Moet een vreselijke dood zijn. Hoelang zou deze vrouw hebben overleefd zonder eten en drinken?quote:Een 43-jarige vrouw is door grove nalatigheid om het leven gekomen in Xi’an, een stad in het noordwesten van China. Techniekers kwamen een vastgelopen lift controleren in haar gebouw, maar checkten niet of er iemand opgesloten zat. Pas 30 dagen kwamen ze terug om de lift te herstellen en vonden ze haar lichaam.
Op 30 januari waren twee techniekers opgeroepen om een storing te controleren in de liften van een appartementsgebouw in Xi’an, in de provincie Shaani. Een lift was vast komen te zitten tussen de tiende en de elfde verdieping van het gebouw. Maar de twee namen niet echt de moeite om te controleren of er iemand in de lift opgesloten was. Ze riepen even en sloten daarna de elektriciteit af, schrijft de Chinese krant Beijing Youth Daily.
Daarna vertrokken ze om het Chinese nieuwjaar te vieren. Pas dertig dagen later kwamen ze opnieuw terug om het defect aan de lift te herstellen en ontdekten ze het lichaam van de vrouw. Ze stierf van honger in de lift.
Het gaat om een 43-jarige vrouw die alleen in een appartement in het gebouw woonde. De politie sluit kwaad opzet uit, maar spreekt wel van zware nalatigheid.
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20160306_02167620
Het staat er gewoon.quote:Op maandag 7 maart 2016 01:29 schreef berko13 het volgende:
[..]
Moet een vreselijke dood zijn. Hoelang zou deze vrouw hebben overleefd zonder eten en drinken?
Hmm, grofweg een week en dan ben ik nog positief. Eten is niet zo snel een probleem maar langer dan 3 dagen zonder water wel.quote:Op maandag 7 maart 2016 01:29 schreef berko13 het volgende:
[..]
Moet een vreselijke dood zijn. Hoelang zou deze vrouw hebben overleefd zonder eten en drinken?
En ze stierf waarschijnlijk eerder. Wel vreemd.quote:Op maandag 7 maart 2016 01:34 schreef berko13 het volgende:
[..]
Er staat alleen dat ze na 30 dagen gevonden werd.
3 minuten zonder lucht, 3 dagen zonder water en 3 weken zonder voedsel. Tenminste, dat is de theorie, en gelijk ook het uiterste punt (gemiddeld genomen). Het is al moeilijk op één dag zonder water. Ik gok dat de vrouw in kwestie na anderhalve week is overleden.quote:Op maandag 7 maart 2016 01:29 schreef berko13 het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. Het zit daar tussenin. Het verhaal is vreemd.quote:Op maandag 7 maart 2016 01:41 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Nee, het is niet te zeggen wanneer ze precies overleed.
Ze zal wel een paar dagen daarna overleden zijn. Zonder drinken haal je het max 3 dagen uit.quote:Op maandag 7 maart 2016 01:42 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. Het zit daar tussenin. Het verhaal is vreemd.
Naar als het waar is. Waar staat een lift 30 dagen stil?quote:Op maandag 7 maart 2016 01:44 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Ze zal wel een paar dagen daarna overleden zijn. Zonder drinken haal je het max 3 dagen uit.
Ja China hequote:Op maandag 7 maart 2016 01:45 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Naar als het waar is. Waar staat een lift 30 dagen stil?
Als ze haar eigen pis heeft gedronken dan waarschijnlijk meer. Vrouwen hebben het ongeluk dat ze geen zaad hebben dat ze kunnen consumeren.quote:Op maandag 7 maart 2016 01:35 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
3 minuten zonder lucht, 3 dagen zonder water en 3 weken zonder voedsel. Tenminste, dat is de theorie, en gelijk ook het uiterste punt (gemiddeld genomen). Het is al moeilijk op één dag zonder water. Ik gok dat de vrouw in kwestie na anderhalve week is overleden.
Wel als je je eigen pis drinkt.quote:Op maandag 7 maart 2016 01:44 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Ze zal wel een paar dagen daarna overleden zijn. Zonder drinken haal je het max 3 dagen uit.
Dat was ook wat bij mij direct opkwam.quote:Op maandag 7 maart 2016 01:55 schreef Atak het volgende:
[..]
Als ze haar eigen pis heeft gedronken dan waarschijnlijk meer. Vrouwen hebben het ongeluk dat ze geen zaad hebben dat ze kunnen consumeren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |