bron?
  woensdag 9 maart 2016 @ 20:25:57 #167
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_160550313
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 20:25 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Nou de rest van zijn lichaam zat achter het stuur van een uitgebrande auto, dus dan moet ie daarheen gereden zijn.
_O- _O_ :W
  woensdag 9 maart 2016 @ 20:27:39 #168
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_160550372
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 20:25 schreef DrDentz het volgende:

[..]

En wat is jouw bron?
Ik heb geen bron, maar ik gaf ook geen antwoord op jouw vraag...ik zei: Het lijkt mij...

In dit geval is er geen meerwaarde om iemand levend te onthoofden tenzij dat filmpje nog ergens gaat opduiken...

Pad der logica zegt mij in dit geval eerst dood en dan kop eraf!
pi_160550383
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 20:25 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dat hoeft toch helemaal niet, alsof ze hem op dat parkeerplaatsje in zijn auto onthoofd hebben. Lijkt me sws onhandig. Voor een onthoofding heb je ruimte nodig, want je moet met je zwaard of wat je ook gebruikt zwaaien om enige vaart te krijgen.
I´m back.
pi_160550580
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 20:27 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat hoeft toch helemaal niet, alsof ze hem op dat parkeerplaatsje in zijn auto onthoofd hebben. Lijkt me sws onhandig. Voor een onthoofding heb je ruimte nodig, want je moet met je zwaard of wat je ook gebruikt zwaaien om enige vaart te krijgen.
Nee, voor de shisha lounge onthoofd en toen heeft zijn lichaam weten te ontkomen tot de auto in brand vloog.
pi_160550701
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 20:34 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Nee, voor de shisha lounge onthoofd en toen heeft zijn lichaam weten te ontkomen tot de auto in brand vloog.
:').

Nee, hij is gewoon ergens in een badkamer drie hoog achter onthoofd, in de badkuip. Ze hebben zijn lichaam in een gestolen auto gedumpt en in de Bijlmer in de fik gestoken (hoef je hem niet in stukjes te zagen) en zijn hoofd even laten uitlekken, in een vuilniszak gedaan en vanmorgen op de vensterbank van die shushilounge gezet.
I´m back.
pi_160550767
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 20:37 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nee, hij is gewoon ergens in een badkamer drie hoog achter onthoofd, in de badkuip. Ze hebben zijn lichaam in een gestolen auto gedumpt en in de Bijlmer in de fik gestoken (hoef je hem niet in stukjes te zagen) en zijn hoofd even laten uitlekken, in een vuilniszak gedaan en vanmorgen op de vensterbank van die shushilounge gezet.
Jij weet er duidelijk meer van. Beetje verdacht.
pi_160550789
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 20:39 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Jij weet er duidelijk meer van. Beetje verdacht.
Ik ben een schrijver hè.
I´m back.
pi_160550817
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 20:39 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik ben een schrijver hè.
Heb je een writersblock?
pi_160550826
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 20:40 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Heb je een writersblock?
Yep.
I´m back.
pi_160550860
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 20:34 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Drie keer dezelfde grap, dan is de lol er wel vanaf.
pi_160550913
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 20:37 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

De sushilounge was even verder op. Japanners zijn goed met zwaarden, maar ik denk niet dat ze hier iets mee te maken hebben.
pi_160550996
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2016 20:43 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

De sushilounge was even verder op. Japanners zijn goed met zwaarden, maar ik denk niet dat ze hier iets mee te maken hebben.
Ja, waren het Japanners geweest dan hadden we dat gelazer niet wrs.
I´m back.
pi_160551274
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2016 20:41 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Drie keer dezelfde grap, dan is de lol er wel vanaf.
Ja, zolang mensen er serieus op in blijven gaan.
  Admin woensdag 9 maart 2016 @ 21:20:58 #180
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_160552271
quote:

[..]

Het eerste
Nou, ik denk dat ie al dood was,aan de beelden te zien, ik kan me voorstellen dat je bij een levende een bepaalde mimiek ziet, dit zag er niet geteisterd uit.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_160552283
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2016 21:20 schreef yvonne het volgende:

[..]

Nou, ik denk dat ie al dood was,aan de beelden te zien, ik kan me voorstellen dat je bij een levende een bepaalde mimiek ziet, dit zag er niet geteisterd uit.
Joh, ik lul maar wat :')

En hoezo mimiek? Wat denk je te zien dan?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 09-03-2016 21:22:13 ]
pi_160552482
Afgehakt hoofd gevonden: zijn het de Marokkanen of de Mexicanen? Couscous of wraps?

Waar hebben we het vandaag eigenlijk over? Iedere dag lichten we een gespreksonderwerp uit waar je het met je collega's over kunt hebben. Want dat geklaag over de baas en het weer gaat natuurlijk ook wel eens vervelen. De suggestie voor vandaag: wie is er verantwoordelijk voor de onthoofding van de 23-jarige Nabil Amzieb? De Marokkanen, of misschien toch de Mexicanen?

Mexico komt dit jaar naar je toe

In de nacht van maandag op dinsdag is het onthoofde lichaam van Amzieb aangetroffen in een uitgebrande auto in Amsterdam. Dinsdagochtend is op de stoep van shishalounge Fayrouz ook zijn hoofd gevonden. De Telegraaf denkt dat deze brute moord wel eens met de Mocro-oorlog te maken zou kunnen hebben: de drugsoorlog in Amsterdam. Wat in ieder geval opvalt, is dat het Mexicaanse toestanden zijn. Zouden het dan toch de Mexicanen geweest zijn?

Mexicaanse toestanden
Panorama schreef enkele weken geleden een artikel over brute onthoofdingen, martelingen en executies in Mexico. Amerika en Mexico vechten al tien jaar schouder aan schouder om de almachtige en onvoorstelbaar wrede Mexicaanse drugskartels de baas te worden. Het is een uitzichtloze strijd. Hieronder lees je het bizarre begin van het artikel, over afgesneden mensenhoofden.

Afgesneden mensenhoofden
Het is zaterdagavond in de nachtclub Sol y Sombra in het plaatsje Uruapan, aan de westkant van Mexico. Het jaar is 2006. De dansvloer staat vol uitbundig bewegende mensen. Er loopt een groepje mannen naar binnen. Ze zijn lid van het La Familia Michoacana-kartel. Bij de dansvloer aangekomen gooien ze vijf afgesneden mensenhoofden tussen de dansenden.

Terwijl de menigte op de dansvloer de rollende hoofden gillend probeert te ontwijken, wandelt de groep rustig weer naar buiten alsof ze een postpakketje hebben afgeleverd. Tussen de bloederige koppen ligt een envelop met daarin het bericht: ‘De Familie doodt niet voor geld. We doden geen vrouwen en we doden geen onschuldige mensen. We doden alleen degenen die het verdienen (lees: de concurrentie en allen die ons dwarszitten). Weet dat dit goddelijke gerechtigheid is.’

Bron
pi_160552602
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 21:27 schreef George_Zina het volgende:
Afgehakt hoofd gevonden: zijn het de Marokkanen of de Mexicanen? Couscous of wraps?

[ afbeelding ]

Waar hebben we het vandaag eigenlijk over? Iedere dag lichten we een gespreksonderwerp uit waar je het met je collega's over kunt hebben. Want dat geklaag over de baas en het weer gaat natuurlijk ook wel eens vervelen. De suggestie voor vandaag: wie is er verantwoordelijk voor de onthoofding van de 23-jarige Nabil Amzieb? De Marokkanen, of misschien toch de Mexicanen?

[ afbeelding ]Mexico komt dit jaar naar je toe

In de nacht van maandag op dinsdag is het onthoofde lichaam van Amzieb aangetroffen in een uitgebrande auto in Amsterdam. Dinsdagochtend is op de stoep van shishalounge Fayrouz ook zijn hoofd gevonden. De Telegraaf denkt dat deze brute moord wel eens met de Mocro-oorlog te maken zou kunnen hebben: de drugsoorlog in Amsterdam. Wat in ieder geval opvalt, is dat het Mexicaanse toestanden zijn. Zouden het dan toch de Mexicanen geweest zijn?

Mexicaanse toestanden
Panorama schreef enkele weken geleden een artikel over brute onthoofdingen, martelingen en executies in Mexico. Amerika en Mexico vechten al tien jaar schouder aan schouder om de almachtige en onvoorstelbaar wrede Mexicaanse drugskartels de baas te worden. Het is een uitzichtloze strijd. Hieronder lees je het bizarre begin van het artikel, over afgesneden mensenhoofden.

Afgesneden mensenhoofden
Het is zaterdagavond in de nachtclub Sol y Sombra in het plaatsje Uruapan, aan de westkant van Mexico. Het jaar is 2006. De dansvloer staat vol uitbundig bewegende mensen. Er loopt een groepje mannen naar binnen. Ze zijn lid van het La Familia Michoacana-kartel. Bij de dansvloer aangekomen gooien ze vijf afgesneden mensenhoofden tussen de dansenden.

Terwijl de menigte op de dansvloer de rollende hoofden gillend probeert te ontwijken, wandelt de groep rustig weer naar buiten alsof ze een postpakketje hebben afgeleverd. Tussen de bloederige koppen ligt een envelop met daarin het bericht: ‘De Familie doodt niet voor geld. We doden geen vrouwen en we doden geen onschuldige mensen. We doden alleen degenen die het verdienen (lees: de concurrentie en allen die ons dwarszitten). Weet dat dit goddelijke gerechtigheid is.’

Bron
De Mexicanen hebben Boris omgelegd?
pi_160552778
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 19:09 schreef MMXMMX het volgende:
ISIS praktijken in Amsteredam.
licht getint hoofd.

Je verwacht het niet :)
Daar heeft het helemaal niets mee te maken.

Kartels... Mexico.... El Chapo....

Kopieer gedrag. Wie het meest wreed is is on top.
pi_160552843
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 21:34 schreef El_Grando101 het volgende:

[..]

Daar heeft het helemaal niets mee te maken.

Kartels... Mexico.... El Chapo....

Kopieer gedrag. Wie het meest wreed is is on top.
Oke de ene onthoofding is de ander niet dat weet ik ook wel maar je moet toe geven dat het wel gelijkenissen vertoont :)
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
pi_160553033
quote:
10s.gif Op woensdag 9 maart 2016 21:30 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

De Mexicanen hebben Boris omgelegd?
Ze zijn helemaal van Mexico naar NL gevlogen voor die klus. Dat is de enige verklaring. De lieve Marokkaantjes doen dit niet toch? Ik hoop voor de Marokkaantjes dat ze niet in aanraking komen met die hardcore Mexicanen. Dan worden ze allemaal in een maand opgeruimd. Dat is toch even ander kaliber. Vergelijk het met een politiepistooltje en een zware automatische machinegeweer.

[ Bericht 6% gewijzigd door George_Zina op 09-03-2016 21:50:01 ]
  woensdag 9 maart 2016 @ 21:42:24 #187
452947 frietenstamp
pi_160553069
Bij arabische waterpijp moet ik ook altijd aan Mexico denken ja.
pi_160553258
quote:
10s.gif Op woensdag 9 maart 2016 21:42 schreef frietenstamp het volgende:
De kanker. Nog erger dan roken als we het hebben over schade aan de longen en gezondheid. Wel lekker en divers met al die fruit- en groentesmaken.

Admin woensdag 9 maart 2016 @ 22:06:20 #189
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_160554038
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 21:21 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Joh, ik lul maar wat :')

En hoezo mimiek? Wat denk je te zien dan?
Ik probeer het me voor te stellen :o
Als iemand in zijn slaap overlijdt ziet ie er vredig uit, als iemand op nare wijze overlijdt kan er een grimas e zien zijn, daarop voortbordurend lijkt het me dat alks ze met je hoofd bezig zijn als je nog leeft je er niet echt vredig uitziet daarna, en de foto die ik van die kop zag, zag er niet eng uit ofzo.

Of ik kijk teveel films :o
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  woensdag 9 maart 2016 @ 22:45:28 #190
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_160555563
quote:
7s.gif Op woensdag 9 maart 2016 18:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Je, de gebrekkige opvoeding van populistische politici die onzinnige beloftes maken over een drugs vrije wereld. Een War on Drugs die 40 jaar later en meer dan 100.000 dode Mexicanen verder gewonnen is door de drugsmaffia.
Ok er kan weer een nieuw hoofdstuk aan toegevoegd worden, de hoge heren in 020 hebben het daar niet meer in de hand. Dan lukte dat met de theedrinkende Cohen nog beter. Wat mij betreft mogen er daar in de lokale politiek nu wel eens koppen gaan rollen.

Het beste zou zijn dat dat soort jongens het hoofd op hol wordt gebracht door een vrome meid, dan wordt het huisje boompje beestje en zeggen sommigen de criminaliteit vaarwel. Maar hoeveel kans is daar op? Alsof je kop of munt gooit ofzo.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  donderdag 10 maart 2016 @ 01:41:42 #191
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_160558849
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 18:09 schreef Wimperkruller het volgende:
Ik kan er gewoon niet bij hoe abnormaal ik dit vind. Moord is al abnormaal, maar een hoofd op straat neerliggen is gewoon echt... :') geen woorden voor. :') Bizar, luguber, wie verzint het?
Welkom in de duistere wereld van psychopatische mannen.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_160558883
quote:
10s.gif Op woensdag 9 maart 2016 21:42 schreef frietenstamp het volgende:
Marokkanen ( Noord afrikanen ) zijn geen arabieren.
  donderdag 10 maart 2016 @ 02:13:30 #193
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_160558986
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 01:48 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Wat maakt iemand een arabier eigenlijk precies?
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_160560096
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 02:13 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Taal vooral, denk ik. En dan spreken ze wel varianten, maar die lui kunnen elkaar allemaal redelijk verstaan.
Islam niet, want dat waaiert uit helemaal naar Indonesië. Toch maakt islam een groter deel uit van hun identiteit dan je denkt, zeker in het Midden-Oosten.
I´m back.
  donderdag 10 maart 2016 @ 09:15:16 #195
452947 frietenstamp
pi_160560816
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 01:48 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Je hebt de berbers en de ("modernere") arabieren. Geen idee welke de waterpijp-criminelen zijn eigenlijk. In ieder geval allemaal mensen van Allah (nsfw).
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 10 maart 2016 @ 09:32:32 #196
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_160561096
http://nos.nl/op3/artikel(...)se-mocro-oorlog.html

quote:
Het begon allemaal in 2012. Of eigenlijk daarvoor al, met een criminele bende in de Amsterdamse onderwereld, waar voornamelijk Marokkaanse en Antilliaanse mannen bij betrokken waren. Die groep viel uit elkaar in 2012, door een ruzie om 200 kilo coke die verdween uit de haven van Antwerpen. Er ontstonden twee groepen: eentje van Gwenette Martha, die de deal leidde, bij de andere stonden Houssine A. en Benaouf A. aan het roer.

Sindsdien zijn over en weer meer dan twintig liquidaties gepleegd.

Inmiddels bestaat de drugsoorlog niet meer uit twee kampen. "Er is veel onderling ruzie, er lopen mensen over. Heel onoverzichtelijk", aldus Van Dun. Hoeveel mensen er precies bij betrokken zijn, is ook niet te zeggen. "Er is steeds een nieuwe aanvoer van leden. Met elke moord kunnen ook weer nieuwe vetes ontstaan, waarin broers, neven, vrienden verwikkeld raken."
BEKIJK OOK

Het 'Wilde Westen': liquidaties in de Amsterdamse onderwereld
Topcrimineel Gwenette Martha kwam zelf in 2014 door meer dan 80 kogels om het leven. Hij werd verdacht van een reeks criminele afrekeningen, waaronder die in de Staatsliedenbuurt in 2013.

Waar Houssine A. op dit moment is, is niet bekend. Hij zat in Marokko een korte celstraf uit voor identiteitsfraude, maar waar hij daarna heenging, weten we niet.

Ondanks een kogelregen in de Staatsliedenbuurt, waarvan Benaouf A. het doelwit was, is hij nog steeds in leven. Hij kreeg in 2014 10 jaar cel opgelegd omdat hij in 2012 in Antwerpen Najeb Bouhbouh liet vermoorden: ook wel gezien als het begin van de liquidatiegolf in Amsterdam.

Mohammed el Mayouri wordt in 2014 door twee mannen in de Schinkelbuurt doodgeschoten; hij komt dan net uit shisha-café Fayrouz gelopen. De daders zijn nog niet gepakt.

Tijdens het feest The Waterfront in 2013, in het Scheepvaartmuseum, wordt Souhail Laachir doodgeschoten, op een volle dansvloer. Hij zou de financiële man van Benaouf A. zijn.

Adil A. en Anouar B. kregen allebei levenslang voor de dubbele moord in de Staatsliedenbuurt. Hamza B. kreeg 20 jaar opgelegd.

De moord op Redouan Boutaka is eigenlijk de eerste van de reeks liquidaties. Hij wordt op 22 april 2012 in de kelder van Fayrouz door twee mannen doodgeschoten. De daders zouden Rida Bennajem en Alexander Gillis zijn, maar ze worden niet veroordeeld. Gillis wordt zelf in 2014 in Zaandam geliquideerd; zijn moord is nog niet opgelost.

Hij was pas 21, maar toch al berucht als huurmoordenaar in de onderwereld. Rida Bennajem werd in 2013 op 21-jarige leeftijd in Amsterdam-West op straat doodgeschoten.

Bennajem werd met Marchano P. verdacht van de moord op Bouhbouh in 2012. Marchano P. zelf werd vorig jaar in een café in Paramaribo doodgeschoten.

Gökhan C., ook uit de kring van Martha, werd vorig jaar met Heinrich A. opgepakt omdat ze in een gestolen BMW met 'liquidatiepakket' voor shisha-café Fayrouz stonden. Volgens de politie is daarmee een liquidatie voorkomen. Beiden zitten in de cel.

En dan hebben we nog Chahid Yakhlaf, Youssef Lkhorf en vele anderen. Kijk voor een complete tijdlijn op Het Parool.
Terug naar vandaag. "Als de moord inderdaad te maken heeft met de drugsoorlog, dan betekent dat een nieuwe fase in de strijd die gaande is tussen de groepen binnen de zogenoemde Mocro Maffia", zegt Wouter Laumans, misdaadjournalist en auteur van het boek Mocro Maffia.

"Wat de boodschap van het afgehakte hoofd precies is, weet ik natuurlijk niet", zegt Laumans. "Maar ik denk dat je moet denken aan niet praten of niet verraden. Iemand laat heel duidelijk zien dat hij heel erg boos is."
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  donderdag 10 maart 2016 @ 12:12:03 #197
3647 B.R.Oekhoest
pi_160563956
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 09:15 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Je hebt de berbers en de ("modernere") arabieren. Geen idee welke de waterpijp-criminelen zijn eigenlijk. In ieder geval allemaal mensen van Allah (nsfw).
Berbers, een nomadenvolk, zijn eigenlijk een soort Roma-zigeuners, maar dan van Noord-Afrika. Om een of andere reden worden ze niet tot de Arabieren gerekend.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_160564102
quote:
De politie breidt het rechercheteam uit dat onderzoek doet naar het afgehakte hoofd dat gisteren werd gevonden in Amsterdam. Veertig rechercheurs, die ondersteund worden door specialisten, werken nu aan de zaak.

"We hebben het Team Grootschalig Onderzoek uitgebreid met een tweede team", zegt een woordvoerder, "De zaak is complex en daarom gaan de twee teams samenwerken als één groot team."
De rechercheurs bekijken op dit moment de beelden van beveiligingscamera's rond de plek waar de vondst werd gedaan. Het hoofd van de vermoorde 23-jarige Nabil Amzieb werd aangetroffen voor de shisha-lounge Fayrouz. Zijn lichaam werd eerder gevonden in een brandende auto in Amsterdam-Zuidoost.
Mocro-oorlog

Het waterpijpcafé staat bekend als een ontmoetingsplek voor criminelen die betrokken zijn bij de Mocro-oorlog. Burgemeester Van der Laan liet het café gisteren na de vondst sluiten.

Over de zaak zijn volgens de woordvoerder nog geen tips binnengekomen. "We willen benadrukken dat tips ook anoniem gegeven kunnen worden via Meld Misdaad Anoniem."

http://nos.nl/artikel/209(...)oofd-uitgebreid.html
pi_160564367
Is er al een kopstuk gevonden in deze zaak?
pi_160564659
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 12:35 schreef WhateverWhatever het volgende:
Is er al een kopstuk gevonden in deze zaak?
Ze slaan spijkers met koppen, dus ik verwacht snel een doorbraak.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_160564674
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 12:50 schreef Hathor het volgende:

[..]

Hé Hé, das natuurlijk een inkoppertje hé? :)
pi_160566821
quote:
De politie heeft in Amsterdam Zuidoost een uitgebrande auto gevonden die mogelijk is gebruikt door de daders die maandagnacht Nabil Amzieb hebben vermoord. De vondst werd gisterochtend gedaan, meldt de politie.

Uit onderzoek is gebleken dat de auto, een Volkswagen Polo, in mei vorig jaar in Utrecht is gestolen.

Maandagnacht werd het onthoofde lichaam van de 23-jarige Amsterdammer gevonden in Amsterdam Zuidoost in een andere uitgebrande auto. Gisterochtend werd op de Amstelveenseweg bij de Fayrouz Lounge, een café met waterpijpen, zijn hoofd gevonden.

http://nos.nl/artikel/209(...)ofding-gevonden.html
pi_160567108
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 02:13 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Arabieren komen uit het midden oosten , Berbers(Imazighen) zijn noord Afrikanen.
De taal is anders , de cultuur.

-knip nog verder off-topic verwijderd-

[ Bericht 43% gewijzigd door Leandra op 10-03-2016 15:08:59 ]
pi_160568072
Familie Nabil Amzieb: 'Al sinds vrijdag geen contact meer met hem'

Met de 23-jarige Nabil Amzieb was sinds vrijdagavond al geen contact meer te krijgen, dat zegt een familielid tegen AT5. Rond 20.00 uur heeft een familielid van Nabil nog een sms naar hem gestuurd: 'Daar stond in dat de scooter voor de deur stond en dat hij die mocht pakken. Daarop kreeg ik geen antwoord. Rond 23.00 uur heb ik hem nogmaals een bericht gestuurd. Maar ook daarop kreeg ik geen reactie.'

Nabil gaf aan kinderen op vrijwillige basis training in kickboksen. Ook was hij afgestudeerd aan de tweejarige opleiding tot servicemedewerker in de bouw aan de ROC Amsterdam. Nabil zou na de zomer verder gaan met studeren.

Waarom Nabil om het leven is gebracht weet zijn familie niet. 'We weten van niks. We snappen niet waarom hij. Hij was geen crimineel.' De familie durft geen bericht meer over de dood van Nabil te lezen, zegt het familielid tegen AT5. 'Ik zie in het nieuws staan dat zijn dood mogelijk een waarschuwing is. Maar aan wie? Voor wie? We zien alleen maar negatieve dingen over Nabil in de media. We weten niet hoe we ermee om moeten gaan. Vader en moeder zijn kapot. Ze hopen elk uur dat hij thuiskomt.'

Nabil Amzieb had nog een jonger broertje en zusje. 'Het besef dat Nabil er niet meer is, is er wel, maar ook weer niet. Er komt veel familie over de vloer. We krijgen veel steun en ze komen ons condoleren', besluit het familielid.

Donderdagmiddag werd bekendgemaakt dat er een tweede autobrand is gekoppeld aan de dood van Nabil Amzieb. Deze auto stond op de straat Kelbergen in Zuidoost en is ongeveer op het moment aangetroffen dat ook het hoofd van Amzieb werd gevonden.
http://www.at5.nl/artikel(...)ontact-meer-met-hem#
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  donderdag 10 maart 2016 @ 16:07:48 #205
3647 B.R.Oekhoest
pi_160568215
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 12:50 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik vind wel dat de criminaliteitsstatistieken per hoofd van de bevolking in de Marokkaanse gemeenschap weer eens voer voor discussie moet zijn. Het loopt de spuitgaten uit, we moeten de kop niet langer in het zand steken. Dan zijn ze maar weer even de kop van Jut, als het nodig is is het nodig. Als een kip zonder kop doorgaan alsof er niets aan de hand is lijkt me ook geen goed idee. Misschien zijn we nog op tijd om echte escalatie de kop in te drukken.
pi_160569795
Vroeger werden dit soort praktijken uitgevochten op een leeg terrein. Nu moeten de burgers het ontgelden om constant een trauma op te lopen, bij een liquidatie. Dit zijn geen echte mannen, dit zijn broekies die teveel the godfather hebben gekeken.
pi_160569934
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 17:39 schreef lelyflower23 het volgende:
Vroeger werden dit soort praktijken uitgevochten op een leeg terrein. Nu moeten de burgers het ontgelden om constant een trauma op te lopen, bij een liquidatie. Dit zijn geen echte mannen, dit zijn broekies die teveel the godfather hebben gekeken.
Flauwekul, en romantisch gezeur, in de jaren 70, 80 en 90 vielen er veel meer moorden en ging het er net zo hard aan toe.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_160569975
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 17:46 schreef raptorix het volgende:

[..]

Flauwekul, en romantisch gezeur, in de jaren 70, 80 en 90 vielen er veel meer moorden en ging het er net zo hard aan toe.
Ook midden in de stad? Kogelgaten in babykamers, schietpartijen bij scholen en hoofden op straat e.d.?
  donderdag 10 maart 2016 @ 17:53:14 #209
379943 Paper_Tiger
Neem verantwoordelijkheid
pi_160570044
Ik ben wel benieuwd op het antwoord op deze onthoofding. Hoe zullen ze hier weer overheen gaan?
a man convinced against his will is of the same opinion still
pi_160570125
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 17:49 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Ook midden in de stad? Kogelgaten in babykamers, schietpartijen bij scholen en hoofden op straat e.d.?
Ja hoor, met name in de jaren 80.
pi_160570146
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2016 17:53 schreef Paper_Tiger het volgende:
Ik ben wel benieuwd op het antwoord op deze onthoofding. Hoe zullen ze hier weer overheen gaan?
1 van hun kinderen afknallen (of erger....)
  donderdag 10 maart 2016 @ 18:06:50 #212
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_160570320
quote:

[..]

Toen werden er vingers afgesneden en verstuurd aan familieleden. Losgeld werd geëist, maar de ontvoerde was inmiddels allang overleden :r.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  donderdag 10 maart 2016 @ 18:08:49 #213
3647 B.R.Oekhoest
pi_160570367
quote:
2s.gif Op donderdag 10 maart 2016 18:06 schreef Falco het volgende:

[..]

Toen werden er vingers afgesneden en verstuurd aan familieleden. Losgeld werd geëist, maar de ontvoerde was inmiddels allang overleden :r.
En de dader was nog wel een afgestudeerde (doch werkloze) ingenieur....
  donderdag 10 maart 2016 @ 18:10:10 #214
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160570392
quote:

[..]

Ja hoor, al dan niet per ongeluk.... ik geloof dat er in een kroeg op de Zeedijk eens geschoten is en de kogels door het plafond heen vlogen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_160570476
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 18:10 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja hoor, al dan niet per ongeluk.... ik geloof dat er in een kroeg op de Zeedijk eens geschoten is en de kogels door het plafond heen vlogen.
De Zeedijk was dan ook wel een straat in die tijd.
pi_160570523
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 16:07 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Ik vind wel dat de criminaliteitsstatistieken per hoofd van de bevolking in de Marokkaanse gemeenschap weer eens voer voor discussie moet zijn. Het loopt de spuitgaten uit, we moeten de kop niet langer in het zand steken. Dan zijn ze maar weer even de kop van Jut, als het nodig is is het nodig. Als een kip zonder kop doorgaan alsof er niets aan de hand is lijkt me ook geen goed idee. Misschien zijn we nog op tijd om echte escalatie de kop in te drukken.
:')
  donderdag 10 maart 2016 @ 18:18:55 #217
3647 B.R.Oekhoest
pi_160570550
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 18:17 schreef Hathor het volgende:

[..]

:')
Niet mee eens? Is het dan normaal dat Marocs koploper zijn in werkelijk alle verkeerde lijstjes?
Er zijn er maar 300.000 van in Nederland, maar afgaande op de statistieken zou je zeggen dat er 30 miljoen van in nederland wonen.
pi_160570568
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 18:10 schreef Leandra het volgende:

[..]

Wat deed jij op de zolder van een kroeg op de Zeedijk? :{
pi_160570584
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 18:18 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Niet mee eens? Is het dan normaal dat Marocs koploper zijn in werkelijk alle verkeerde lijstjes?
Doe es niet zo koppig zeg. :{w
  donderdag 10 maart 2016 @ 18:21:52 #220
3647 B.R.Oekhoest
pi_160570612
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 18:20 schreef Hathor het volgende:

[..]

Doe es niet zo koppig zeg. :{w
Sorry, ben een beetje zaggerijnig. Kwam te laat op een belangrijke afspraak omdat ik bij een kop-staart aanrijding betrokken was.
pi_160570628
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 18:21 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Sorry, ben een beetje zaggerijnig. Kwam te laat op een belangrijke afspraak omdat ik bij een kop-staart aanrijding betrokken was.
Wat vervelend voor je, kan ik je een kopje koffie aanbieden?
  donderdag 10 maart 2016 @ 18:23:12 #222
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_160570640
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 17:57 schreef raptorix het volgende:

[..]

Mweh. Volgens het nieuws was het eerder een loopjongen dan een kopstuk?
  donderdag 10 maart 2016 @ 18:24:53 #223
3647 B.R.Oekhoest
pi_160570673
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 18:22 schreef Hathor het volgende:

[..]

Wat vervelend voor je, kan ik je een kopje koffie aanbieden?
Graag, daar ben ik wel aan toe. Die gozer die achter op mijn bumper knalde gaf mij nog de schuld ook, terwijl hij gewoon afstand had moeten houden. De wereld op zijn kop.
pi_160570689
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 18:24 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Graag, daar ben ik wel aan toe. Die gozer die achter op mijn bumper knalde gaf mij nog de schuld ook, terwijl hij gewoon afstand had moeten houden. De wereld op zijn kop.
Mensen blijven mensen he, je moet je niet te snel voor het hoofd gestoten voelen.
pi_160570755
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 17:57 schreef raptorix het volgende:

[..]

Het is bij dit soort maffia tuig toch ongeschreven regel dat vrouw en kids met rust worden gelaten? Uiteraard vanuitgaande dat ze geen rol spelen in die wereld...
  donderdag 10 maart 2016 @ 18:30:53 #226
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160570778
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 18:19 schreef Hathor het volgende:

[..]

Wat deed jij op de zolder van een kroeg op de Zeedijk? :{
Als ik op die zolder was geweest dan had ik nog wel geweten welke kroeg het was.... ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 10 maart 2016 @ 18:52:59 #227
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_160571193
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2016 18:29 schreef Unlabeled het volgende:

[..]

Het is bij dit soort maffia tuig toch ongeschreven regel dat vrouw en kids met rust worden gelaten? Uiteraard vanuitgaande dat ze geen rol spelen in die wereld...
dat schijnt zo te zijn, maar het was ook het eerste waar ik aan dacht.
pi_160571396
Laat mij raden! Het was zo'n lieve jongetje dat geen vlieg kwaad deed. Zonde, de samenleving had enigszins wat aan hem als servicemedewerker bouw (kleine technische klussen verrichten bij huurders thuis) met mogelijkheid om door te groeien tot een allrounder of zelfs grote technische reparaties verrichten naar gelang de jaren verstrijken. Hij was pas 23 jaar dus genoeg tijd om zich stevig te ontwikkelen en groeien binnen een klusbedrijf. Misschien na genoeg jaren zelf een op te richten. Het grote geld was natuurlijk onweerstaanbaar.
pi_160572227
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2016 18:29 schreef Unlabeled het volgende:

[..]

Laten we het hopen, van mij mogen ze elkaar namelijk gewoon afknallen. Het enige wat jammer is dat ze dat niet ergens midden in het bos doen maar gewoon midden op straat. :{
  donderdag 10 maart 2016 @ 20:00:07 #230
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_160573246
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 16:00 schreef voetbalmanager2 het volgende:

Ook was hij afgestudeerd aan de tweejarige opleiding tot servicemedewerker in de bouw aan de ROC Amsterdam. Nabil zou na de zomer verder gaan met studeren.
"Afgestudeerd/ studeren"... gvd... _O- :')
  donderdag 10 maart 2016 @ 20:25:35 #231
28033 Pek
je moet wat
pi_160574033
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 20:00 schreef AchJa het volgende:

[..]

"Afgestudeerd/ studeren"... gvd... _O- :')
Mja, daar heb ik toch een hard hoofd in :')
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  donderdag 10 maart 2016 @ 21:01:17 #232
13456 AchJa
Shut up!!!
  donderdag 10 maart 2016 @ 21:51:20 #233
3647 B.R.Oekhoest
pi_160577601
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2016 21:01 schreef AchJa het volgende:

[..]

Dan moet je op zijn minst de hoofd- van de bijzaken kunnen onderscheiden...
De hoofdmoot van de reacties gaat nu enigzins off-topic
pi_160578100
PvdA en SP willen meer allochtone agenten

De PvdA en SP willen dat er bij de politie meer agenten komen met een allochtone afkomst. Daar pleiten ze al langer voor, maar PvdA-Kamerlid Ahmed Marcouch heeft daar nu opnieuw op aangedrongen naar aanleiding van het opgelaaide geweld tussen voornamelijk Marokkaanse bendes in Amsterdam.

Volgens Marcouch is het van groot belang dat de Amsterdamse politie een veel betere informatiepositie creëert om te achterhalen wat er in Marokkaanse criminele kringen speelt. Dat kan in zijn ogen door meer politiemensen van Marokkaanse afkomst in te zetten bij de onderzoeken.

Hij heeft daarover donderdag vragen gesteld aan justitieminister Ard van der Steur. Marcouch wil weten of kwalitatief goede agenten van allochtone afkomst de kans krijgen door te stromen naar functies waarin ze helpen bij het oplossen van misdrijven. Volgens hem zijn er nul Marokkaanse rechercheurs in de hoofdstad.
http://www.ad.nl/ad/nl/38(...)chtone-agenten.dhtml
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  donderdag 10 maart 2016 @ 22:10:24 #235
452947 frietenstamp
pi_160578444
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 17:39 schreef lelyflower23 het volgende:
Zijn er nog mensen die trauma's oplopen van dit soort praktijken dan? Bij de nanny die met het kopje van d'r oppaskind over straat liep te allahuhakbarren was niemand onder de indruk. Bij dit hoofd stond iedereen foto's te maken. Ik zou ook eerst een leuke selfie scoren en dan pas de wouten bellen.
pi_160605507
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 22:02 schreef voetbalmanager2 het volgende:
PvdA en SP willen meer allochtone agenten

De PvdA en SP willen dat er bij de politie meer agenten komen met een allochtone afkomst. Daar pleiten ze al langer voor, maar PvdA-Kamerlid Ahmed Marcouch heeft daar nu opnieuw op aangedrongen naar aanleiding van het opgelaaide geweld tussen voornamelijk Marokkaanse bendes in Amsterdam.

Volgens Marcouch is het van groot belang dat de Amsterdamse politie een veel betere informatiepositie creëert om te achterhalen wat er in Marokkaanse criminele kringen speelt. Dat kan in zijn ogen door meer politiemensen van Marokkaanse afkomst in te zetten bij de onderzoeken.

Hij heeft daarover donderdag vragen gesteld aan justitieminister Ard van der Steur. Marcouch wil weten of kwalitatief goede agenten van allochtone afkomst de kans krijgen door te stromen naar functies waarin ze helpen bij het oplossen van misdrijven. Volgens hem zijn er nul Marokkaanse rechercheurs in de hoofdstad.
http://www.ad.nl/ad/nl/38(...)chtone-agenten.dhtml
Sorry, ik weet niet hoe ik een spoiler moet maken dus quote ik maar de hele tekst.

Vandaag was er een gesprek tussen een politicus en de presentator van Radio 1. Die meneer probeerde het heel voorzichtig te formuleren (met veel hakkelen en er een beetje omheen proberen te draaien) hoe het komt dat er zo weinig allochtone politieagenten zijn.

In het kort kwam het hier op neer;

* Meestal hebben allochtonen geen goede opleiding gedaan
* Ze moeten de Nederlandse nationaliteit hebben
* En vooral deze, een allochtoon maakt zich niet geliefd in zijn kringen als hij bij de politie zou
gaan
  zaterdag 12 maart 2016 @ 00:52:36 #237
117098 Hathor
Effe niet
pi_160605764
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 00:28 schreef praadje het volgende:

[..]

Sorry, ik weet niet hoe ik een spoiler moet maken dus quote ik maar de hele tekst.

Vandaag was er een gesprek tussen een politicus en de presentator van Radio 1. Die meneer probeerde het heel voorzichtig te formuleren (met veel hakkelen en er een beetje omheen proberen te draaien) hoe het komt dat er zo weinig allochtone politieagenten zijn.

* En vooral deze, een allochtoon maakt zich niet geliefd in zijn kringen als hij bij de politie zou
gaan
Dat zegt dan wel genoeg over die kringen.
pi_160609033
Mensen die grappig denken te zijn met hoofd-grappen. Geen woorden voor hoe triest jullie zijn. :') Los van dat de grappen gewoon serieus niet funny zijn.
Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:
Karamelkindje meldt zich.
pi_160609142
quote:
13s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 11:07 schreef ntm het volgende:
Mensen die grappig denken te zijn met hoofd-grappen. Geen woorden voor hoe triest jullie zijn. :') Los van dat de grappen gewoon serieus niet funny zijn.
Ik krijg er serieus koppijn van. _O-
  zaterdag 12 maart 2016 @ 11:24:05 #240
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_160609273
quote:
Ik heb er een hard hoofd in of na jouw post al die jolige grappen gaan stoppen.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_160637469
Was te verwachten, trieste mensen zijn jullie

[ Bericht 9% gewijzigd door Specularium op 13-03-2016 16:56:39 ]
Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:
Karamelkindje meldt zich.
  maandag 14 maart 2016 @ 16:48:29 #242
302743 WhateverWhatever
Tik `m aan ouwe!
pi_160668997
quote:
HILVERSUM - Degene die het hoofd van Nabil Amzieb heeft neergezet voor een shisha lounge aan de Amstelveenseweg in Amsterdam, is door een bewakingscamera gefilmd. De politie in Amsterdam doet een beroep op die persoon om zich te melden.

Aanvankelijk meldde de politie dat ze de beelden openbaar zou maken als die persoon zich niet uit zich zelf zou melden. Maar volgens de politie is het aan het Openbaar Ministerie om te besluiten of en wanneer de bewakingsbeelden openbaar worden gemaakt.
Zouden ze bluffen?
.
pi_160670157
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2016 20:46 schreef Fer het volgende:

[..]

Zouden ze bluffen?
Ik denk dat ze wel beelden hebben. Alleen denk ik niet dat de persoon op de beelden ook herkenbaar zal zijn.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_160670257
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2016 21:22 schreef marsan het volgende:

[..]

Ik denk dat ze wel beelden hebben. Alleen denk ik niet dat de persoon op de beelden ook herkenbaar zal zijn.
ik geloof graag dat ze dit cafe al lang met camera's in de gaten houden, maar het zou wel naief (of arrogant?) zijn om herkenbaar dat hoofd daar neer te leggen
pi_160670324
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2016 21:25 schreef computergirl het volgende:

[..]

ik geloof graag dat ze dit cafe al lang met camera's in de gaten houden, maar het zou wel naief (of arrogant?) zijn om herkenbaar dat hoofd daar neer te leggen
Precies. Denk niet dat ze zo dom zouden zijn.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  Forum Admin maandag 14 maart 2016 @ 21:31:12 #247
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_160670448
quote:
Hou je hoofd er ff bij, deze mensen bedoelen het niet grappig. Het is in ieder geval geen halszaak meer.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_160677494
Ik neem aan dat de camerabeelden niets over het hoofd zien.
  dinsdag 15 maart 2016 @ 06:12:22 #249
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_160677522
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 00:28 schreef praadje het volgende:

[..]

gaan
En dan durft hij nog een punt niet aan te stippen. ..betrouwbaarheid. vatbaarheid voor chantage of bedreiging van familie etc.

Het is gewoon een groter risico dat de loyaliteit verkeerd ligt. Zelfde reden waarom er denk ik ook bjna geen kamper politie agenten zijn.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  dinsdag 15 maart 2016 @ 09:54:48 #250
28033 Pek
je moet wat
pi_160679414
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 05:38 schreef PicoMMP het volgende:
Daar gaat mijn koffie :')
pi_160679459
quote:
Hard gelachen :D
Zonder wrijving geen glans
pi_160679523
quote:
Capuchon en pet.

Verbaas me telkens weer over de groezelige kwaliteiten van dit soort beelden.
pi_160684092
4:45 uur achtergelaten.
Beelden komen in Opsporing Verzocht
pi_160684297
Hoop dat het hoofd van de dader duidelijk in beeld is.
pi_160685833
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan durft hij nog een punt niet aan te stippen. ..betrouwbaarheid. vatbaarheid voor chantage of bedreiging van familie etc.

Het is gewoon een groter risico dat de loyaliteit verkeerd ligt. Zelfde reden waarom er denk ik ook bjna geen kamper politie agenten zijn.
[/quote]

Klopt inderdaad.
pi_160686765
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 14:19 schreef Yasmin23 het volgende:
Hoop dat het hoofd van de dader duidelijk in beeld is.
Je bedoelt Diederik Samson met een Geert Wilders-masker op? _O-
pi_160686852
Degene die het hoofd heeft neergelegd hoeft niet perse de dader te zijn , is waarschijnlijk gewoon een loopjongen
  dinsdag 15 maart 2016 @ 16:43:28 #258
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160686901
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 16:41 schreef PSVCL het volgende:
Degene die het hoofd heeft neergelegd hoeft niet perse de dader te zijn , is waarschijnlijk gewoon een loopjongen
Neemt niet weg dat die wel een rol heeft in dit misdrijf.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_160687865
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 16:43 schreef Leandra het volgende:

[..]

Klopt
  dinsdag 15 maart 2016 @ 17:36:27 #260
28033 Pek
je moet wat
pi_160687900
quote:
Loopjongen of niet, als je je voor dit soort zaken leent, ben je niet goed bij je hoofd. }:|
  dinsdag 15 maart 2016 @ 17:41:17 #261
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_160687960
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 17:36 schreef Pek het volgende:

[..]

Loopjongen of niet, als je je voor dit soort zaken leent, ben je niet goed bij je hoofd. }:|
:D
pi_160688168
quote:
duh......
  dinsdag 15 maart 2016 @ 17:57:10 #263
117098 Hathor
Effe niet
pi_160688197
quote:

[..]

Plus hij weet wie het gedaan heeft.
pi_160688359
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 17:55 schreef computergirl het volgende:

[..]

duh......
Had jij niet aan gedacht he
pi_160688364
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 17:57 schreef Hathor het volgende:

[..]

Plus hij weet wie het gedaan heeft.
Die gaat echt niet praten anders is ie de volgende
pi_160688378
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 18:07 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Had jij niet aan gedacht he
_O- :W
pi_160688386
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 18:08 schreef computergirl het volgende:

[..]

_O- :W
:W
  dinsdag 15 maart 2016 @ 18:14:30 #268
28033 Pek
je moet wat
pi_160688474
quote:

[..]

Die is sowieso de volgende. Ik heb het idee dat er nog wel wat knuckle draggers zullen volgen, de komende tijd.
pi_160689625
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 17:55 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Nabil is goed met zijn handen maar weet niet altijd zijn hoofd erbij te houden.
_O-
"Pools are perfect for holding water"
  dinsdag 15 maart 2016 @ 23:02:09 #270
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_160700040
quote:

[..]

Hij zal zijn hoofd erbij moeten houden, vaak worden ze herkend aan hun manier van lopen. Ik neem aan dat die die jas ergens gejat heeft. Ze zullen niets over het hoofd hebben gezien.

Vluchtauto was vorig jaar zomer al gejat in Utrecht. Waar bewaar je zo'n auto? Loopjochies hebben nou niet zo'n riant salaris om het hoofd boven water te houden.
pi_160706092
Even los van al die niet-lolligheden over het hoofd: bij elke zaak in Opsporing Verzocht komen bijna gestolen auto's voor die weken/maanden eerder gestolen zijn. Zal er een illegale leasehandel zijn voor dit soort lui, die op moment dat nodig is een aantal auto's kunnen leveren?
  woensdag 16 maart 2016 @ 07:41:22 #272
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_160706223
quote:

[..]

Maar niet de hoofdrol natuurlijk.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_160707140
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 23:02 schreef ootjekatootje het volgende:
Vluchtauto was vorig jaar zomer al gejat in Utrecht. Waar bewaar je zo'n auto?
Die smijt je gewoon ergens willekeurig langs de kant van de weg waar het vrij parkeren is

Zeker in de buitenwijken met hoogbouw en centrale grote parkeerplaatsen let geen hond op welke auto's er wel of niet staan.
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people’s money.”
pi_160707241
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2016 07:12 schreef computergirl het volgende:
Zal er een illegale leasehandel zijn voor dit soort lui, die op moment dat nodig is een aantal auto's kunnen leveren?
Het zou me niets verbazen.

Gewoon een of ander schimmig bv-tje en een grote loods en wat loopjongens die zo nu en dan een auto afleveren daar.

:)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_160707456
quote:

[..]

Waarschijnlijk het kopstuk binnen de organisatie.
pi_160709106
Ik blijf me verbazen over de slechte beeldkwaliteit van dit soort camera's. Met de technologie van vandaag zou je toch scherpere beelden moeten krijgen. De dader kijkt notabene in de camera en je ziet niet eens een gezicht.
pi_160747915
http://www.telegraaf.nl/b(...)_Nabil_Amzieb__.html

quote:
De stille tocht begint om 12.00 uur op het Museumplein. Rond 15.00 uur zal de stoet arriveren bij de inmiddels gesloten shishalounge Fayrouz op de Amstelveenseweg.

De familie van Amzieb heeft de stille tocht aangemeld bij de gemeente. Die is nu in overleg met politie en organisatoren over eventuele verkeersmaatregelen. Er is nog geen zicht op het aantal deelnemers, aldus de woordvoerder.

Het hoofd van Amzieb werd vorige week woensdag op straat aangetroffen voor het waterpijpcafé. Een dag daarvoor was het lichaam van de man aangetroffen in een uitgebrande auto in Amsterdam-Zuidoost.
  vrijdag 18 maart 2016 @ 08:23:32 #278
28033 Pek
je moet wat
pi_160754943
quote:
10s.gif Op woensdag 16 maart 2016 07:41 schreef nixxx het volgende:

[..]

Maar niet de hoofdrol natuurlijk.
Koffie, beeldscherm _O-