Ben in niemands team.quote:
Is dat niet van een metalband ofzo? Nine Inch Nails?quote:Op zondag 6 maart 2016 20:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
vind het origineel toch beter
quote:Op zondag 6 maart 2016 20:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
Is dat niet van een metalband ofzo? Nine Inch Nails?
NIN is geen metal, gekquote:Op zondag 6 maart 2016 20:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
das toch geen metal jongequote:
quote:Op zondag 6 maart 2016 20:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
JA HALLO NOU WEET IK HET WEL. Zal het nog eens voor je opnemenquote:Op zondag 6 maart 2016 21:00 schreef MrBradge het volgende:
[..]Dat een metalband noemen
Je weet hoe de beweging gaat het met je pols? Van voor naar achter, langzaam halen.
trent is gewoon in de modequote:Op zondag 6 maart 2016 21:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
jezus.... Trent is echt een god man
quote:
WAT GA JE VOOR MIJ OPNEMEN DAN? HALLO HALLOquote:Op zondag 6 maart 2016 21:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
JA HALLO NOU WEET IK HET WEL. Zal het nog eens voor je opnemen
remqo altijd beste remqoquote:Op zondag 6 maart 2016 21:03 schreef Le_Professeur het volgende:
Remqo is weer terug! Oude Remqo, beste Remqo
neequote:
ja ja en nu durf je opeens wel een grote bek te trekkenquote:Op zondag 6 maart 2016 21:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
nee, tijdens mod- periode was het een verzuurde afwezige zakkenwasser.
wil je even stil zijn? divorce is op tvquote:Op zondag 6 maart 2016 21:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
klik wel en luister naar de teksthet was een boodschap
Dat zie je nu pas?quote:Op zondag 6 maart 2016 21:03 schreef Le_Professeur het volgende:
Remqo is weer terug! Oude Remqo, beste Remqo
Maar ik luister nu naar het pruttelende water voor mijn eierenquote:Op zondag 6 maart 2016 21:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
klik wel en luister naar de teksthet was een boodschap
uiteraard uiteraardquote:Op zondag 6 maart 2016 21:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja ja en nu durf je opeens wel een grote bek te trekken
gemiste kans bbquote:Op zondag 6 maart 2016 21:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar ik luister nu naar het pruttelende water voor mijn eieren
Het voelt weer als een warm badquote:Op zondag 6 maart 2016 21:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja ben geen moderator, tjappie. Maar welkom terug man
jij helaas nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |