Rubio wint met ongeveer 70%quote:
Ik zie niet in waarom dat zou moeten impliceren dat de VS 'fucked' is.quote:Op zondag 6 maart 2016 22:30 schreef Voice_of_Liberty het volgende:
Het wordt nu inderdaad erg spannend. Iets zegt mij dat dit waarschijnlijk Trump vs Hillary gaat worden.
A.k.a: The US is fucked
Fucked? Alleen maar beter juist.quote:Op zondag 6 maart 2016 22:30 schreef Voice_of_Liberty het volgende:
Het wordt nu inderdaad erg spannend. Iets zegt mij dat dit waarschijnlijk Trump vs Hillary gaat worden.
A.k.a: The US is fucked
Ik denk toch dat we na 15 maart al wel een redelijk beeld hebben. Zeker bij de Democraten. Bij de Republikeinen weten we dan ook wel redelijk of we op een overwinning van Trump of een brokered convention afstevenen.quote:Op zondag 6 maart 2016 23:27 schreef Nintex het volgende:
Ontknoping? Dat gaat nog wel even duren voor we een ontknoping krijgen. Trump lijkt Rubio uit het veld te hebben geslagen, maar Cruz scoorde nog behoorlijk goed. Als Trump Ohio en of Florida verliest dan ligt de race nog steeds open. Er zijn ook nog een paar andere staten die de andere kant op kunnen.
Sanders deed het dit weekend ook iets beter dan de polls lieten zien.
Op dinsdag wordt het voor de democraten ook al duidelijk met de verkiezingen in Michigan. Als Clinton daar wint, is het helemaal overquote:Op zondag 6 maart 2016 23:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik denk toch dat we na 15 maart al wel een redelijk beeld hebben. Zeker bij de Democraten. Bij de Republikeinen weten we dan ook wel redelijk of we op een overwinning van Trump of een brokered convention afstevenen.
Dat ligt aan de grootte van de winst.quote:Op zondag 6 maart 2016 23:47 schreef L3gend het volgende:
[..]
Op dinsdag wordt het voor de democraten ook al duidelijk met de verkiezingen in Michigan. Als Clinton daar wint, is het helemaal over
Mensen die de parallel tussen Reagan en Trump willen trekken snappen er dan ook erg weinig van.quote:Op zondag 6 maart 2016 23:19 schreef Hexagon het volgende:
Toch geinig om dan eens een oud debat op youtube op te zoeken naast het gescheld van Trump, Rubio en Cruz. Het is nooit mijn partij geweest maar het ging nog ergens over.
Daar zullend de oudere republikeinen met weemoed naar terug kijken Hoe ernstig kan je partij de weg kwijtraken.
Het is gewoon wachten op de eerste WTA staten. Daar komen echte verschillen of inhaalraces.quote:Op maandag 7 maart 2016 00:09 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En opeens staat Trump eigenlijk maar 87 delegates meer voor ...
8 maart:quote:Op maandag 7 maart 2016 00:09 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En opeens staat Trump eigenlijk maar 87 delegates meer voor ...
In michigan en mississipi geloof ik rond de 20 voor zelfs.... en zijn tenminste niet zon gekke caucus. Florido oo zwaar voor ohio wordt strijden met Kasich. NC en illinois weet ik nietquote:Op maandag 7 maart 2016 00:20 schreef zG. het volgende:
[..]
8 maart:
Trump is volgens de polls leading in Michigan (59) en Mississippi (40).
15 maart:
Trump is volgens polls leading in North Carolina (72), Illinois (69), Ohio (66) en Florida (99).
Meerdere staten zijn winners-takes-all.
De vraag zal in veel van die staten vooral zijn of er sprake gaat zijn van tactisch stemmen. In veel van de 15 maart staten is het bovendien zo dat nu Rubio nog strijd met Trump om de overwinning in de forecasts, maar die heeft dit weekend wellicht toch wel een tikje gekregen.quote:Op maandag 7 maart 2016 00:20 schreef zG. het volgende:
[..]
8 maart:
Trump is volgens de polls leading in Michigan (59) en Mississippi (40).
15 maart:
Trump is volgens polls leading in North Carolina (72), Illinois (69), Ohio (66) en Florida (99).
Meerdere staten zijn winners-takes-all.
Zou Rubio na 15 maart nog in de strijd blijven als hij in Florida verliest?quote:Op maandag 7 maart 2016 00:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
De vraag zal in veel van die staten vooral zijn of er sprake gaat zijn van tactisch stemmen. In veel van de 15 maart staten is het bovendien zo dat nu Rubio nog strijd met Trump om de overwinning in de forecasts, maar die heeft dit weekend wellicht toch wel een tikje gekregen.
Alleen om op die convention aan te sturen lijkt me.quote:Op maandag 7 maart 2016 00:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zou Rubio na 15 maart nog in de strijd blijven als hij in Florida verliest?
Daar valt niet zo heel veel zinnigs over te zeggen vooralsnog.quote:Op maandag 7 maart 2016 00:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zou Rubio na 15 maart nog in de strijd blijven als hij in Florida verliest?
Ik heb 't idee dat geen van de huidige kandidaten op inhoud over kan gaan, zelfs al zouden ze het willen.quote:Op zondag 6 maart 2016 23:19 schreef Hexagon het volgende:
Toch geinig om dan eens een oud debat op youtube op te zoeken naast het gescheld van Trump, Rubio en Cruz. Het is nooit mijn partij geweest maar het ging nog ergens over.
Daar zullend de oudere republikeinen met weemoed naar terug kijken Hoe ernstig kan je partij de weg kwijtraken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |