SPOILER: Userfoto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
ik wel iigquote:Op zondag 6 maart 2016 21:08 schreef Le_Professeur het volgende:
is over 10 jaar de helft van de Nederlandse bevolking boven de 50?
hplc is gewoon te traagquote:
Is dat niet wat lang?quote:Op zondag 6 maart 2016 21:08 schreef MrBradge het volgende:
[..]
JA JE MOET NIET WELEENS LUISTEREN, JE MOET ALTIJD LUISTEREN
NINE INCH NAILS TOT IN JE KIST![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Beter toch.quote:
Nee toch? Dan blijf ik foreveralone want de andere helft wil mij nietquote:Op zondag 6 maart 2016 21:08 schreef Le_Professeur het volgende:
is over 10 jaar de helft van de Nederlandse bevolking boven de 50?
Aantal posts voor HPLCquote:
skies turned blackquote:Op zondag 6 maart 2016 21:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoe ouder hoe gekker toch
oh jee wat staat de wereld te wachten
Ook met remmen?quote:Op zondag 6 maart 2016 21:10 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Die wilde ik maken ja, maar ben elke keer te laat godnondeju
Tyfusquote:Op zondag 6 maart 2016 21:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
Aantal posts voor HPLC
Vandaag tot nu toe: 201
Deze maand tot nu toe: 1288
Dit jaar tot nu toe: 7223
Heb rustig aan gedaan
netjesquote:Op zondag 6 maart 2016 21:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
Aantal posts voor HPLC
Vandaag tot nu toe: 201
Deze maand tot nu toe: 1288
Dit jaar tot nu toe: 7223
Heb rustig aan gedaan
Dat blijf je sowieso, kijk maar naar je vriendschappen.quote:Op zondag 6 maart 2016 21:09 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee toch? Dan blijf ik foreveralone want de andere helft wil mij niet
quote:Op zondag 6 maart 2016 21:11 schreef Willoow het volgende:
Slaapzak doet me altijd denken aan Ed Gein.
Heeheeheeeeeeeeequote:Op zondag 6 maart 2016 21:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat blijf je sowieso, kijk maar naar je vriendschappen.
Gelukkig ligt jouw jaaraantal nog hoger, anders was ik gaan gillenquote:Op zondag 6 maart 2016 21:11 schreef deadprez het volgende:
Vandaag tot nu toe: 191
Deze maand tot nu toe: 1106
Dit jaar tot nu toe: 8745
Why not both?quote:
ja, ook een stuk hoger dan ik verwacht had eiglkquote:Op zondag 6 maart 2016 21:12 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gelukkig ligt jouw jaaraantal nog hoger, anders was ik gaan gillen
Hoef je niks te doen verder?quote:Op zondag 6 maart 2016 21:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ziek jaHopelijk krijg ik een muisarm
Je probeert met maand- en jaarcijfers je kansloosheid een beetje te verbloemen zie ik. Wat heb je afgelopen week gepost?quote:Op zondag 6 maart 2016 21:12 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gelukkig ligt jouw jaaraantal nog hoger, anders was ik gaan gillen
Hij juist niet, die gast heeft echt een magische knapzak vol met vrienden volgens mijquote:Op zondag 6 maart 2016 21:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat blijf je sowieso, kijk maar naar je vriendschappen.
welk filmpje?quote:Op zondag 6 maart 2016 21:12 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Waar staat dat filmpje van haar eigenlijk? #DTV
zou je voor mij ook willen kijken? of linkje willen geven?quote:Op zondag 6 maart 2016 21:11 schreef deadprez het volgende:
Werk gewoon 40 uur per weekquote:
Word je ook altijd opgewonden van mensen opensnijden en organen eruit halen?quote:Op zondag 6 maart 2016 21:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ben mijn weg nog aan het vinden idd
http://arcee862.com/vandaag.php?user=hetzalallemaalwelquote:Op zondag 6 maart 2016 21:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zou je voor mij ook willen kijken? of linkje willen geven?
bvd
quote:Op zondag 6 maart 2016 21:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
nee sorry beetje hard, maar moest hem ff inkoppen snapje
Owh.. ripquote:Op zondag 6 maart 2016 21:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
Werk gewoon 40 uur per weekDoe ook gewoon aan sport enzo
Komt allemaal omdat ik nu op mezelf woon
quote:Op zondag 6 maart 2016 21:13 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Hij juist niet, die gast heeft echt een magische knapzak vol met vrienden volgens mij
Alleen maar inhoudelijke postsquote:Op zondag 6 maart 2016 21:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je probeert met maand- en jaarcijfers je kansloosheid een beetje te verbloemen zie ik. Wat heb je afgelopen week gepost?
ik miste je al maat, wou je dm sturen maar heb dm banquote:Op zondag 6 maart 2016 21:14 schreef KREEFTx het volgende:
Konden jullie me niet even laten weten dat de chilling hier voortgezet werd
bij leven wel, daarna is de lol eraf en maak ik er een jas vanquote:Op zondag 6 maart 2016 21:14 schreef Willoow het volgende:
[..]
Word je ook altijd opgewonden van mensen opensnijden en organen eruit halen?
ik verdubbel vandaag mijn maandbijdrage evenquote:Op zondag 6 maart 2016 21:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
http://arcee862.com/vandaag.php?user=hetzalallemaalwel
Van die 40 uur FOK je er ook nog 30? Sporten, jij? lol, dat doen programmeurs toch niet?quote:Op zondag 6 maart 2016 21:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
Werk gewoon 40 uur per weekDoe ook gewoon aan sport enzo
Komt allemaal omdat ik nu op mezelf woon
Je verdiensten met kontje verkopenquote:Op zondag 6 maart 2016 21:11 schreef deadprez het volgende:
nee dat levert helaas maar een donnie op per dagquote:
ok hansquote:Op zondag 6 maart 2016 21:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Van die 40 uur FOK je er ook nog 30? Sporten, jij? lol, dat doen programmeurs toch niet?
hij ziet er vanaf rugzijde sowieso beter uitquote:Op zondag 6 maart 2016 21:17 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon een verdomd lekker kontje
Dat gegil doet het hem.quote:Op zondag 6 maart 2016 21:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
bij leven wel, daarna is de lol eraf en maak ik er een jas van
Aantal posts voor Le_Professeurquote:Op zondag 6 maart 2016 21:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
je moet geen kennissen willen dwingen en ze dan vrienden noemen.
Echt, waarom?quote:Op zondag 6 maart 2016 21:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
VK heeft verlengde ban... tot de 18e
Hermann's schuld?quote:Op zondag 6 maart 2016 21:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
die kale knikker van jou ziet er van geen enkele kant goed uitquote:Op zondag 6 maart 2016 21:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hij ziet er vanaf rugzijde sowieso beter uit
Zal ook wel een programmeur zijnquote:Op zondag 6 maart 2016 21:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Aantal posts voor Le_Professeur
Vandaag tot nu toe: 54
Deze maand tot nu toe: 379
Dit jaar tot nu toe: 3325
zoveel kutposts dit jaar al...tering hee..
terecht, vind zijn bijdrages sowieso geringquote:Op zondag 6 maart 2016 21:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
jeetje moet dat nou zo zeg jemigquote:Op zondag 6 maart 2016 21:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
die kale knikker van jou ziet er van geen enkele kant goed uit
gvdquote:Op zondag 6 maart 2016 21:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
fijne avond nog mattiquote:
quote:Op zondag 6 maart 2016 21:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
ja dat doet ie soms idd, werkt meestal na een kwartier ofzo weer gewoonquote:Op zondag 6 maart 2016 21:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Deze functie is niet beschikbaar voor deze user (pm/dm Arcee even).
wow
TR! Verkapt brummetje belachelijk maken.quote:Op zondag 6 maart 2016 21:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
die kale knikker van jou ziet er van geen enkele kant goed uit
miss post je dan teveel ofzo raakt ie oververhitquote:Op zondag 6 maart 2016 21:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja dat doet ie soms idd, werkt meestal na een kwartier ofzo weer gewoon
quote:Op zondag 6 maart 2016 21:21 schreef MrBradge het volgende:
[..]
TR! Verkapt brummetje belachelijk maken.
wellichtquote:Op zondag 6 maart 2016 21:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
miss post je dan teveel ofzo raakt ie oververhit
Heeft met fobo te maken.quote:Op zondag 6 maart 2016 21:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja dat doet ie soms idd, werkt meestal na een kwartier ofzo weer gewoon
Dwing nooit iemand. Zeker na dat gezeik van afgelopen week vind ik het wel best.quote:Op zondag 6 maart 2016 21:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
je moet geen kennissen willen dwingen en ze dan vrienden noemen.
ik heb ook geen foboquote:Op zondag 6 maart 2016 21:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heeft met fobo te maken.
Die heeft vk niet, dus daarom werkt het niet.
Ook moet in je fobo het aantal forumposts staan, anders werkt het ook neit en kan 0. niet komen gluren hoeveel posts je hebt
quote:Op zondag 6 maart 2016 21:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heeft met fobo te maken.
Ook moet in je fobo het aantal forumposts staan, anders werkt het ook neit en kan 0. niet komen gluren hoeveel posts je hebt
is jouw fobo beetje spannend?quote:Op zondag 6 maart 2016 21:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heeft met fobo te maken.
shit die had je ook nogquote:Op zondag 6 maart 2016 21:21 schreef MrBradge het volgende:
[..]
TR! Verkapt brummetje belachelijk maken.
weet het niet zeker, maar er staat bij mijn posts tussen de quote-knopjes en shit iig geen linkje naar foboquote:
wel gek dat ze allemaal in één sc samen komen eigenlijkquote:Op zondag 6 maart 2016 21:22 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
shit die had je ook nogFOK! zit echt vol patiënten
nee heb je nietquote:Op zondag 6 maart 2016 21:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
weet het niet zeker, maar er staat bij mijn posts tussen de quote-knopjes en shit iig geen linkje naar fobo
dus hplc zit weer eens onzin te lullenquote:
Fotoboek van Userquote:Op zondag 6 maart 2016 21:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
weet het niet zeker, maar er staat bij mijn posts tussen de quote-knopjes en shit iig geen linkje naar fobo
Sowiesoquote:Op zondag 6 maart 2016 21:22 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
shit die had je ook nogFOK! zit echt vol patiënten
ohquote:Op zondag 6 maart 2016 21:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
Fotoboek van User
Je hebt wel fobo, en dat kan je uitzetten. En bij jou kan je inderdaad forumpostaantal zien. Al zou je dat uitschakelen werkt Arcee's site niet meer
haha jij bent brummetje haar drogerquote:Op zondag 6 maart 2016 21:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
Fotoboek van User
Je hebt wel fobo, en dat kan je uitzetten. En bij jou kan je inderdaad forumpostaantal zien. Al zou je dat uitschakelen werkt Arcee's site niet meer
ik zei al sorryquote:
haha echt hequote:Op zondag 6 maart 2016 21:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
dus hplc zit weer eens onzin te lullen
tievusdom
Daarvoor heb je toch ook je arm?quote:Op zondag 6 maart 2016 21:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wel gaaf Rockerskapsel, kan je alleen geen windmill mee doen
windmill met je arm? eh okquote:Op zondag 6 maart 2016 21:25 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Daarvoor heb je toch ook je arm?
[ afbeelding ]
Nog steeds een schijnheilige deze man. Jij post toch ook foto's? Weet je nog met die kassa dame?quote:Op zondag 6 maart 2016 21:25 schreef MrBradge het volgende:
[..]
TR gemacht. Flikker op met mijn foto's.
Als ik dat zelf post is't een ander verhaal, maar dat hoeven andere users niet voor mij te doen, dank.
jij heet hans tochquote:Op zondag 6 maart 2016 21:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
ik snap deze niet
maar ik lach toch maar mee haha
Dat is ondertussen al zeker, 4? Jaar geleden.quote:Op zondag 6 maart 2016 21:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nog steeds een schijnheilige deze man. Jij post toch ook foto's? Weet je nog met die kassa dame?
hoe andersquote:
dat heet toch gewoon headbangenquote:
I heard it through the grapevinequote:Op zondag 6 maart 2016 21:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
dit heeft heel veel views en marvin gaye als naam dus dit moet wel goed zijn
hoop dat je van de trap flikkertquote:Op zondag 6 maart 2016 21:30 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Weten we niet, waarom vraag je dit op een zondag?!
Nee, ik kijk nooit naar wielrennen eigenlijk, kijk sowieso nooit TVquote:Op zondag 6 maart 2016 21:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Pim Ligthart
Kijk je ook wielrennen, bradster?
nou nou nou nou nou nou nou nou TR GEMACHT!quote:Op zondag 6 maart 2016 21:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hoop dat je van de trap flikkert
Mooi, kan hoink hem vervangen.quote:Op zondag 6 maart 2016 21:32 schreef MrBradge het volgende:
Giel Beelen 'gaat iets anders doen'
GODSGESCHENK!!
mensen die tr'en zijn echt kneusjes trouwensquote:Op zondag 6 maart 2016 21:31 schreef MrBradge het volgende:
[..]
nou nou nou nou nou nou nou nou TR GEMACHT!
ben je wel summerfit?quote:Op zondag 6 maart 2016 21:34 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil zo graag zomer. Op een kleedje bij het water liggen, BBQ aan
tr gemacht!quote:Op zondag 6 maart 2016 21:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
mensen die tr'en zijn echt kneusjes trouwens
Sowieso! Ook lekker cruisen, raampje open lekker naar Zandvoort of iets dergelijks. Plastic BBQ mee en gaanquote:Op zondag 6 maart 2016 21:34 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil zo graag zomer. Op een kleedje bij het water liggen, BBQ aan
quote:
Plastic BBQ?quote:Op zondag 6 maart 2016 21:36 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Sowieso! Ook lekker cruisen, raampje open lekker naar Zandvoort of iets dergelijks. Plastic BBQ mee en gaan
Ahahaha rond is ook een lijn ahahahaquote:
nou, ben ik blij dat het nog geen zomer is en je nog even snel naar de sportschool kan om die overtollige pondjes te lozenquote:
zou je etenquote:
ik vond dit grappigquote:Op zondag 6 maart 2016 21:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ahahaha rond is ook een lijn ahahaha
wel netjes opruimen als je klaar bent hèquote:Op zondag 6 maart 2016 21:37 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja zo`n wegwerp dingOh nvm, dat is niet van plastic.. Jezus ik moet echt leren nadenken
![]()
quote:Op zondag 6 maart 2016 21:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
wel netjes opruimen als je klaar bent hè
Sowieso is Het begin van Januari geen goede tijd om naar de sportschool te gaan omdat iedereen opeens goede voornemens heeft.quote:Op zondag 6 maart 2016 21:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nou, ben ik blij dat het nog geen zomer is en je nog even snel naar de sportschool kan om die overtollige pondjes te lozen
Laatst hadden we het al over piquote:Op zondag 6 maart 2016 21:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ahahaha rond is ook een lijn ahahaha
Ripquote:
nee man, gooi ik in het water daar. fuck het milieuquote:Op zondag 6 maart 2016 21:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
abs creëren is niet zo moeilijk, gewoon afvallenquote:Op zondag 6 maart 2016 21:39 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Sowieso is Het begin van Januari geen goede tijd om naar de sportschool te gaan omdat iedereen opeens goede voornemens heeft.
En begin van de zomer ook niet, omdat iedereen dan wel in 2 weken snel denkt abs te creëren en fit te worden____!
Dus daarom ga je het hele jaar niet?quote:Op zondag 6 maart 2016 21:39 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Sowieso is Het begin van Januari geen goede tijd om naar de sportschool te gaan omdat iedereen opeens goede voornemens heeft.
En begin van de zomer ook niet, omdat iedereen dan wel in 2 weken snel denkt abs te creëren en fit te worden____!
marianne thieme ingelichtquote:Op zondag 6 maart 2016 21:39 schreef MrBradge het volgende:
[..]
nee man, gooi ik in het water daar. fuck het milieu
Okéquote:
quote:
Altijd een vuilniszak meenemenquote:Op zondag 6 maart 2016 21:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, en zal een jaar in rouw zijnquote:
Beter gewoon altijd uitstellen haha jatoghquote:Op zondag 6 maart 2016 21:39 schreef MrBradge het volgende:
[..]
hahahaha jatog snapjetogquote:Op zondag 6 maart 2016 21:40 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Beter gewoon altijd uitstellen haha jatogh
Ja wat moet ik dan zeggen, GOH LEUK vertel alles, schrijf een boek, maak een filmquote:Op zondag 6 maart 2016 21:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
ja jeetje, man. Hopelijk krijg je een ban van pi weken
nicequote:
Is allemaal al gedaanquote:Op zondag 6 maart 2016 21:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja wat moet ik dan zeggen, GOH LEUK vertel alles, schrijf een boek, maak een film
gelukkig, nu kan ik weer kuttracks posten die je gaat luisteren en die zwaar tegenvallenquote:Op zondag 6 maart 2016 21:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
nice
verwachtte eigenlijk dat er nog overheen gerapt ging worden, maar is zo ook chill
Wees creatief.quote:
hehehequote:Op zondag 6 maart 2016 21:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
gelukkig, nu kan ik weer kuttracks posten die je gaat luisteren en die zwaar tegenvallen
geen idee, weet niet wat het is maar ik moet morgen ook met de trein dus zou je willen uitleggen aan mij want ik ben dom en krijg nooit dingen mee, thanks hun loveyouquote:Op zondag 6 maart 2016 21:42 schreef Opsonisatie het volgende:
Morgen NK treinreizen... Zou het echt zo druk worden denken jullie?
komen wij er ook in voor?quote:Op zondag 6 maart 2016 21:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wees creatief.
Ik ga ooit wel een boek schrijven trouwens. Srs.
Kleine kansquote:
Het is dinsdag trouwens. Wacht ff zoekenquote:Op zondag 6 maart 2016 21:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
geen idee, weet niet wat het is maar ik moet morgen ook met de trein dus zou je willen uitleggen aan mij want ik ben dom en krijg nooit dingen mee, thanks hun loveyou
zou lezenquote:Op zondag 6 maart 2016 21:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wees creatief.
Waar ik woon hebben ze geen treinquote:Op zondag 6 maart 2016 21:42 schreef Opsonisatie het volgende:
Morgen NK treinreizen... Zou het echt zo druk worden denken jullie?
Het is zondag, wat lul je ;squote:Op zondag 6 maart 2016 21:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Het is dinsdag trouwens. Wacht ff zoeken
Zou kopen en niet lezenquote:Op zondag 6 maart 2016 21:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wees creatief.
nou wie kopt hem inquote:
Oeps, verradenquote:Op zondag 6 maart 2016 21:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Woon je op Schiermonnikoog xD
[..]
Oh shiet dacht zelfs vrijdag mang ;$
heb liever dat ze naakt in de trein gaan zitten om te protesteren tegen die vieze vuile vuige kapitalistenquote:Op zondag 6 maart 2016 21:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
alle studenten gaan dan tijdens spitsuren in rood wit of blauw óf oranje (nederlandse kleurtjes he 😜) in de trein zitten om te protesteren tegen de plannen om studenten uit spitsuur te weren
Zulke mensen moet ik hebbenquote:
wat een gore tyfusnationalistenquote:Op zondag 6 maart 2016 21:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
alle studenten gaan dan tijdens spitsuren in rood wit of blauw óf oranje (nederlandse kleurtjes he 😜) in de trein zitten om te protesteren tegen de plannen om studenten uit spitsuur te weren
Voor 5 euro welquote:
Ja echt he ze konden beter roze gaan gaypridequote:
Begin jij maar, dan volgen ze jou vastt welquote:Op zondag 6 maart 2016 21:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb liever dat ze naakt in de trein gaan zitten om te protesteren tegen die vieze vuile vuige kapitalisten
ik heb geen geld voor treinkaartjequote:Op zondag 6 maart 2016 21:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja echt he ze konden beter roze gaan gaypride
[..]
Begin jij maar, dan volgen ze jou vastt wel
Gratis ov gr grquote:Op zondag 6 maart 2016 21:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik heb geen geld voor treinkaartje
gewoon helemaal in het zwart met PLO-sjaals.quote:Op zondag 6 maart 2016 21:49 schreef Opsonisatie het volgende:
Ja echt he ze konden beter roze gaan gaypride
Jij wel :$quote:
gewoon rood met gele hamer en sikkelquote:Op zondag 6 maart 2016 21:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
gewoon helemaal in het zwart met PLO-sjaals.
Wa benne gij voor rare studentquote:
arafat sjaaltjes? Lkkr terroristischquote:Op zondag 6 maart 2016 21:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
gewoon helemaal in het zwart met PLO-sjaals.
ik ben 34quote:Op zondag 6 maart 2016 21:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wa benne gij voor rare student
[..]
arafat sjaaltjes? Lkkr terroristisch
Hehe ja ;pquote:Op zondag 6 maart 2016 21:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha ja wat een mallerd ben ik tochhh hihi xD!
Lach niet zo, straks krijg je nog een hartaanval gvdquote:Op zondag 6 maart 2016 21:54 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAA
nogalquote:Op zondag 6 maart 2016 21:54 schreef HPLC het volgende:
Wat is die opsonisatie weer irritant aanwezig
Haal wegquote:Op zondag 6 maart 2016 21:54 schreef HPLC het volgende:
Wat is die opsonisatie weer irritant aanwezig
200mbs kom at mijquote:
ik lach nooitquote:Op zondag 6 maart 2016 21:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hehe ja ;p
[..]
Lach niet zo, straks krijg je nog een hartaanval gvd
hoeft toch nie ik ben al de jouwequote:
I was born readyquote:
oke tyf maar op dan voor jou genoeg anderen vieze boelerquote:Op zondag 6 maart 2016 21:59 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
oh nu ik dit weet ga ik weer naar de volgende
En nu ga ik fietsen ook.quote:Op zondag 6 maart 2016 22:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
omg ik ook, ga je lijn 15? ;$
maar niemand zo pluizig en zachtquote:Op zondag 6 maart 2016 22:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
oke tyf maar op dan voor jou genoeg anderen vieze boeler
doei frassquote:Op zondag 6 maart 2016 22:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oh ik moet weer gaan jongens, later
Hey VKquote:Op zondag 6 maart 2016 22:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oh ik moet weer gaan jongens, later
12:03 lijn 15 @ Groningen CS come at me brah we gaan vechtenquote:Op zondag 6 maart 2016 22:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wow nou dan niet joh bitch flikker maar op
Ga toch fietsen naar Zernike met je bolle reetquote:Op zondag 6 maart 2016 22:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
12:03 lijn 15 @ Groningen CS come at me brah we gaan vechten
quote:Op zondag 6 maart 2016 22:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
12:03 lijn 15 @ Groningen CS come at me brah we gaan vechten
Nee ik ga als skippybal ;squote:Op zondag 6 maart 2016 22:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ga toch fietsen naar Zernike met je bolle reet
Nee grapje ik zei maar gewoon een tijd ik weet niet welke ik morgen ga nemen want maybe ff langs vriendin ja tochquote:Op zondag 6 maart 2016 22:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik neem normaal pas om 12:15
haha watje foreverquote:Op zondag 6 maart 2016 22:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee grapje ik zei maar gewoon een tijd ik weet niet welke ik morgen ga nemen want maybe ff langs vriendin ja toch
fienquote:Op zondag 6 maart 2016 22:04 schreef deadprez het volgende:
WELKE TYFUSMONGOOL ZIT FOK! STEEDS TE DDOSEN
quote:
chique te laatquote:Op zondag 6 maart 2016 22:04 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar als je van 1215 neemt dan ben je toch te laat op school als je college om 1230 begint
raar, heb serieus nergens last vanquote:Op zondag 6 maart 2016 22:04 schreef deadprez het volgende:
Check srs je internet na gozerquote:Op zondag 6 maart 2016 22:04 schreef deadprez het volgende:
Jij en omdatappel?quote:Op zondag 6 maart 2016 22:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
er zijn er maar twee op fok hoor
beetje misschienquote:
vast een streek uit rechtse kringenquote:Op zondag 6 maart 2016 22:08 schreef deadprez het volgende:
rest van t internet doet het gewoon perfect
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |