nee heb je nietquote:Op zondag 6 maart 2016 21:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
weet het niet zeker, maar er staat bij mijn posts tussen de quote-knopjes en shit iig geen linkje naar fobo
dus hplc zit weer eens onzin te lullenquote:
Fotoboek van Userquote:Op zondag 6 maart 2016 21:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
weet het niet zeker, maar er staat bij mijn posts tussen de quote-knopjes en shit iig geen linkje naar fobo
Sowiesoquote:Op zondag 6 maart 2016 21:22 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
shit die had je ook nogFOK! zit echt vol patiënten
ohquote:Op zondag 6 maart 2016 21:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
Fotoboek van User
Je hebt wel fobo, en dat kan je uitzetten. En bij jou kan je inderdaad forumpostaantal zien. Al zou je dat uitschakelen werkt Arcee's site niet meer
haha jij bent brummetje haar drogerquote:Op zondag 6 maart 2016 21:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
Fotoboek van User
Je hebt wel fobo, en dat kan je uitzetten. En bij jou kan je inderdaad forumpostaantal zien. Al zou je dat uitschakelen werkt Arcee's site niet meer
ik zei al sorryquote:
haha echt hequote:Op zondag 6 maart 2016 21:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
dus hplc zit weer eens onzin te lullen
tievusdom
Daarvoor heb je toch ook je arm?quote:Op zondag 6 maart 2016 21:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wel gaaf Rockerskapsel, kan je alleen geen windmill mee doen
windmill met je arm? eh okquote:Op zondag 6 maart 2016 21:25 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Daarvoor heb je toch ook je arm?
[ afbeelding ]
Nog steeds een schijnheilige deze man. Jij post toch ook foto's? Weet je nog met die kassa dame?quote:Op zondag 6 maart 2016 21:25 schreef MrBradge het volgende:
[..]
TR gemacht. Flikker op met mijn foto's.
Als ik dat zelf post is't een ander verhaal, maar dat hoeven andere users niet voor mij te doen, dank.
jij heet hans tochquote:Op zondag 6 maart 2016 21:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
ik snap deze niet
maar ik lach toch maar mee haha
Dat is ondertussen al zeker, 4? Jaar geleden.quote:Op zondag 6 maart 2016 21:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nog steeds een schijnheilige deze man. Jij post toch ook foto's? Weet je nog met die kassa dame?
hoe andersquote:
dat heet toch gewoon headbangenquote:
I heard it through the grapevinequote:Op zondag 6 maart 2016 21:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
dit heeft heel veel views en marvin gaye als naam dus dit moet wel goed zijn
hoop dat je van de trap flikkertquote:Op zondag 6 maart 2016 21:30 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Weten we niet, waarom vraag je dit op een zondag?!
Nee, ik kijk nooit naar wielrennen eigenlijk, kijk sowieso nooit TVquote:Op zondag 6 maart 2016 21:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Pim Ligthart
Kijk je ook wielrennen, bradster?
nou nou nou nou nou nou nou nou TR GEMACHT!quote:Op zondag 6 maart 2016 21:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hoop dat je van de trap flikkert
Mooi, kan hoink hem vervangen.quote:Op zondag 6 maart 2016 21:32 schreef MrBradge het volgende:
Giel Beelen 'gaat iets anders doen'
GODSGESCHENK!!
mensen die tr'en zijn echt kneusjes trouwensquote:Op zondag 6 maart 2016 21:31 schreef MrBradge het volgende:
[..]
nou nou nou nou nou nou nou nou TR GEMACHT!
ben je wel summerfit?quote:Op zondag 6 maart 2016 21:34 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil zo graag zomer. Op een kleedje bij het water liggen, BBQ aan
tr gemacht!quote:Op zondag 6 maart 2016 21:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
mensen die tr'en zijn echt kneusjes trouwens
Sowieso! Ook lekker cruisen, raampje open lekker naar Zandvoort of iets dergelijks. Plastic BBQ mee en gaanquote:Op zondag 6 maart 2016 21:34 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil zo graag zomer. Op een kleedje bij het water liggen, BBQ aan
quote:
Plastic BBQ?quote:Op zondag 6 maart 2016 21:36 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Sowieso! Ook lekker cruisen, raampje open lekker naar Zandvoort of iets dergelijks. Plastic BBQ mee en gaan
Ahahaha rond is ook een lijn ahahahaquote:
nou, ben ik blij dat het nog geen zomer is en je nog even snel naar de sportschool kan om die overtollige pondjes te lozenquote:
zou je etenquote:
ik vond dit grappigquote:Op zondag 6 maart 2016 21:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ahahaha rond is ook een lijn ahahaha
wel netjes opruimen als je klaar bent hèquote:Op zondag 6 maart 2016 21:37 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja zo`n wegwerp dingOh nvm, dat is niet van plastic.. Jezus ik moet echt leren nadenken
![]()
quote:Op zondag 6 maart 2016 21:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
wel netjes opruimen als je klaar bent hè
Sowieso is Het begin van Januari geen goede tijd om naar de sportschool te gaan omdat iedereen opeens goede voornemens heeft.quote:Op zondag 6 maart 2016 21:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nou, ben ik blij dat het nog geen zomer is en je nog even snel naar de sportschool kan om die overtollige pondjes te lozen
Laatst hadden we het al over piquote:Op zondag 6 maart 2016 21:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ahahaha rond is ook een lijn ahahaha
Ripquote:
nee man, gooi ik in het water daar. fuck het milieuquote:Op zondag 6 maart 2016 21:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
abs creëren is niet zo moeilijk, gewoon afvallenquote:Op zondag 6 maart 2016 21:39 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Sowieso is Het begin van Januari geen goede tijd om naar de sportschool te gaan omdat iedereen opeens goede voornemens heeft.
En begin van de zomer ook niet, omdat iedereen dan wel in 2 weken snel denkt abs te creëren en fit te worden____!
Dus daarom ga je het hele jaar niet?quote:Op zondag 6 maart 2016 21:39 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Sowieso is Het begin van Januari geen goede tijd om naar de sportschool te gaan omdat iedereen opeens goede voornemens heeft.
En begin van de zomer ook niet, omdat iedereen dan wel in 2 weken snel denkt abs te creëren en fit te worden____!
marianne thieme ingelichtquote:Op zondag 6 maart 2016 21:39 schreef MrBradge het volgende:
[..]
nee man, gooi ik in het water daar. fuck het milieu
Okéquote:
quote:
Altijd een vuilniszak meenemenquote:Op zondag 6 maart 2016 21:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, en zal een jaar in rouw zijnquote:
Beter gewoon altijd uitstellen haha jatoghquote:Op zondag 6 maart 2016 21:39 schreef MrBradge het volgende:
[..]
hahahaha jatog snapjetogquote:Op zondag 6 maart 2016 21:40 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Beter gewoon altijd uitstellen haha jatogh
Ja wat moet ik dan zeggen, GOH LEUK vertel alles, schrijf een boek, maak een filmquote:Op zondag 6 maart 2016 21:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
ja jeetje, man. Hopelijk krijg je een ban van pi weken
nicequote:
Is allemaal al gedaanquote:Op zondag 6 maart 2016 21:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja wat moet ik dan zeggen, GOH LEUK vertel alles, schrijf een boek, maak een film
gelukkig, nu kan ik weer kuttracks posten die je gaat luisteren en die zwaar tegenvallenquote:Op zondag 6 maart 2016 21:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
nice
verwachtte eigenlijk dat er nog overheen gerapt ging worden, maar is zo ook chill
Wees creatief.quote:
hehehequote:Op zondag 6 maart 2016 21:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
gelukkig, nu kan ik weer kuttracks posten die je gaat luisteren en die zwaar tegenvallen
geen idee, weet niet wat het is maar ik moet morgen ook met de trein dus zou je willen uitleggen aan mij want ik ben dom en krijg nooit dingen mee, thanks hun loveyouquote:Op zondag 6 maart 2016 21:42 schreef Opsonisatie het volgende:
Morgen NK treinreizen... Zou het echt zo druk worden denken jullie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |