Daar heeft hij vaker last van.quote:Op maandag 7 maart 2016 23:55 schreef Protoplanet het volgende:
[..]
Hij werd er dan ook compleet uitgeluld
Okay slaap lekker, ik zoek zelf wel een romantische komediequote:Op maandag 7 maart 2016 23:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kijk in mijn dromen een film Joezi. Dus ik weet nog niet welke dat wordt.
Doe dat en slaap zelf lekker daarnaquote:Op maandag 7 maart 2016 23:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
Okay slaap lekker, ik zoek zelf wel een romantische komedie
Nadalaids.quote:Op maandag 7 maart 2016 23:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Volgende patient is een slavische nasivreter
Waar dan wel precies?quote:Op maandag 7 maart 2016 23:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jawel hoor, alleen niet op de tennisbaan
Geen woorden meer aan vuil maken. Tanniswereld is al vuil genoeg.quote:Op maandag 7 maart 2016 23:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die is toch niet meer te redden
Ik zie die Chokovic er eerder voor aan
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 00:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Geen woorden meer aan vuil maken. Tanniswereld is al vuil genoeg.
Het is toch algemeen bekend dat mannen vrouwen niet begrijpen?quote:Op maandag 7 maart 2016 23:54 schreef Karina het volgende:
Nou veel mannen hebben geen idee hoe een wasmachine werkt hoor.
quote:Bestaat er bij Pauw een beleid dat het iedere dag over dit onderwerp moet gaan?
'Bij het begin van dit seizoen hebben we gezegd: we moeten elke dag een item hebben over de vluchtelingen en alles wat daarmee samenhangt, dat is het verhaal van deze tijd. Dat hebben we ook gedaan, op misschien drie uitzendingen na.'
Zo te zien welquote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:35 schreef Szura het volgende:
Gaat de gehele uitzending daarover? Nee toch?
Goed dat de situatie van moslims in Europa nu eindelijk wordt vergeleken met die van de joden in de jaren dertig in Duitsland. De kanker van de islamhaat ettert al veel te lang en moet bestreden worden.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:34 schreef Specularium het volgende:
Dit wordt echt heerlijk kut allemaal.
En, heb je al veel overeenkomsten kunnen vinden? Worden er al veel moslims hun huis uitgehaald door een invasive macht om ze vervolgens in concentratiekampen te vermoorden?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:23 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Goed dat de situatie van moslims in Europa nu eindelijk wordt vergeleken met die van de joden in de jaren dertig in Duitsland. De kanker van de islamhaat ettert al veel te lang en moet bestreden worden.
Lees je eerst maar eens in hoe de holocaust zich heeft ontwikkeld. De situatie van de moslims in Europa lijkt nu precies op die van de joden in Duitsland in de aanloop naar de Kristallnacht in 1938.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:33 schreef opreis het volgende:
[..]
En, heb je al veel overeenkomsten kunnen vinden? Worden er al veel moslims hun huis uitgehaald door een invasive macht om ze vervolgens in concentratiekampen te vermoorden?
Ik zie maar weinig overeenkomsten en daarom vraag ik jou om mij de overeenkomsten te tonen, want ik zie die dus nauwelijksquote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:42 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Lees je eerst maar eens in hoe de holocaust zich heeft ontwikkeld. De situatie van de moslims in Europa lijkt nu precies op die van de joden in Duitsland in de aanloop naar de Kristallnacht in 1938.
Elke dag een item over vluchtelingen. Maar dan laten we alleen de zielige en nette vluchtelingen zien.quote:
Nee de islam dient juist bestreden te worden want het is een verwerpelijke militante ideologie die iedere samenleving van binnenuit sloopt als een tumor.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:23 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Goed dat de situatie van moslims in Europa nu eindelijk wordt vergeleken met die van de joden in de jaren dertig in Duitsland. De kanker van de islamhaat ettert al veel te lang en moet bestreden worden.
Welnee, alleen de extremisten moeten bestreden worden.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:13 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Nee de islam dient juist bestreden te worden want het is een verwerpelijke militante ideologie die iedere samenleving van binnenuit sloopt als een tumor.
RRRRRRRRRRRRquote:
Zelfde categorie als links lullen, rechts zakken vullen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:57 schreef Tagliano het volgende:
Outside the box denken, maar inside the box denken
Stalinorgelsquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Die Russen hebben wel massale hartproblemen. Hoe kan dat, mensen?
Hartrijden op de schaats.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Het zijn niet enkel de Russen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Wilfriet zou dat niet gebeuren.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:01 schreef Tagliano het volgende:
Pauw spreekt weer eens een naam van een sporter verkeerd uit
Toont weer eens aan geen kennis te hebben op dit gebied
Is een heksenjacht. Iedereen gebruikt.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:02 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Het zijn niet enkel de Russen.
http://www.nu.nl/sport/42(...)positief-doping.html
Dat meldt de Nederlandse Atletiekunie dinsdag, zonder daarbij bekend te maken om welk verboden middel het gaat.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:02 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Het zijn niet enkel de Russen.
http://www.nu.nl/sport/42(...)positief-doping.html
Misschien komt Sven Kramer ooit in het nieuws als dopinghond.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:04 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Volgende week komt Kjeld uit de kast als dopinggebruiker.
kut USA!!!quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:04 schreef Van_Poppel het volgende:
Toch heb ik wel het idee dat de Russen zijn geflikt.
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien komt Sven Kramer ooit in het nieuws als dopinghond.
Dan moeten we drie nationale rouwdagen hebben plus een toespraak van @Willy1967.
Omdat het middel sinds dit jaar op de lijst staat?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:04 schreef Van_Poppel het volgende:
Schaatsen is bijna net zo leuk als korfbal om naar te kijken.quote:
Tuurlijk, middel gebruiken ze alleen in de voormalige Sovjet Unie. Was tot 1 januari niet verboden.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:04 schreef Van_Poppel het volgende:
Kan je dat kijken ?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:05 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Schaatsen is bijna net zo leuk als korfbal om naar te kijken.
Die zullen best het een en ander zelf streamen ofzoquote:
Putin's schuld.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:05 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Hier zat Rusland ook achter.
Zapservice noemden ze dat vroeger.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, Peter als eerst. Dan kunnen we daarna meteen weer zappen. Wat een service.
*weer slapenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, Peter als eerst. Dan kunnen we daarna meteen weer zappen. Wat een service.
Yep...en omdat ze wisten het vooral in het Oostblok werd gebruikt. Er worden gewoon (politieke) spelletjes gespeeld.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:05 schreef roos85 het volgende:
[..]
Omdat het middel sinds dit jaar op de lijst staat?
Een modje zal het wel wetenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die zullen best het een en ander zelf streamen ofzo
Kan hij snel weer naar de volgende schnabbel.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:07 schreef Zipportal het volgende:
Die kut Peter mag altijd als eerste, in elke show. Laat die lamlul verrekken.
Begrijp dat S107 in de Westerse wereld heel groot is nu.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep...en omdat ze wisten het vooral in het Oostblok werd gebruikt. Er worden gewoon (politieke) spelletjes gespeeld.
De WK-finale tussen Nederland en België komt elke keer weer als samenvatting in Studio Sport.quote:
Hij heeft wel wat weg van Andy van der Meijde.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:07 schreef Caland het volgende:
Die Everink had wel een typisch hoofd om op te rammen. Maar steken gaat dan wel wat ver.
Het leuke is dat ze geen 'sport' meer hebben om 7 uurquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:07 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
De WK-finale tussen Nederland en België komt elke keer weer als samenvatting in Studio Sport.
Eerder Humpty Dumpty.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij heeft wel wat weg van Andy van der Meijde.
Zou goed kunnen idd.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep...en omdat ze wisten het vooral in het Oostblok werd gebruikt. Er worden gewoon (politieke) spelletjes gespeeld.
Badr was niet eens in het landquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:08 schreef Caland het volgende:
De politie heeft al 30 tips binnen. 27 tips wijzen naar Badr Hari en 3 naar de vluchtelingen.
Je vergeet de tip van Tong, die stelt alles van achter het doel gezien te hebbenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:08 schreef Caland het volgende:
De politie heeft al 30 tips binnen. 27 tips wijzen naar Badr Hari en 3 naar de vluchtelingen.
Hij verdient meer met deze schnabbelsquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Wanneer keert Peter weer terug met een eigen programma?
Turbootje jaquote:
Maar dan zou een tip niet meteen in de richting van Badr wijzenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:09 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Kan ook een handlanger van Badr zijn.
Binnenkort moet dat Holleedergezeik maar weer eens doorgaan. We kunnen geen genoeg krijgen van Peterrrrr.quote:
Internetpesters Aangepak was geen succes.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Wanneer keert Peter weer terug met een eigen programma?
Misschien was het Pia Dijkstra.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik denk dat iemand zijn organen wilde jatten en ze er uit wilde snijden.
Peter R. is de collectieve gedachte van fok.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:10 schreef luxerobots het volgende:
Peter R. zegt ook wat men hier op fok schrijft.
Dat stuit me wel tegen de borst.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Niemand wist wat er bij Els Borst gebeurd was.
Spong nog maar even meepakken danquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We worden weer eens gechanteerd.
Even kijken of er nog iets leuks op de televee is.
Ik ga even een Nespresso (what els) drinken om dit te verwerken.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:11 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Dat stuit me wel tegen de borst.
Alleen voor 50 meier.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:12 schreef Caland het volgende:
Peter heeft vast ook een mening over Wilders
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:12 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Aangeklaagd worden voor belediging
Liever dit dan zo'n debiel doekje.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
Tering... wie pakt haar make-up ff af en trekt er weer een doek omheen?
Uitstekende mol was het toenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Deed ooit mee aan wie is de mol.
Gek hè, mensen beoordelen op hun meningquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:15 schreef luxerobots het volgende:
Soundos vindt het wel beschaafd mensen te veroordelen op hun mening omdat ze in sommige landen geen vrijheid van meningsuiting hebben. Erg vreemd standpunt.
@Varaquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:16 schreef PowerLoungen het volgende:
Iedereen is het met elkaar eens .
Policor noemt dit een 'debat'
Hij heeft al jaren begeleid verlof.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:16 schreef Joezi het volgende:
Stelling: Wilders moet TBS met dwangverpleging krijgen
Misschien mag hij ook mee op de boot van Pauw.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:16 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Spong, zit er weer bij.
Zaken gaan zeker niet goed, kan zowat een stamkruk bij Pauw reserveren.
Het ging mij om de redenering, we gaan mensen een veroordeling geven wegens belediging omdat er landen zijn zonder vrijheid van meningsuiting.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:16 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Gek hè, mensen beoordelen op hun mening
Kan je veel beter op hun uiterlijk doen natuurlijk.
Spong is zo'n voyeur, zit op de afstand op de bank te kijken hoe Pauw een deerne aanprikt.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Misschien mag hij ook mee op de boot van Pauw.
Precies dezelfde context eigenlijk.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:19 schreef opperkleurder het volgende:
Rob deed het in een context. Dan mag het.
Nee johquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:16 schreef PowerLoungen het volgende:
Iedereen is het met elkaar eens .
Policor noemt dit een 'debat'
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:19 schreef opperkleurder het volgende:
Rob deed het in een linkse context. Dan mag het.
Spoilerquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:19 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Spong is zo'n voyeur, zit op de afstand op de bank te kijken hoe Pauw een deerne aanprikt.
Zweetdruppels pakken zich samen op zijn bruine leren huid terwijl hij zijn kleine indo-penis wellist bestrijkt op de aanblik van pauw's machtig gevulde balzak die als een stormram tegen de Labia van het slachtoffer aanbeukt.
Mag ie het Kees Tol gaan uitleggen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:20 schreef Sked het volgende:
Misschien kan Geert eens bij Shownieuws langskomen
Zoals die Dion Graus .quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:20 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Nee johMaar rechts durft niet meer te komen helaas
Ik zou deze film links laten liggen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:19 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Spong is zo'n voyeur, zit op de afstand op de bank te kijken hoe Pauw een deerne aanprikt.
Zweetdruppels pakken zich samen op zijn bruine leren huid terwijl hij zijn kleine indo-penis wellist bestrijkt op de aanblik van pauw's machtig gevulde balzak die als een stormram tegen de Labia van het slachtoffer aanbeukt.
lol of bananasplit met een nep aanslag vol bomgordels en haatbaardenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:20 schreef Sked het volgende:
Misschien kan Geert eens bij Shownieuws langskomen
Ah ja de onbenullige uitzonderingquote:
Precies dit inderdaad.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:21 schreef Elfletterig het volgende:
Wilders is met deze specifieke uitspraak een grens over gegaan, namelijk mensen puur op hun afkomst beoordelen.
Maar als ik zo hoor op welke gronden ze hem willen straffen, ken ik nog wel een legertje haatpredikers die onverdraagzaamheid richting Nederland / het westen preken.
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, het fascisme.
Kan er nog een Godwin tegenaan? Dan kan ik weer rustig slapen.
Die mogen op de volgende zitting -met kwantumkorting.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:21 schreef Elfletterig het volgende:
Wilders is met deze specifieke uitspraak een grens over gegaan, namelijk mensen puur op hun afkomst beoordelen.
Maar als ik zo hoor op welke gronden ze hem willen straffen, ken ik nog wel een legertje haatpredikers die onverdraagzaamheid richting Nederland / het westen preken.
Spekman en Samsom maken de PvdA kapot. Jammer genoeg gaan er steeds meer mensen Jacques Monaschgod steunen.quote:
Nee, die worden ontzien. Zo gaat dat in Nederland namelijk.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:23 schreef svann het volgende:
[..]
Die mogen op de volgende zitting -met kwantumkorting.
Of we moeten de vrijheid van meningsuiting nog wat belangrijker maken.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:21 schreef Elfletterig het volgende:
Feiten doen er weinig toe.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:24 schreef Tagliano het volgende:
Een etnisch monopolie wil toch gewoon zeggen dat de cijfers zo zijn?
Sonos is geen vrouw van de wereld.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:24 schreef Patrice_Consigny het volgende:
"Nergens op de wereld linken we etniciteit aan criminaliteit"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De woordkeuze is onhandig, maar het benoemen van de feiten moet kunnenquote:
idd......................quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:24 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Dat gebeurt alleen in Nederland![]()
![]()
haha
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:24 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Dat gebeurt alleen in Nederland![]()
![]()
haha
Jij wenst Rotterdam een nieuwe burgervader?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:24 schreef Caland het volgende:
Er is maar 1 man die de PVDA kan redden. Ahmed Aboutaleb. Ik zeg doen.
Dan kan Caland weer veilig protesteren bij het Maasgebouw.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jij wenst Rotterdam een nieuwe burgervader?
Uiteraard.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jij wenst Rotterdam een nieuwe burgervader?
Ze heeft het mis, want dat deed het apartheidsregime in Zuid-Afrika ook.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:24 schreef Patrice_Consigny het volgende:
"Nergens op de wereld linken we etniciteit aan criminaliteit"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben groot fan van Henk Krol bij Zendtijd voor Politieke Partijen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:26 schreef opperkleurder het volgende:
Waarom kijken we nog naar deze zendtijd voor politieke partijen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |