abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160473808
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 21:01 schreef Vermon het volgende:
Ik ga niet meer reageren op de bovenstaande mensen in dit topic. Als er nog mensen zijn die wel wat zinnigs te zeggen hebben hoor ik het graag. ^O^
Weet je, ik hoor altijd veel klachten over TS van immigranten, ik begreep ze eerst niet en ik werd echt vet boos, omdat TS een eckte eckte Nederlander is, ze moeten ons waarderen godverdomme :( maar toen maakte ik kennis met TS en kwam er achter dat hij een vieze narcist was, welke geen aandacht verdient. (verdiend, verdiendt, kan iemand mij corrigeren?) Toen werd ik echt vet boos en tot op de dag van vandaag negeer ik TS, want het is een klapjostie pür sang. Die krijgen alles wat hun hartje begeert in dit mooie Nederland, maar waarderen geen ene kut. Dat is wel anders dan onze immigranten, welke over het algemeen toch echt wel dankbaar zijn om hier te wonen en op te groeien.

Groetjes,
Henk.
  zondag 6 maart 2016 @ 21:05:56 #77
395200 deadprez
One more rail
pi_160473837
quote:
7s.gif Op zondag 6 maart 2016 21:05 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Weet je, ik hoor altijd veel klachten over TS van immigranten, ik begreep ze eerst niet en ik werd echt vet boos, omdat TS een eckte eckte Nederlander is, ze moeten ons waarderen godverdomme :( maar toen maakte ik kennis met TS en kwam er achter dat hij een vieze narcist was, welke geen aandacht verdient. (verdiend, verdiendt, kan iemand mij corrigeren?) Toen werd ik echt vet boos en tot op de dag van vandaag negeer ik TS, want het is een klapjostie pür sang. Die krijgen alles wat hun hartje begeert in dit mooie Nederland, maar waarderen geen ene kut. Dat is wel anders dan onze immigranten, welke over het algemeen toch echt wel dankbaar zijn om hier te wonen en op te groeien.

Groetjes,
Henk.
_O_
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_160473842
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 21:02 schreef Vermon het volgende:
Jullie zijn echt achterlijk. _O-

Nu ga ik er echt niet meer op in.
Als heel de wereld volgens jou achterlijk is ben je of compleet geschift, of een waar genie. Ik neig naar het eerste.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-03-2016 21:06:26 ]
pi_160473896
Jullie zijn eindelijk te weten gekomen dat er geen dt-fout was. _O_

Hopen dat men nu een keer goede Nederlandse les geeft op speciaal onderwijs. :'(
pi_160473907
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 21:07 schreef Vermon het volgende:

Hopen dat men nu een keer goede Nederlandse les geeft op speciaal onderwijs. :'(
Godverdomme. _O-
  zondag 6 maart 2016 @ 21:08:39 #81
395200 deadprez
One more rail
pi_160473923
quote:

lueken troll hoor, maar voortaan misschien iets subtieler aanpakken
Stop the violence
Down with the hate
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_160473927
quote:
10s.gif Op zondag 6 maart 2016 21:08 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Godverdomme. _O-
Oh meneer beweert nog steeds dat het fout is. :')
pi_160473954
Ik ben een allochtoon en hou van NL hoor. Ik vind het nu alleen niet zo prettig in NL, omdat ik mij steeds bewust word gemaakt van mijn afkomst en geloof. Daarmee wordt een scheiding tussen burgers gecreëerd en helaas heb ik daar ook last van.
Maar voel ik mij een NL-er? Nope. Ik maak er wel deel van uit, maar waarom zou ik mij per se als Nederlandse moeten kwalificeren, om ineens een goede allochtoon te zijn?
pi_160473964
quote:

Wat een lul ben je ook.
pi_160473991
quote:
14s.gif Op zondag 6 maart 2016 20:41 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Echt een prima terugkoppeling, geef dan gewoon aantoonbare voorbeelden. Zelfs op het grote boze internet zie ik dit niet. Kijk naar de "Turken op FOK!" reeks bijvoorbeeld, prima mensen, geen probleem.
Dat is natuurlijk een idee van de overheid. Zijn gewoon een stel ambtenaren. OPEN JE OGEN!!1
  zondag 6 maart 2016 @ 21:10:10 #86
395200 deadprez
One more rail
pi_160474003
Ik voel me als autochtoon ook niet echt Nederlander ofzo. Denk ik. Weenie precies hoe dat zou moeten voelen.
Stop the violence
Down with the hate
pi_160474006
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 21:09 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ben een allochtoon en hou van NL hoor. Ik vind het nu alleen niet zo prettig in NL, omdat ik mij steeds bewust word gemaakt van mijn afkomst en geloof. Daarmee wordt een scheiding tussen burgers gecreëerd en helaas heb ik daar ook last van.
Maar voel ik mij een NL-er? Nope. Ik maak er wel deel van uit, maar waarom zou ik mij per se als Nederlandse moeten kwalificeren, om ineens een goede allochtoon te zijn?
Ah daar komt de aap uit de mouw. Zo steekt de vork in de steel. :)
pi_160474017
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 21:08 schreef Vermon het volgende:

[..]

Oh meneer beweert nog steeds dat het fout is. :')
Ik neem mijn hoed af voor je. :(

Of is het "me" hoed?
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2016 21:09 schreef KREEFTx het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk een idee van de overheid. Zijn gewoon een stel ambtenaren. OPEN JE OGEN!!1
:o LOEMINATIEJ!
pi_160474047
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 21:10 schreef deadprez het volgende:
Ik voel me als autochtoon ook niet echt Nederlander ofzo. Denk ik. Weenie precies hoe dat zou moeten voelen.
Als ik jou was zou ik mij Turks voelen, gewoon omdat het kan. Lopen de vrouwen tenminste achter je aan, in plaats van andersom :(
pi_160474052
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 21:10 schreef Vermon het volgende:

[..]

Ah daar komt de aap uit de mouw. Zo steekt de vork in de steel. :)
Dit is srs jouw antwoord? Gast, krijg de tyfes dan.
  zondag 6 maart 2016 @ 21:11:47 #91
395200 deadprez
One more rail
pi_160474068
quote:
10s.gif Op zondag 6 maart 2016 21:11 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Als ik jou was zou ik mij Turks voelen, gewoon omdat het kan. Lopen de vrouwen tenminste achter je aan, in plaats van andersom :(
:D :')
Stop the violence
Down with the hate
pi_160474127
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 21:11 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Dit is srs jouw antwoord? Gast, krijg de tyfes dan.
Het verklaart een hoop. Dus, vertel eens. Hoeveelste generatie allochtoon ben je en waar kom je vandaan? Zonder te liegen!
pi_160474160
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 21:13 schreef Vermon het volgende:

[..]

Het verklaart een hoop. Dus, vertel eens. Hoeveelste generatie allochtoon ben je en waar kom je vandaan? Zonder te liegen!
Ik ben de eerste die hier geboren is en mijn ouders zijn geboren in TR, waar the fuck moet ik over liegen eigk?
pi_160474222
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 21:14 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ik ben de eerste die hier geboren is en mijn ouders zijn geboren in TR, waar the fuck moet ik over liegen eigk?
Srs? Eigk?

TR? Je bedoeld de HTML tag?

Ik begrijp waarom jij je geen Nederlander voelt.
pi_160474352
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 21:16 schreef Vermon het volgende:

[..]

Srs? Eigk?

TR? Je bedoeld de HTML tag?

Ik begrijp waarom jij je geen Nederlander voelt.
Kijk, jij laat mij al duidelijk merken waar jij voor staat. Je praat een hoop poep en probeert mij te pakken op wat afkortingen die doodgewoon zijn op het internet.

Ik ga in op wat jij zegt en dit is jouw antwoord. Kus mijn reet zeg ik dan tegen jou. Wees een vent en spreek die allochtoonse vriendjes van jou IRL aan ipv hier op fok te janken.
pi_160474550
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 21:19 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Kijk, jij laat mij al duidelijk merken waar jij voor staat. Je praat een hoop poep en probeert mij te pakken op wat afkortingen die doodgewoon zijn op het internet.

Ik ga in op wat jij zegt en dit is jouw antwoord. Kus mijn reet zeg ik dan tegen jou. Wees een vent en spreek die allochtoonse vriendjes van jou IRL aan ipv hier op fok te janken.
Ik probeer jou helemaal nergens op te pakken. Ik ga al heel wat jaren mee op het internet maar die afkortingen komen mij niet bekend voor. Ik praat geen poep (Wat een rare zin. Poep praten?). Wat in mijn OP beschreven staat gebeurt echt en dat kan je niet ontkennen.

"Spreek ze dan aan in real life." Kijk dat is nou ook zo'n probleem. Je kan er niks van zeggen!

Ik heb één keer ruzie gehad met een allochtoon en hem terecht een klap gegeven, na een kwartier staan 2 neven en een oom op je stoep verhaal te halen. :')
pi_160474603
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 21:24 schreef Vermon het volgende:

[..]

Ik heb één keer ruzie gehad met een allochtoon en hem terecht een klap gegeven, na een kwartier staan 2 neven en een oom op je stoep verhaal te halen. :')
ja, want omdat één allochtoon iets heeft gedaan zijn ze allemaal zo. Oh men. Hey doei.
pi_160474705
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 21:25 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

ja, want omdat één allochtoon iets heeft gedaan zijn ze allemaal zo. Oh men. Hey doei.
Doe niet zo achterlijk, dit is algemeen bekend. Ruzie met een Marokkaan of Turk of wat dan ook? Gaat het fysiek worden? Hij kan het niet in z'n eentje en haalt zijn familie erbij.

Het zijn geen mannen. Dat soort jongens zijn ongedierte.
  zondag 6 maart 2016 @ 21:30:25 #99
395200 deadprez
One more rail
pi_160474784
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 21:28 schreef Vermon het volgende:

[..]

Doe niet zo achterlijk, dit is algemeen bekend. Ruzie met een Marokkaan of Turk of wat dan ook? Gaat het fysiek worden? Hij kan het niet in z'n eentje en haalt zijn familie erbij.

Het zijn geen mannen. Dat soort jongens zijn ongedierte.
:') man waarschijnlijk staar je bang naar de grond terwijl je snel kijkt of je een zijstraat in kan lopen als je ergens een Turk of Marokkaan ziet staan. Droeftoeter, met je 'ongedierte'.
Stop the violence
Down with the hate
pi_160474916
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 21:30 schreef deadprez het volgende:

[..]

:') man waarschijnlijk staar je bang naar de grond terwijl je snel kijkt of je een zijstraat in kan lopen als je ergens een Turk of Marokkaan ziet staan. Droeftoeter, met je 'ongedierte'.
"Waarschijnlijk"

Waarschijnlijk niet. ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')