Hard gelachenquote:Op dinsdag 15 maart 2016 05:38 schreef PicoMMP het volgende:
Ik neem aan dat de camerabeelden niets over het hoofd zien.
Capuchon en pet.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 05:38 schreef PicoMMP het volgende:
Ik neem aan dat de camerabeelden niets over het hoofd zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan durft hij nog een punt niet aan te stippen. ..betrouwbaarheid. vatbaarheid voor chantage of bedreiging van familie etc.
Het is gewoon een groter risico dat de loyaliteit verkeerd ligt. Zelfde reden waarom er denk ik ook bjna geen kamper politie agenten zijn.
[/quote]
Klopt inderdaad.
Je bedoelt Diederik Samson met een Geert Wilders-masker op?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 14:19 schreef Yasmin23 het volgende:
Hoop dat het hoofd van de dader duidelijk in beeld is.
Neemt niet weg dat die wel een rol heeft in dit misdrijf.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 16:41 schreef PSVCL het volgende:
Degene die het hoofd heeft neergelegd hoeft niet perse de dader te zijn , is waarschijnlijk gewoon een loopjongen
Kloptquote:Op dinsdag 15 maart 2016 16:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat die wel een rol heeft in dit misdrijf.
Loopjongen of niet, als je je voor dit soort zaken leent, ben je niet goed bij je hoofd.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 16:41 schreef PSVCL het volgende:
Degene die het hoofd heeft neergelegd hoeft niet perse de dader te zijn , is waarschijnlijk gewoon een loopjongen
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 17:36 schreef Pek het volgende:
[..]
Loopjongen of niet, als je je voor dit soort zaken leent, ben je niet goed bij je hoofd.
duh......quote:Op dinsdag 15 maart 2016 16:41 schreef PSVCL het volgende:
Plus hij weet wie het gedaan heeft.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 16:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die is sowieso de volgende. Ik heb het idee dat er nog wel wat knuckle draggers zullen volgen, de komende tijd.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 18:07 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Die gaat echt niet praten anders is ie de volgende
quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:55 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Nabil is goed met zijn handen maar weet niet altijd zijn hoofd erbij te houden.
Hij zal zijn hoofd erbij moeten houden, vaak worden ze herkend aan hun manier van lopen. Ik neem aan dat die die jas ergens gejat heeft. Ze zullen niets over het hoofd hebben gezien.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 18:07 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Die gaat echt niet praten anders is ie de volgende
Maar niet de hoofdrol natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 16:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die smijt je gewoon ergens willekeurig langs de kant van de weg waar het vrij parkeren isquote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:02 schreef ootjekatootje het volgende:
Vluchtauto was vorig jaar zomer al gejat in Utrecht. Waar bewaar je zo'n auto?
Het zou me niets verbazen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 07:12 schreef computergirl het volgende:
Zal er een illegale leasehandel zijn voor dit soort lui, die op moment dat nodig is een aantal auto's kunnen leveren?
Waarschijnlijk het kopstuk binnen de organisatie.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 16:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |