Ook voor Trump!quote:Op woensdag 9 maart 2016 09:12 schreef Eufonie het volgende:
Hillary doet ook stiekem mee![]()
[ afbeelding ]
En Sanders:
[ afbeelding ]
Ik hoop zelfs dat ie wint. Hoop ook dat Geert Wilders president wordt.quote:Op woensdag 9 maart 2016 09:13 schreef BertV het volgende:
Stiekem ben ik wel benieuwd wat Trump allemaal gaat veroorzaken, als een soort ramptoerist.
Als die andere mannen hierboven gaan winnen gaat er niks veranderen.
Trump zei dus:quote:
Tsja, dan vraag je ook wel om dergelijke associaties.quote:“I’ve never done this before. Can I have a pledge? A swearing? Raise your right hand.”
Trump des willens.quote:
je ziet wat je wil zien.Mogen we straks niet meer praten omdat Hitler dat ook deed?quote:Op woensdag 9 maart 2016 09:15 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Trump zei dus:
[..]
Tsja, dan vraag je ook wel om dergelijke associaties.
Mijn godquote:Op woensdag 9 maart 2016 09:32 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
je ziet wat je wil zien.Mogen we straks niet meer praten omdat Hitler dat ook deed?
te strekken. u-huhquote:Op woensdag 9 maart 2016 09:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn god
Een rechtse politicus roept op om de rechter arm te strekken. Dan is ie of naief en extreem dom, of extreem rechts.
Welcome the new president of te USA.
Zeker. Fascinerend.quote:
Raise =/= stretchquote:Op woensdag 9 maart 2016 09:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn god
Een rechtse politicus roept op om de rechter arm te strekken. Dan is ie of naief en extreem dom, of extreem rechts.
Welcome the new president of te USA.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |