Game on.quote:Beknopte samenvatting van de NWS-FAQ; Sinterklaas-versie
Generalisaties, discriminatie, stokpaardjes en platitudes hebben we hier allemaal al een keer of tweehonderdduizend gelezen.
Daarvoor moet je hier dus niet wezen.
'Moslims-christenen-joden zijn kut' en 'Obama moet dood' hebben in een discussie totaal geen toegevoegde waarde.
Zulke opmerkingen vallen hier niet in goede aarde.
Posts waar je wat meer je best op doet, zijn leuker om te maken en ook om te lezen.
Voor enge dingen als onderbouwingen hoef je echt niet te vrezen.
Kankerturken-Marokkanen-Joden-Amerikanen etc, etc kunnen je een ban opleveren.
Net als volken/groepen mensen als apen betitelen en daarover blijven doorzeveren.
Open je een topic en c/p je tekst van een andere site?
Dan ook een link naar de site waar je het vandaan hebt; dus bronvermelding, right?
En omdat we voor druk van de hoofdredactie zijn gezwicht:
GELIEVE 'TROUW' EN 'VOLKSKRANT' NIET TE QUOTEN IN JE BERICHT!
Users kunnen zo een artikel op waarde schatten en dat is belangrijk.
Ook krijgen we anders veel sneller klachten over plagiaat en gaan mensen over de zeik.
Met alleen een dump van een nieuwsbericht komen topics veel trager en moeilijker op gang.
Dat is voor heel wat NWS-usertjes en modjes nogal zuur en wrang.
Waar wil je naartoe met het topic? Dat kun je best makkelijk sturen.
Het maakt het ook leuker, zodat jouw verblijf in NWS ook langer zal duren.
Zie je een spannende tweet?
Aarzel dan niet
En zoek er een nieuwsberichtje bij
Dan zijn de modjes ook weer blij.
Want op Twitter wordt veel beweerd
Maar wie de waarheid niet eert
Kan beter gaan posten in ONZ
Daar krijgt men van paddy geen frons.
En zoals de FAQ zegt; schelden en bashen naar je medeuser vinden we niet tof.
Ook niet als je dat denkt te moeten doen in NWS-feedback, subtiel of grof.
De kans dat Yvonne je dan bant, neemt zienderogen toe
Ook krijg je van ons een pak slaag met de roe.
De Modpieten
Nah, er is verzocht tot on topic en daar is op gereageerd, dus laten we het maar zo houden en het niet weer uit de hand te laten lopen.quote:Op maandag 7 maart 2016 14:23 schreef StaceySinger het volgende:
mag de bezem hier doorheen ?
NWS / Koen Everink dood gevonden in woning Bilthoven
goeie actiequote:Op maandag 7 maart 2016 17:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, er is verzocht tot on topic en daar is op gereageerd, dus laten we het maar zo houden en het niet weer uit de hand te laten lopen.
Thnx.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:
NWS / Vrouw sterft in geblokkeerde lift
NWS / vrouw gedood door lift
Dubbel
Die bron was dezelfde als in het andere topic en ze hadden ook allebei weer dezelfde bron gebruikt, zoals in de sluitpost gezegd, een Zweeds/Estlandse anti-immigratie site.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:31 schreef Braindead2000 het volgende:
Van elke 2 topics die ik aanmaak worden er 3 gesloten.![]()
Die ene kan ik nog begrijpen maar deze....
NWS / Het nieuwe spannende Zweden.
Ik gebruikte die bron omdat dat de enige was die ik kon vinden in het Nederlands. Er zijn zat andere bronnen te vinden in het Engels en Zweeds (waarvan alle grote Zweedse kranten en tijdschriften ook nog eens censuur toepassen). Moet ik dan gaan wachten tot Geenstijl er een artikel aan wijdt voordat ik het hier kan plaatsen?
We zitten hier in NWS, als je werkelijk geen andere bron kunt vinden dan websites van dat kaliber dan moet je je misschien eens afvragen of het werkelijk nieuws betreft.quote:We gaan hier niet een of ander blog als bron gebruiken die op haar beurt weer een Zweedse/Estlantdse anti-immigratiebeleid website als bron gebruikt.
Ha ha ha.quote:Op woensdag 9 maart 2016 10:29 schreef sp3c het volgende:
iig meer dan een filmpje en een godwin in de TT
ha ha haquote:
Reactie op een verwijderde post was dat.quote:Op woensdag 9 maart 2016 15:36 schreef Ryan3 het volgende:
Er wordt druk gemod in dat topic over die onthoofdiër zeg. Ook een interessante cultuur historische bijdrage van mij weg.?
Mijn posts zijn ook weg, doe ik moeilijk?quote:Op woensdag 9 maart 2016 15:36 schreef Ryan3 het volgende:
Er wordt druk gemod in dat topic over die onthoofdiër zeg. Ook een interessante cultuur historische bijdrage van mij weg.?
Okee, zonde dan. op zich interessant om te achterhalen waar dat opmerkelijke fenomeen vandaan komt, toch?quote:Op woensdag 9 maart 2016 15:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Reactie op een verwijderde post was dat.
Zeker, ik denk dat je echt een interessant onderwerp te pakken hebt voor C&H.quote:Op woensdag 9 maart 2016 15:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Okee, zonde dan. op zich interessant om te achterhalen waar dat opmerkelijke fenomeen vandaan komt, toch?
Sinds het bestaan van de mensheid worden hoofden al afgehakt, al dan niet uit wraak.quote:Op woensdag 9 maart 2016 15:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Okee, zonde dan. op zich interessant om te achterhalen waar dat opmerkelijke fenomeen vandaan komt, toch?
Als niemand weet hoe het is gebeurd is het ook niet nodig om de hele 'Marokkanencultuur' te gaan analyseren.quote:Op woensdag 9 maart 2016 15:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zouden chimpansees het ook doen? Vaak een interessant referentiepunt.quote:Op woensdag 9 maart 2016 15:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Sinds het bestaan van de mensheid worden hoofden al afgehakt, al dan niet uit wraak.
Mag iemand anders doen dan.quote:Op woensdag 9 maart 2016 15:42 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Zeker, ik denk dat je echt een interessant onderwerp te pakken hebt voor C&H.
Als ik jou was zou ik daar zeker even mee aan de slag gaan.
Klopt wrs, maar tegenwoordig is er toch wel weer sprake van een come back, nadat deze gewoonte redelijk in onbruik was vervallen, volgens mij.quote:Op woensdag 9 maart 2016 15:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Sinds het bestaan van de mensheid worden hoofden al afgehakt, al dan niet uit wraak.
Neuh, o.a. in Zuid Amerika is het aan de orde van de dag.quote:Op woensdag 9 maart 2016 15:44 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mag iemand anders doen dan..
[..]
Klopt wrs, maar tegenwoordig is er toch wel weer sprake van een come back, nadat deze gewoonte redelijk in onbruik was vervallen, volgens mij.
Nee, er zijn ook dwarsverbanden naar andere culturen en andere periodes in de geschiedenis.quote:Op woensdag 9 maart 2016 15:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als niemand weet hoe het is gebeurd is het ook niet nodig om de hele 'Marokkanencultuur' te gaan analyseren.
Ook maar recent, volgens mij. Hoorde je 5 jaar geleden ook niets over.quote:Op woensdag 9 maart 2016 15:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Neuh, o.a. in Zuid Amerika is het aan de orde van de dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |