abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160564674
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 12:50 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ze slaan spijkers met koppen, dus ik verwacht snel een doorbraak.
Hé Hé, das natuurlijk een inkoppertje hé? :)
pi_160566821
quote:
De politie heeft in Amsterdam Zuidoost een uitgebrande auto gevonden die mogelijk is gebruikt door de daders die maandagnacht Nabil Amzieb hebben vermoord. De vondst werd gisterochtend gedaan, meldt de politie.

Uit onderzoek is gebleken dat de auto, een Volkswagen Polo, in mei vorig jaar in Utrecht is gestolen.

Maandagnacht werd het onthoofde lichaam van de 23-jarige Amsterdammer gevonden in Amsterdam Zuidoost in een andere uitgebrande auto. Gisterochtend werd op de Amstelveenseweg bij de Fayrouz Lounge, een café met waterpijpen, zijn hoofd gevonden.

http://nos.nl/artikel/209(...)ofding-gevonden.html
pi_160567108
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 02:13 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Wat maakt iemand een arabier eigenlijk precies?
Arabieren komen uit het midden oosten , Berbers(Imazighen) zijn noord Afrikanen.
De taal is anders , de cultuur.

-knip nog verder off-topic verwijderd-

[ Bericht 43% gewijzigd door Leandra op 10-03-2016 15:08:59 ]
pi_160568072
Familie Nabil Amzieb: 'Al sinds vrijdag geen contact meer met hem'

Met de 23-jarige Nabil Amzieb was sinds vrijdagavond al geen contact meer te krijgen, dat zegt een familielid tegen AT5. Rond 20.00 uur heeft een familielid van Nabil nog een sms naar hem gestuurd: 'Daar stond in dat de scooter voor de deur stond en dat hij die mocht pakken. Daarop kreeg ik geen antwoord. Rond 23.00 uur heb ik hem nogmaals een bericht gestuurd. Maar ook daarop kreeg ik geen reactie.'

Nabil gaf aan kinderen op vrijwillige basis training in kickboksen. Ook was hij afgestudeerd aan de tweejarige opleiding tot servicemedewerker in de bouw aan de ROC Amsterdam. Nabil zou na de zomer verder gaan met studeren.

Waarom Nabil om het leven is gebracht weet zijn familie niet. 'We weten van niks. We snappen niet waarom hij. Hij was geen crimineel.' De familie durft geen bericht meer over de dood van Nabil te lezen, zegt het familielid tegen AT5. 'Ik zie in het nieuws staan dat zijn dood mogelijk een waarschuwing is. Maar aan wie? Voor wie? We zien alleen maar negatieve dingen over Nabil in de media. We weten niet hoe we ermee om moeten gaan. Vader en moeder zijn kapot. Ze hopen elk uur dat hij thuiskomt.'

Nabil Amzieb had nog een jonger broertje en zusje. 'Het besef dat Nabil er niet meer is, is er wel, maar ook weer niet. Er komt veel familie over de vloer. We krijgen veel steun en ze komen ons condoleren', besluit het familielid.

Donderdagmiddag werd bekendgemaakt dat er een tweede autobrand is gekoppeld aan de dood van Nabil Amzieb. Deze auto stond op de straat Kelbergen in Zuidoost en is ongeveer op het moment aangetroffen dat ook het hoofd van Amzieb werd gevonden.
http://www.at5.nl/artikel(...)ontact-meer-met-hem#
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  donderdag 10 maart 2016 @ 16:07:48 #205
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_160568215
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 12:50 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ze slaan spijkers met koppen, dus ik verwacht snel een doorbraak.
Ik vind wel dat de criminaliteitsstatistieken per hoofd van de bevolking in de Marokkaanse gemeenschap weer eens voer voor discussie moet zijn. Het loopt de spuitgaten uit, we moeten de kop niet langer in het zand steken. Dan zijn ze maar weer even de kop van Jut, als het nodig is is het nodig. Als een kip zonder kop doorgaan alsof er niets aan de hand is lijkt me ook geen goed idee. Misschien zijn we nog op tijd om echte escalatie de kop in te drukken.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_160569795
Vroeger werden dit soort praktijken uitgevochten op een leeg terrein. Nu moeten de burgers het ontgelden om constant een trauma op te lopen, bij een liquidatie. Dit zijn geen echte mannen, dit zijn broekies die teveel the godfather hebben gekeken.
pi_160569934
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 17:39 schreef lelyflower23 het volgende:
Vroeger werden dit soort praktijken uitgevochten op een leeg terrein. Nu moeten de burgers het ontgelden om constant een trauma op te lopen, bij een liquidatie. Dit zijn geen echte mannen, dit zijn broekies die teveel the godfather hebben gekeken.
Flauwekul, en romantisch gezeur, in de jaren 70, 80 en 90 vielen er veel meer moorden en ging het er net zo hard aan toe.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_160569975
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 17:46 schreef raptorix het volgende:

[..]

Flauwekul, en romantisch gezeur, in de jaren 70, 80 en 90 vielen er veel meer moorden en ging het er net zo hard aan toe.
Ook midden in de stad? Kogelgaten in babykamers, schietpartijen bij scholen en hoofden op straat e.d.?
  donderdag 10 maart 2016 @ 17:53:14 #209
379943 Paper_Tiger
Neem verantwoordelijkheid
pi_160570044
Ik ben wel benieuwd op het antwoord op deze onthoofding. Hoe zullen ze hier weer overheen gaan?
a man convinced against his will is of the same opinion still
pi_160570125
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 17:49 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Ook midden in de stad? Kogelgaten in babykamers, schietpartijen bij scholen en hoofden op straat e.d.?
Ja hoor, met name in de jaren 80.
pi_160570146
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2016 17:53 schreef Paper_Tiger het volgende:
Ik ben wel benieuwd op het antwoord op deze onthoofding. Hoe zullen ze hier weer overheen gaan?
1 van hun kinderen afknallen (of erger....)
  donderdag 10 maart 2016 @ 18:06:50 #212
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_160570320
quote:

[..]

Toen werden er vingers afgesneden en verstuurd aan familieleden. Losgeld werd geëist, maar de ontvoerde was inmiddels allang overleden :r.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  donderdag 10 maart 2016 @ 18:08:49 #213
3647 B.R.Oekhoest
pi_160570367
quote:
2s.gif Op donderdag 10 maart 2016 18:06 schreef Falco het volgende:

[..]

Toen werden er vingers afgesneden en verstuurd aan familieleden. Losgeld werd geëist, maar de ontvoerde was inmiddels allang overleden :r.
En de dader was nog wel een afgestudeerde (doch werkloze) ingenieur....
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  donderdag 10 maart 2016 @ 18:10:10 #214
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160570392
quote:

[..]

Ja hoor, al dan niet per ongeluk.... ik geloof dat er in een kroeg op de Zeedijk eens geschoten is en de kogels door het plafond heen vlogen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_160570476
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 18:10 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja hoor, al dan niet per ongeluk.... ik geloof dat er in een kroeg op de Zeedijk eens geschoten is en de kogels door het plafond heen vlogen.
De Zeedijk was dan ook wel een straat in die tijd.
pi_160570523
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 16:07 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Ik vind wel dat de criminaliteitsstatistieken per hoofd van de bevolking in de Marokkaanse gemeenschap weer eens voer voor discussie moet zijn. Het loopt de spuitgaten uit, we moeten de kop niet langer in het zand steken. Dan zijn ze maar weer even de kop van Jut, als het nodig is is het nodig. Als een kip zonder kop doorgaan alsof er niets aan de hand is lijkt me ook geen goed idee. Misschien zijn we nog op tijd om echte escalatie de kop in te drukken.
:')
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  donderdag 10 maart 2016 @ 18:18:55 #217
3647 B.R.Oekhoest
pi_160570550
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 18:17 schreef Hathor het volgende:

[..]

:')
Niet mee eens? Is het dan normaal dat Marocs koploper zijn in werkelijk alle verkeerde lijstjes?
Er zijn er maar 300.000 van in Nederland, maar afgaande op de statistieken zou je zeggen dat er 30 miljoen van in nederland wonen.
pi_160570568
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 18:10 schreef Leandra het volgende:

[..]

Wat deed jij op de zolder van een kroeg op de Zeedijk? :{
pi_160570584
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 18:18 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Niet mee eens? Is het dan normaal dat Marocs koploper zijn in werkelijk alle verkeerde lijstjes?
Doe es niet zo koppig zeg. :{w
  donderdag 10 maart 2016 @ 18:21:52 #220
3647 B.R.Oekhoest
pi_160570612
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 18:20 schreef Hathor het volgende:

[..]

Doe es niet zo koppig zeg. :{w
Sorry, ben een beetje zaggerijnig. Kwam te laat op een belangrijke afspraak omdat ik bij een kop-staart aanrijding betrokken was.
pi_160570628
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 18:21 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Sorry, ben een beetje zaggerijnig. Kwam te laat op een belangrijke afspraak omdat ik bij een kop-staart aanrijding betrokken was.
Wat vervelend voor je, kan ik je een kopje koffie aanbieden?
  donderdag 10 maart 2016 @ 18:23:12 #222
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_160570640
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 17:57 schreef raptorix het volgende:

[..]

Mweh. Volgens het nieuws was het eerder een loopjongen dan een kopstuk?
  donderdag 10 maart 2016 @ 18:24:53 #223
3647 B.R.Oekhoest
pi_160570673
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 18:22 schreef Hathor het volgende:

[..]

Wat vervelend voor je, kan ik je een kopje koffie aanbieden?
Graag, daar ben ik wel aan toe. Die gozer die achter op mijn bumper knalde gaf mij nog de schuld ook, terwijl hij gewoon afstand had moeten houden. De wereld op zijn kop.
pi_160570689
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 18:24 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Graag, daar ben ik wel aan toe. Die gozer die achter op mijn bumper knalde gaf mij nog de schuld ook, terwijl hij gewoon afstand had moeten houden. De wereld op zijn kop.
Mensen blijven mensen he, je moet je niet te snel voor het hoofd gestoten voelen.
pi_160570755
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 17:57 schreef raptorix het volgende:

[..]

Het is bij dit soort maffia tuig toch ongeschreven regel dat vrouw en kids met rust worden gelaten? Uiteraard vanuitgaande dat ze geen rol spelen in die wereld...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')