Dat blijf je sowieso, kijk maar naar je vriendschappen.quote:Op zondag 6 maart 2016 21:09 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee toch? Dan blijf ik foreveralone want de andere helft wil mij niet
quote:Op zondag 6 maart 2016 21:11 schreef Willoow het volgende:
Slaapzak doet me altijd denken aan Ed Gein.
Heeheeheeeeeeeeequote:Op zondag 6 maart 2016 21:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat blijf je sowieso, kijk maar naar je vriendschappen.
Gelukkig ligt jouw jaaraantal nog hoger, anders was ik gaan gillenquote:Op zondag 6 maart 2016 21:11 schreef deadprez het volgende:
Vandaag tot nu toe: 191
Deze maand tot nu toe: 1106
Dit jaar tot nu toe: 8745
Why not both?quote:
ja, ook een stuk hoger dan ik verwacht had eiglkquote:Op zondag 6 maart 2016 21:12 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gelukkig ligt jouw jaaraantal nog hoger, anders was ik gaan gillen
Hoef je niks te doen verder?quote:Op zondag 6 maart 2016 21:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ziek jaHopelijk krijg ik een muisarm
Je probeert met maand- en jaarcijfers je kansloosheid een beetje te verbloemen zie ik. Wat heb je afgelopen week gepost?quote:Op zondag 6 maart 2016 21:12 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gelukkig ligt jouw jaaraantal nog hoger, anders was ik gaan gillen
Hij juist niet, die gast heeft echt een magische knapzak vol met vrienden volgens mijquote:Op zondag 6 maart 2016 21:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat blijf je sowieso, kijk maar naar je vriendschappen.
welk filmpje?quote:Op zondag 6 maart 2016 21:12 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Waar staat dat filmpje van haar eigenlijk? #DTV
zou je voor mij ook willen kijken? of linkje willen geven?quote:Op zondag 6 maart 2016 21:11 schreef deadprez het volgende:
Vandaag tot nu toe: 191
Deze maand tot nu toe: 1106
Dit jaar tot nu toe: 8745
Werk gewoon 40 uur per weekquote:
Word je ook altijd opgewonden van mensen opensnijden en organen eruit halen?quote:Op zondag 6 maart 2016 21:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ben mijn weg nog aan het vinden idd
http://arcee862.com/vandaag.php?user=hetzalallemaalwelquote:Op zondag 6 maart 2016 21:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zou je voor mij ook willen kijken? of linkje willen geven?
bvd
quote:Op zondag 6 maart 2016 21:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
nee sorry beetje hard, maar moest hem ff inkoppen snapje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |