nee man, gooi ik in het water daar. fuck het milieuquote:Op zondag 6 maart 2016 21:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
wel netjes opruimen als je klaar bent hè
abs creëren is niet zo moeilijk, gewoon afvallenquote:Op zondag 6 maart 2016 21:39 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Sowieso is Het begin van Januari geen goede tijd om naar de sportschool te gaan omdat iedereen opeens goede voornemens heeft.
En begin van de zomer ook niet, omdat iedereen dan wel in 2 weken snel denkt abs te creëren en fit te worden____!
Dus daarom ga je het hele jaar niet?quote:Op zondag 6 maart 2016 21:39 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Sowieso is Het begin van Januari geen goede tijd om naar de sportschool te gaan omdat iedereen opeens goede voornemens heeft.
En begin van de zomer ook niet, omdat iedereen dan wel in 2 weken snel denkt abs te creëren en fit te worden____!
marianne thieme ingelichtquote:Op zondag 6 maart 2016 21:39 schreef MrBradge het volgende:
[..]
nee man, gooi ik in het water daar. fuck het milieu
Okéquote:
quote:
Altijd een vuilniszak meenemenquote:Op zondag 6 maart 2016 21:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
wel netjes opruimen als je klaar bent hè
Ja, en zal een jaar in rouw zijnquote:
Beter gewoon altijd uitstellen haha jatoghquote:Op zondag 6 maart 2016 21:39 schreef MrBradge het volgende:
[..]
hahahaha jatog snapjetogquote:Op zondag 6 maart 2016 21:40 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Beter gewoon altijd uitstellen haha jatogh
Ja wat moet ik dan zeggen, GOH LEUK vertel alles, schrijf een boek, maak een filmquote:Op zondag 6 maart 2016 21:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
ja jeetje, man. Hopelijk krijg je een ban van pi weken
nicequote:
Is allemaal al gedaanquote:Op zondag 6 maart 2016 21:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja wat moet ik dan zeggen, GOH LEUK vertel alles, schrijf een boek, maak een film
gelukkig, nu kan ik weer kuttracks posten die je gaat luisteren en die zwaar tegenvallenquote:Op zondag 6 maart 2016 21:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
nice
verwachtte eigenlijk dat er nog overheen gerapt ging worden, maar is zo ook chill
Wees creatief.quote:
hehehequote:Op zondag 6 maart 2016 21:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
gelukkig, nu kan ik weer kuttracks posten die je gaat luisteren en die zwaar tegenvallen
geen idee, weet niet wat het is maar ik moet morgen ook met de trein dus zou je willen uitleggen aan mij want ik ben dom en krijg nooit dingen mee, thanks hun loveyouquote:Op zondag 6 maart 2016 21:42 schreef Opsonisatie het volgende:
Morgen NK treinreizen... Zou het echt zo druk worden denken jullie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |