Ik heb er ook niet echt ervaring mee, beetje zelf proberen te klooien maar da's ook niet allesquote:Op maandag 7 maart 2016 19:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb geen haast hoor, maar heb er geen ervaring mee
Soms is het niet andersquote:Op maandag 7 maart 2016 19:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb er ook niet echt ervaring mee, beetje zelf proberen te klooien maar da's ook niet alles
dat zijn mijn tieten nietquote:Op maandag 7 maart 2016 22:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Sas! Je nieuwe Ava![]()
[ afbeelding ]
gemaakt door Tot![]()
ONZ / [PAINT] Danny zegt sorry #2
Ik kijk blijquote:Op maandag 7 maart 2016 23:01 schreef FANN het volgende:
Alleen moet je dan een beetje blijer kijken Chuf
das ne goeienquote:
Weet mevrouw MadMaster dat ook?quote:
Uh, eigenlijk niet, denk ikquote:Op dinsdag 8 maart 2016 00:29 schreef sacha het volgende:
[..]
ehm...
dat weet ik niet, maakt het wat uit?
Maar komt dan eerdaags MM tussen je borsten vandaan omhoog met zijn bolhoed?quote:
danny!quote:Op dinsdag 8 maart 2016 00:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar komt dan eerdaags MM tussen je borsten vandaan omhoog met zijn bolhoed?
Ow, ja, die heb ik gezienquote:
Ze worden allemaal corrupt die blauwen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 00:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, ja, die heb ik gezien
Jij gaat meteen hogerop
Ik dacht dat dat een voorwaarde was voor je blauw mocht worden hierquote:Op dinsdag 8 maart 2016 00:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ze worden allemaal corrupt die blauwen.
laster! TR gemachtquote:Op dinsdag 8 maart 2016 00:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ze worden allemaal corrupt die blauwen.
Hopelijk kokosnoten zit meer eetbaars aan dan aan andere noten hoorquote:
Je moet ze alleen niet op je hoofd krijgen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 00:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hopelijk kokosnoten zit meer eetbaars aan dan aan andere noten hoor
Sas gaat toch niet met noten gooien?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 00:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je moet ze alleen niet op je hoofd krijgen.
als het nodig is gooi ik met allesquote:Op dinsdag 8 maart 2016 00:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Sas gaat toch niet met noten gooien?
Ben ik blij dat ik klein, licht en snel benquote:
Hmmmm, lekker blokje kaasquote:
aardbezienthee?quote:
Ik zocht op tita tovenaar *poef*quote:
ergens vorig jaar nog een paar afleveringen teruggekeken.quote:
Staan ze online dan?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 01:06 schreef drakin het volgende:
[..]
ergens vorig jaar nog een paar afleveringen teruggekeken.
gedownload en er is vast nog wel iets op YouTube.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 01:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Staan ze online dan?
Heb ze echt sinds mijn kinderjaren niet meer gezien.
Ah, ga ik eens even snorrenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 01:09 schreef drakin het volgende:
[..]
gedownload en er is vast nog wel iets op YouTube.
Was niet veel omdat er ook iets van de Efteling tegenwoordig is.
Die heb ik nooit gezien, was weer flink voor mijn tijd.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 01:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah, ga ik eens even snorren
Heb laatst wel weer beide seizoenen Catweazle gekeken. Bagger kwaliteit wel, oude VHS-banden opgenomen van TV einde jaren '80 toen ze weer eens werden uitgezonden.
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 01:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah, ga ik eens even snorren
Heb laatst wel weer beide seizoenen Catweazle gekeken. Bagger kwaliteit wel, oude VHS-banden opgenomen van TV einde jaren '80 toen ze weer eens werden uitgezonden.
Was ook net voor mijn tijd, maar toen ik 3 was of zo, hadden we een schilder in huis die Catweazle genoemd werd. Daarom vond ik het wel leuk om de serie te kunnen zien toen die eind '80s in de rebound ging (en ik ze tot mijn verbazing nog steeds op VHS had).quote:Op dinsdag 8 maart 2016 01:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Die heb ik nooit gezien, was weer flink voor mijn tijd.
Geen elektrikeryquote:
Maar Pipo was ook voor mijn tijd, die werd dan weer elke zoveel jaar herhaald. Waarom hebben ze dat dan niet met catweazle gedaanquote:Op dinsdag 8 maart 2016 01:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Was ook net voor mijn tijd, maar toen ik 3 was of zo, hadden we een schilder in huis die Catweazle genoemd werd. Daarom vond ik het wel leuk om de serie te kunnen zien toen die eind '80s in de rebound ging (en ik ze tot mijn verbazing nog steeds op VHS had).
Dat was te geniaal.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 01:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar Pipo was ook voor mijn tijd, die werd dan weer elke zoveel jaar herhaald. Waarom hebben ze dat dan niet met catweazle gedaan
Kroeg hier is nog naar de woonwagen genoemdquote:
Geen idee waarom ze Catweazle niet eerder herhaald hebben. Door de crisisjaren misschien in de '80s dat ze de oude series weer uitzonden?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 01:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar Pipo was ook voor mijn tijd, die werd dan weer elke zoveel jaar herhaald. Waarom hebben ze dat dan niet met catweazle gedaan
Barbapapa, barbamama, barbarelle, barbabientje, barbabob en nog een paarquote:
crisisjaren?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 01:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Geen idee waarom ze Catweazle niet eerder herhaald hebben. Door de crisisjaren misschien in de '80s dat ze de oude series weer uitzonden?
[..]
Barbapapa, barbamama, barbarelle, barbabientje, barbabob en nog een paar
Ik en lijk wel wat op malle Pietje.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 01:21 schreef drakin het volgende:
Iemand hier uit het Swiebertje tijdperk en hoe ga je daar nu mee om?
Mad, Piet, Mo, Sjoef, just me zeer zekerquote:Op dinsdag 8 maart 2016 01:21 schreef drakin het volgende:
Iemand hier uit het Swiebertje tijdperk en hoe ga je daar nu mee om?
Ik heb geen idee wie malle Pietje is.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 01:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik en lijk wel wat op malle Pietje.
Ik wel, maar ik denk dat MM net iets te jong was, die is nog 50-.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 01:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mad, Piet, Mo, Sjoef, just me zeer zeker
Ik kan mij alleen een paar 're-runs' begin '70 herinneren, en dan vooral doordat Saartje in de Sorba reclame stond
Zelfs de re runs waren er nog voor mijn tijd.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 01:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mad, Piet, Mo, Sjoef, just me zeer zeker
Ik kan mij alleen een paar 're-runs' begin '70 herinneren, en dan vooral doordat Saartje in de Sorba reclame stond
dan is hij wel van de re runs tijd.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 01:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik wel, maar ik denk dat MM net iets te jong was, die is nog 50-.
Links of rechts?quote:
MM als in MadM?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 01:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik wel, maar ik denk dat MM net iets te jong was, die is nog 50-.
Rechts is Swiebertjequote:Op dinsdag 8 maart 2016 01:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Links of rechts?
O rechts is Swiebertje?
Volgens mij schelen jullie niet zo heel veel....quote:Op dinsdag 8 maart 2016 01:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
MM als in MadM?
Dan moet hij de re-runs wel gezien hebben want hij is toch dacht ik echt wat ouder dan ik ben
Jaren, maanden, decenia?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 01:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Volgens mij schelen jullie niet zo heel veel....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |