Ben je serieus? Je gelooft me blijkbaar niet. Doe niet zo achterlijk.quote:Op zondag 6 maart 2016 20:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Prima, wat voor allochtonen zijn dat? Wat is hun afkomst? Wat voor opleidingen doen ze? Hoe zijn hun ouders? Wat hebben deze jongeren meegemaakt? j
quote:Op zondag 6 maart 2016 20:49 schreef Vermon het volgende:
[..]
Dus jij denkt ook dat het fout is? Wordt verwijst naar je.
Ga jij nou maar weg. Duidelijk dat je niks zinnigs hebt te melden.quote:Op zondag 6 maart 2016 20:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld.
[..]
Dat heb ik al gedaan, toen zat ik nog op school.
[..]met je "
"
Waar heb jij Nederlandse les gehad?quote:Op zondag 6 maart 2016 20:50 schreef deadprez het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ik hoop maar dat dit een matige trollpoging is.
Ik heb ontzettend veel zinnigs te melden, het ligt namelijk geheel aan jouw instelling en je omgeving, het is jammer dat je dat ontkent. (of zou het "ontkendt" zijn?quote:Op zondag 6 maart 2016 20:50 schreef Vermon het volgende:
[..]
Ga jij nou maar weg. Duidelijk dat je niks zinnigs hebt te melden.
Ik wil graag een antwoord, ja ik ben serieus.quote:Op zondag 6 maart 2016 20:49 schreef Vermon het volgende:
[..]
Ben je serieus? Je gelooft me blijkbaar niet. Doe niet zo achterlijk.
We kunnen de rollen ook omdraaien. Het ligt namelijk geheel aan jouw instelling en je omgeving.quote:Op zondag 6 maart 2016 20:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb ontzettend veel zinnigs te melden, het ligt namelijk geheel aan jouw instelling en je omgeving, het is jammer dat je dat ontkent. (of zou het "ontkendt" zijn?)
Gelukkig niet op dezelfde school als jij. Al zal het vermoedelijk meer aan jou liggen dan aan de kwaliteit van het onderwijs.quote:
Jij/hij is altijd d+t.quote:Op zondag 6 maart 2016 20:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
Gelukkig niet op dezelfde school als jij. Al zal het vermoedelijk meer aan jou liggen dan aan de kwaliteit van het onderwijs.
Je/hij wordt idd, maar daar gaat het hier niet om.quote:
De afkomst kan je lezen in dit topic. Hebben verder niks vreemds meegemaakt. Alleen hun grootouders komen uit het buitenland. Doen MBO 1 of 2 en klagen constant.quote:Op zondag 6 maart 2016 20:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik wil graag een antwoord, ja ik ben serieus.
*niet-bestaandequote:Op zondag 6 maart 2016 20:52 schreef Vermon het volgende:
[..]
We kunnen de rollen ook omdraaien. Het ligt namelijk geheel aan jouw instelling en je omgeving.
Het is jammer dat je doorgaat over een niet bestaande spelfout. Ga nu echt maar weg.
Ja andersom toch ook?quote:Op zondag 6 maart 2016 20:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Je/hij wordt idd, maar daar gaat het hier niet om.
Nee. Of ja, 'wordt hij' wel inderdaad, maar het is 'word je'quote:
Het is niet fout. Jezus Christus man achterlijke. Probeer je gelijk maar ergens anders te halen.quote:Op zondag 6 maart 2016 20:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
Gelukkig niet op dezelfde school als jij. Al zal het vermoedelijk meer aan jou liggen dan aan de kwaliteit van het onderwijs.
Godver, je moet wel echt een briljante troll zijn.quote:Op zondag 6 maart 2016 20:52 schreef Vermon het volgende:
[..]
We kunnen de rollen ook omdraaien. Het ligt namelijk geheel aan jouw instelling en je omgeving.
Het is jammer dat je doorgaat over een niet bestaande spelfout. Ga nu echt maar weg.
quote:Op zondag 6 maart 2016 20:55 schreef Vermon het volgende:
[..]
Het is niet fout. Jezus Christus man achterlijke. Probeer je gelijk maar ergens anders te halen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |