mensen die tr'en zijn echt kneusjes trouwensquote:Op zondag 6 maart 2016 21:31 schreef MrBradge het volgende:
[..]
nou nou nou nou nou nou nou nou TR GEMACHT!
ben je wel summerfit?quote:Op zondag 6 maart 2016 21:34 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil zo graag zomer. Op een kleedje bij het water liggen, BBQ aan
tr gemacht!quote:Op zondag 6 maart 2016 21:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
mensen die tr'en zijn echt kneusjes trouwens
Sowieso! Ook lekker cruisen, raampje open lekker naar Zandvoort of iets dergelijks. Plastic BBQ mee en gaanquote:Op zondag 6 maart 2016 21:34 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil zo graag zomer. Op een kleedje bij het water liggen, BBQ aan
quote:
Plastic BBQ?quote:Op zondag 6 maart 2016 21:36 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Sowieso! Ook lekker cruisen, raampje open lekker naar Zandvoort of iets dergelijks. Plastic BBQ mee en gaan
Ahahaha rond is ook een lijn ahahahaquote:
nou, ben ik blij dat het nog geen zomer is en je nog even snel naar de sportschool kan om die overtollige pondjes te lozenquote:
zou je etenquote:
ik vond dit grappigquote:Op zondag 6 maart 2016 21:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ahahaha rond is ook een lijn ahahaha
wel netjes opruimen als je klaar bent hèquote:Op zondag 6 maart 2016 21:37 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja zo`n wegwerp dingOh nvm, dat is niet van plastic.. Jezus ik moet echt leren nadenken
![]()
quote:Op zondag 6 maart 2016 21:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
wel netjes opruimen als je klaar bent hè
Sowieso is Het begin van Januari geen goede tijd om naar de sportschool te gaan omdat iedereen opeens goede voornemens heeft.quote:Op zondag 6 maart 2016 21:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nou, ben ik blij dat het nog geen zomer is en je nog even snel naar de sportschool kan om die overtollige pondjes te lozen
Laatst hadden we het al over piquote:Op zondag 6 maart 2016 21:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ahahaha rond is ook een lijn ahahaha
Ripquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |