Je bent niet de enige.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:46 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee, alleen maar fijn. Als het niet goed was had ik misschien iets interessants voor je.
India is inderdaad flink aan de maand.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:56 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Neuh, de IT-hemel voor mensen die wat kunnen wordt steeds groter.
Mij te warm en druk.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:59 schreef 99.999 het volgende:
[..]
India is inderdaad flink aan de maand.
Daar gaat mijn aanbrengbonusquote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je bent niet de enige.
Vooralsnog bevalt het echter prima. Ook qua werkvoorraad / groei voor de komende tijd ziet het er wel goed uit dus niet direct reden om verder te kijken.
Leuk.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:54 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik heb het ook naar mijn zin op mijn werk. Vandaag een autistje waar ik zelf niet direct mee hoef te werken. Ik zat de hele dag te wachten tot hij ging huilen of zijn vuist door zijn monitor zou rammen.
Helaas vandaag niet gebeurd, dat was wel een beetje een domper. De muis moest het er wel aan gelden en zijn vingers gingen bijna door zijn keyboard heen af en toe van frustratie.
Klinkt niet bepaald gezond.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:54 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik heb het ook naar mijn zin op mijn werk. Vandaag een autistje waar ik zelf niet direct mee hoef te werken. Ik zat de hele dag te wachten tot hij ging huilen of zijn vuist door zijn monitor zou rammen.
Helaas vandaag niet gebeurd, dat was wel een beetje een domper. De muis moest het er wel aan gelden en zijn vingers gingen bijna door zijn keyboard heen af en toe van frustratie.
Wat is hier leuk aan?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:54 schreef Boze_Appel het volgende:
Hou ze tegen, die Ottomanen.quote:
Waarom wordt dat account getolereerd eigenlijk?quote:
Is een lastige. Je kan tal van namen verzinnen die je kan koppelen aan verkeerde types uit het verleden. Wanneer het niet expliciet is wordt het al snel subjectief en valt het voor meerdere interpretaties uit te leggen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:28 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Waarom wordt dat account getolereerd eigenlijk?
In mijn tijd had ik 'm al lang geshredderd.
Het is in dit geval vooral z'n nickname in combinatie met de inhoud van z'n posts, dat lijkt me een simpele optelsom.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:32 schreef Tem het volgende:
[..]
Is een lastige. Je kan tal van namen verzinnen die je kan koppelen aan verkeerde types uit het verleden. Wanneer het niet expliciet is wordt het al snel subjectief en valt het voor meerdere interpretaties uit te leggen.
Dit leek mij wel een duidelijk exemplaarquote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:32 schreef Tem het volgende:
[..]
Is een lastige. Je kan tal van namen verzinnen die je kan koppelen aan verkeerde types uit het verleden. Wanneer het niet expliciet is wordt het al snel subjectief en valt het voor meerdere interpretaties uit te leggen.
Dat valt dus wel mee. Ik volg hem niet op de voet maar er zijn verdomd weinig zaken die policy overschrijdend zijn. Er lopen wel maffere users rond.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:38 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Het is in dit geval vooral z'n nickname in combinatie met de inhoud van z'n posts, dat lijkt me een simpele optelsom.
Als ie alleen maar bagger in ONZ zou posten was het wat anders.
Er ligt hier zat en het sneeuwt nu ook als een gek.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:24 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ligt er sneeuw of is het alleen maar zuipen?
Rotterdam?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:49 schreef Kowloon het volgende:
Gezellig, er vliegen hier nu al een half uur twee Apache helikopters rond met gedoofde boordverlichting en op pakweg 50 meter hoogte. Ben benieuwd wat ze uitspoken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |