4,50 voor je nierquote:Op zondag 6 maart 2016 20:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik doneer een orgaan als hij dit idee uit z'n kop haalt.
quote:
doei neem montelly en bradge meequote:Op zondag 6 maart 2016 20:40 schreef Grasveld12 het volgende:
Oh sorry jongens ik moet helaas alweer gaan.
kinderen.quote:
Ik lees het op het internet... man man manquote:Op zondag 6 maart 2016 20:42 schreef deadprez het volgende:
KLB / Om te janken
hehe, boze pvv'er gespot
echt hèquote:Op zondag 6 maart 2016 20:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik lees het op het internet... man man man
Hermann is mijn dikke vriendquote:
Ik lees dagelijks hier dat ik tievusdom benquote:Op zondag 6 maart 2016 20:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
echt hè![]()
ik las laatst ook op internet dat hitler eigenlijk best een goede kerel was en dat de joden het toch wel een beetje aan zichzelf te danken hadden, zal wel waar zijn dan
sommige dingen kloppen wel gewoonquote:Op zondag 6 maart 2016 20:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik lees dagelijks hier dat ik tievusdom ben
dit kunnen we ook omdraaien.quote:Op zondag 6 maart 2016 20:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik lees dagelijks hier dat ik tievusdom ben
rtquote:
Dan hoor je het eens van een anderquote:Op zondag 6 maart 2016 20:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
Had hem eigenlijk van jou verwacht, maar nu was het wel dp
herhaaldquote:
Dan lees je het van een anderquote:
Zin in patat met slagroomquote:
Misschien ook wel beter zoquote:
tsja, verzuurde ex-crew hèquote:Op zondag 6 maart 2016 20:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
IS DIT HOE EX-CREW TEGENWOORDIG OMGAAT MET DE USERS? 4 TR'S GEPLAATST
Blauwen zijn niet goedquote:Op zondag 6 maart 2016 20:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
lekker he, weer gewoon zwart zijn
Je bent wel erg teleurgesteld in mequote:Op zondag 6 maart 2016 20:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
IS DIT HOE EX-CREW TEGENWOORDIG OMGAAT MET DE USERS? 4 TR'S GEPLAATST
Dat lijkt me stugquote:
Ben in niemands team.quote:
Is dat niet van een metalband ofzo? Nine Inch Nails?quote:Op zondag 6 maart 2016 20:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
vind het origineel toch beter
quote:Op zondag 6 maart 2016 20:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
Is dat niet van een metalband ofzo? Nine Inch Nails?
NIN is geen metal, gekquote:Op zondag 6 maart 2016 20:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
das toch geen metal jongequote:
quote:Op zondag 6 maart 2016 20:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
JA HALLO NOU WEET IK HET WEL. Zal het nog eens voor je opnemenquote:Op zondag 6 maart 2016 21:00 schreef MrBradge het volgende:
[..]Dat een metalband noemen
Je weet hoe de beweging gaat het met je pols? Van voor naar achter, langzaam halen.
trent is gewoon in de modequote:Op zondag 6 maart 2016 21:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
jezus.... Trent is echt een god man
quote:
WAT GA JE VOOR MIJ OPNEMEN DAN? HALLO HALLOquote:Op zondag 6 maart 2016 21:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
JA HALLO NOU WEET IK HET WEL. Zal het nog eens voor je opnemen
remqo altijd beste remqoquote:Op zondag 6 maart 2016 21:03 schreef Le_Professeur het volgende:
Remqo is weer terug! Oude Remqo, beste Remqo
neequote:
ja ja en nu durf je opeens wel een grote bek te trekkenquote:Op zondag 6 maart 2016 21:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
nee, tijdens mod- periode was het een verzuurde afwezige zakkenwasser.
wil je even stil zijn? divorce is op tvquote:Op zondag 6 maart 2016 21:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
klik wel en luister naar de teksthet was een boodschap
Dat zie je nu pas?quote:Op zondag 6 maart 2016 21:03 schreef Le_Professeur het volgende:
Remqo is weer terug! Oude Remqo, beste Remqo
Maar ik luister nu naar het pruttelende water voor mijn eierenquote:Op zondag 6 maart 2016 21:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
klik wel en luister naar de teksthet was een boodschap
uiteraard uiteraardquote:Op zondag 6 maart 2016 21:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja ja en nu durf je opeens wel een grote bek te trekken
gemiste kans bbquote:Op zondag 6 maart 2016 21:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar ik luister nu naar het pruttelende water voor mijn eieren
Het voelt weer als een warm badquote:Op zondag 6 maart 2016 21:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja ben geen moderator, tjappie. Maar welkom terug man
jij helaas nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |