Ik heb er ook niet echt ervaring mee, beetje zelf proberen te klooien maar da's ook niet allesquote:Op maandag 7 maart 2016 19:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb geen haast hoor, maar heb er geen ervaring mee
Soms is het niet andersquote:Op maandag 7 maart 2016 19:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb er ook niet echt ervaring mee, beetje zelf proberen te klooien maar da's ook niet alles
dat zijn mijn tieten nietquote:Op maandag 7 maart 2016 22:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Sas! Je nieuwe Ava![]()
[ afbeelding ]
gemaakt door Tot![]()
ONZ / [PAINT] Danny zegt sorry #2
Ik kijk blijquote:Op maandag 7 maart 2016 23:01 schreef FANN het volgende:
Alleen moet je dan een beetje blijer kijken Chuf
das ne goeienquote:
Weet mevrouw MadMaster dat ook?quote:
Uh, eigenlijk niet, denk ikquote:Op dinsdag 8 maart 2016 00:29 schreef sacha het volgende:
[..]
ehm...
dat weet ik niet, maakt het wat uit?
Maar komt dan eerdaags MM tussen je borsten vandaan omhoog met zijn bolhoed?quote:
danny!quote:Op dinsdag 8 maart 2016 00:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar komt dan eerdaags MM tussen je borsten vandaan omhoog met zijn bolhoed?
Ow, ja, die heb ik gezienquote:
Ze worden allemaal corrupt die blauwen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 00:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, ja, die heb ik gezien
Jij gaat meteen hogerop
Ik dacht dat dat een voorwaarde was voor je blauw mocht worden hierquote:Op dinsdag 8 maart 2016 00:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ze worden allemaal corrupt die blauwen.
laster! TR gemachtquote:Op dinsdag 8 maart 2016 00:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ze worden allemaal corrupt die blauwen.
Hopelijk kokosnoten zit meer eetbaars aan dan aan andere noten hoorquote:
Je moet ze alleen niet op je hoofd krijgen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 00:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hopelijk kokosnoten zit meer eetbaars aan dan aan andere noten hoor
Sas gaat toch niet met noten gooien?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 00:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je moet ze alleen niet op je hoofd krijgen.
als het nodig is gooi ik met allesquote:Op dinsdag 8 maart 2016 00:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Sas gaat toch niet met noten gooien?
Ben ik blij dat ik klein, licht en snel benquote:
Hmmmm, lekker blokje kaasquote:
aardbezienthee?quote:
Ik zocht op tita tovenaar *poef*quote:
ergens vorig jaar nog een paar afleveringen teruggekeken.quote:
Staan ze online dan?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 01:06 schreef drakin het volgende:
[..]
ergens vorig jaar nog een paar afleveringen teruggekeken.
gedownload en er is vast nog wel iets op YouTube.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 01:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Staan ze online dan?
Heb ze echt sinds mijn kinderjaren niet meer gezien.
Ah, ga ik eens even snorrenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 01:09 schreef drakin het volgende:
[..]
gedownload en er is vast nog wel iets op YouTube.
Was niet veel omdat er ook iets van de Efteling tegenwoordig is.
Die heb ik nooit gezien, was weer flink voor mijn tijd.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 01:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah, ga ik eens even snorren
Heb laatst wel weer beide seizoenen Catweazle gekeken. Bagger kwaliteit wel, oude VHS-banden opgenomen van TV einde jaren '80 toen ze weer eens werden uitgezonden.
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 01:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah, ga ik eens even snorren
Heb laatst wel weer beide seizoenen Catweazle gekeken. Bagger kwaliteit wel, oude VHS-banden opgenomen van TV einde jaren '80 toen ze weer eens werden uitgezonden.
Was ook net voor mijn tijd, maar toen ik 3 was of zo, hadden we een schilder in huis die Catweazle genoemd werd. Daarom vond ik het wel leuk om de serie te kunnen zien toen die eind '80s in de rebound ging (en ik ze tot mijn verbazing nog steeds op VHS had).quote:Op dinsdag 8 maart 2016 01:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Die heb ik nooit gezien, was weer flink voor mijn tijd.
Geen elektrikeryquote:
Maar Pipo was ook voor mijn tijd, die werd dan weer elke zoveel jaar herhaald. Waarom hebben ze dat dan niet met catweazle gedaanquote:Op dinsdag 8 maart 2016 01:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Was ook net voor mijn tijd, maar toen ik 3 was of zo, hadden we een schilder in huis die Catweazle genoemd werd. Daarom vond ik het wel leuk om de serie te kunnen zien toen die eind '80s in de rebound ging (en ik ze tot mijn verbazing nog steeds op VHS had).
Dat was te geniaal.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 01:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar Pipo was ook voor mijn tijd, die werd dan weer elke zoveel jaar herhaald. Waarom hebben ze dat dan niet met catweazle gedaan
Kroeg hier is nog naar de woonwagen genoemdquote:
Geen idee waarom ze Catweazle niet eerder herhaald hebben. Door de crisisjaren misschien in de '80s dat ze de oude series weer uitzonden?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 01:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar Pipo was ook voor mijn tijd, die werd dan weer elke zoveel jaar herhaald. Waarom hebben ze dat dan niet met catweazle gedaan
Barbapapa, barbamama, barbarelle, barbabientje, barbabob en nog een paarquote:
crisisjaren?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 01:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Geen idee waarom ze Catweazle niet eerder herhaald hebben. Door de crisisjaren misschien in de '80s dat ze de oude series weer uitzonden?
[..]
Barbapapa, barbamama, barbarelle, barbabientje, barbabob en nog een paar
Ik en lijk wel wat op malle Pietje.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 01:21 schreef drakin het volgende:
Iemand hier uit het Swiebertje tijdperk en hoe ga je daar nu mee om?
Mad, Piet, Mo, Sjoef, just me zeer zekerquote:Op dinsdag 8 maart 2016 01:21 schreef drakin het volgende:
Iemand hier uit het Swiebertje tijdperk en hoe ga je daar nu mee om?
Ik heb geen idee wie malle Pietje is.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 01:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik en lijk wel wat op malle Pietje.
Ik wel, maar ik denk dat MM net iets te jong was, die is nog 50-.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 01:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mad, Piet, Mo, Sjoef, just me zeer zeker
Ik kan mij alleen een paar 're-runs' begin '70 herinneren, en dan vooral doordat Saartje in de Sorba reclame stond
Zelfs de re runs waren er nog voor mijn tijd.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 01:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mad, Piet, Mo, Sjoef, just me zeer zeker
Ik kan mij alleen een paar 're-runs' begin '70 herinneren, en dan vooral doordat Saartje in de Sorba reclame stond
dan is hij wel van de re runs tijd.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 01:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik wel, maar ik denk dat MM net iets te jong was, die is nog 50-.
Links of rechts?quote:
MM als in MadM?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 01:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik wel, maar ik denk dat MM net iets te jong was, die is nog 50-.
Rechts is Swiebertjequote:Op dinsdag 8 maart 2016 01:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Links of rechts?
O rechts is Swiebertje?
Volgens mij schelen jullie niet zo heel veel....quote:Op dinsdag 8 maart 2016 01:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
MM als in MadM?
Dan moet hij de re-runs wel gezien hebben want hij is toch dacht ik echt wat ouder dan ik ben
Jaren, maanden, decenia?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 01:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Volgens mij schelen jullie niet zo heel veel....
Ik uit de 60'squote:
Ik gok dat jullie nog geen 2 jaar schelen, als mijn geheugen me niet in de steek laat.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 01:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jaren, maanden, decenia?
Ooit was ik echt 10 en een halfen dus al een echte tiener
Ik denk meerquote:Op dinsdag 8 maart 2016 01:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik gok dat jullie nog geen 2 jaar schelen, als mijn geheugen me niet in de steek laat.
Ik denk dat ik goed zit.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 01:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik denk meer
Maar ik kan het Mad gewoon natuurlijk een keertje vragen
Malle Pietjequote:Op dinsdag 8 maart 2016 01:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
Die arme man is er nooit meer helemaal overheen gekomen.
Ik denk dat Mo goed zitquote:
Dus toch malle pietjequote:Op dinsdag 8 maart 2016 01:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nee mijn vader met zo'n zoon op vaderdag.
Eigenlijk had ik in het echt ook Piet moeten heten maar mijn moeder lag dwars, het is nu mijn 2e voornaam.quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 01:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Eigenlijk had ik in het echt ook Piet moeten heten maar mijn moeder lag dwars, het is nu mijn 2e voornaam.
Klaas-Piet?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 01:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Eigenlijk had ik in het echt ook Piet moeten heten maar mijn moeder lag dwars, het is nu mijn 2e voornaam.
Jaren 70 hier.quote:
Dan moet jij uit hetzelfde jaar komen als ikquote:
Zwarte is zijn eerste naamquote:
niks geen valreep, begin jaren 70. Ik ben begin jaren 40 in leeftijd.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 01:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan moet jij uit hetzelfde jaar komen als ik
Ik ben op de valreep van de '60s geboren
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 01:44 schreef drakin het volgende:
En moe, heeft het nog zin om te slapen?
Ik moet er acht uur pas uit.
Je had gewoon mazzel dat je niet in december geboren bent.quote:
Ah, ik was te snel met mijn quotequote:Op dinsdag 8 maart 2016 01:45 schreef drakin het volgende:
[..]
niks geen valreep, begin jaren 70. Ik ben begin jaren 40 in leeftijd.
Op de langste dag van het jaar ook nog.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 01:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je had gewoon mazzel dat je niet in december geboren bent.
'72.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 01:45 schreef drakin het volgende:
[..]
niks geen valreep, begin jaren 70. Ik ben begin jaren 40 in leeftijd.
OK doeg danquote:Op dinsdag 8 maart 2016 01:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]heeft nog wel zin om te slapen. Als je dat pas over een uur gaat doen, dan kom je er waarschijnlijk om 08:00 niet uit (ik niet in ieder geval
)
Slaap lekkerquote:
Mijn hele grote broer komt uit dat jaar.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 01:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah, ik was te snel met mijn quote
Ik zit al over de helft van de 40. '69 was een goed... uh... jaar
Ben weer wakkerquote:
Goedemorgen Draakjequote:Op dinsdag 8 maart 2016 08:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Ben weer wakker
Maar iedereen is in slaap gevallen na deze trusten wens
ik ben wel 6x wakker geweest ofzoquote:Op dinsdag 8 maart 2016 08:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Ben weer wakker
Maar iedereen is in slaap gevallen na deze trusten wens
Vroege Sjoefquote:
Dat is veel.quote:
Zeker als het er meerdere zijn..quote:Op dinsdag 8 maart 2016 08:35 schreef FANN het volgende:
[..]
ik moet die dutjes overdag afschaffen denk ikmaar dan krijg ik een wegtrekker
Ja daar zitten alle nachtbrakers wel zo'n beetje... voor de rest is er niet veel op Fok 's nachts geloof ik...quote:Op dinsdag 8 maart 2016 08:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Op R49 hebben ze ook doorgehaald zie ik
Zelfs de UTO SC is niet meer wat het ooit wasquote:Op dinsdag 8 maart 2016 08:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja daar zitten alle nachtbrakers wel zo'n beetje... voor de rest is er niet veel op Fok 's nachts geloof ik...
Die Fann slaapt 2/3 van een hele dag, zullen wel schoonheidsslaapjes zijn dan.....of zoiets.quote:
een paar mafkezen maarquote:Op dinsdag 8 maart 2016 08:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Op R49 hebben ze ook doorgehaald zie ik
Dat hou ik niet bij Mo. Ik zou het niet kunnen 16 uur/dag slapenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die Fann slaapt 2/3 van een hele dag, zullen wel schoonheidsslaapjes zijn dan.....of zoiets.
Ik kom amper aan 5 tot 6 uurtjes.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat hou ik niet bij Mo. Ik zou het niet kunnen 16 uur/dag slapen
muziek was sowieso niet mijn style dus ik ben gisterenavond al heel vroeg afgehaaktquote:
Ik heb niets gehoordquote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:21 schreef just me het volgende:
[..]
muziek was sowieso niet mijn style dus ik ben gisterenavond al heel vroeg afgehaakt
Ennuh?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:21 schreef just me het volgende:
[..]
muziek was sowieso niet mijn style dus ik ben gisterenavond al heel vroeg afgehaakt
Om 5 uur om en voor 10 uur weer wakker vandaag.quote:
Ieder zijn (muziek)smaak toch? Ik ga niet luisteren als ik iets niet mooi vindquote:
Uiteraard, maar ik heb niet geluisterd dus ik vraag me af welke muziekstijl was het?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:23 schreef just me het volgende:
[..]
Ieder zijn (muziek)smaak toch? Ik ga niet luisteren als ik iets niet mooi vind
van goa tot weet ik veel....quote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Uiteraard, maar ik heb niet geluisterd dus ik vraag me af welke muziekstijl was het?
Goa kan ik goed hebben, techno, ambiënt en psy ook, maar bij wat men hardcore/hardstyle noemt haak ik af, de redenen zijn met name de overstuurde en monotone drums die nergens naar klinken.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:26 schreef just me het volgende:
[..]
van goa tot weet ik veel....
maar goed andere luisteraars waren lyrisch
ik ben nog niet 100% in orde; ben nog verkouden en kan daardoor ook stukken minder hebbenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Goa kan ik goed hebben, techno, ambiënt en psy ook, maar bij wat men hardcore/hardstyle noemt haak ik af, de redenen zijn met name de overstuurde en monotone drums die nergens naar klinken.
Oren nog een beetje dicht?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:37 schreef just me het volgende:
[..]
ik ben nog niet 100% in orde; ben nog verkouden en kan daardoor ook stukken minder hebben
Oren beetje dicht, neus beetje dicht, oogjes bijna dichtquote:
Beterschap dan maar, maar je bent wel gewoon aan het werk toch? Da's balen.....quote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:39 schreef just me het volgende:
[..]
Oren beetje dicht, neus beetje dicht, oogjes bijna dicht
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:39 schreef just me het volgende:
[..]
Oren beetje dicht, neus beetje dicht, oogjes bijna dicht
het begon met hardstyle, waar ik fysiek op reageerde met hoofdpijn en misselijkheid, dus ik was er snel klaar mee. Het sfeertje in het topic stond me ook niet aan, dus compleet afgehaaktquote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Goa kan ik goed hebben, techno, ambiënt en psy ook, maar bij wat men hardcore/hardstyle noemt haak ik af, de redenen zijn met name de overstuurde en monotone drums die nergens naar klinken.
Ik heb soms moeite met bepaald taalgebruik. Denk dat ik oud word.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het begon met hardstyle, waar ik fysiek op reageerde met hoofdpijn en misselijkheid, dus ik was er snel klaar mee. Het sfeertje in het topic stond me ook niet aan, dus compleet afgehaakt
Die zal wel druk in de weer zijn met ondertitels.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
MICKY!!
Waar is die nou toch gebleven???
Dat laatste hier dus ook.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het begon met hardstyle, waar ik fysiek op reageerde met hoofdpijn en misselijkheid, dus ik was er snel klaar mee. Het sfeertje in het topic stond me ook niet aan, dus compleet afgehaakt
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen we allemaal hier nog terechtquote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb soms moeite met bepaald taalgebruik. Denk dat ik oud word.
Wanneer start je de 40+ radiozender dan?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:48 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig kunnen we allemaal hier nog terecht
ik voelde me ook aardig bejaard, het leek alsof ik in een parallel universum beland wasquote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb soms moeite met bepaald taalgebruik. Denk dat ik oud word.
kun je nagaan hoe het voor mij wasquote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik voelde me ook aardig bejaard, het leek alsof ik in een parallel universum beland was
Ik kan niet draaienquote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wanneer start je de 40+ radiozender dan?
I heb het 5 minuten aangezien/-gehoord en was er wel klaar mee, in alle opzichten.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik voelde me ook aardig bejaard, het leek alsof ik in een parallel universum beland was
Pas wel op voor Possie... Die vond het al een ouwelullen topic wordenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:50 schreef just me het volgende:
[..]
kun je nagaan hoe het voor mij was
maar ik zal het nog wel roepen in het R49 topic
Geen licenties iigquote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:51 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
tuurlijk wel, volgens mij heb je alles ervoor in huis
Tuurlijk wel, dat kan iedere jodokus. Ieder op z'n eigen manier, maar een plaatje starten kan iedereen.quote:
Die is al weg, officieel opgezegd zelfs.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Pas wel op voor Possie... Die vond het al een ouwelullen topic worden
OK dat laatste was me ontgaanquote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die is al weg, officieel opgezegd zelfs.
Ben niet bang voor Possie en ja klopt ik ben een ouwe trut die niet alle muziek mooi kan vinden maar ik hoef niet te luisteren en blijf dan gewoon weg uit het topic.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Pas wel op voor Possie... Die vond het al een ouwelullen topic worden
Waarom niet?quote:
precies, geen eigen zender, gewoon mee komen doen bij radio49quote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Waarom niet?
Je hebt een pc/laptop en Mixxx is gratis te downloaden, een muziekbibliotheek heb je neem ik aan, dus je kan los, jij kan het gat vullen qua Spaanstalige, Italiaanse en Griekstalige muziek of zo.
O-Live muziek en zo...quote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Waarom niet?
Je hebt een pc/laptop en Mixxx is gratis te downloaden, een muziekbibliotheek heb je neem ik aan, dus je kan los, jij kan het gat vullen qua Spaanstalige, Italiaanse en Griekstalige muziek of zo.
Die bibliotheek is een wat ongeordend zooitje, wie weet ooit ...quote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Waarom niet?
Nou en? Je hebt mijn puinhoop nog nooit gezien.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Die bibliotheek is een wat ongeordend zooitje, wie weet ooit ...
Nee geen lossequote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nou en? Je hebt mijn puinhoop nog nooit gezien.
Dan orden je telkens even van tevoren een selectie van 2 uurtjes ergens apart en je kan 2 uur vullen.
Heb je een microfoon?![]()
Was maar een geintje joh, als je niet wil draaien dan draai je niet....quote:
Wie weet set ik eens een setje in elkaar.. Heb er nauwelijks mee gespeeld met Mixxxquote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Was maar een geintje joh, als je niet wil draaien dan draai je niet....
Maar.....................voor de diversiteit......![]()
En over vrouwendag, waarom draaien er op Muis na geen dames op R49?
Als de (interne) instellingen eenmaal goed staan hoef je alleen maar om en om een deck te laden en te crossfaden om te kunnen draaien.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Wie weet set ik eens een setje in elkaar.. Heb er nauwelijks mee gespeeld met Mixxx
Slappe excuses, afgelopen weekend heeft iemand een half uur van tevoren Mixxx gedownload, geïnstalleerd en daarna 4 uur gedraaid. En binnen Mixxx kan je eigen bibliotheken/kratten/afspeellijsten samenstellen, dus ook dat is geen excuus. Microfoon is niet nodig, ook geen excuus dus.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Wie weet set ik eens een setje in elkaar.. Heb er nauwelijks mee gespeeld met Mixxx
Ook dat kan en mag.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Slappe excuses, afgelopen weekend heeft iemand een half uur van tevoren Mixxx gedownload, geïnstalleerd en daarna 4 uur gedraaid. En binnen Mixxx kan je eigen bibliotheken/kratten/afspeellijsten samenstellen, dus ook dat is geen excuus. Microfoon is niet nodig, ook geen excuus dus.
Het enige excuus dat je kan hebben is dat je er gewoon geen zin in hebt...
Ja, en die kan je dan net zo goed een uurtje of 2 via Mixxx draaien, toch?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:25 schreef chufi het volgende:
OK draaien is niet mn ding![]()
Af en toe wat muziekjes posten, daar hou ik het bij
Vele YTjes staan niet in de biblioquote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, en die kan je dan net zo goed een uurtje of 2 via Mixxx draaien, toch?
ik ga daar eens héél voorzichtig over nadenkenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Waarom niet?
Je hebt een pc/laptop en Mixxx is gratis te downloaden, een muziekbibliotheek heb je neem ik aan, dus je kan los
OK, geen Spaanse flamenco dus voorlopig...quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:25 schreef chufi het volgende:
OK draaien is niet mn ding![]()
Af en toe wat muziekjes posten, daar hou ik het bij
Ja, dat lijkt me een heel goed plan...quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:29 schreef sacha het volgende:
[..]
ik ga daar eens héél voorzichtig over nadenken
Die kan je er wel inzetten, met een pc/laptop is dat een eitje.quote:
Tong al gefeliciteerd, hij heeft wel woord gehoudenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:29 schreef sacha het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:29 schreef sacha het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dees kan dat ook wel...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met d'r natte T...
eerst wat leuks bedenkenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Tong al gefeliciteerd, hij heeft wel woord gehouden
we troffen vrijdag in een vloerenzaak een verkoper met zo'n natte T dat Symph het al bijna overnam, het was zo grappig, we moesten elkaar ook echt niet aankijkenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dees kan dat ook wel...
Met d'r natte T...
Ik hoorde gisteravond ook hier en daar een natte T...quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
we troffen vrijdag in een vloerenzaak een verkoper met zo'n natte T dat Symph het al bijna overnam, het was zo grappig, we moesten elkaar ook echt niet aankijken
nopequote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:02 schreef chufi het volgende:
Hebben alle vrouwen inmiddels hun bloemetje ontvangen?
ik kreeg met Valentijnsdag bloemen, ik geef er weinig om, maar dat was heel lief. En toen lag er daarna ook nog een roos op mijn kussenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:46 schreef chufi het volgende:
[..]
De dag is nog niet om... Geef hem nog even de tijd
Je hebt toch zoveel vazen.. Die moet je af en toe wel vullen met bloemen natuurlijkquote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik kreeg met Valentijnsdag bloemen, ik geef er weinig om, maar dat was heel lief. En toen lag er daarna ook nog een roos op mijn kussen
Dat pakken we veel groter aan:quote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:02 schreef chufi het volgende:
NOU NOU, wat een verwennerijquote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat pakken we veel groter aan:
[ afbeelding ]
Waarom zou dat vandaag moeten?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:02 schreef chufi het volgende:
Je kunt ook gewoon zonder praten draaien, doen PP, Mad en Mo ook.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:40 schreef FANN het volgende:
Ik moest effe teruglezen... nou dat draaien op de radio weet ik niet hoor, moet ik ook
ven over nadenken, ziet er nogal ingewikkeld uit ook![]()
http://www.mixxx.org/
en een lossi microfoon heb ik ook niet trouwens....
Ik ben er ook bang voorquote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon zonder praten draaien, doen PP, Mad en Mo ook.
Misschien wel verstandiger, jou kennende, wordt er dan meer gepraat dan gedraaid
als ik het goed begrijp zitten wij hier strakkies met zijn tweetjesquote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon zonder praten draaien, doen PP, Mad en Mo ook.
Misschien wel verstandiger, jou kennende, wordt er dan meer gepraat dan gedraaid
Gezelligquote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:44 schreef FANN het volgende:
[..]
als ik het goed begrijp zitten wij hier strakkies met zijn tweetjes
We zien het welquote:
’quote:Bij Sylviane Boulesteix, één van de slachtoffers, trok Van N., zonder waarschuwing vooraf, in één keer acht tanden. Op het bloedende tandvlees probeerde hij daarna een brug aan te brengen. De Française zegt dat het bloed er 'drie uur lang aan één stuk door uitgutste'. De dagen erna wilde de Nederlander haar geen pijnstillers voorschrijven. Haar mond raakte onherstelbaar beschadigd. Als gevolg daarvan kampt ze met een trauma.
’Met de kiezen was niets mis
Ja er lopen gekken rond, net als die vorige van Moquote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:49 schreef FANN het volgende:
[..]
We zien het wel![]()
Ik ben blij dat ik al naar de tandarts ben geweest![]()
NWS / Horrortandarts trok in één keer acht tanden
[..]
’
eg nie?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Wist geen eens dat de FoK! Daily bestond
ik heb ze allemaal nog!quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar wel eens wat langs zien komen....
dat heb ik gemist danquote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja er lopen gekken rond, net als die vorige van Mo
serieus?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij heeft het nu inmiddels al 2 keer verteld
Johquote:
Sorryquote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:29 schreef MadMaster het volgende:
Ik hoop dat de dames hier straks om 8 uur ook even intunen bij Radio 49, al was het alleen maar voor het begin met een very special and well known guest...
*rennen & vliegen gaat*quote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:29 schreef MadMaster het volgende:
Ik hoop dat de dames hier straks om 8 uur ook even intunen bij Radio 49, al was het alleen maar voor het begin met een very special and well known guest...
Kopje thee erbijquote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik geloof het wel.. Ik ga geen 2 uur luisteren om je stem te moeten horen.. Dan bel ik wel
Gaat alleen maar over vrouwen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Kom dan effe luisteren![]()
is écht lekkere muziek Chuf
oké Chufquote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Gaat alleen maar over vrouwen.
En wat ik al eerder zei.. Er staat iets anders op het programma hier
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Gaat alleen maar over vrouwen.
En wat ik al eerder zei.. Er staat iets anders op het programma hier
ah..........quote:
Niets voor mij ...quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:25 schreef FANN het volgende:
[..]
ah..........
ik was aan het zappen en dacht even dat Leandra al ging stoppenmaar ze zoekt een
collega![]()
NWS / Moderator voor NWS gezocht
ik kijk soms even ... maar ik word daar een beetje moe altijdquote:
Als je FoK moe bent moet je zeker niet gaan modden volgens mijquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:29 schreef FANN het volgende:
[..]
ik kijk soms even ... maar ik word daar een beetje moe altijd![]()
heb ik tegenwoordig wel vaker ook in R&P eigenlijk overal een beetje, misschien een beetje
Fokmoe soms, gaat wel weer over of niet dat weet ik niet
Nee, lijkt me geen goed ideequote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je FoK moe bent moet je zeker niet gaan modden volgens mij
Ik ook nietquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, lijkt me geen goed idee![]()
maar ik zou sowieso nooit Mod willen zijn
Ja dank je...quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah, we zien het wel, genoeg gezaptTruste voor straks Chuf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |