Daar heeft hij vaker last van.quote:Op maandag 7 maart 2016 23:55 schreef Protoplanet het volgende:
[..]
Hij werd er dan ook compleet uitgeluld
Okay slaap lekker, ik zoek zelf wel een romantische komediequote:Op maandag 7 maart 2016 23:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kijk in mijn dromen een film Joezi. Dus ik weet nog niet welke dat wordt.
Doe dat en slaap zelf lekker daarnaquote:Op maandag 7 maart 2016 23:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
Okay slaap lekker, ik zoek zelf wel een romantische komedie
Nadalaids.quote:Op maandag 7 maart 2016 23:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Volgende patient is een slavische nasivreter
Waar dan wel precies?quote:Op maandag 7 maart 2016 23:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jawel hoor, alleen niet op de tennisbaan
Geen woorden meer aan vuil maken. Tanniswereld is al vuil genoeg.quote:Op maandag 7 maart 2016 23:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die is toch niet meer te redden
Ik zie die Chokovic er eerder voor aan
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 00:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Geen woorden meer aan vuil maken. Tanniswereld is al vuil genoeg.
Het is toch algemeen bekend dat mannen vrouwen niet begrijpen?quote:Op maandag 7 maart 2016 23:54 schreef Karina het volgende:
Nou veel mannen hebben geen idee hoe een wasmachine werkt hoor.
quote:Bestaat er bij Pauw een beleid dat het iedere dag over dit onderwerp moet gaan?
'Bij het begin van dit seizoen hebben we gezegd: we moeten elke dag een item hebben over de vluchtelingen en alles wat daarmee samenhangt, dat is het verhaal van deze tijd. Dat hebben we ook gedaan, op misschien drie uitzendingen na.'
Zo te zien welquote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:35 schreef Szura het volgende:
Gaat de gehele uitzending daarover? Nee toch?
Goed dat de situatie van moslims in Europa nu eindelijk wordt vergeleken met die van de joden in de jaren dertig in Duitsland. De kanker van de islamhaat ettert al veel te lang en moet bestreden worden.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:34 schreef Specularium het volgende:
Dit wordt echt heerlijk kut allemaal.
En, heb je al veel overeenkomsten kunnen vinden? Worden er al veel moslims hun huis uitgehaald door een invasive macht om ze vervolgens in concentratiekampen te vermoorden?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:23 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Goed dat de situatie van moslims in Europa nu eindelijk wordt vergeleken met die van de joden in de jaren dertig in Duitsland. De kanker van de islamhaat ettert al veel te lang en moet bestreden worden.
Lees je eerst maar eens in hoe de holocaust zich heeft ontwikkeld. De situatie van de moslims in Europa lijkt nu precies op die van de joden in Duitsland in de aanloop naar de Kristallnacht in 1938.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:33 schreef opreis het volgende:
[..]
En, heb je al veel overeenkomsten kunnen vinden? Worden er al veel moslims hun huis uitgehaald door een invasive macht om ze vervolgens in concentratiekampen te vermoorden?
Ik zie maar weinig overeenkomsten en daarom vraag ik jou om mij de overeenkomsten te tonen, want ik zie die dus nauwelijksquote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:42 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Lees je eerst maar eens in hoe de holocaust zich heeft ontwikkeld. De situatie van de moslims in Europa lijkt nu precies op die van de joden in Duitsland in de aanloop naar de Kristallnacht in 1938.
Elke dag een item over vluchtelingen. Maar dan laten we alleen de zielige en nette vluchtelingen zien.quote:
Nee de islam dient juist bestreden te worden want het is een verwerpelijke militante ideologie die iedere samenleving van binnenuit sloopt als een tumor.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:23 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Goed dat de situatie van moslims in Europa nu eindelijk wordt vergeleken met die van de joden in de jaren dertig in Duitsland. De kanker van de islamhaat ettert al veel te lang en moet bestreden worden.
Welnee, alleen de extremisten moeten bestreden worden.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:13 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Nee de islam dient juist bestreden te worden want het is een verwerpelijke militante ideologie die iedere samenleving van binnenuit sloopt als een tumor.
RRRRRRRRRRRRquote:
Zelfde categorie als links lullen, rechts zakken vullen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:57 schreef Tagliano het volgende:
Outside the box denken, maar inside the box denken
Stalinorgelsquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Die Russen hebben wel massale hartproblemen. Hoe kan dat, mensen?
Hartrijden op de schaats.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Het zijn niet enkel de Russen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Wilfriet zou dat niet gebeuren.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:01 schreef Tagliano het volgende:
Pauw spreekt weer eens een naam van een sporter verkeerd uit
Toont weer eens aan geen kennis te hebben op dit gebied
Is een heksenjacht. Iedereen gebruikt.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:02 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Het zijn niet enkel de Russen.
http://www.nu.nl/sport/42(...)positief-doping.html
Dat meldt de Nederlandse Atletiekunie dinsdag, zonder daarbij bekend te maken om welk verboden middel het gaat.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:02 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Het zijn niet enkel de Russen.
http://www.nu.nl/sport/42(...)positief-doping.html
Misschien komt Sven Kramer ooit in het nieuws als dopinghond.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:04 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Volgende week komt Kjeld uit de kast als dopinggebruiker.
kut USA!!!quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:04 schreef Van_Poppel het volgende:
Toch heb ik wel het idee dat de Russen zijn geflikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |