Wellicht ligt het aan jouw omgeving en je directe naasten. Ik zie dit in mijn omgeving en zelfs op internet wordt je ermee doodgegooid.quote:Op zondag 6 maart 2016 20:38 schreef LompeHork het volgende:
Ik hoor eigenlijk bar weinig mensen met (groot)ouders uit het buitenland klagen. Wellicht ligt het gewoon aan je omgeving en je directe naasten.
Echt een prima terugkoppeling, geef dan gewoon aantoonbare voorbeelden. Zelfs op het grote boze internet zie ik dit niet. Kijk naar de "Turken op FOK!" reeks bijvoorbeeld, prima mensen, geen probleem.quote:Op zondag 6 maart 2016 20:40 schreef Vermon het volgende:
[..]
Wellicht ligt het aan jouw omgeving en je directe naasten. Ik zie dit in mijn omgeving en zelfs op internet wordt je ermee doodgegooid.
Oké hier ga ik niet serieus op in. https://en.wikipedia.org/wiki/Godwin%27s_lawquote:Op zondag 6 maart 2016 20:41 schreef hoas het volgende:
Wat zou jij doen TS?
Je hele familie wordt uigekotst door de Nederlanders want "ze" zijn allemaal hetzelfde, niemand wil je aannemen want je steelt of bent lui, verder heb je een fout geloof, en pakt de politie je continu op terwijl je niets gedaan hebt.
En dan is er nog een Blonde leider die de gaskamers wil heropenen.
Mensen als jij. Hou gewoon lekker je bek dicht.quote:Op zondag 6 maart 2016 20:35 schreef Vermon het volgende:
Je bent in dit land geboren. Je bent hier opgegroeid. Je spreekt vloeiend Nederlands en beheerst zelfs andere talen. Je hebt hier onderwijs genoten. Je maakt gebruik van de voorzieningen. Jij of je ouders ontvangen toeslagen. Je bent vrij en kan doen wat je wil. Je kan piloot worden of één van de andere duizenden beroepen kiezen. Er wordt voor je gezorgd en als je de middelen hebt zorg je voor anderen.
En wat doe je?!
Je haat Nederland. Je haat Nederlanders. Je verlangt naar je zogenaamde thuisland ook al ben je er nog nooit geweest. Je pest Nederlandse kinderen omdat het volgens jou kankertatta's zijn. Je bent zo trots op je 'thuisland' omdat je opa en oma daarvandaan komen. Je propageert dat je geen Nederlander bent maar een Albanees/Marokkaan/Turk/Armeniër/Surinamer/Antilliaan of weet ik veel wat terwijl je gewoon een Nederlands paspoort hebt. Je kiest ervoor om laag onderwijs te volgen en uiteindelijk laaggeschoold werk te doen of je gaat het criminele circuit in. Je verafschuwd dit land maar blijft er toch wonen.
Dames en heren, zie hier het resultaat van deze fantastische multi-culturele samenleving. Het is om te janken.
Klacht: Stank voor dank
Sub-klacht: Ik moet leren voor tentamens maar besloot dit topic te maken.
Hold your horsesquote:Op zondag 6 maart 2016 20:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mensen als jij. Hou gewoon lekker je bek dicht.
Je bent hier opgegroeid. Je spreekt vloeiend Nederlands en beheerst zelfs andere talen. Je hebt hier onderwijs genoten. Je maakt gebruik van de voorzieningen. Jij of je ouders ontvangen toeslagen. Je bent vrij en kan doen wat je wil. Je kan piloot worden of één van de andere duizenden beroepen kiezen. Er wordt voor je gezorgd en als je de middelen hebt zorg je voor anderen.quote:Op zondag 6 maart 2016 20:40 schreef Vermon het volgende:
[..]
Wellicht ligt het aan jouw omgeving en je directe naasten. Ik zie dit in mijn omgeving en zelfs op internet wordt je ermee doodgegooid.
Tientallen.quote:Op zondag 6 maart 2016 20:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hoeveel allochtonen ken je eigenlijk?
Vooroordelen jongen.quote:Op zondag 6 maart 2016 20:43 schreef Vermon het volgende:
[..]
Oké hier ga ik niet serieus op in. https://en.wikipedia.org/wiki/Godwin%27s_law
Ik geloof er eigenlijk helemaal niks van.quote:
Er is niks mis met mijn spelling of grammatica.quote:Op zondag 6 maart 2016 20:45 schreef LompeHork het volgende:
Maargoed, we zouden ook zoiets kunnen posten:
[..]
Je bent hier opgegroeid. Je spreekt vloeiend Nederlands en beheerst zelfs andere talen. Je hebt hier onderwijs genoten. Je maakt gebruik van de voorzieningen. Jij of je ouders ontvangen toeslagen. Je bent vrij en kan doen wat je wil. Je kan piloot worden of één van de andere duizenden beroepen kiezen. Er wordt voor je gezorgd en als je de middelen hebt zorg je voor anderen.
En wat doe je?!
Keihard Nederlandse spelling negeren.
Ik ben opgegroeid in een grote stad op een gekleurde school.quote:Op zondag 6 maart 2016 20:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik geloof er eigenlijk helemaal niks van.
Stop er maar gewoon mee, dit wordt niks meer.quote:Op zondag 6 maart 2016 20:48 schreef Vermon het volgende:
[..]
Er is niks mis met mijn spelling of grammatica.
Misschien moet jij je eens in de Nederlandse taal verdiepen flapdrol.![]()
En ook al zou het fout zijn, dat doet er niet toe.
Prima, wat voor allochtonen zijn dat? Wat is hun afkomst? Wat voor opleidingen doen ze? Hoe zijn hun ouders? Wat hebben deze jongeren meegemaakt? jquote:
Daar zijn de meningen over verdeeld.quote:Op zondag 6 maart 2016 20:48 schreef Vermon het volgende:
[..]
Er is niks mis met mijn spelling of grammatica.
Dat heb ik al gedaan, toen zat ik nog op school.quote:Misschien moet jij je eens in de Nederlandse taal verdiepen flapdrol.
quote:En ook al zou het fout zijn, dat doet er niet toe.
Ik ook niet, maar ga er toch maar op inquote:Op zondag 6 maart 2016 20:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik geloof er eigenlijk helemaal niks van.
Dus jij denkt ook dat het fout is? Wordt verwijst naar je.quote:Op zondag 6 maart 2016 20:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
Stop er maar gewoon mee, dit wordt niks meer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |