Gewoon doen, beetje vermaak op de zondagavond.quote:Op zondag 6 maart 2016 20:55 schreef Stimorol- het volgende:
Oh men wil er serieus op ingaan, maar why the fuck should I bottherrrrr
Mevrouw weet niks meer te zeggen.quote:Op zondag 6 maart 2016 20:55 schreef Stimorol- het volgende:
Oh men wil er serieus op ingaan, maar why the fuck should I bottherrrrr
Ik hoor van immigranten altijd klachten over dt-foutenquote:Op zondag 6 maart 2016 20:57 schreef Remqo het volgende:
Wow, herrie om een dt-foutje.
Over het algemeen hoor ik weinig klachten van immigranten, af en toe een enkeling.
Maar ik hoor ook wel eens Nederlanders klagen en mopperen dat ze hier weg willen.
Jeetje, wat doe je boos joh?quote:Op zondag 6 maart 2016 20:59 schreef Vermon het volgende:
Zijn jullie allemaal zwakbegaafd? Er is geen dt-fout.
Wat kwam je hier dan doen in dit topic met je vragen over hoeveel allochtonen ik ken en wat voor mensen dat zijn?quote:Op zondag 6 maart 2016 21:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat weet ik wel degelijk, maar ik zie niet in waarom ik zou moeten reageren.
Ik kreeg een standaard antwoord. Je hebt met ze op school gezeten. Nou nou nou.quote:Op zondag 6 maart 2016 21:00 schreef Vermon het volgende:
[..]
Wat kwam je hier dan doen in dit topic met je vragen over hoeveel allochtonen ik ken en wat voor mensen dat zijn?
Dat ga jij ons natuurlijk even haarfijn uitleggen.quote:Op zondag 6 maart 2016 20:57 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Hoe denk je dat vooroordelen onstaan?
Ga jij ook Nederland verlaten?quote:Op zondag 6 maart 2016 20:57 schreef Remqo het volgende:
Wow, herrie om een dt-foutje.
Over het algemeen hoor ik weinig klachten van immigranten, af en toe een enkeling.
Maar ik hoor ook wel eens Nederlanders klagen en mopperen dat ze hier weg willen.
Nee hoor, ik wacht op jouw reactie.quote:Op zondag 6 maart 2016 21:01 schreef hoas het volgende:
[..]
Dat ga jij ons natuurlijk even haarfijn uitleggen.
Oh, je kruipt in je slachtofferrol?quote:Op zondag 6 maart 2016 21:01 schreef Vermon het volgende:
Ik ga niet meer reageren op de bovenstaande mensen in dit topic. Als er nog mensen zijn die wel wat zinnigs te zeggen hebben hoor ik het graag.
ahw arme ts, kus op je boosquote:Op zondag 6 maart 2016 21:01 schreef Vermon het volgende:
Ik ga niet meer reageren op de bovenstaande mensen in dit topic. Als er nog mensen zijn die wel wat zinnigs te zeggen hebben hoor ik het graag.
Je weet het dus niet!quote:Op zondag 6 maart 2016 21:02 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Nee hoor, ik wacht op jouw reactie.
Meestal wel als ik op vakantie gaquote:
Ik wel hoor. Jij blijkbaar niet, anders had je wel een reactie daarop gegeven ipv. twee keer off-topic te gaan.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |