komen wij er ook in voor?quote:Op zondag 6 maart 2016 21:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wees creatief.
Ik ga ooit wel een boek schrijven trouwens. Srs.
Kleine kansquote:
Het is dinsdag trouwens. Wacht ff zoekenquote:Op zondag 6 maart 2016 21:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
geen idee, weet niet wat het is maar ik moet morgen ook met de trein dus zou je willen uitleggen aan mij want ik ben dom en krijg nooit dingen mee, thanks hun loveyou
zou lezenquote:Op zondag 6 maart 2016 21:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wees creatief.
Waar ik woon hebben ze geen treinquote:Op zondag 6 maart 2016 21:42 schreef Opsonisatie het volgende:
Morgen NK treinreizen... Zou het echt zo druk worden denken jullie?
Het is zondag, wat lul je ;squote:Op zondag 6 maart 2016 21:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Het is dinsdag trouwens. Wacht ff zoeken
Zou kopen en niet lezenquote:Op zondag 6 maart 2016 21:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wees creatief.
nou wie kopt hem inquote:
Oeps, verradenquote:Op zondag 6 maart 2016 21:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Woon je op Schiermonnikoog xD
[..]
Oh shiet dacht zelfs vrijdag mang ;$
heb liever dat ze naakt in de trein gaan zitten om te protesteren tegen die vieze vuile vuige kapitalistenquote:Op zondag 6 maart 2016 21:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
alle studenten gaan dan tijdens spitsuren in rood wit of blauw óf oranje (nederlandse kleurtjes he 😜) in de trein zitten om te protesteren tegen de plannen om studenten uit spitsuur te weren
Zulke mensen moet ik hebbenquote:
wat een gore tyfusnationalistenquote:Op zondag 6 maart 2016 21:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
alle studenten gaan dan tijdens spitsuren in rood wit of blauw óf oranje (nederlandse kleurtjes he 😜) in de trein zitten om te protesteren tegen de plannen om studenten uit spitsuur te weren
Voor 5 euro welquote:
Ja echt he ze konden beter roze gaan gaypridequote:
Begin jij maar, dan volgen ze jou vastt welquote:Op zondag 6 maart 2016 21:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb liever dat ze naakt in de trein gaan zitten om te protesteren tegen die vieze vuile vuige kapitalisten
ik heb geen geld voor treinkaartjequote:Op zondag 6 maart 2016 21:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja echt he ze konden beter roze gaan gaypride
[..]
Begin jij maar, dan volgen ze jou vastt wel
Gratis ov gr grquote:Op zondag 6 maart 2016 21:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik heb geen geld voor treinkaartje
gewoon helemaal in het zwart met PLO-sjaals.quote:Op zondag 6 maart 2016 21:49 schreef Opsonisatie het volgende:
Ja echt he ze konden beter roze gaan gaypride
Jij wel :$quote:
gewoon rood met gele hamer en sikkelquote:Op zondag 6 maart 2016 21:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
gewoon helemaal in het zwart met PLO-sjaals.
Wa benne gij voor rare studentquote:
arafat sjaaltjes? Lkkr terroristischquote:Op zondag 6 maart 2016 21:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
gewoon helemaal in het zwart met PLO-sjaals.
ik ben 34quote:Op zondag 6 maart 2016 21:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wa benne gij voor rare student
[..]
arafat sjaaltjes? Lkkr terroristisch
Hehe ja ;pquote:Op zondag 6 maart 2016 21:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha ja wat een mallerd ben ik tochhh hihi xD!
Lach niet zo, straks krijg je nog een hartaanval gvdquote:Op zondag 6 maart 2016 21:54 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAA
nogalquote:Op zondag 6 maart 2016 21:54 schreef HPLC het volgende:
Wat is die opsonisatie weer irritant aanwezig
Haal wegquote:Op zondag 6 maart 2016 21:54 schreef HPLC het volgende:
Wat is die opsonisatie weer irritant aanwezig
200mbs kom at mijquote:
ik lach nooitquote:Op zondag 6 maart 2016 21:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hehe ja ;p
[..]
Lach niet zo, straks krijg je nog een hartaanval gvd
hoeft toch nie ik ben al de jouwequote:
I was born readyquote:
oke tyf maar op dan voor jou genoeg anderen vieze boelerquote:Op zondag 6 maart 2016 21:59 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
oh nu ik dit weet ga ik weer naar de volgende
En nu ga ik fietsen ook.quote:Op zondag 6 maart 2016 22:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
omg ik ook, ga je lijn 15? ;$
maar niemand zo pluizig en zachtquote:Op zondag 6 maart 2016 22:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
oke tyf maar op dan voor jou genoeg anderen vieze boeler
doei frassquote:Op zondag 6 maart 2016 22:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oh ik moet weer gaan jongens, later
Hey VKquote:Op zondag 6 maart 2016 22:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oh ik moet weer gaan jongens, later
12:03 lijn 15 @ Groningen CS come at me brah we gaan vechtenquote:Op zondag 6 maart 2016 22:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wow nou dan niet joh bitch flikker maar op
Ga toch fietsen naar Zernike met je bolle reetquote:Op zondag 6 maart 2016 22:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
12:03 lijn 15 @ Groningen CS come at me brah we gaan vechten
quote:Op zondag 6 maart 2016 22:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
12:03 lijn 15 @ Groningen CS come at me brah we gaan vechten
Nee ik ga als skippybal ;squote:Op zondag 6 maart 2016 22:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ga toch fietsen naar Zernike met je bolle reet
Nee grapje ik zei maar gewoon een tijd ik weet niet welke ik morgen ga nemen want maybe ff langs vriendin ja tochquote:Op zondag 6 maart 2016 22:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik neem normaal pas om 12:15
haha watje foreverquote:Op zondag 6 maart 2016 22:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee grapje ik zei maar gewoon een tijd ik weet niet welke ik morgen ga nemen want maybe ff langs vriendin ja toch
fienquote:Op zondag 6 maart 2016 22:04 schreef deadprez het volgende:
WELKE TYFUSMONGOOL ZIT FOK! STEEDS TE DDOSEN
quote:
chique te laatquote:Op zondag 6 maart 2016 22:04 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar als je van 1215 neemt dan ben je toch te laat op school als je college om 1230 begint
raar, heb serieus nergens last vanquote:Op zondag 6 maart 2016 22:04 schreef deadprez het volgende:
Check srs je internet na gozerquote:Op zondag 6 maart 2016 22:04 schreef deadprez het volgende:
Jij en omdatappel?quote:Op zondag 6 maart 2016 22:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
er zijn er maar twee op fok hoor
beetje misschienquote:
vast een streek uit rechtse kringenquote:Op zondag 6 maart 2016 22:08 schreef deadprez het volgende:
rest van t internet doet het gewoon perfect
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |